Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 133
    • 224
    • 225
    • 131 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4500
    93482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
      ...

      Βενζίνα θα είχε 11-12 στην κατανάλωση αν ήταν αεροδυναμικό σεντάν, για περίπτερο δεν μπορώ καν να σκεφτώ + θα χρειαζόταν εναν ανεφοδιασμό με αυτό τον ρυθμό εκτός αν ήταν σουηδικό με 70άρι ντεπόζιτο

      Αέριο με αυτούς τους ρυθμούς στο τρίτο ταξίδι θα είχε κάψει βαλβίδες

      Φυσικό αέριο κάπου στην Λαμία ψάχνει να βρει πρατήριο να ανεφοδιαστεί ... για 2η φορά

      Ηλεκτροκίνητο δεν ξεκίνησε ακόμα ,περιμένει τα μέτρα Σπρίτζη

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol last edited by

        δυο πραγματακια.

        α. το tiguan 1.5 dsg δεν συνδυαζεται με εργοστασιακο αναδιπλωμενο κοτσαδορο. Το συζητουν σε γερμανικο φορουμ εδω και καιρο, ενω ο γερμανικος configurator δεν εδινε ποτε αυτην την επιλογη. Μου το επιβεβαιωσαν και απο την κοσμοκαρ. Στο χειροκινητο μπαινει κανονικα. Εικαζουμε οτι ειναι θεμα εκπομπων καυσαεριων

        β. σχετικα με καλωδιο usb 'στραβο'. Βρηκα αυτο για οποιον ενδιαφερεται σε τιμη χωμα.
        https://www.gearbest.com/chargers-cables/pp_1537011.html?wid=1433363

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Ο χρήστης dettol έγραψε:

          α. το tiguan 1.5 dsg δεν συνδυαζεται με εργοστασιακο αναδιπλωμενο κοτσαδορο. Το συζητουν σε γερμανικο φορουμ εδω και καιρο, ενω ο γερμανικος configurator δεν εδινε ποτε αυτην την επιλογη. Μου το επιβεβαιωσαν και απο την κοσμοκαρ. Στο χειροκινητο μπαινει κανονικα. Εικαζουμε οτι ειναι θεμα εκπομπων καυσαεριων

          Μπορεί να είναι θέμα εκπομπών, αλλά πιο πιθανό είναι να είναι θέμα φθοράς και καταπόνησης του DSG. Γενικά τα διπλού συμπλέκτη δεν συμπαθούν την ρυμούλκηση.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos-golf last edited by

            Ταχυτητες κοντα στα 210 και στα τουνελ κανονικα οσο λενε τα ορια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos-golf last edited by

              Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
              Μόνο που ειναι Άγιος Στέφανος- Ευοσμος ή κατι τετοιο! Οχι Αθηνα Θεσσαλονικη! Επισης στις καμερες τι εκανε ειχε βγαλμενη πινακιδα;;

              Αν ταξιδευες μαζι του θα ξερεις τοτε.
              Στις καμερες εκοβε και μετα ξαναπαταγε τι δε καταλαβαινεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos-golf last edited by

                Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                Ο φίλος ήθελε να δείξει την κατανάλωση του 2λιτρου με τέρμα γκάζι (Αυτό αποδεικνύεται και από το ΜΟ 136 και από τον συνολικό χρόνο 3¨30) ¨όντως είναι εντυπωσιακή, όχι τόσο η κατανάλωση αλλά η μέση ταχύτητα. Εγώ τις προάλλες που πήγα Βόλο όσο πιο γρήγορα θεωρούσα ότι είναι ασφαλές, είχα ΜΟ 116, και στο κοντέρ δεν έπεσα κάτω από 140

                ΟΚ...δεν βλέπω βέβαια κάτι το εντυπωσιακό, αλλά ΟΚ...γνώμες είναι αυτές.

                Ρωτήστε και τον Βασίλη που καταπίνει τα χιλιόμετρα τι Μ.Ο. έχει σε ταχύτητα και κατανάλωση με την Χ1.

                Δεν ειναι εντυπωσιακο για σενα γιατι ειναι vw. Αμα βαλουμε σημα bmw και βαλουμε ακομα 10.000 ευρω τουλαχιστον θα ειναι υπεροχο τρομερο απιστευτο.
                @infide1 εγω μια φορα ειχα μεσο ορο στα 120 περιπου και ημουν συνεχεια 150+.
                Τα 138 ειναι μεγαλο νουμερο και θα ηταν πιο πολυ αν δεν υπηρχαν τουνελ η καποια σημεια που κοβεις αναγκαστικα οπως τα διοδια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol last edited by

                  Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                  α. το tiguan 1.5 dsg δεν συνδυαζεται με εργοστασιακο αναδιπλωμενο κοτσαδορο. Το συζητουν σε γερμανικο φορουμ εδω και καιρο, ενω ο γερμανικος configurator δεν εδινε ποτε αυτην την επιλογη. Μου το επιβεβαιωσαν και απο την κοσμοκαρ. Στο χειροκινητο μπαινει κανονικα. Εικαζουμε οτι ειναι θεμα εκπομπων καυσαεριων

                  Μπορεί να είναι θέμα εκπομπών, αλλά πιο πιθανό είναι να είναι θέμα φθοράς και καταπόνησης του DSG. Γενικά τα διπλού συμπλέκτη δεν συμπαθούν την ρυμούλκηση.

                  το ειχα σκεφτει και αυτο (οπως και αλλοι στο φορουμ που παρακολουθω), αλλα τοσο στο kodiaq, οσο και στο karoq 1.5 dsg ο γερμανικος configurator αφηνει την προσθηκη του κοτσαδορου. Φανταζομαι οτι το κιβωτιο ειναι κοινο και για τα 3 αυτοκινητα. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω τι παιζει. Θα ελεγε κανεις οτι το karoq ειναι λιγο ελαφρυτερο, αλλα το kodiaq ειναι σαφως βαρυτερο. Εκτος αν ουτε στο kodiaq το αφησουν τελικα και ειναι λαθος o configurator.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                    Δεν ειναι εντυπωσιακο για σενα γιατι ειναι vw. Αμα βαλουμε σημα bmw και βαλουμε ακομα 10.000 ευρω τουλαχιστον θα ειναι υπεροχο τρομερο απιστευτο.

                    Φυσικά καμία σχέση...ότι θέλεις λές ως συνήθως!! Δεν είναι εντυπωσιακό γιατί δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο...όλα τα ντίζελ SUV των 2 λίτρων μπορούν να κινηθούν με αυτή την κατανάλωση και αυτές τις ταχύτητες. Δεν είναι κάποιο κατόρθωμα. Κατόρθωμα (και παράνομο φυσικά) είναι του οδηγού που μπόρεσε να έχει τόσο υψηλό Μ.Ο, αλλά δεν έχει σχέση το αυτοκίνητο, ο οδηγός έκανε ότι έκανε.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol last edited by

                      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                      Δεν ειναι εντυπωσιακο για σενα γιατι ειναι vw. Αμα βαλουμε σημα bmw και βαλουμε ακομα 10.000 ευρω τουλαχιστον θα ειναι υπεροχο τρομερο απιστευτο.

                      Φυσικά καμία σχέση...ότι θέλεις λές ως συνήθως!! Δεν είναι εντυπωσιακό γιατί δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο...όλα τα ντίζελ SUV των 2 λίτρων μπορούν να κινηθούν με αυτή την κατανάλωση και αυτές τις ταχύτητες. Δεν είναι κάποιο κατόρθωμα. Κατόρθωμα (και παράνομο φυσικά) είναι του οδηγού που μπόρεσε να έχει τόσο υψηλό Μ.Ο, αλλά δεν έχει σχέση το αυτοκίνητο, ο οδηγός έκανε ότι έκανε.

                      Ανεξαρτητα με την καταναλωση του αυτοκινητου και κατα ποσο ειναι εφικτες αυτες η ταχυτητες, θεωρειτε οτι ειναι ασφαλεις; Διοτι αλλο πραγμα το 'μου την καυλωσε' και παταω μια να δω 200 και αλλο ειμαι συνεχως στα 180. Προσωπικα, με οποιοδηποτε αυτοκινητο σε πιο πολλα απο 140 δεν νιωθω ανετα, ακομα και αν το αυτοκινητο το νιωθω 'βραχο'. Μπορει να μην με δει ο αλλος που ειναι στην μεσαια λωριδα και να κανει κατι που δεν περιμενω και δεν προλαβαινω να αντιδρασω. Εκτος αν υποθεσουμε οτι η εθνικη οδος ηταν αδεια οποτε εκει μιλαμε για συνθηκες πιστας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannis3011 last edited by

                        Σιγα ο πρωτος η ο τελευταιος καγκουρας νεοελληνας ειναι π αποτελει κινδυνο για τους αλλους...
                        Σιγα αλλοι βγαζουν και φωτογραφιες πηγαινοντας με 200...

                        Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Ο χρήστης dettol έγραψε:
                          Ανεξαρτητα με την καταναλωση του αυτοκινητου και κατα ποσο ειναι εφικτες αυτες η ταχυτητες, θεωρειτε οτι ειναι ασφαλεις; Διοτι αλλο πραγμα το 'μου την καυλωσε' και παταω μια να δω 200 και αλλο ειμαι συνεχως στα 180.

                          Προσωπικά δεν το θεωρώ ασφαλές, για αυτό και δεν πάω ταξίδι πάνω από 140 (με το παιδί μέσα πάω και λιγότερο), αλλά αυτό είναι καθαρά δικιά μου άποψη.

                          Ο συγχωρεμένος ο Σπανός έλεγε ότι εάν ξέραμε ότι η ζωή μας στον δρόμο εξαρτάται από μερικές βίδες της ανάρτησης, δεν θα τρέχαμε πάνω από 100χαω. Τραβηγμένο, αλλά έχει μεγάλη δόση αλήθειας.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Εάν διάβασα σωστά, 478 Km απόσταση, Μέση Ταχύτητα 136 Km/h, Μέση κατανάλωση 8,3lt/100Km, Χρόνος 3 ώρες και 30' και με κατεύθυνση από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη (2 άτομα τουλάχιστο), μου δημιουργούνται τα ακόλουθα συμπεράσματα.

                            1. Σταματούσε μόνο στα διόδια.
                            2. Έκοβε ταχύτητα μόνο σε σημεία με κάμερες.
                            3. Το αυτοκίνητο πήγαινε δαιμονισμένα.
                            4. Η κατανάλωση του τιγκ είναι αναφοράς.
                            5. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να πάμε σε άλλο πιο οικολογικό καύσιμο. Διαφυγόντα κέρδη βενζινοπωλών, κράτους, παρακείμενων τυροπιταδικων και αεροπορικών εταιρειών είναι αμαρτίες που δεν αντέχει ο νους. Τα Θύματα αυτής της διαδρομής είναι πολλά και ζητούν δικαίωση.

                            Ερωτηματικά...

                            1. Γιατί δεν σταματήσατε έστω για ένα καφέ, τσιγάρο ή κατούρημα? Κόντρα είχατε με τον πιλότο της aegean που υπερίπτατο την ίδια χρονική περίοδο κάνοντας την αντίστοιχη πτήση εσωτερικού?
                              2.Ελπίζω το συγκεκριμένο όχημα να ήταν εφοδιασμένο με κάμερες ώστε να καταγράφει τα άλλα πολύ καλύτερα και ακριβότερα (βεβαίως βεβαίως!!!) οχήματα της ίδιας κατηγορίας που σας προσπερνούσαν με χαρακτηριστική άνεση και φυσικά καλύτερη κατανάλωση και εν πολλοίς πρίμιουμ αίσθηση.
                            2. Είστε ακόμη εκεί ή επιστρέψατε?

                            Προσοχή στο δρόμο.Αυτά. τίποτε άλλο.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              george1977 last edited by

                              Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                              Εάν διάβασα σωστά, 478 Km απόσταση, Μέση Ταχύτητα 136 Km/h, Μέση κατανάλωση 8,3lt/100Km, Χρόνος 3 ώρες και 30' και με κατεύθυνση από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη (2 άτομα τουλάχιστο), μου δημιουργούνται τα ακόλουθα συμπεράσματα.

                              1. Σταματούσε μόνο στα διόδια.
                              2. Έκοβε ταχύτητα μόνο σε σημεία με κάμερες.
                              3. Το αυτοκίνητο πήγαινε δαιμονισμένα.
                              4. Η κατανάλωση του τιγκ είναι αναφοράς.
                              5. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να πάμε σε άλλο πιο οικολογικό καύσιμο. Διαφυγόντα κέρδη βενζινοπωλών, κράτους, παρακείμενων τυροπιταδικων και αεροπορικών εταιρειών είναι αμαρτίες που δεν αντέχει ο νους. Τα Θύματα αυτής της διαδρομής είναι πολλά και ζητούν δικαίωση.

                              Ερωτηματικά...

                              1. Γιατί δεν σταματήσατε έστω για ένα καφέ, τσιγάρο ή κατούρημα? Κόντρα είχατε με τον πιλότο της aegean που υπερίπτατο την ίδια χρονική περίοδο κάνοντας την αντίστοιχη πτήση εσωτερικού?
                                2.Ελπίζω το συγκεκριμένο όχημα να ήταν εφοδιασμένο με κάμερες ώστε να καταγράφει τα άλλα πολύ καλύτερα και ακριβότερα (βεβαίως βεβαίως!!!) οχήματα της ίδιας κατηγορίας που σας προσπερνούσαν με χαρακτηριστική άνεση και φυσικά καλύτερη κατανάλωση και εν πολλοίς πρίμιουμ αίσθηση.
                              2. Είστε ακόμη εκεί ή επιστρέψατε?

                              Προσοχή στο δρόμο.Αυτά. τίποτε άλλο.

                              Μου έριξε ένα 10 λέπτο (3.41 την προηγούμενη εβδομάδα το Θεσσαλονική-Αθηνα ) Οδηγούσα μόνος και βαριόμουν. Στο ανέβασμα έκανα ένα φυσιολογικό 4.20 πάντα χωρίς στάση .

                              Έχω δικαιολογία όμως γιατί στα πρώτα χλμ έτρωγα ένα σαντουις γυρο χοιρινό με σαλάτα (τζατζίκι) από τον Σολομονίδη και πήγαινα πιο χαλαρά (το έμαθα ) )

                              Μέση κατανάλωση όμως 7.1 (η μεγαλυτερη κατανάλωση ever, o Μέσος όρος πήγε 5.6 από 5.4 πριν την Θεσσαλονίκη) , καθάρισα το dpf για τον επόμενο μήνα.

                              1.Μπορείς να μην σταματάς τελειώς στα διόδια
                              2. Υπάρχει application
                              3. Eξαιρώντας τα κομμάτια στον Αλμυρό όπου χαλαρώνεις λίγο στα υπόλοιπα κίνησε γρήγορα και με ασφάλεια.
                              4. Για τετρακίνητο και δίλιτρο είναι πολυ καλή πράγματι.
                              5. τα ντιζελ σε λίγο συλλεκτικά. δεν θα μπορούμε να τα πουλήσουμε και θα τρέχουμε σε ραλλυ αντίκα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christou last edited by

                                Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:

                                ...

                                Βενζίνα θα είχε 11-12 στην κατανάλωση αν ήταν αεροδυναμικό σεντάν, για περίπτερο δεν μπορώ καν να σκεφτώ + θα χρειαζόταν εναν ανεφοδιασμό με αυτό τον ρυθμό εκτός αν ήταν σουηδικό με 70άρι ντεπόζιτο

                                Αέριο με αυτούς τους ρυθμούς στο τρίτο ταξίδι θα είχε κάψει βαλβίδες

                                Φυσικό αέριο κάπου στην Λαμία ψάχνει να βρει πρατήριο να ανεφοδιαστεί ... για 2η φορά

                                Ηλεκτροκίνητο δεν ξεκίνησε ακόμα ,περιμένει τα μέτρα Σπρίτζη

                                Δεν έχεις τον Θεό σου φίλε....
                                Να σαι καλα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elvet
                                  elvet last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                                  Να κι ένας που οδήγησε κι ευχαριστήθηκε το αυτοκίνητό του και δεν σερνόταν στην ΕΟ για να βγάλει μία φωτογραφία με κατανάλωση 4,4999 και μέση ταχύτητα 41km/h
                                  Η μέση ταχύτητα και όχι η κατανάλωση είναι αξιοσημείωτη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Ο χρήστης elvet έγραψε:

                                    Να κι ένας που οδήγησε κι ευχαριστήθηκε το αυτοκίνητό του και δεν σερνόταν στην ΕΟ για να βγάλει μία φωτογραφία με κατανάλωση 4,4999 και μέση ταχύτητα 41km/h
                                    Η μέση ταχύτητα και όχι η κατανάλωση είναι αξιοσημείωτη.

                                    Μα δεν είναι ουουου 666 οποιος οδηγεί γρήγορα στον αυτοκινητόδρομο ;
                                    Αλλά ξέχασα δεν πάμε από τους τρισκατάρατους ιδιωτικούς αυτοκινητοδρόμους γιατί πληρώνουμε διόδια....
                                    Ουουουκυ 666 σατανάδες [emoji14][emoji12][emoji2957]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vagkirk last edited by

                                      Μια χαρά και ασφαλεστατες ταχύτητες είναι αυτές σε τέτοιο δρόμο , μην τρελαθουμε τελείως!
                                      160 -200 παντού με μέτρια κίνηση σε καλή ποιότητα οδοστρώματος δεν είναι επικίνδυνη με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
                                      Εκεί που διαφωνώ είναι πως η κατανάλωση αυτή είναι απόλυτα εφικτή με τις ίδιες συνθήκες από οποιοδήποτε βενζινοκίνητο τουρμπακι χατσμπακ μέχρι 1600 κυβικά αν δεν σε κόβουν συνέχεια στην αριστερή και δεν το φοβάσαι στις στροφές.

                                      Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • U
                                        ursus last edited by

                                        Παρα πολυ κατανάλωση για τετοιο αμάξι και τέτοιες ταχύτητες Νίκο.

                                        Sent from my iPad using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos-golf last edited by

                                          Ο χρήστης ursus έγραψε:
                                          Παρα πολυ κατανάλωση για τετοιο αμάξι και τέτοιες ταχύτητες Νίκο.

                                          Sent from my iPad using Tapatalk

                                          Παρα πολυ καλη εννοεις μαλλον[emoji3]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • U
                                            ursus last edited by

                                            Χαχαχα ναι

                                            Sent from my iPad using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 131 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr