-
Σοβαρά Δία, πας στον 'Ιορδανό'?
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Σοβαρά Δία, πας στον 'Ιορδανό'?Παλαιστίνιος, μηχανολόγος μηχανικός εκ του Αριστοτελείου. Ελπίζω να μην ήταν ρατσιστική η ερώτηση...
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Ρε Δία,αυτό να πολιτικοποιείς τα πάντα,να το κοιτάξεις....ήμαρτον δηλαδή....συνθηματικά το έγραψα για να μην βγάλω φορά παρτίδα το όνομα του....Παλαιστίνιος σου είπε εσένα? Μάλιστα....ας ήταν και Εσκιμώος...με αυτά που μου έκανε 11 χρόνια πάλι δεν θα πήγαινα.
-
Εσύ το πολιτικοποίησες, όταν τον αποκάλεσες 'Ιορδανό'. Εγώ απλά σε διόρθωσα και σου είπα ότι είναι Παλαιστίνιος (συνεπώνυμος με τον Πρόεδρο της Παλαιστινιακής Αρχής). Δεν μου το είπε ο ίδιος, το ξέρω από άλλους μέσα από τον Βροχίδη-Χατζή. Δεν ξέρω τι σου έκανε εσένα, εγώ πάντως καλά έχω να πω μόνον.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
.... Η κουβέντα και η δικιά μου αντίρρηση είναι στο ότι €120 για αλλαγή τακάκια εμπρός σε ένα μεγάλο αυτοκίνητο των €20-25.000 δεν είναι κανένα μεγάλο ποσό, 'τσάμπα' είναι. Το ότι μπορεί να γίνει φτηνότερα, είναι άλλη κουβέντα. Μην τρελαθούμε όμως ότι €120 για φρένα είναι πολλά χρήματα για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας (μεγέθους και κόστους).Δεν ειναι μεγαλο ποσο στα 25.000 αλλα δε μπορω να δεχτω να πληρωνω κατι διπλασια τιμη ενω δεν αξιζει τοσο.
Το οτι πληρωνω ενα αμαξι 20 η 30 η 40000 δε σημαινει πως πρεπει να σκαω κοροιδιστικα λεφτα για να το παιξω άπλας.
Κλασικο παραδειγμα ο emperor (που συμφωνω κιολας) ειχε πει στο review της x1:Τα αυθεντικά της BMW κοστίζουν γύρω στα 450+ ευρώ (μπρος πίσω). Εγώ έβαλα της textar με γύρω στα 200.
Δηλαδη πηρε ενα αμαξι 40+ και πρεπει να βαλει τα τακακια της bmw επειδη ειναι γνησια?
Απ εξω μπορει να παρει οχι απλα καλυτερα αλλα να αγορασει ισαξια και να παρει καβατζα στην αποθηκη και για επομενη αλλαγη.
Το σιγουρο ειναι πως εχουμε διαφορετικη προσεγγιση -
Και πολύ καλά έκανε ο Βασίλης (καλά θυμόμουν τελικά). Δικός μου άνθρωπος στα 3 χρόνια και κάπου 60000 χλμ στο φόκους αντικατέστησε τα μέτρια μαμίσια αμορτισέρ (που όμως εντός εταιρείας είχαν τιμή στο θεό) με τα κόνι τριών ρυθμίσεων τα οποία δέχονται αναγόμωση όταν χρειαστεί . Λέτε να έκανε λάθος? Το δυναμό όταν χρειάστηκε αντικαταστάθηκε με ένα κατα πολύ ποιοτικότερο (μαρέλλι) στα ίδια χρήματα. Τα λάστιχα (continental) από τα καλύτερα γιοκοχάμα την δεδομένη στιγμή και πάει λέγοντας. Το αυτοκίνητο όντως ξέφυγε από τα πρότυπα του κατασκευαστη. Εγινε πολύ καλύτερο. Για αναλώσιμα που βρωμά ο τόπος, δεν υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος να τρέχουμε στις αντιπροσωπείες σαν πρόβατα. Ας έρθει ένας να μου πει πως έχασε την εγγύηση γιατί άλλαξε τακάκια εκτός αντιπροσωπείας...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Και πολύ καλά έκανε ο Βασίλης (καλά θυμόμουν τελικά). Δικός μου άνθρωπος στα 3 χρόνια και κάπου 60000 χλμ στο φόκους αντικατέστησε τα μέτρια μαμίσια αμορτισέρ (που όμως εντός εταιρείας είχαν τιμή στο θεό) με τα κόνι τριών ρυθμίσεων τα οποία δέχονται αναγόμωση όταν χρειαστεί . Λέτε να έκανε λάθος? Το δυναμό όταν χρειάστηκε αντικαταστάθηκε με ένα κατα πολύ ποιοτικότερο (μαρέλλι) στα ίδια χρήματα. Τα λάστιχα (continental) από τα καλύτερα γιοκοχάμα την δεδομένη στιγμή και πάει λέγοντας. Το αυτοκίνητο όντως ξέφυγε από τα πρότυπα του κατασκευαστη. Εγινε πολύ καλύτερο. Για αναλώσιμα που βρωμά ο τόπος, δεν υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος να τρέχουμε στις αντιπροσωπείες σαν πρόβατα. Ας έρθει ένας να μου πει πως έχασε την εγγύηση γιατί άλλαξε τακάκια εκτός αντιπροσωπείας...Μπα λαθος εκανε. Επρεπε να παει αντιπροσωπεια να τα πληρωνει διπλα και μετα να λεει:σιγα μωρε τοσα λεφτα εδωσα για την αγορα του γιατι να μη τα δινω τωρα και στα ανταλλακτικα του στην αντιπροσωπεια αφου ειναι μια φορα στα 3-4 χρονια
[emoji23][emoji23][emoji23] -
Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε στο φόρουμ...αναμένω με ποπ κορν και μεγάλο ενδιαφέρον.
Ααα και μη ξεχασω τα κικεζικα αλλαγμενα απο τον πολυτεχνιτη που κανεινκαι τον μηχανικο κοστίζουν το 1/4!! Μια χαρα στο τιγκουαν...ασφάλεια θα φρενάρει στα 50 μετρα αντι στα 36 αλλα και τι έγινε...ειπαμε οικονομία!
-
Νομίζω ότι δεν δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα και καμία ανασφάλεια το να μη βάλεις τα εργοστασιακά τακάκια και αντ' αυτών να βάλεις κάποια επώνυμα, π.χ. Textar ή Ferodo. Πιθανώς μάλιστα αν υπάρχει αλλαγή στην απόδοση, να είναι προς το καλύτερο...
-
https://www.newsit.gr/ellada/eksorizoun ... a/2655470/
-
Θα έχουν άλλο κόστος κατασκευής ρε παιδιά,γι'αυτο η τόση διαφορά...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε στο φόρουμ...αναμένω με ποπ κορν και μεγάλο ενδιαφέρον.Ααα και μη ξεχασω τα κικεζικα αλλαγμενα απο τον πολυτεχνιτη που κανεινκαι τον μηχανικο κοστίζουν το 1/4!! Μια χαρα στο τιγκουαν...ασφάλεια θα φρενάρει στα 50 μετρα αντι στα 36 αλλα και τι έγινε...ειπαμε οικονομία! [emoji38]
Προφανως δε καταλαβες το σκεπτικο μου και καταφευγεις σε υπερβολες η δε σε συμφερει.
Να στο κανω λιανα. Με τα ιδια λεφτα η και λιγοτερα βαζεις οχι μονο ισαξια αλλα καλυτερα.
Ειδες οτι πολλοι συμφωνουν μαζι μου αλλα για σενα δε μετραει αφου 3ιναι τζαμπα λεφτα.
Εκτιθεσαι μαζι με το ποπ κορν σου.... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είχε 5.Ανεβάζεις λίγο το κόστος της τακτικής συντήρησης (που οι περισσότεροι επιλέγουν να πάνε στην αντιπροσωπεία όσο ισχύει η εγγύηση τους) και καλύπτεις τα 3 επιπλέον χρόνια εγγύησης.
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Θα έχουν άλλο κόστος κατασκευής ρε παιδιά,γι'αυτο η τόση διαφορά...Σημαντικό ρόλο παίζει και η χρυσόσκονη. Δεν ξέρεις σε τι αναλογία βρίσκεται με το υλικό τριβής...
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Νομίζω ότι δεν δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα και καμία ανασφάλεια το να μη βάλεις τα εργοστασιακά τακάκια και αντ' αυτών να βάλεις κάποια επώνυμα, π.χ. Textar ή Ferodo. Πιθανώς μάλιστα αν υπάρχει αλλαγή στην απόδοση, να είναι προς το καλύτερο...Δεν ειναι σίγουρο ότι η αλλαγή θα ειναι πρός το καλύτερο. Και επειδη έχω κάνει πειράματα με τακάκια έχω δει άλλα να μου τρώνε τον δίσκο, να σφυρίζουν αρκετά, ακόμη και να μην δουλεύουν όταν είναι κρύα καθόλου πχ ταξίδι σε εθνική. Τα ίδια και με αμορτισέρ ελατήρια, ασε που τα περισσότερα μαστόρια δεν ξέρουν να σετάρουν αμορτισέρ-ελατήρια. Το οτι βαζεις τα ιδια ή και φαινομενικά καλυτερα δεν σημαίνει οτι θα σου ταιριάξει με το αυτοκινητο ή με τον τρόπο οδήγησής σου. Προσωπικα επέστρεψα στα εργοστασιακά και έχω το κεφαλι μου ήσυχο.
Απο εκει και πέρα όταν αγοράζεις premium θα πρέπει να έχεις υπόψιν σου και το κοστος συντήρησης αλλιώς αμα είσαι για Kia πάρε Kia. Όχι δεν μου βγαίνουν τα χρήματα για εργοστασιακό xenon και μετα να μου ψάχνεις ηλεκτρολόγο για xenon του 50αρικου και να μου κοτσαρεις tablet γιατι αυτο που πήρες είχε μια οθόνη 5 ιντσες.
Δηλαδή αμα πάτε να αγοράσετε μεταχειρισμένη BMW (μπεμπες που τις λένε ορισμένοι) τι θα προτιμήσετε μια με εργοστασιακό εξοπλισμο και βιβλιο σερβις στην αντιπροσωπεία ή την άλλη με τις κινεζιες και βιβλιο σερβις απο τον Μαστρο-Κωτσο sport team. -
Δυστυχώς στην Ελλάδα, είμαστε καταναλωτικά πρόβατα. Δεν υπάρχουν σοβαρές οργανώσεις καταναλωτών και έτσι μασάμε ότι μας δίνουν. Εδώ υπάρχουν κάποιοι που δεν ξέρουν αν μπορούν να πάνε καν σε άλλη αντιπροσωπεία απ' αυτή που το αγόρασαν για να μην χάσουν την εγγύηση.
Καμία εγγύηση δεν σε υποχρεώνει να συντηρείς το αυτοκίνητό σου σε επίσημη αντιπροσωπεία και να βάζεις τα γνήσια ανταλλακτικά. Αυτό που σε υποχρεώνει είναι να κάνεις αποδεδειγμένα τις συντηρήσεις του αυτοκινήτου στα προβλεπόμενα διαστήματα και με τα ανταλλακτικά των αντίστοιχων προδιαγραφών από εξειδικευμένο μηχανικό. Το πρόβλημα εδώ όμως έγκειται στο πως θα αποδείξεις όλα τα παραπάνω αν τύχει πρόβλημα που άπτεται της εγγύησης και πας να την διεκδικήσεις. Εκεί μπλέκεις. Οπότε πολλοί επιλέγουν να πηγαίνουν στο επίσημο δίκτυο για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Εγώ προσωπικά κάνω το τελευταίο με δικά μου λάδια (πχ) καλύτερων χαρακτηριστικών από τα 'γνήσια' (ίδιων προδιαγραφών) και δε μπορούν να μου αρνηθούν να τα τοποθετήσουν. Επίσης τακάκια και λάστιχα μπορεί να αλλάξω αλλού -
Εντάξει μερικοί μπορεί να μην είναι και ενημερωμένοι στο θέμα ή να μην το έχουν ψάξει...
Αλλά όπως έχω αναφέρει και παλιότερα εγώ φρένα βάζω σε έναν εξειδικευμένο τεχνικό φρένων που έχει πιστοποίηση απο τη Brembo ...
Μου βάζει μόνο επώνυμα τακάκια ,καλύτερης ποιότητας από την αντιπροσωπεία και η τιμή βγαίνει στο 50% λιγότερο....
Στην τελευταία αλλαγή δίσκων και τακακιών μπροστά πλήρωσα 300 ευρώ για δίσκους Zimerman και τακάκια Textar.Στην αντιπροσωπεια της Audi 300euro χρεώνουν μόνο τα τακάκια Δε χρειάζεται να σας πω πότε φρέναρε καλύτερα το αμάξι...
Η προσοχή στη λεπτομέρεια και οι γνώσεις του δεν υπάρχουν ,ούτε κατά διάνοια σε αντιπροσωπεία.Για παράδειγμα καθαρίζει τη δαγκάνα πριν βάλει τα τακάκια ,μετράει τις ανοχές και τη ευθυγραμμιση της και τη λιπαίνει ...Επίσης στην αλλαγή δίσκου καθαρίζει επισταμένα τις πλήμνες και μετράει την ευθυγράμμιση της πλήμνης .
Αν τα κάνουν όλα αυτά σε κάποια αντιπροσωπεία γράψτε μου...
Επίσης γνωρίζει να ταιριάζει τακάκια και δίσκους ανάλογα με το αυτοκίνητο.
Απο την άλλη μεριά βέβαια σας εφιστώ τη προσοχή, δε πάμε οπού να'ναι σε άγνωστο και μη έμπιστο μάστορα και βάζουμε οτι τακάκι μας πασάρουν σε τιμές χώμα...Αν δεν έχουμε διάθεση να ασχοληθούμε έστω και λίγο προσωπικά... -
Ποιον φρενά εννοείς, το γνωστό στη παναγουλη στην αγια παρασκευη;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Θα έχουν άλλο κόστος κατασκευής ρε παιδιά,γι'αυτο η τόση διαφορά...
Σημαντικό ρόλο παίζει και η χρυσόσκονη. Δεν ξέρεις σε τι αναλογία βρίσκεται με το υλικό τριβής...
Σταματηστε και οι δυο γιατι εχω κλασει στο γελιο.
Το γελοιο της υποθεσεις ειναι πως αυτοι που πανε μονο αντιπροσωπεια και θεωρουν οτι δινουν και τζαμπα λεφτα απο πανω το δικαιολογουν πως:η θα πας αντιπροσωπεια να τα σκασεις η στο μαστρομητσο!!!
Λες και δεν υπαρχουν ενδιαμεσες καταστασεις με εξειδικευμενους στα φρενα που ακομα και αντπροσωπειες αν εχουν καποιο αλυτο θεμα θα τους προτιμησουν -
H ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
Ford Kuga