Έχετε υπόψη σας πάντως ότι οι επιλογές τετρακίνησης της Άουντι σε αυτή την κατηγορία δεν είναι 100% σε στυλ πάμε να βγάλουμε και ένα 4κίνητο γιατί έτσι, αλλά λίγο (πολύ δηλαδή) υποχρεωτικές.
Το πάτωμα πάνω στο οποίο πατάει το Α8 είναι φτιαγμένο για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα = ο κανόνας του λαικού γκρουπ. Και από ένα σημείο και πάνω η μπροστά κίνηση δεν μπορεί να βάλει πολλά αλόγατα στην άσφαλτο. Έτσι πηγαίνει YΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μερικές εκατοντάδες από αυτά στον πίσω άξονα = κουάτρο.
Δεν είναι δηλαδή σαν τους άλλοι που έχουν πίσω κίνηση σε αυτή την κατηγορία ή και σε μικρότερες, που ΆΜΑ θέλουν πάνε και μπροστά και γίνονται 4κούνες. ΑΛΛΆ άμα δε θέλουνε μένουν πίσω, και όλα καλά, είναι θέμα επιλογής. Όπως είναι και με μερικά Άουντι σε μικρότερες κατηγορίες, π.χ. Α6 3.000 απλό ή Κουάτρο, εσύ διαλέγεις, ενώ τα S6 και RS6 είναι υποχρεωτικά κουάτρα θες δε θες γιατί απλά δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς.
Γίνεται δηλαδή με άλλο κόνσεπτ, δικίνητο κανονικά, τετρακίνητο ως υβρίδιο με ένα ή δύο μοτέρ, αλλά στον άλλο άξονα τοποθετημένα.
Χάουέβερ, πρέπει να ομολογήσω ότι όταν έχεις ένα σύνταγμα ιππικού στο πόδι σου, είναι καλύτερα στα δύσκολα να πατάς στα 4 παρά στα δύο, γετ ιντίντ πόσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ σε αυτή την κατηγορία το σκέφτονται αυτό?
Εν κατακλείδι, καλό το κουάτρο, αλλά ακόμη καλύτερο όταν είναι 100% επιλογή και όχι υποχρεωτικό φιούτσουρ.