-
ντοντ κράι λιτλ μπόυ
βασικα οτι κανει για βιτ, κανει και για σου-ξου φέις λιφτ
π.χ. έιμπαχ προ κιτ ή λιφτ κιτ που ναι μεν δεν ειναι κοιλοβερ αλλα ειναι τσαμπα. αντε κανενα αποστατη το πολυ...
για βιτ παντως βγαλανε και αεραναρτηση = με φουσκες και ηλεκτρικα κοιλοβερ που ρυθμισεις με τηλεχειριστηριο υψος-σκληροτητα ακομη και ενω κουνιεσαι. στα 6κ. θα πουληθουμε κυριοι και ποιος αγοραζει γατες? -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
ντοντ κράι λιτλ μπόυ
βασικα οτι κανει για βιτ, κανει και για σου-ξου φέις λιφτlΑυτό είναι 100% σιγουρο?
Δεν σε αμφισβητώ αλλά εάν είναι έτσι το πρώτο πράγμα που θα μπει στο αμάξι είναιcoilover Ειδικά Beilstein έχει ότι ζητήσεις αλλά την ΧΥΖ την ξέρω από το άλλο αυτοκίνητο που φοράω ανάρτηση . -
ειδε παραδειγμα - κωδικοι kyb και original
https://www.euspares.co.uk/parts-catalo ... le-allgrip
https://www.euspares.co.uk/parts-catalo ... 116538-1-4 -
Κοιλς σε τετοιο αυτοκινητο; Μηπως δεν ταιριαζει με τον (ηπιο) χαρακτηρα του;
Τι σε ενοχλει; -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Κοιλς σε τετοιο αυτοκινητο; Μηπως δεν ταιριαζει με τον (ηπιο) χαρακτηρα του;
Τι σε ενοχλει;Το αμάξι από θέμα ανάρτησης μια χαρά είναι.Αλλα εγώ είμαι περίεργος.Εχω συνηθίσει βλέπεις σε αμάξι τραπέζι και θα το ήθελα λίγο πιο σφιχτό.Να πω την αλήθεια εγώ εάν σιγουρευτώ ότι δίσκος -σασμαν αντέχουν θα βάλω και πρόγραμμα.Αλλα έχω και τα θέματα μου οπότε δεν σημαίνει ότι είμαι και σωστός.Το πρώτο Sx4 ειχε να βάλεις coilover από D2,XYZ,k Sport κλπ Αυτό και εάν είχε ήπιο χαρακτήρα και λίγα άλογα.Εγω το βλέπω λίγο διαφορετικά.Το αμάξι έχει πολύ καλό πλαίσιο πολύ δεμένο και αφήνει ανεκμετάλλευτο πολύ πράγμα.Ακομα είναι αρχή απλά θα ήθελα να υπάρχει και αυτή η δυνατότητα.Δεν σήμαινει ότι δεν μπορεί το αποτέλεσμα να μην του ταιριάζει αλλά μπορεί και ναι Έχω συνάδελφο με CRV που του φόρεσε bilstein ...ΕΕ άλλο αυτοκίνητο.
-
Γεια σας και χρόνια πολλά.
Προσανατολίζομαι προς την αγορά του S-Cross, έχω ακόμη όμως μια σημαντική επιφύλαξη κι αυτή αφορά το γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχουν στοιχεία για την παθητική του ασφάλεια, καθώς δεν έχει αξιολογηθεί από τo Euro NCAP.
Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποια ένδειξη για την ασφάλεια του τρέχοντος μοντέλου, πέρα από τα αποτελέσματα της μέτρησης του μοντέλου του 2013; -
-
Ο χρήστης urubambak έγραψε:
Γεια σας και χρόνια πολλά.
Προσανατολίζομαι προς την αγορά του S-Cross, έχω ακόμη όμως μια σημαντική επιφύλαξη κι αυτή αφορά το γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχουν στοιχεία για την παθητική του ασφάλεια, καθώς δεν έχει αξιολογηθεί από τo Euro NCAP.
Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποια ένδειξη για την ασφάλεια του τρέχοντος μοντέλου, πέρα από τα αποτελέσματα της μέτρησης του μοντέλου του 2013;Δεν νομιζω να αλλάζει κατι στο face-lift σε ασφάλεια μπορει να βελτιωσαν και κάποια μερη....
-
Χρόνια Πολλά στην ομήγυρη.
Από το link του Lap προκύπτει ότι και το f/l αξιολογείται με 5* απλά δεν (μπόρεσα να βρω πού) δίνει τη βαθμολογία των επιμέρους 4 κατηγοριών για αυτό το μοντέλο.
Ίσως η ασφάλεια των πεζών να πέφτει και άλλο ελέω νέας μάσκας
-
Αν δειτε την εγκυροτητα της βαθμολογιας, δηλ στο ρεϊτινγκ βαλιντιτυ, θα δειτε πως ακομα και για το 18 ειναι εγκυρη η βαθμολογια.
Αυτο ομως δεν εχει να κανει με την αξιολογηση των νεοτερων αυτοκινητων διοτι απο οσο εχω καταλαβει η εγκυροτητα ισχυει για 7 ετη ανεξαρτητως των πιο αυστηρων μελλοντικων κριτηριων και προδιαγραφων του τεστ.
Αρα, ναι εχει 5 αστερια με τα παλαιοτερα στανταρτς τα οποια ακομα τα διαφημιζουν ως σημερινη αξιολογηση στο αυτοκινητο.
Η μασκα αν δεν δοκιμαστει δεν μπορουμε να ξερουμε ποσο πιο καλη ειναι για τους πεζους. Το σχημα μπορει να ξεγελαει. Πισω απο τους προφυλακτηρες υπαρχουν κατι μαλακα υλικα σαν αυτα που βαζουν στις τηλεορασεις μεσα στο κουτι τους, αλλα πιο σκληρα.
Αυτα περιβαλλουν τις μπαρες που φτιαχτηκαν για το τρακαριαμα με αλλα αυτοκινητα.
Στους πεζους ομως θα εκαναν τεραστια ζημια, για αυτο το πως τοποθετουνται αυτα τα πλαστικα καθως επισης και το υψος μια δευτερης μικροτερης μπαρας πιο κατω η οποια ωθει τον πεζο να πεσει πανω στο καπο που απορροφα ενεργεια με το τσαλακωμα του, οριζουν το αποτελεσμα της ασφαλειας των πεζων.Για παραδειγμα θυμαμαι αν δεν κανω λαθος πως στο φιατ παντα οταν κυκλοφορησε ανεφεραν την νεα πιο μικρη μπαρα πιο κατω απο την κεντρικη με σκοπο την προστασια των πεζων πανω στο καπο του αυτοκινητου, κατι που δεν διεθετε το προηγουμενο μοντελο.
-
Αρα, ναι εχει 5 αστερια με τα παλαιοτερα στανταρτς τα οποια ακομα τα διαφημιζουν στο συτοκινητο.
Ορθό αλλά για 6 χρόνια το βρήκα.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 6xRS0xWeie
(κατεβαίνει αυτόματα pdf)
Η μασκα αν δεν δοκιμαστει δεν μπορουμε να ξερουμε ποσο πιο καλη ειναι για τους πεζους.
Πείραγμα ήταν το σχόλιο ως προς την επιθετική εμφάνιση και ουχί πραγματική εκτίμηση της ασφάλειά της.
-
Αρα, για 6 χρονια ισχυει η βαθμολογηση και οχι 7. Ειχα λαθος.
Μεσα στο κειμενο λεει πως αν υπαρχει εστω η παραμικρη διαφορα στην δομη του αμαξωματος που σχετιζεται με την ασφαλεια ο κατασκευαστης πρεπει να ενημερωσει τον οργανιαμο 4 μηνες πριν το φειςλιφτ και κατοπιν να διεξαγει ο ιδιος ο οργανισμος εναν ελεγχο του φειςλιφτ.
Να και το παραθυρακι. Μεγαλο, ευαερο, ευηλιο, μια χαρα.
Δηλαδη, αν ο κατασκευαστης αναφερει καμια αλλαγη και αλλαξει κατι στα κραματα των μεταλλων ή στις συνδεσμολογιες του αμαξωματος;
Τρεχα γυρευε χωρις δοκιμη προσκρουσης να βρεις και να βαθμολογησεις.
-
Ο χρήστης christos-metis έγραψε:
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά του φόρουμ. Εδώ και ένα μήνα είμαι κάτοχος sx-4 s-cross και ψάχνοντας στο διαδίκτυο συζητησεις για το αυτοκίνητο έπεσα πάνω σας.Μιας και είναι το πρώτο καινούργιο αυτοκίνητο που έχω στην κατοχή μου προβληματιζομαι με τον καθαρισμό του. Εάν μπορεί κάποιος να μου συστήσει κάποιο υλικό για καθαρισμό του εσωτερικού (ταμπλό-πλαστικά).
Για το εξωτερικό έχω παραγγείλει το New car kit (Meguiar’s), δεν ξέρω εάν έκανα καλά, θα σας πω εντυπώσεις.
Την πρώτη φορά που το έπλυνα με απλό σφουγγάρι και σαπούνι για πιάτα το πλαστικό σημείο του προφυλακτήρα που είναι πίσω από τις ρόδες μετά το πλύσιμο είχε ακόμα ίχνη από τη σκόνη που είχε καθησει πριν το πλύνω. Βέβαια δεν το σκουπησα μετά το πλύσιμο. Τέλος πάντων εάν έχετε υπόψη σας κάποια αλοιφή η τρόπο καθαρισμου για προφυλακτηρα είμαι όλος αυτιά.Χρόνια Πολλά και καλά καλές γιορτές να έχουμε
Στάλθηκε από το Mi MIX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το κιτ που πήρες είναι πολύ καλό. Το υγρό πιάτων για το πλύσιμο του αυτοκινήτου.....Πολλοί (όπως και εγώ) το αποφεύγουν. Τα χαμηλά μέρη του αυτοκινήτου, όπως χαμηλά στον προφυλακτήρα και στο υπόλοιπο αμάξωμα, κάθονται τα πάντα από τον δρόμο.....Ένας τρόπος για να μειώσεις όσο μπορείς την προσκόλησή τους, είναι να κερώσεις το αυτοκίνητο στα χαμηλά μέρη του (καλό θα ήταν ολόκληρο να το κερώσεις). Το κερί λόγω της υδροφοβικότητάς του, διώχνει όσο είναι δυνατόν πολλά υγρά. Για ξεκούραστη δουλειά μπορείς να πάρεις ένα κερί σε σπρέι που όμως θα χρειάζεται να το ψεκάζεις συχνότερα. Αλλιώς για μεγαλύτερη διάρκεια κοιτάς κάποιο κερί σε αλοιφή ή κρέμα.
Για βρωμιά που φεύγει δύσκολα μπορείς να κοιτάξεις σε tar removers. Για το εσωτερικό μιας και ξεκίνησες με την Meguiars, μπορείς να κοιτάξεις για το παρακάτω:
[url]https://www.tool-market.gr/gr/product/6153/προϊόντα-περιποίησης-auto/εσωτερικό/meguiar's-καθαριστικό-σπρέι-εσωτερικών-αυτοκινήτου-473ml[/url]
Για την ίδια δουλειά:
[url]https://www.tool-market.gr/gr/product/7049/προϊόντα-περιποίησης-auto/καθαριστικά-detailers-πινέλα/auto-finesse-καθαριστικό-εσωτερικού-χώρου-total-500ml[/url]
Αll Purpose Cleaner υπάρχουν πολλά. Το σκεπτικό είναι πως μπορείς να κάνεις διαφορετικές δουλειές με διαφορετικές αραιώσεις. Σου βάζω έτσι ένα ενδεικτικά.
[url]https://www.tool-market.gr/gr/product/7041/προϊόντα-περιποίησης-auto/καθαριστικά-detailers-πινέλα/auto-finesse-καθαριστικό-γενικής-χρήσης-verso-1lt[/url]
Καλό καθάρισμα και καλοτάξιδο -
Καλοτάξιδο!! Φίλε ποτέ ξανά με απορρυπαντικο πιάτων. Το καταστρέφεις το χρώμα σου. Χρειάζεσαι ένα καλό σφουγγάρι πολύ μαλακό για να μην κάνεις αυτά τα ενοχλητικά κυκλακια στο χρώμα. Επίσης για το στέγνωμα πάρε μαλακά πανάκια ειδικά για αυτό το σκοπό ή πολύ καλο πετσί. Για το το τελευταίο πολύ καλό στέγνωμα εγώ χρησιμοποιώ το swifter.
http://detailingmarket.gr/SWIFTER_QUICK_DETAILING_ΚΕΡΙ_waterless_χωρις_νερο
Είναι τρομερό προϊόν και το αμάξι λερωνεται πιο δύσκολα. Δηλαδή φαντασου στεγνωνω με το δέρμα και το 100% το κάνω με μαλακό πανί αφού το έχω ψεκασει 3 με 4 φορές με το swifter. Αν πιάσεις τη λαμαρίνα μετά θα νιώσεις ότι έχει γίνει πιο smooth. Το νερό της βροχής γλυστραει για πλάκα. -
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Κοιλς σε τετοιο αυτοκινητο; Μηπως δεν ταιριαζει με τον (ηπιο) χαρακτηρα του;
Τι σε ενοχλει;Το αμάξι από θέμα ανάρτησης μια χαρά είναι.Αλλα εγώ είμαι περίεργος.Εχω συνηθίσει βλέπεις σε αμάξι τραπέζι και θα το ήθελα λίγο πιο σφιχτό.Να πω την αλήθεια εγώ εάν σιγουρευτώ ότι δίσκος -σασμαν αντέχουν θα βάλω και πρόγραμμα.Αλλα έχω και τα θέματα μου οπότε δεν σημαίνει ότι είμαι και σωστός.Το πρώτο Sx4 ειχε να βάλεις coilover από D2,XYZ,k Sport κλπ Αυτό και εάν είχε ήπιο χαρακτήρα και λίγα άλογα.Εγω το βλέπω λίγο διαφορετικά.Το αμάξι έχει πολύ καλό πλαίσιο πολύ δεμένο και αφήνει ανεκμετάλλευτο πολύ πράγμα.Ακομα είναι αρχή απλά θα ήθελα να υπάρχει και αυτή η δυνατότητα.Δεν σήμαινει ότι δεν μπορεί το αποτέλεσμα να μην του ταιριάζει αλλά μπορεί και ναι Έχω συνάδελφο με CRV που του φόρεσε bilstein ...ΕΕ άλλο αυτοκίνητο.
Μόνο εμένα μου φαίνεται περίεργο να αγοράσει κάποιος ένα ψηλό και μαλακό όχημα και να το σκληρύνει;
Δηλαδή αν θέλει ενα off-roader θα πάρει σπορ αυτοκίνητο και θα το ψηλώσει; -
Το s-cross δεν είναι κλασικό suv αλλά πιο πολύ crossover. Δηλαδή υπερυψωμένο station wagon. Ο άνθρωπος προφανώς δεν πατάει ποτέ χώμα και πήρε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί συνζυάζει χώρους, πρακτικότητα και επιδόσεις σε πολύ καλή τιμή.
Υπάρχουν επίσης πάρα πολλά forester turbo με coilover ανάρτηση που είναι 100% ασφάλτινα (ακόμα και σε πίστα μπαίνουν).
-
Ερωτηση προς τους νεους ιδιοκτητες S cross diesel τι καταναλωσεις έχουν και τι καυσιμο βαζουν....
-
Όλα τα υγρά καθαρισμού έχουν κάποια χημική σύνθεση, που αναγράφεται στις συσκευασίες αλλά δεν είναι πάντα κατανοητή.
Για τους πολύ μερακλήδες, πάρτε πράσινο σαπούνι σε πλάκα, τρίψτε το και κάντε ένα παχύρευστο μείγμα διαλύοντας το σε λίγο νερό κατά προτίμηση αποσταγμένο.
Με αυτό το μείγμα, σε μικρές δόσεις σε ένα κουβά με νερό, κάνεις το ποιο σίγουρο πλύσιμο.
Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το s-cross δεν είναι κλασικό suv αλλά πιο πολύ crossover. Δηλαδή υπερυψωμένο station wagon. Ο άνθρωπος προφανώς δεν πατάει ποτέ χώμα και πήρε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί συνζυάζει χώρους, πρακτικότητα και επιδόσεις σε πολύ καλή τιμή.Υπάρχουν επίσης πάρα πολλά forester turbo με coilover ανάρτηση που είναι 100% ασφάλτινα (ακόμα και σε πίστα μπαίνουν).
Ευχαριστώ με καλύψες.Στο μυαλό μου είσαι.
Οσο περίεργη είναι μια X2 Mpack που πήρε ο Νονός μου και πήγαμε βόλτα και ηταν φοβερή,η Χ1m pack,arona Fr, Ateca ,Kuga st Line, κλπ.
Το συγκεκριμένο αμάξι το επέλεξα για τον κινητήρα του το ωραίο πάτημα,την αξιοπιστία τού,την τιμή,τους χώρους Όχι για off road.Οταν το είχα κάνει Test Drive μου άρεσε πολύ και το στρίψιμο του και όλα και εξακολουθεί να μου αρέσει.Ειχα όμως στο πίσω μέρος του αρρωστημενου μου μυαλού τι θα μπορούσε να κάνει με ένα καλό coilover και ένα πρόγραμμα.Αυτα που κάνει καλά θα τα απογείωνε.Αυτο δεν νομίζω να είναι περίεργο τουλάχιστον στο μυαλό μου. -
Καλή Χρονιά!
Μετά από 2.500χλμ με τα michelin crossclimate, με την επιφύλαξη του placebo ο θόρυβος στην καμπίνα έχει μειωθεί κατά ένα τσικ ενώ δεν μπορώ να πω ότι διαπίστωσα να υπολείπονται κρατήματος, στη συνήθη μετριοπαθή χρήση που κάνω, έναντι των conti eco5, εκτός από προχθές όπου, με 6-7 οC και μετά από 6-7 χλμ διαδρομής, σε ένα roundabout από το οποίο έχω διέλθει περίπου 2.000 φορές και χωρίς να αντιλαμβάνομαι τουλάχιστον ότι μπήκα πιο γρήγορα από ότι συνήθως ή ότι έκανα καμία χοντράδα, ο κώλος γλύστρισε έξωθεν. Σε ένα από τα 10δες reviews χρηστών που είχα διαβάσει αναφερόταν ότι ζεσταίνονται αργά. Ίσως τελικά να ισχύει.
Κατά τα λοιπά περιμένω πώς και πώς τα αυριανά χιόνια στην πόλη για να δικαιολογήσω την αγορά τους αφού για φέτος δεν εδέησε ακόμα εκδρομή στο βουνό..
SUZUKI SX4 SCROSS