Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 194
    • 195
    • 196
    • 197
    • 198
    • 315
    • 316
    • 196 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    93
    6309
    61161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
      Χ1 & GLA εχουν τις θεσεις σχεδον αποκλειστικα λογω leasing καθως ειναι με διαφορα οι πιο συμφερουσες 'αγορες' αφού στα 4 χρονια πληρώνεις μολις το 65% (gla) και 70% (Χ1) οταν πχ στο 3008 πληρώνεις το 92% του αμαξιού!!!

      Εχεις επισημα στοιχεία για 'σχεδόν αποκλειστικά';

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 last edited by

        Ο χρήστης sargus έγραψε:
        Ασύλληπτα πολλές πωλήσεις για το c-hr δεδομένης της υψηλής τιμής του και των αναιμικών κινητήρων/ελάχιστων χώρων/απουσία πληθώρας επιλογών που προσφέρει. Νομίζω ότι οφείλεται στο όμορφο-φουτουριστικό του σχέδιο αλλά κυρίως στο όνομα της εταιρίας στην Ελλάδα που ότι και να φέρει θα ξεπουλήσει.

        Δεν είναι μόνο αυτά αλλά η στροφή του κόσμου στις βενζίνες και άρα στην πιο οικονομική εκδοχή αυτών, τα υβριδικά...
        οταν δε αυτά τα δινει η πιο αξιοπιτση εταιρεια και πρωτοπόρος στον τομέα, τότε ειναι αναμενόμενες οι πωλήσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Ο χρήστης sargus έγραψε:
          Ασύλληπτα πολλές πωλήσεις για το c-hr δεδομένης της υψηλής τιμής του και των αναιμικών κινητήρων/ελάχιστων χώρων/απουσία πληθώρας επιλογών που προσφέρει. Νομίζω ότι οφείλεται στο όμορφο-φουτουριστικό του σχέδιο αλλά κυρίως στο όνομα της εταιρίας στην Ελλάδα που ότι και να φέρει θα ξεπουλήσει.

          Και επιπλέον στους ξεή ςλόγους, οι οποίοι μάλιστα 'χτυπάνε' και διαφορετικό αφοραστικό κοινό:

          1. Υβριδικό μοντέλο (το 80-90% των πωλήσεων), το οποιο προσφέρει τεράστια οικονομία στην κίνηση εντός πόλης.
          2. Μαζεμένες διαστάσεις
          3. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά (στο τοπ της κατηγορίας)
          4. Εξαιρετική άνεση και ποιότητα κύλισης
          5. Εγγύηση

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tkin73 last edited by

            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

            Χ1 & GLA εχουν τις θεσεις σχεδον αποκλειστικα λογω leasing καθως ειναι με διαφορα οι πιο συμφερουσες 'αγορες' αφού στα 4 χρονια πληρώνεις μολις το 65% (gla) και 70% (Χ1) οταν πχ στο 3008 πληρώνεις το 92% του αμαξιού!!!

            Εχεις επισημα στοιχεία για 'σχεδόν αποκλειστικά';

            oχι βεβαια αλλα βλεπω τα ταμπελακια από τις πινακίδες τα 9/10 γραφουν avis & hertz. Εσυ δεν το εχεις παρατηρήσει? μήπως αμφιβάλλεις και για τα ποσοστά του 65 & 70% που εργαψα?
            Αλλα επειδη κλασικα εσυ αλλου το πας , εγω δεν προσπαθω να θίξω το αμαξι σου, ισα ισα λεω μπραβο στους 2 γερμανους που καταφέρνουν και δίνουν τόσο καλες προσφορες στα leasing οι οποίες είναι από τις ελαχιστες που συμφέρουν!
            Αν είναι σε 48 μηνες να εχω πληρώσει το 90-95% του αμαξιου με περιορισμό χλμ και στο τέλος να επιστρεφω και το αμαξι ε δεν το λες και πολυ συφερουσα συναλλαγη.
            Αντιθετα Χ1 και gla σου προτείνουν ένα πολυ ελκιστικό πακετο και για αυτό εχει γεμίζει ο δρόμος απο δαυτα. Τοσο απλά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              iceman7 last edited by

              Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

              Ασύλληπτα πολλές πωλήσεις για το c-hr δεδομένης της υψηλής τιμής του και των αναιμικών κινητήρων/ελάχιστων χώρων/απουσία πληθώρας επιλογών που προσφέρει. Νομίζω ότι οφείλεται στο όμορφο-φουτουριστικό του σχέδιο αλλά κυρίως στο όνομα της εταιρίας στην Ελλάδα που ότι και να φέρει θα ξεπουλήσει.

              Και επιπλέον στους ξεή ςλόγους, οι οποίοι μάλιστα 'χτυπάνε' και διαφορετικό αφοραστικό κοινό:

              1. Υβριδικό μοντέλο (το 80-90% των πωλήσεων), το οποιο προσφέρει τεράστια οικονομία στην κίνηση εντός πόλης.
              2. Μαζεμένες διαστάσεις
              3. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά (στο τοπ της κατηγορίας)
              4. Εξαιρετική άνεση και ποιότητα κύλισης
              5. Εγγύηση

              Συμφωνω σε όλα πλην του 2. Για κέντρο πόλης και αυτό ακατάλληλο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                Συμφωνω σε όλα πλην του 2. Για κέντρο πόλης και αυτό ακατάλληλο!

                Σαφώς και δεν είναι Γιάρις, αλλά είναι από τα μαζεμένα της κατηγορίας του (είναι στα 4.3 όχι στα 4.5) και σχετικά στενό. Φυσικά και δεν είναι αυτοκίνητο πόλης.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                  Χ1 & GLA εχουν τις θεσεις σχεδον αποκλειστικα λογω leasing καθως ειναι με διαφορα οι πιο συμφερουσες 'αγορες' αφού στα 4 χρονια πληρώνεις μολις το 65% (gla) και 70% (Χ1) οταν πχ στο 3008 πληρώνεις το 92% του αμαξιού!!!

                  Εχεις επισημα στοιχεία για 'σχεδόν αποκλειστικά';

                  oχι βεβαια αλλα βλεπω τα ταμπελακια από τις πινακίδες τα 9/10 γραφουν avis & hertz. Εσυ δεν το εχεις παρατηρήσει? μήπως αμφιβάλλεις και για τα ποσοστά του 65 & 70% που εργαψα?
                  Αλλα επειδη κλασικα εσυ αλλου το πας , εγω δεν προσπαθω να θίξω το αμαξι σου, ισα ισα λεω μπραβο στους 2 γερμανους που καταφέρνουν και δίνουν τόσο καλες προσφορες στα leasing οι οποίες είναι από τις ελαχιστες που συμφέρουν!
                  Αν είναι σε 48 μηνες να εχω πληρώσει το 90-95% του αμαξιου με περιορισμό χλμ και στο τέλος να επιστρεφω και το αμαξι ε δεν το λες και πολυ συφερουσα συναλλαγη.
                  Αντιθετα Χ1 και gla σου προτείνουν ένα πολυ ελκιστικό πακετο και για αυτό εχει γεμίζει ο δρόμος απο δαυτα. Τοσο απλά.

                  Σκοτίστηκα αν μου θίξεις το αμαξι λες και έχω μετοχές ή θα το παντρευτώ, αλλά η επιχειρηματολογία με υπερβολες καταλήγει στο αντίθετο αποτέλεσμα.
                  Σιγουρα υπάρχουν πολλά αλλά πίστεψε με εγώ που δεν ξεφεύγει από το μάτι μου Χ1 για Χ1 λόγω του κλαμπ και επειδή αυτες κυκλοφορούν ενώ η δική μου είναι στο γκαραζ, δεν έχω δει τέτοιες αναλογίες επ' ουδενί.
                  Είναι πολλές όπως και σε πολλά ακόμα αμάξια αλλά επίσης πολλές είναι με πινακίδες Σπανού ή Σφακ.
                  Να συζητησουμε πόσες από αυτές είναι με χρηματοδοτικό που επιστρέφεις το αμάξι στην 4ετία, αυτό ναι (παίζει να είναι μεγάλο το ποσοστό γιατί και η BMW σε ωθεί πολύ προς αυτό), αλλά δεν παύει να ειναι επιλογή των κατόχων τους ως αυτοκίνητο και όχι ως χρηματοοικονομικό προϊόν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Είτε με παραδοσιακό λιζιγκ είτε με καμουφλαρισμένο μέσω των αντιπροσωπειών καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα οι 2 εταιρείες καταφέρνουν και δίνουν ελκυστικά πακέτα που ο κόσμος τα προτιμά. Επαναλαμβάνω σε 4 χρόνια πληρώνεις το 65% μιας gla ενώ αντίστοιχα το 92% ενός 3008 ( αυτα για το παραδοσιακό λιζιγκ)! Η διαφορά είναι τεράστια!

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      spyrosk last edited by

                      Και η μόνη περίπτωση που το leasing είναι συμφέρουσα επιλογη για έναν ιδιωτη είναι να πληρώνεις αρκετά πιο λίγο από το ν αγόραζες το αυτοκίνητο

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • G
                        grimm23 last edited by

                        Οι πιο ειδικοί ίσως μπορούν να μου απαντήσουν γιατί στην ελλάδα το leasing σε αναγκάζει να πληρώνεις το 70% και άνω της τιμής του αυτοκινήτου ενώ στην ευρώπη αυτό δεν ξεπερνάει το 45%; Και δίδεται μάλιστα πολάκις και χωρίς προκαταβολή που για τον ιδιώτη είναι πιο συμφέρον απο το να το αγοράσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Έχει να κάνει με το γιατί το επιτόκιο εδώ είναι 9% και έξω 4 με το γιατί η πιστωτική κοστίζει 22% εδώ και 9εξω... Παντού κωλοπιασιμο

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • C
                            criuser last edited by

                            Και οι πωλήσεις των Β-σουβ

                            SUZUKI VITARA 1.183 11,66% 49 7,32%
                            VOLKSWAGEN T‐ROC 1.117 11,01% 82 12,26%
                            PEUGEOT 2008 1.008 9,94% 75 11,21%
                            CITROEN C3 AIRCROSS 703 6,93% 72 10,76%
                            FORD ECOSPORT 642 6,33% 49 7,32%
                            JEEP RENEGADE 578 5,70% 47 7,03%
                            AUDI Q2 574 5,66% 59 8,82%
                            SEAT ARONA 570 5,62% 24 3,59%
                            KIA MOTORS STONIC 569 5,61% 13 1,94%
                            FIAT 500X 553 5,45% 43 6,43%
                            DACIA SANDERO 538 5,30% 17 2,54%
                            RENAULT CAPTUR 421 4,15% 21 3,14%
                            OPEL CROSSLAND X 387 3,82% 25 3,74%
                            OPEL MOKKA X 369 3,64% 19 2,84%
                            CITROEN C4 CACTUS 352 3,47% 30 4,48%
                            HYUNDAI KONA 293 2,89% 40 5,98%
                            NISSAN JUKE 243 2,40% 3 0,45%
                            KIA MOTORS SOUL 30 0,30% 1 0,15%
                            SSANGYONG TIVOLI 12 0,12%
                            SKODA YETI 1 0,01%

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              spi75 last edited by

                              Καλησπέρα
                              Είμαι ανάμεσα στα S-cross 1.4 - Vittara 1.4 - Hrv 1.5.
                              Τα κυριότερα πλαίσια αναζήτησης είναι :

                              1. Ιαπωνία
                              2. 20-21k €
                              3. χώροι μέσα και πίσω

                              Παρακαλώ για τις σχετικές συμβουλες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • D
                                dstou last edited by

                                Το Χόντα βγάλτο απ' την εξίσωση με τη μία, είναι εκτός π/υ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  spi75 last edited by

                                  Στα 22 το είδα και σκέφτηκα με καμμια έκπτωση μήπως κατέβει στα 21

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • I
                                    ignantios last edited by

                                    Αν σε ενδιαφέρει να το οδηγείς το SX4-vitara αν σε ενδιαφέρει να το βλέπεις το Hrv αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει σε αυτήν τη τιμή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      spi75 last edited by

                                      Τώρα που το ξαναβλέπω το Hrv είναι στα
                                      1.5 i-VTEC COMFORT 2WD 6MT
                                      € 22.325

                                      Αμα μπουν και μεταλλικό, πινακίδες κτλ πάει στα 23.
                                      Οπότε μένω ανάμεσα στα 2 suzuki

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • S
                                        spi75 last edited by

                                        Άλλη μια ερώτηση:
                                        Τα s-cross / vitara σε σχέση με Mitsubishi Eclipse σχόλια;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • R
                                          riverael1 last edited by

                                          Youtube Video

                                          Πιο καλοστημένο και sport το q3, οχι η x1 συμφωνεί με τον Thomas απο autogefuhl. Στο τέλος θα διάλεγε σαν overall το xc40

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vagkirk last edited by

                                            Ωραία και τα 3 , πιο σπορ το Q3 αλλά πολύ σωστά όπως λέει και ο mat , overall καλύτερο το XC40 αφού είναι το πιο άνετο και αυτό είναι πιο σημαντικό για ένα SUV ενώ δεν υπολείπεται πουθενά σε κάποιο άλλο τομέα.
                                            Από πλευράς εμφάνισης στο βίντεο το Volvo φαίνεται το πιο μεγάλο , ψηλό και επιβλητικό αλλά στην πραγματικότητα που το έχω δει δεν δείχνει τόσο μεγάλο.
                                            Το Q3 σε αυτό το sport πακέτο δείχνει σίγουρα το πιο μοντέρνο , και η Χ1 δείχνει πλέον λίγο την ηλικία της.
                                            Κάπου στην αρχή του βίντεο ο Mat λέει πως δεν υπάρχει η GLA στην σύγκριση γιατί απλά δεν μπορεί να σταθεί δίπλα σε αυτά.
                                            Εγώ από την άλλη θα ήθελα πολύ να δω το 3008 σαν τέταρτο στην σύγκριση , εμφανισιακά σε GT line μέσα-έξω είναι καλύτερο από την Χ1 ,ισάξιο των άλλων 2 , σίγουρα είναι εξίσου άνετο με το Volvo, ίσως χάνει σε ποιότητα υλικών λίγο σε σχέση με την BMW και στην τελειότητα του 8αριου αυτόματου κιβωτίου της που είναι καλύτερο όμως και από τα άλλα 2 της σύγκρισης.Μαλιστα όσο ανεβαίνει και ο εξοπλισμός που προσθέτεις μετατρέπεται και σε πιο VFM σε σχέση με τα υπόλοιπα. Σε κινητήρες οι 1.6 βενζίνης και 2.0 πετρελαίου ειναι εξίσου ανταγωνιστικοί.
                                            Σίγουρα κάποιος που ενδιαφέρεται για αγορά στην κατηγορία αυτή θα πρέπει να το εξετάσει οπότε θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να είναι μέσα σε αυτό το συγκριτικό.

                                            Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 196 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr