-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Βάζοντάς του ότι έχω στο Q5 (δηλ χωρίς τα πολύ φρέσκα κόλπα) βγαίνει 48Κ. Και όλα αυτά για 150 ψωράλογα.Και για να ξέρουμε τι λέμε...τεμπέλης πίσω-εξτρα, αισθητήρες παρκαρίσματος (έστω πίσω)-εξτρα, θερμαινόμενοι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες (για αντιθαμβωτικοί ούτε λόγος)-εξτρα, το standard virtual cockpit είναι περιορισμένων λειτουργιών, τα πίσω φώτα δεν είναι τα full led, μονοζωνικό το κλίμα κτλ κτλ.
Επομένως και όπως είναι απόλυτα λογικό και αναμενόμενο, δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο σε επίπεδο εξοπλισμού από τα ευθέως ανταγωνιστικά του.
Δλδ ο τεμπέλης πίσω σε ... πριμιουμ αμάξι είναι έξτρα;;!!!! Ε ρε αφαίμαξη αυτή η αουντι....
Τελικά αυτα τα πριμιουμ στον βασικό εξοπλισμό τι έχουν; Μόνο το μπρελόκ; Με το σηματακι ή το χρεώνουν έξτρα το λόγκο;
Δλδ ένας ιδιοκτήτης που θα το πάρει χωρίς τεμπέλη και θα βάλει τους φίλους ή την οικογένεια και θα αρχίσει με το δίκιο του να περηνευεται για την αμαξαρα που αγόρασε με τις πολλές χιλιάδες ευρώ και ο πίσω που θα τον ακούει με ενδιαφέρον θέλει να αραξει λίγο για να τον ακούσει καλύτερα και ψάξει για τον τεμπέλη και δεν τον βρει τι γνώμη θα σχηματίσει για τα λεγόμενα του;
Και ο περήφανος κάτοχος τι θα ψελλίσει;....
Ή δυνάμωσε λίγο το κλιματισμό πίσω ζεστενομαστε...ε ξέρεις δεν γίνεται γιατί εμείς μπροστά θα παγώσουμε!!! Ε ρε πριμιουμ να φαν κι κότες!!!!
Γι'αυτό παιδιά είτε βάλτε βαθειά το χέρι και στηρίξτε καλά τον έξτρα εξοπλισμό του Γερμανού με κάνα 55.000 το σύνολο ή μην πάτε καθόλου ....γνώμη μου ....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης harpoon έγραψε:
Καλησπέρα. Βρε παιδιά πως σας βγάζει τέτοιες τιμές στον configurator; Πόσα πράγματα βάζετε στο s line;Καταρχάς δεν κοίταξα S Line (δεν θα αγόραζα SUV με σπορτίφ στήσιμο). Εγώ έβαλα όλα όσα θεωρώ απαραίτητα σε ένα premium C SUV εν έτη 2019 (και που τα περισσότερα από αυτά - π.χ. Navi, αισθητήρες παρκαρίσματος με κάμερα, 2ζωνικό κλιμά, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπετες κλπ. τα είχε στάνταρ το πτωχό Κούγκα των €22Κ το 2017) όπως: Navi, icockpit, clima, ηλεκτρικά καθίσματα, αυτόματο κιβώτιο, ηλιοροφή, αισθητήρες παρκαρίσματος με κάμερα, μεταλλικό χρώμα, κάποιο πακέτο comfort και φώτα Matrix LED, ηελκτρικό άνοιγμα χώρου αποσκευών και κάτι άλλα ψιλά. Πάλι, δεν έβαλα όλα όσα θα ήθελα (όταν το έκανα στην Χ1 έβγαινε κοντά στις €60.000!!!).
Είμαι άσχετος προφανώς γιατί διαφορετικά δεν γίνεται να μην καταλαβαίνω αυτή την αντιπαλότητα.
Προσωπικά μιλώντας, δεν υπάρχει καμία αντιπαλότητα...ήμαρτον, δεν έχω να χωρίσω κάτι ούτε μετοχές έχω!! ανταλλαγή απόψεων κάνουμε (ΟΚ, καμια φορά σε έντονο ύφος...ζητώ συγνώμη απο την μεριά μου όταν παρεκτρέπομαι) για κάτι που μας αρέσει.
- Συμφωνώ ότι ο όρος 'σπορ' σε SUV δεν έχει ούτε νόημα, ούτε αξία. Όμως, εφόσον αναφέρθηκε, ήθελα να απαντήσω.
- Η κάθε εταιρεία πρεσβεύει ορισμένες 'αξίες', αυτές συζητάμε και με βάση αυτές επιλέγουν οι υποψήφιοι. π.χ εάν θες premium με άνεση πάνω από όλα και πάρεις BMW αντί για MB, τότε μάλλον κάτι έχει γίνει 'λάθος'.
- Είναι τελείως διαφορετική η σπόρ συμπεριφορά από την ασφαλή συμπεριφορά, μην τα συγχέουμε. Ένα αυτοκίνητο μπορεί να περάσει τις κορίνες (στο συγκεκριμένο τεστ, έχουμε πει ότι δεν είναι πανάκεια, ένα τεστ είναι από τα πολλά) με περισσότερα χλμ από ένα άλλο το οποίο όμως έχει πιο σπορ συμπεριφορά (αλλά το 1ο έχει πιο ασφαλή συμπεριφορά). Για τον μέσο οδηγό (όπως οι περισσότεροι εξ ημών - και ο εαυτός μου μέσα άσχετα με τα σεμινάρια που έχω κάνει), η ασφαλή συμπεριφορά είναι προτιμότερη, γιατί απλά δεν γνωρίζει πως να ελέγξει το σπορ αυτοκίνητο στο όριο.
Αυτά τα λίγα, πάντα φιλικά και χωρίς καμία διάθεση αντιπαλότητας...μακριά από εμάς!
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Βάλτε με και μένα στο “ειδικό τύπο» που προτιμάω και επιλέγω τη BMW από την Audi σε θέματα πιο σπορτίφ και πιο οδηγοκεντρικης συμπεριφοράς. Όμως και η Audi έχει τις αρετές τις που δεν είναι ευκαταφρόνητες και λαμβάνονται σοβαρά υπόψη από ένα μεγάλο μέρος των υποψηφίων αγοραστών της premium κατηγορίας. Το νέο q3 εξ ορισμού αφού είναι φρέσκο μοντέλο υπερτερεί της χ1 σε θέματα ποιότητας, χώρων,σχεδίασης και gadget infotainment. Δεν θα πρέπει να είναι βασικά κριτήρια επιλογής αλλά μετράνε πολύ ιδιως όταν το ποσό ανεβαίνει. Και βέβαια όταν θα βγει facelift της χ1 θα έχει διορθώσει αρκετα πράγματα και πιθανώς να είναι πάλι μπροστά από το q3 κοκ. Περι ορέξεως... ο καθένας επιλέγει με βάση τα κριτήρια του και τη τσεπη τουSent from my iPhone using Tapatalk
+1
Απλα και κατανοητα -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
spyrosK κλασικά ήρεμη φωνή της λογικής και μπράβο. Από εκεί και μετά διαβάζω για σπορ συμπεριφορά, για άλλη μια φορά... και συγκρίσεις σε οχήματα - περίπτερα και έχω να πω ένα μόνο. Κανένα suv δεν θα με κέρδιζε ως επιλογή αν το δυνατό του σημείο ήταν ο σπορ χαρακτήρας του. Γιατί? Μα φυσικά διότι αν είχα σαν προτεραιότητα την σπορ οδήγηση δεν θα κοιτούσα καν την κατηγορία. Συνεχίζοντας...να πω πως όλα αυτά τα ρηξικέλευθα περί ανωτερότητας της μιας ή της άλλης μάρκας είναι ότι πιο ανόητο και συνάμα βαρετό, τόσης αξίας όσης έχουν τα λεγόμενα και οι συγκρίσεις των οπαδών του ΠΑΟ και του ΟΣΦΠ. Παρήγορο πως αυτά συμβαίνουν κυρίως στην Ελλάδα των δίπολων. Γιατί μόνο σε αυτή τη σκατοχώρα έχουμε τόση ανάγκη τα δίπολα. Γράφετε για suv και είστε κάθετοι στις απόψεις σας αλλά δεν σας απασχολεί καθόλου που για κάποια (τα περισσότερα) από αυτά δεν μπορείτε να βρείτε ούτε ένα σοβαρό offroading βίντεο. Γράφετε για σπορ χαρακτήρα αλλά δεν σας πειράζει που (και με την βοήθεια ακόμη ηλεκτρονικών) σε απότομη αλλαγή λωρίδας το 90% των σπορ σουβ πάει για τις κορίνες με πολύ λιγότερα από 80χλμ/ώρα (που μεταφράζεται σε μπάρες, διαζώματα, όχημα στην αντίθετη κατεύθυνση κ.α στην πραγματική ζωή). Αυτά που το καταφέρνουν σας είναι βαρετά... Μάλιστα! Είμαι άσχετος προφανώς γιατί διαφορετικά δεν γίνεται να μην καταλαβαίνω αυτή την αντιπαλότητα. Για τα περιοδικά να πω πως καλά κάνουν και γράφουν ότι γράφουν. Υπάρχει πρόσφορο έδαφος. Βέβαια τα περιοδικά πρέπει να επιζήσουν και για τον λόγο αυτό πολλάκις γράφουν πράγματα που είναι 'να απορεί κανείς'.Μια χαρά τα λες και ακομπλεξάριστα! Έχεις απόλυτο δίκιο για τα δίπολα και τον οπαδισμό!
Θα μου επιτρέψεις όμως να σου πω ότι σε κάποια πράγματα πέφτεις κι εσύ στην παγίδα του να κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλότρια.
Γιατί ας πούμε κάποιος δεν μπορεί να έχει ακόμα και στα SUV ως πρώτη επιλογή αυτό που έχει την πιο σπορτιφ οδική συμπεριφορά; Η επιλογή ενός SUV μπορεί να έχει γίνει λόγω ανάγκης (χώρων, παντόφλας κτλ) αλλά η καρδιά να λαχταράει άλλα. Δεν έχει λογική από τη δική του οπτική γωνία να επιλέξει αυτό που θα έχει την πιο σπορτιφ συμπεριφορά, ακόμη κι αν είναι άχρηστο εκτός δρόμου;
Γιατί κάποιος δεν μπορεί να επιλέξει SUV και να αδιαφορεί για το off roading; Αφού τα SUV όσον αφορά τη δημοτικότητα τους έχουν γίνει ότι ήταν τα πολυμορφικά πριν 15 χρόνια και αγοράζονται από ανθρώπους που πριν 15 χρόνια θα αγόραζαν πολυμορφικά.Τι θέλω να πω με αυτά; Μην προσπαθείτε να βάλετε σε καλούπια τους αγοραστές ούτε να ιεραρχήσετε τις προτεραιότητες τους! Είναι εξίσου λογική η αγορά SUV από τον τύπο με τις off road ανησυχίες, τον τύπο που κάποτε αλώνιζε τα Μέγαρα, τις Σέρρες ή το Ring, τον οικογενειάρχη που θέλει χώρους sedan σε μικρότερο μήκος αμαξώματος και τη soccer mum. Και εξίσου θεμιτή και η διαφορετική ιεράρχηση των προτεραιοτήτων τους.
-
Εγώ να βάλω σε καλούπια τους αγοραστές? Απλά γράφω πως όποιος έχει προτεραιότητα την σπορ οδήγηση μάλλον σε λάθος κατηγορία κοιτά (ειδικά εάν γνωρίζει πως δεν θα ασχοληθεί ουδέποτε με το offroading). Υπάρχουν οχήματα με χώρους και πολύ πιο φιλικά στις σπορ ανησυχίες από τα suv. Τπτ άλλο. Προσωπικά πήγα σε ψηλό λόγω κάποιων ιδιαίτερων αναγκών. Για να βρω σε suv το ελάχιστο από αυτά που μπορεί να δώσει μια Α όντως δεν μπήκα στον κόπο. Είμαι βλέπεις της λογικής, κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Όχι Win win ή lose-lose.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εγώ να βάλω σε καλούπια τους αγοραστές? Απλά γράφω πως όποιος έχει προτεραιότητα την σπορ οδήγηση μάλλον σε λάθος κατηγορία κοιτά (ειδικά εάν γνωρίζει πως δεν θα ασχοληθεί ουδέποτε με το offroading). Υπάρχουν οχήματα με χώρους και πολύ πιο φιλικά στις σπορ ανησυχίες από τα suv. Τπτ άλλο. Προσωπικά πήγα σε ψηλό λόγω κάποιων ιδιαίτερων αναγκών. Για να βρω σε suv το ελάχιστο από αυτά που μπορεί να δώσει μια Α όντως δεν μπήκα στον κόπο. Είμαι βλέπεις της λογικής, κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Όχι Win win ή lose-lose.Εννοείται ότι το τελευταίο ισχύει απόλυτα! You win some, you lose some! Ότι επιλογή κι αν κάνεις.
Κατά τ' άλλα επιμένω ότι κάποιος μπορεί να έχει ως προτεραιότητα στις επιθυμίες του τη σπορ οδήγηση, όμως οι ανάγκες (χώροι, παντόφλα κτλ?) μπορεί να τον 'υποχρεώνουν' να στραφεί στα SUV! Δεδομένης λοιπόν της στροφής στη συγκεκριμένη κατηγορία, γιατί να μη θέσει ως πρώτη προτεραιότητα για την επιλογή του την πιο σπορτίφ συμπεριφορά και να αδιαφορήσει πλήρως για τις δυνατότητες εκτός δρόμου;
Κι εδώ θεωρώ ότι είναι το 'λάθος' σου, καθώς και όσων θεωρούν ότι τα SUV σημαίνουν off road, τετρακίνηση κτλ, ενώ στην ουσία πλεόν έχουν γίνει mainstream προϊόντα για κάλυψη οικογενειακών αναγκών για την πλειόνοτητα των αγοραστών, όσο κι αν αυτό δεν αρέσει στους πουρίστες, off roaders, φυσιοδίφες κτλ... -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
ενώ στην ουσία πλεόν έχουν γίνει mainstream προϊόντα για κάλυψη οικογενειακών αναγκών για την πλειόνοτητα των αγοραστών, όσο κι αν αυτό δεν αρέσει στους πουρίστες, off roaders, φυσιοδίφες κτλ...Ακριβώς! Η αγορά πάει προς τα εκεί (σε σημείο πολλοί να αναρωτιόμαστε τον λόγο ύπαρξης των Non-SUV..που λέει ο λόγος μην πέσετε να με φάτε!!) και πλέον τα SUV είναι σήμερα ότι ήταν τα Sedan το '80 και λίγο '90 και τα Hatchback το '90 και '00.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Είμαι βλέπεις της λογικής, κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις. Όχι Win win ή lose-lose.+10
Kαλημέρα Σπύρο!Κατά τ' άλλα επιμένω ότι κάποιος μπορεί να έχει ως προτεραιότητα στις επιθυμίες του τη σπορ οδήγηση, όμως οι ανάγκες (χώροι, παντόφλα κτλ?) μπορεί να τον 'υποχρεώνουν' να στραφεί στα SUV! Δεδομένης λοιπόν της στροφής στη συγκεκριμένη κατηγορία, γιατί να μη θέσει ως πρώτη προτεραιότητα για την επιλογή του την πιο σπορτίφ συμπεριφορά και να αδιαφορήσει πλήρως για τις δυνατότητες εκτός δρόμου;
Κι εδώ θεωρώ ότι είναι το 'λάθος' σου, καθώς και όσων θεωρούν ότι τα SUV σημαίνουν off road, τετρακίνηση κτλ, ενώ στην ουσία πλεόν έχουν γίνει mainstream προϊόντα για κάλυψη οικογενειακών αναγκών για την πλειόνοτητα των αγοραστών, όσο κι αν αυτό δεν αρέσει στους πουρίστες, off roaders, φυσιοδίφες κτλ...Έτσι είναι,δεν έχεις άδικο,αλλά αυτό ισχύει για συνειδητοποιημένα άτομα.Από την άλλη ο νεοέλληνας -το βλέπεις συχνά και στο δρόμο και στις συζητήσεις- πάντα νομίζει ότι έχει το 'υπερατού'. Παίρνει ένα οποιοδήποτε SUV ή crossover και νομίζει ότι κατέχει το καλύτερο offroader,το πιο γρήγορο,με τέλειο κράτημα σε κλειστές κι ανοιχτές στροφές,τέλειο φορτηγάκι για φόρτωμα,τον καλύτερο εξοπλισμό,το πιο άνετο,την καλύτερη σχεδίαση και ποιότητα,το καλύτερο για πόλη,οικονομικότερο κ.τ.λ. Δηλ. έχει αγοράσει ένα κράμα LandRover,Ferrari,Peugeot Rallye 106,Nissan Navara,RollsRoyce,ΑR spider,Panda κ.ά.
Ακριβώς! Η αγορά πάει προς τα εκεί (σε σημείο πολλοί να αναρωτιόμαστε τον λόγο ύπαρξης των Non-SUV..που λέει ο λόγος μην πέσετε να με φάτε!!) και πλέον τα SUV είναι σήμερα ότι ήταν τα Sedan το '80 και λίγο '90 και τα Hatchback το '90 και '00.
+1
-
Εμένα δεν μου αρέσει ο κόλος του καθόλου.... ελάχιστη διαφορά από τον πλαδαρο κόλο του προηγούμενου.
Το υπολοιπο πολυ όμορφο..... -
Εσένα sου αρέσουν οι Βραζιλιάνες
Κατά τα άλλα, κι επειδή ακόμα δε μπορώ να κάνω παραθέσεις (αχχχ ας μου πει κάποιος ποιο το νόημα σε ένα τόσο μεγάλο φόρουμ) συμφωνώ με όλα λίγο πολύ. Δε νομίζω πως κανένας προσπάθησε να πει πως είναι spor αμάξια απλά με πιο σπορ συμπεριφορά σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας. Απόψεις ανταλλάσουμε και δε χρειάζεται να πορωνόμαστε τόσο, δε μας πληρώνει καμία μάρκα, αλλά να μην λείπουν και οι αντιπαραθέσεις γτ τότε θα γίνουμε βαρετοί (σαν τα Audi ένα πράμα ).
Σχετικά με τα SUV - crossover, είναι λίγο πολύ αυτά που είπαν και οι προλαλήσαντες. Το οικογενειακό που έχει χώρους, άνεση, επιδόσεις (ενίοτε) και μπορεί να κινηθεί και σε offroad καταστάσεις είτε αυτό είναι μια δύσβατη παραλία το καλοκαίρι είτε μια εκδρομή στο βουνό σε χώμα ή χιόνι. Είναι ασυναγώνιστα εύχρηστα και με μεγαλύτερο εύρος χρήσης. Γι αυτό και πουλάνε πολύ. Δεν είναι απλά μια μόδα. Τα πολυμορφικά, σόρυ κιόλας ήταν κουβάδες με πολλούς χώρους και τπτ άλλο. -
Χωρίς καμία διάθεση να συνεχίσω σε αντιπαράθεση, έχεις κάνει 15 κωλοτούμπες. Αρχικά είπες έχοντας εικόνα μόνο από φώτο ότι θα είναι πιο sporT από το αντίστοιχο BMW & Merc. Μετά μπήκε στην εξίσωση και η DCC και τώρα τελικά απλά θα είναι πιο sport από το μ.ο. της κατηγορίας (όντως και από τα μακράν ακριβότερα βεβαίως βεβαίως). Τελικά τι (θα) ισχύει? Γιατί εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι με την πρόφαση της προσωπικής άποψης (υπερατού, δε μπορεί να μας τη στερήσει κανείς) κάποιοι φαντασιώνονται βάση της συμπάθειας τους.
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Σχετικά με τα SUV - crossover, είναι λίγο πολύ αυτά που είπαν και οι προλαλήσαντες. Το οικογενειακό που έχει χώρους, άνεση, επιδόσεις (ενίοτε) και μπορεί να κινηθεί και σε offroad καταστάσεις είτε αυτό είναι μια δύσβατη παραλία το καλοκαίρι είτε μια εκδρομή στο βουνό σε χώμα ή χιόνι. Είναι ασυναγώνιστα εύχρηστα και με μεγαλύτερο εύρος χρήσης. Γι αυτό και πουλάνε πολύ. Δεν είναι απλά μια μόδα. Τα πολυμορφικά, σόρυ κιόλας ήταν κουβάδες με πολλούς χώρους και τπτ άλλο.Για μένα μόδα είναι και αυτή των SUV και θα περάσει. Γιατί το 90% και βάλε αυτών που τα αγοράζουν δεν θα χρησιμοποιήσουν ποτέ τις όποιες off road δυνατότητες τους. Οπότε, εξίσου καλά θα καλύπτονταν και από ένα πολυμορφικό (που όμως είναι πλέον ντεμοντέ).
Όσο για τον αν τα πολυμορφικά είναι κουβάδες με ρόδες, προσωπικά θα διαφωνήσω. Ανάλογα με τις ικανότητες του σχεδιαστή μπορεί να ειναι εξίσου όμορφα ή άσχημα με τα SUV. Ρίξε π.χ. μια ματιά στο τελευταίο Espace και πες μου αν σου φαίνεται κουβάς...
-
Να ρωτήσω κάτι γενικό. Επειδή όλοι γνωρίζουμε πια πως η τιμή προ φόρων είναι σημαντική, αφού μπορεί για να πάρεις ρεζέρβα (γκουχ) και να σου ανεβάζει το αμάξι στην τελική τιμή 4Κ πάνω, γίνεται να παίξει κανείς με αυτό;
Πχ ο έμπορος σου κάνει 'δώρο' μια σειρά από καλούδια, για να μην μπουν στη τιμή και την εκτοξεύσει κι εσύ τα δίνεις αυτά ως κομμάτι της αναταλλαγής με το παλιο αμάξι; Παίζει κάτι τέτοιο;
-
Ο χρήστης harpoon έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι γενικό. Επειδή όλοι γνωρίζουμε πια πως η τιμή προ φόρων είναι σημαντική, αφού μπορεί για να πάρεις ρεζέρβα (γκουχ) και να σου ανεβάζει το αμάξι στην τελική τιμή 4Κ πάνω, γίνεται να παίξει κανείς με αυτό;Πχ ο έμπορος σου κάνει 'δώρο' μια σειρά από καλούδια, για να μην μπουν στη τιμή και την εκτοξεύσει κι εσύ τα δίνεις αυτά ως κομμάτι της αναταλλαγής με το παλιο αμάξι; Παίζει κάτι τέτοιο;
Δεν παίζει (το είχα αναλύσει παλαιότερα), τουλάχιστον όχι σε επίπεδο εμπόρου, γιατί οι τιμές είναι δηλωμένες στο τελωνείο. Μόνο η εισαγωγική μπορεί να 'παίξει' αυτό το παιχνίδι και όχι μεμονωμένα, δηλαδή όχι για μια παραγγελία.
Ένα από τα πιο τρανταχτά παραδείγματα είναι η BMW X1, που έχει κρατήσει (η εισαγωγική) την ΛΤΠΦ στα €24.995 με αρκετά έξτρα εξοπλισμό, τον οποίο εάν τον βάλεις ξεχωριστά στην βασική έκδοση τα εκτοξεύσει την ΛΤΠΦ πολύ πάνω από τα €25Κ. Αυτό όμως το έκανε η εισαγωγική και 'έφτιαξε' μια φορτωμένη έκδοση την οπαία τιμολόγησε κάτω από τα €25Κ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι γενικό. Επειδή όλοι γνωρίζουμε πια πως η τιμή προ φόρων είναι σημαντική, αφού μπορεί για να πάρεις ρεζέρβα (γκουχ) και να σου ανεβάζει το αμάξι στην τελική τιμή 4Κ πάνω, γίνεται να παίξει κανείς με αυτό;
Πχ ο έμπορος σου κάνει 'δώρο' μια σειρά από καλούδια, για να μην μπουν στη τιμή και την εκτοξεύσει κι εσύ τα δίνεις αυτά ως κομμάτι της αναταλλαγής με το παλιο αμάξι; Παίζει κάτι τέτοιο;
Δεν παίζει (το είχα αναλύσει παλαιότερα), τουλάχιστον όχι σε επίπεδο εμπόρου, γιατί οι τιμές είναι δηλωμένες στο τελωνείο. Μόνο η εισαγωγική μπορεί να 'παίξει' αυτό το παιχνίδι και όχι μεμονωμένα, δηλαδή όχι για μια παραγγελία.
Ένα από τα πιο τρανταχτά παραδείγματα είναι η BMW X1, που έχει κρατήσει (η εισαγωγική) την ΛΤΠΦ στα €24.995 με αρκετά έξτρα εξοπλισμό, τον οποίο εάν τον βάλεις ξεχωριστά στην βασική έκδοση τα εκτοξεύσει την ΛΤΠΦ πολύ πάνω από τα €25Κ. Αυτό όμως το έκανε η εισαγωγική και 'έφτιαξε' μια φορτωμένη έκδοση την οπαία τιμολόγησε κάτω από τα €25Κ.
Για ότι γνήσιο πρέπει να μπει από το εργοστάσιο,είναι όπως λέει ο Fanis.
Υπάρχουν και 2 άλλες περιπτώσεις: α) αν θες να βάλεις π.χ. συναγερμό ή αισθητήρες παρκ. ή κάτι άλλο aftermarket που μπαίνει εδώ β)αν είναι γνήσιο αξεσουάρ του επίσημου καταλόγου της μάρκας,αλλά μπαίνει επίσης εδώ π.χ. εγώ στο scross, έβαλα ως δώρο κατά την αγορά,πεντάλ αλουμινίου, μαρσπιέ,γρύλλο με ρεζέρβα αυθεντικά της suzuki (αλλά μπήκαν με την παραλαβή στην εδώ αντιπροσωπεία). -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ακριβώς! Η αγορά πάει προς τα εκεί (σε σημείο πολλοί να αναρωτιόμαστε τον λόγο ύπαρξης των Non-SUV..που λέει ο λόγος μην πέσετε να με φάτε!!) και πλέον τα SUV είναι σήμερα ότι ήταν τα Sedan το '80 και λίγο '90 και τα Hatchback το '90 και '00.Εξαρτάται από το πεδίο δράσης του κάθε οχήματος. Μέσα στην πόλη μπορεί να βολεύει το επιπλέον ύψος λόγω ορατότητας (πράγμα που όμως μηδενίζεται αν όλοι κυκλοφορούν με ψηλά οχήματα), ή η δυνατότητα παρκαρίσματος σε πιο ανώμαλο έδαφος κλπ. Σε ταξίδια όμως τα σαλούν είναι πολύ ανώτερα λόγω αεροδυναμικής, βάρους και κέντρου βάρους και φυσικά επιδόσεων (στα ίδια άλογα).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εξαρτάται από το πεδίο δράσης του κάθε οχήματος. Μέσα στην πόλη μπορεί να βολεύει το επιπλέον ύψος λόγω ορατότητας (πράγμα που όμως μηδενίζεται αν όλοι κυκλοφορούν με ψηλά οχήματα), ή η δυνατότητα παρκαρίσματος σε πιο ανώμαλο έδαφος κλπ. Σε ταξίδια όμως τα σαλούν είναι πολύ ανώτερα λόγω αεροδυναμικής, βάρους και κέντρου βάρους και φυσικά επιδόσεων (στα ίδια άλογα).Συμφωνώ 100%. Όμως, τα SUV (πέρα από την μόδα) έχουν προκύψει από την ανάγκη (οικονομική κυρίως αλλά και πρακτική) συγκερασμού πολλών αναγκών. Δηλαδή, έχω ένα αυτοκίνητο που χωράει όλη την οικογένεια, κάνει άνετο ταξίδι (ΟΚ όχι όσο ένα sedan ίσως) αλλά όταν φτάσει στον προορισμό του (νησί, βουνό κλπ.) μπορεί να μετακινηθεί με άνεση και ασφάλεια σε παραλίες, βουνά, σκι κλπ. Έτσι δεν χρειάζεται μια οικογένεια να έχει πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα, κάτι το οποίο επιβαρύνει την οικονομία, το περιβάλλον και δεν είναι και πρακτικό.
Ένας συμβιβασμός είναι, αλλά πλέον έχουν φτάσει σε σημείο (όπως είδες και από την Χ1 του Βασίλη) να τα κάνουν όλα πολύ καλά και να υστερούν στα σημεία και μόνο.
-
Τι κρίμα που θα αφανιστούν αφού υστερούν σε τόσα άλλα... Η αγορά μίλησε.
-
Μπερδεύτηκα Σπύρε! Ποια α) θα αφανιστούν και β) ποια υστερούν?
-
Μην ανησυχείς! Δεν γράφω για τα suv. Αυτά όντας ολοκληρωμένες προτάσεις θα μείνουν να μας δείχνουν την αξία της μετριότητας.
Audi Q3 2018