-
Εχθές Δευτέρα πρωί επέστρεψα από το 2ημερο στο βόλο.
Καταρχήν να πω φοβερή πατέντα το θερμαινόμενο μπροστινό τζάμι. 9 το πρωί είχε πάγο από το βράδυ, αυτόν που βλέπεις στα video να ξύνουν με ξύστρα (Αθηναίος γαρ, δεν έχω επαφή με χιόνια). Έβαλα την μπροστά αντίσταση και σε 2 λεπτά είχε καθαρίσει τελείως.Πάντα συνδέω το κινητό με το αυτοκίνητο. Στην Αθήνα στο σπίτι πια, είδα μια ειδοποίηση στο fordpass
Στο αμάξι δεν άναψε κανένα λαμπάκι, θα το είχα προσέξει. Οπότε έχετε το νου σας, το Fordpass δίνει προφανώς extra πληροφορίες που δεν φαίνονται στο ταμπλό.
Φυσικά θα το παρακολουθησω, αν το ξαναδώ θα το πάω για έλεγχο. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ας μην γενικεύουμε. VFM είναι μόνο η έκδοση βενζίνης και για κάποιον ο οποίος κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα, ή σκοπεύει να το κρατήσει λίγο οπότε έτσι και αλλιώς θα χάσει αρκετά.Η σύγκριση με άλλα SUV που κοστίζουν το ίδιο άλλα έχουν λιγότερα άλογα, δεν λέει τίποτα γιατί το Kuga είναι πολύ βαρύ, οπότε από θέμα επιδόσεων (που είναι και το ζητούμενο στην τελική), πιθανότατα είναι στα ίδια. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει πιο βαρύ SUV σε αυτή την κατηγορία (σχεδόν 1600 κιλά, όταν τα περισσότερα είναι γύρω στα 1400).
Επίσης, πόσο εξαιρετικοί είναι οι χώροι για ένα αυτοκίνητο με μήκος σχεδόν 4.6 μέτρα και χώρο αποσκευών λίγο πάνω από 450; Όταν το Seat Ateca για παράδειγμα έχει 20 εκατοστά μικρότερο μήκος, ζυγίζει 350 κιλά λιγότερο και έχει χώρο αποσκευών 510 λίτρα!
Αυτό με το βάρος δεν ισχύει απόλυτα γιατί το diesel πχ είναι περίπου 1600 κιλά ΑΛΛΑ με οδηγό βάρους 75 κιλών, το 90% του ρεζερβουάρ γεμάτο και πλήρες υγρών. Άρα το πραγματικό απόβαρο είναι αρκετά χαμηλότερο. Δεν νομίζω ότι οι άλλοι κατασκευαστές μετράνε όπως η ford. Oκ είναι πιο βαρύ σε σχέση με ένα qq αλλά πάρα πολύ κοντά στο tiguan πχ. Αλλά και τα 2 σε σχέση με τον 'ιάπωνα' είναι πολύ πιο ποιοτικά και με απείρως καλύτερη ηχομόνωση. Και η suzuki έχει ελαφρύνει πολύ τα αυτοκίνητά της αλλά οι κάτοχοι παραπονιούνται για χαμηλή ποιότητα κατασκευής με αντίστοιχη ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης. Οπότε όλα έχουν ένα τίμημα.
Κεφάλαιο χώροι. Αυτοί των επιβατών είναι πολύ καλοί. 5 άτομα κανονικού μεγέθους δεν θα στριμωχτούν. Είμαι 1.87 και κάθομαι από πίσω μου πολύ άνετα. Ο χώρος αποσκευών είναι στα χαρτιά 460 λίτρα περίπου αλλά πρώτον έχει μεγάλη ρεζέρβα από κάτω και δεύτερον μεγάλο πλάτος που βοηθάει πολύ. Με 2 μικρά παιδιά ειλικρινά δεν έχω νιώσει την ανάγκη για κάτι παραπάνω. Στην πράξη είναι μια χαρά για τους περισσότερους. Στο πρόσφατο 'test' του autotriti μετρήθηκε 499 λίτρα με το qq στα 465, το kadjar στα 477, το 3008 στα 508, το grandland στα 519 και το tiguan στα 499.
Το αυτοκίνητο είναι σίγουρα κάποια χρόνια στην αγορά αλλά αυτό σημαίνει και αξιόπιστο (έχει αποδειχθεί άλλωστε). Επίσης μαζί με ateca και x1 το πιο οδηγοκεντρικό της κατηγορίας με ανάρτηση που συνδυάζει εξαιρετικά άνεση και κράτημα και τιμόνι που θυμίζει καλό hatch. Εμφανισιακά το st line το γουστάρω πολύ.
Γενικά πιστεύω ότι είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο και απευθύνεται στον συνειδητοποιημένο αγοραστή και όχι σε αυτόν που θα πάει στο πιο φρέσκο μοντέλο της αγοράς ή σε αυτό με την καλύτερη οθόνη. Και είναι σημαντικό ότι η πλειοψηφία των κατόχων πιστεύει ότι πήρε πολύ αυτοκίνητο για τα χρήματά του. Και κάτι τελευταίο, μου έχει κάνει εντύπωση ότι ενώ σαν αυτοκίνητο έχει πουλήσει αρκετά (μιλάω για το f/l) στο car τα μεταχειρισμένα που βγαίνουν είναι μετρημένα στα δάκτυλα.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
To Kuga (το έχουμε πέι πολλές φορές) έχει απίστευτο vfm, αφού το Business βενζίνη με €22.000 έχει εξοπλισμό που ο ανταγωνισμός θέλει πάνω από €30.000 (ή τα ίδια αλλά με λιγότερα άλογα) - εκτός της Suzuki. Για παράδειγμα, όταν εγώ το αγόρασα κοίταζα και το Tiguan (ανάμεσα σε άλλα) και για να το φτάσω στο εξοπλισμό του Kuga ήθελα περί τα €32.000. Ναι θα γλύτωνα από βενζίνη και τέλη, αλλά για να καλύψω την διαφορά θα ήθελα 15 χρόνια!! Στα 4-5 χρόνια που κρατάω τα αυτοκίνητά μου, δεν θα έκανα ποτέ απόσβεση της διαφοράς στην τιμή.
Επιπλέον έχει εξαιρετικούς χώρους (επιβατών, αποσκευών είναι στον Μ.Ο), απίστευτη ποιότητα κύλισης και άνεση, φτηνή συντήρηση, καλή οδική συμπεριφορά και 8ετή εγγύηση.
Ας μην γενικεύουμε. VFM είναι μόνο η έκδοση βενζίνης και για κάποιον ο οποίος κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα, ή σκοπεύει να το κρατήσει λίγο οπότε έτσι και αλλιώς θα χάσει αρκετά.
Η σύγκριση με άλλα SUV που κοστίζουν το ίδιο άλλα έχουν λιγότερα άλογα, δεν λέει τίποτα γιατί το Kuga είναι πολύ βαρύ, οπότε από θέμα επιδόσεων (που είναι και το ζητούμενο στην τελική), πιθανότατα είναι στα ίδια. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει πιο βαρύ SUV σε αυτή την κατηγορία (σχεδόν 1600 κιλά, όταν τα περισσότερα είναι γύρω στα 1400).
Επίσης, πόσο εξαιρετικοί είναι οι χώροι για ένα αυτοκίνητο με μήκος σχεδόν 4.6 μέτρα και χώρο αποσκευών λίγο πάνω από 450; Όταν το Seat Ateca για παράδειγμα έχει 20 εκατοστά μικρότερο μήκος, ζυγίζει 350 κιλά λιγότερο και έχει χώρο αποσκευών 510 λίτρα!
+10000000
Απλα και κατανοητα και σε οποιον αρεσει -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ας μην γενικεύουμε. VFM είναι μόνο η έκδοση βενζίνης και για κάποιον ο οποίος κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα, ή σκοπεύει να το κρατήσει λίγο οπότε έτσι και αλλιώς θα χάσει αρκετά.Η σύγκριση με άλλα SUV που κοστίζουν το ίδιο άλλα έχουν λιγότερα άλογα, δεν λέει τίποτα γιατί το Kuga είναι πολύ βαρύ, οπότε από θέμα επιδόσεων (που είναι και το ζητούμενο στην τελική), πιθανότατα είναι στα ίδια. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει πιο βαρύ SUV σε αυτή την κατηγορία (σχεδόν 1600 κιλά, όταν τα περισσότερα είναι γύρω στα 1400).
Επίσης, πόσο εξαιρετικοί είναι οι χώροι για ένα αυτοκίνητο με μήκος σχεδόν 4.6 μέτρα και χώρο αποσκευών λίγο πάνω από 450; Όταν το Seat Ateca για παράδειγμα έχει 20 εκατοστά μικρότερο μήκος, ζυγίζει 350 κιλά λιγότερο και έχει χώρο αποσκευών 510 λίτρα!
Δεν γενικεύω, μίλησα για την βασική έκδοση βενζίνης (για το ντίζελ ισχύει λιγότερο, αλλά εκεί δεν έχουμε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση).
-
Τα 15.000χλμ / έτος δεν είναι λίγα, είναι ελαφρώς πάνω από τον Μ.Ο. Με 15.000 χλμ / έτος λοιπόν, την διαφορά των €10.000 θα την αποσβέσει κάποιος σε 15 χρόνια περίπου.
-
Παρόλο το βάρος, είναι πιο γρήγορο από τα περισσότερα 1.200αρια με 115-120 άλογα. Συγκρίνεται με το 3008 βέβαια, αλλά και εκεί η διαφορά τιμής είναι πανω από €10.000. Μίλησα πολύ συγκεκριμένα για την έκδοση των €22.000 που είπαμε ότι καίει πολύ και ότι τελικά το αυξημένο κόστος κίνησης, απλά στον ανταγωνισμό το προπληρώνεις.
-
Έγραψα για χώρους - εκτός χώρους αποσκευών - ήμουν πολύ συγκεκριμένος. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι πολύ μεγάλοι (κάθονται άνετα 3 πίσω και εγώ στο 1.82 που είμαι, όταν ρυθμίσω την θέση για εμένα, κάθομαι σταυροπόδι πίσω. Αλλά και ο χώρος αποσκευών δεν είναι τραγικά μικρός στα 454 λίτρα και με την συρόμενη εταζέρα, αυξάνεται πολύ χωρίς να χρειαστεί να βγεί.
Όσο για το Ateca (επειδή το είδα γιατί ήταν στην ίδια έκθεση και πήρα προσφορά και το οδήγησα) μην τα συγκρίνουμε, αφού με τα ίδια λεφτά αγοράζεις το 1.000αρι Ateca με πολύ λιγότερο εξοπλισμό και μια ανάρτηση πίσω που κοπανάει σαν τον διάολο...χάλι μαύρο. Το Ateca με τα 150 άλογα και εξοπλισμό ανάλογο του Kuga, πάλι ξεπερνάει τις €30.000.
Απλά και κατανοητά....όποιος θέλει καταλαβαίνει, όποιος δεν θέλει συνεχίζει να γράφει τα περί κατανάλωσης (τα οποία σε πολλά του ανταγωνισμού τα έχεις προπληρώσει για μια 10ετία τουλάχιστον).
-
-
Σωστός ο Φάνης. Μια στο καρφι και μια στο πέταλο!
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Σωστός ο Φάνης. Μια στο καρφι και μια στο πέταλο!Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Απλά έχω βαρεθεί να ακούω ότι το Kuga καίει πολύ (που όντως καίει σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά δεν είναι και ML500!) και ο άλλος για να έχει αντίστοιχο αυτοκίνητο με εμένα έχει δώσει €12.000 παραπάνω, αλλά τον ενοχλούν τα €500 τον χρόνο παραπάνω για καύσιμα. Δεν είναι λογικό επιχείρημα, πως να το κάνουμε!
Και εγώ εάν είχα €35.000, ΔΕΝ θα αγόραζα το Kuga, ξεκάθαρα πράγματα. Αλλά δεν μπορεί (και ένας εκ των κολλητών μου το ίδιο μου λέει και 'μαλώνουμε') να ακούω ότι κάποιον το ενοχλεί που το Kuga καίει, όταν για παρόμοιο αυτοκίνητο δίνει τα λεφτά της επιπλέον βενζίνης για τα επόμενα 15 χρόνια, να μου προβάλει ως επιχείρημα την κατανάλωση. Τα υπόλοιπα επιχειρήματα να τα δεχτώ και να τα συζητήσω!
-
Όπως έχει πει κάποιος 'ο κόσμος είναι δατεθειμένος να πληρώσει πολλά, για να κάνει οικονομία' !
-
+1 και από εμένα στον Φάνη!
Δεν υπάρχει λόγος να λέμε τα ίδια και τα ίδια. Εκτός από το business βενζίνη και το diesel st line στα περίπου 27 χιλιάρικα με τον εξοπλισμό που έχει είναι vfm. Οπότε ο καθένας με γνώμονα τις δικές του ανάγκες και τα δικά του θέλω τα βάζει κάτω και αποφασίζει. Όπως κάθε αυτοκίνητο έχει τα συν και τα πλην του.Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Όπως έχει πει κάποιος 'ο κόσμος είναι δατεθειμένος να πληρώσει πολλά, για να κάνει οικονομία' !Πολύ σωστό! Μερικοί σκοτώνουν αυτοκίνητα με λίγα χιλιόμετρα που καλύπτουν τις ανάγκες τους επειδή 'καίνε' και δίνουν ένα σκασμό λεφτά για να πάρουν ένα 'οικονομικό' το οποίο θα τους γλιτώσει το χρόνο 400-500 ευρώ. Το κεφάλαιο που έδωσαν για το upgrade το ξεχνάνε, βλέπουν μόνο το trip computer!
Σε κάθε περίπτωση, τα 35 και 40 χιλιάρικα που ζητάνε οι περισσότερες εταιρείες για μεσαία suv (χωρίς τετρακίνηση) είναι πολλά λεφτά. Και πολλές φορές δεν τα λες ούτε καν full extra...
-
Αυτό είναι σίγουρο ότι σήμερα ένα σύγχρονο suv με 35Κ δεν είναι φουλ έξτρα. Από την άλλη είναι και άπειρος πια ο κατάλογος με τα έξτρα που πρέπει να φτάσεις στα 50Κ για μάρκες Φορντ πεζω κοκ για να έχεις τα πάντα όλα. Δλδ αν ένα αμάξι δεν έχει μασάζ δεν θεωρείται φουλ εξοπλισμενο; Για μενα θεωρείται. Αλλά αν δεν είναι keyless με την καμιά δεν είναι φουλ έξτρα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Αυτό είναι σίγουρο ότι σήμερα ένα σύγχρονο suv με 35Κ δεν είναι φουλ έξτρα. Από την άλλη είναι και άπειρος πια ο κατάλογος με τα έξτρα που πρέπει να φτάσεις στα 50Κ για μάρκες Φορντ πεζω κοκ για να έχεις τα πάντα όλα.Όχι για το Kuga...ακόμα και η υπερ-πλήρης έκδοση Vignale δεν ξεπερνάει τις €45.000 (εκτός εάν μιλάμε για 2λιτρο, αυτόματο, 4κίνητο). Ένα DS7ι όπως το θέλω, φτάνει άνετα τις €55.000 (γιατί έχει 'κόλαση' εσωτερικό με το πακέτο Opera που απλά 'πρέπει' να το βάλεις!!!).
-
Κι εγώ έχω πάθει ένα λα λα με το ds7. Αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τόσα λεφτά.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Κι εγώ έχω πάθει ένα λα λα με το ds7. Αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τόσα λεφτά.Αυτά τα αυτοκίνητα αξίζουν με το συναίσθημα, όχι την λογική (όπως και η BMW πχ που με την λογική δεν αξίζουν με την καμία!).
-
Ναι αλλά από 27999 που είναι η βάση, εκτοξεύεσαι στα 40+ για πλάκα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Ναι αλλά από 27999 που είναι η βάση, εκτοξεύεσαι στα 40+ για πλάκα.Απλά δεν υπάρχει το €27.999, είναι μόνο για κράχτης (όπως οι βασικές τιμές σε BMW, Mercedes, Audi κλπ). Αυτά τα αυτοκίνητα χρειάζονται τα έξτρα (που συνήθως είναι 'μοναδικά' για αυτά) για να δείξουν και να αξίζουν την διαφορά από τον ανταγωνισμό...άρα εξ' ορισμού μιλάμε για €40Κ+. Είναι όπως το 3008, δεν αξίζει στην βασική έκδοση των €25.000.
-
Σήμερα το πρωί έκανα το 2ο service (2 χρόνια ή 40.000 χλμ) με 20.500 χλμ στο κοντέρ.
5 λίτρα λαδιού castrol 0w30, υγρά φρένων, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο λαδιού, φύσημα το φίλτρο αέρα γιατί ήταν καθαρό και δεν χρειαζόταν αλλαγή, πρίζωμα στο διαγνωστικό, συμπλήρωση παραφλού και δοχείου παρμπρίζ, δοκιμαστική βόλτα και ένας καφές κέρασμα. Ο τεχνικός διευθυντής άψογος και ευγενέστατος σε ότι τον ρώτησα. Συνολική διάρκεια παραμονής σχεδόν 2.30 ώρες. Μου πρόσφεραν και αυτοκίνητο αντικατάστασης! Τα ανταλλακτικά 107,48 (με 10% έκπτωση) και 74,40 η εργασία, σύνολο 181,88 ευρώ. Φυσικά με όλα τα νόμιμα φορολογικά παραστατικά. Και χωρίς να μου απαγορεύσουν την είσοδο στο συνεργείο. Overall πολύ ευχαριστημένος, αντιπρόσωπος της πόλης μου. Αρχικά δεν ήθελα να πάω γιατί είχα ακούσει διάφορα περίεργα. Τελικά αποδείχτηκαν φήμες και η εξυπηρέτηση που είχα ήταν πολύ καλή. Χαίρομαι όταν βλέπω αντιπροσωπείες να συμπεριφέρονται με επαγγελματισμό απέναντι στον πελάτη και χωρίς να παίρνουν κεφάλια. Γιατί με τέτοιες υπηρεσίες προσωπικά δεν βρίσκω κανέναν λόγο -τουλάχιστον όσο είμαι εντός εγγύησης- να πάω έξω για να γλιτώσω λίγα ευρώ (φυσικά χωρίς απόδειξη). -
Νομίζω ότι πρέπει να μας πεις και την πόλη όπου έκανες το service. Δεν χρειάζεται να αναφέρεις την επωνυμία του αντιπροσώπου....
Τα υγρά φρένα στα άλλαξαν με το σωστό τρόπο; Εκροή από τις βαλβίδες κάθε τροχού ξεχωριστά κλπ. -
Κάπου στη νότια Πελοπόννησο...Βρέχεται και από θάλασσα
Τα υγρά ναι, έτσι τα άλλαξαν. Δεν περίμενα να βρω σε επαρχιακή πόλη υπηρεσίες και τιμές καλύτερες από Αθήνα. Ίσως ο ανταγωνισμός και η κρίση λειτούργησε καλύτερα εδώ. Μεγάλη υπόθεση να μπορείς να εμπιστευθείς το συνεργείο. -
Εξαιρετική εμπειρία Clouzo!!
Σε διαφορετική νότα, εχθές είχα για αντικατάσταση (πήγε για αλλαγή αδείας το Kuga) ένα Ecosport Diesel. Δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα (καμια 20αρια) και συνοπτικές εντυπώσεις στο 'οδήγησα' εντός της ημέρας. Αυτό που μου έκανε θετική εντύπωση, ειδικά σε σχέση με το Kuga είναι ότι έχει τα εξής:
- Δείχνει πίεση στα ελαστικά και όχι απλά εάν έχασαν αέρα
- Μπορείς να ορίσεις από το μενού εάν θες οι καθρέπτες να κλείνουν με το κλείδωμα ή όχι
- Γενικά μου φάνηκε ότι είχε πιο σύγχρονο / παραμετροποιήσιμο Sync 3 και άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτου (π.χ. δείνχει θερμοκρασία και ταχύτητα ανεμιστήρα στην οθόνη, στο Kuga θές διαγνωστικό για να τα ενεργοποιήσεις).
-
Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο...50 τα λάδια, 5-6 τα υγρά φρένων, 4-5 φίλτρο λαδιού, 10 φίλτρο καμπίνας...μιλάμε για 70-80 τα ανταλλακτικά και άντε για τα υπόλοιπα 20-30€ η εργασία max...μιλάμε για 90-100€ έξω...υπάρχει σαφής διαφορά τιμής!
Επίσης έξω ο καφές είναι αυτονόητα κερασμένος χαχα και 2:30 για αυτά είναι πολλά...45 λεπτά με 1 ώρα το πολύ. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δεν γενικεύω, μίλησα για την βασική έκδοση βενζίνης (για το ντίζελ ισχύει λιγότερο, αλλά εκεί δεν έχουμε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση).-
Τα 15.000χλμ / έτος δεν είναι λίγα, είναι ελαφρώς πάνω από τον Μ.Ο. Με 15.000 χλμ / έτος λοιπόν, την διαφορά των €10.000 θα την αποσβέσει κάποιος σε 15 χρόνια περίπου.
-
Παρόλο το βάρος, είναι πιο γρήγορο από τα περισσότερα 1.200αρια με 115-120 άλογα. Συγκρίνεται με το 3008 βέβαια, αλλά και εκεί η διαφορά τιμής είναι πανω από €10.000. Μίλησα πολύ συγκεκριμένα για την έκδοση των €22.000 που είπαμε ότι καίει πολύ και ότι τελικά το αυξημένο κόστος κίνησης, απλά στον ανταγωνισμό το προπληρώνεις.
Αναφέρεις για 10 χιλιάρικα διαφορά τιμής και το συγκρίνεις με Tiguan και 3008. Το θέμα βέβαια είναι κατά πόσο συγκρίνεται με αυτά τα δύο μιας και θα ήταν πιο λογικό να το συγκρίνουμε με κανένα Opel Grandland X, Hyundai Tucson, κλπ, ειδικά αν λάβουμε υπόψη και το εσωτερικό του.
-
Ford Kuga