-
Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με τις γυναίκες και τα ψηλά οχήματα.
Όσο δε βλέπουν άλλες - με στυλ και ύφος desperate housewives - να οδηγούν τα Suv του άντρα ή του γκόμενου τόσο γουστάρουν περισσότερο και επειδή θέλουν και οι ίδιες επιβάλλουν με τον μοναδικό γυναικείο τρόπο το θέλω τους και σε εμάς. Γι αυτό και πουλανε τα δικινητα suv γιατί αγοράζονται για το ύψος και όχι την off road οδηγήση που σπάνια αλλωστε εκτιμούν όχι μόνο οι ψυχαναγκαστικοι εξ ημων αλλά και οι γυναίκες.
Εμένα συνέχεια μου λέει να της δώσω το μεγάλο αλλά βρίσκει τοίχο.
Το κακόμοιρο το ραβ όπου της είχα αφήσει και ποσοστό γιατί κάποια λίγα λεφτά είχαν προέλθει από το δικό της παλιό saxo το οδήγησε μια φορα για 1 χιλιόμετρο σκάρτο επειδή μεταφέροντας κάποια πράγματα είχα κάνει τόσο μπροστά το κάθισμα του οδηγού που δεν χωραγα εγώ.
Το QQ και τη Χ1 ούτε στη θέση του οδηγού δεν την έχω αφήσει να κάτσει. Έκανα το καλοκαίρι σερί 800 χλμ για Αλεξανδρούπολη και δεν της το έδωσα καθόλου, παρότι σημειωτέον οδηγεί καθημερινά το δικό της και ίσως διανύει περισσότερα χιλιόμετρα ετησίως από εμένα.
Μου κάθεται και εντελώς ασχημα στο ματι να βλέπω γυναίκα με SUV. Αταίριαστο τελείως είτε σωματικά (μικροκαμωμένες) είτε σε επίπεδο ύφους. -
Ο χρήστης nickts1 έγραψε:
Επειδη για μεα το οικονομικο ανοιγμα δεν ειναι μικροΚαι για εμένα δεν ήταν μικρό ειδικά αν σκεφτείς ότι το 1/3 του μισθού μου θα πάει εκεί ... για 4 χρόνια ! ibiza tgi 15.400€
Μετά όμως από 14700χλμ από 25/5 δεν το μετανιώνω , το έχω ξαναγράψει και δε θέλω ξαναγίνω κουραστικός για μερικούς .ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να σου εγγυηθεί τίποτα , ειδικά όταν κάποιοι πριν χρόνια πήγαν σε diesel και έγινε ότι έγινε, ειδικά στο κόστος λίτρου που δεν είναι σταθερό , το φ.α. δεν έχει καμία σχέση με τις διακυμάνσεις των λοιπών καυσίμων , αυτοί που έκαναν την τεράστια επένδυση για εγκατάσταση φα δεν πρόκειται να κλείσουν γιατί δεν τσουλάει το φ.α. κτλ
Χθες πήγα 2 φορές για γέμισμα στο πράτηριο που με εξηπηρετεί , μεσημέρι και βράδυ , είμασταν περισσότεροι από αυτούς για βενζίνη - πετρέλαιο , vw up , panda , octavia station (Taxi μια τεράστια ομάδα επαγγελματιών που θέλουν οικονομία κτλ)ακόμα και από Αυστρία είχε αμάξι για cng .
Τα μοναδικά μειονεκτήματα είναι τα πρατήρια , ο αποθηκευτικός χώρος που χάνεται λόγω δεξαμενών και ποικιλία σε αμάξια που δεν έχουν τέτοιο σύστημα καυσίμου και αρέσουν για τον Α ή Β λόγο στο αγοραστικό κοινό. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με τις γυναίκες και τα ψηλά οχήματα.
Όσο δε βλέπουν άλλες - με στυλ και ύφος desperate housewives - να οδηγούν τα Suv του άντρα ή του γκόμενου τόσο γουστάρουν περισσότερο και επειδή θέλουν και οι ίδιες επιβάλλουν με τον μοναδικό γυναικείο τρόπο το θέλω τους και σε εμάς. Γι αυτό και πουλανε τα δικινητα suv γιατί αγοράζονται για το ύψος και όχι την off road οδηγήση που σπάνια αλλωστε εκτιμούν όχι μόνο οι ψυχαναγκαστικοι εξ ημων αλλά και οι γυναίκες.
Εμένα συνέχεια μου λέει να της δώσω το μεγάλο αλλά βρίσκει τοίχο.
Το κακόμοιρο το ραβ όπου της είχα αφήσει και ποσοστό γιατί κάποια λίγα λεφτά είχαν προέλθει από το δικό της παλιό saxo το οδήγησε μια φορα για 1 χιλιόμετρο σκάρτο επειδή μεταφέροντας κάποια πράγματα είχα κάνει τόσο μπροστά το κάθισμα του οδηγού που δεν χωραγα εγώ.
Το QQ και τη Χ1 ούτε στη θέση του οδηγού δεν την έχω αφήσει να κάτσει. Έκανα το καλοκαίρι σερί 800 χλμ για Αλεξανδρούπολη και δεν της το έδωσα καθόλου, παρότι σημειωτέον οδηγεί καθημερινά το δικό της και ίσως διανύει περισσότερα χιλιόμετρα ετησίως από εμένα.
Μου κάθεται και εντελώς ασχημα στο ματι να βλέπω γυναίκα με SUV. Αταίριαστο τελείως είτε σωματικά (μικροκαμωμένες) είτε σε επίπεδο ύφους.Δες την δεύτερη season του salvation για να εμπειδώσεις την Τζενιφερ Φιννιγκαν στο suv της.
-
To φ.α. δουλεύει ουσιαστικά μόνο σε Ιταλία και Γερμανία, με ολίγη από κάτω χώρες και πρώην σιδηρούν. Ιβηρική, Αγγλία, Ιρλανδία, Σκανδιναυία πλην Σουηδίας, Γαλλία είναι πιο σπάνιο και από τις ΡολςΡόις. Μπες στο σχετικό νήμα που έχω δώσει λυνξ με ένα σχετικό άρθρο, για να δεις τι τρέχει πανευρωπαικώς, αλλά και παγκοσμίως.
Σημειώνω εν τάχει το εξής :ότι η Γερμανία θέλει να πουλάει 1 εκ. τεμ. από ΙΧ φ.α. το χρόνο. Αν προχωρήσει στα σχέδιά της, τότε θα δούμε άνθηση στο εν λόγω τμήμα της αγοράς και προφανώς θα ακολουθήσουν και άλλοι (γάλλοι, αμερικάνοι και ιάπωνες δηλαδή, οι ιταλοί είναι οι πρώτοι διδάξαντες, ήδη από τα ...σίξτις).
Για ενημέρωση, αυτή τη στιγμή στην ΕΕ πουλιούνται κάθε χρόνο ...50.000 τεμάχια ΙΧ με φ.α. και ...150.000 με υγραέριο, νούμερα αστεία δηλαδή, ακόμη και σε σχέση με τα σχεδόν ανύπαρκτα ηλεκτρικά ή τα λιγοστά υβρίδια.Το βάζω και εδώ
http://europe.autonews.com/article/20180630/ANE/180619948/cng-car-sales-set-to-rise-on-tougher-emissions-rules -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με τις γυναίκες και τα ψηλά οχήματα.
Όσο δε βλέπουν άλλες - με στυλ και ύφος desperate housewives - να οδηγούν τα Suv του άντρα ή του γκόμενου τόσο γουστάρουν περισσότερο και επειδή θέλουν και οι ίδιες επιβάλλουν με τον μοναδικό γυναικείο τρόπο το θέλω τους και σε εμάς. Γι αυτό και πουλανε τα δικινητα suv γιατί αγοράζονται για το ύψος και όχι την off road οδηγήση που σπάνια αλλωστε εκτιμούν όχι μόνο οι ψυχαναγκαστικοι εξ ημων αλλά και οι γυναίκες.
Εμένα συνέχεια μου λέει να της δώσω το μεγάλο αλλά βρίσκει τοίχο.
Το κακόμοιρο το ραβ όπου της είχα αφήσει και ποσοστό γιατί κάποια λίγα λεφτά είχαν προέλθει από το δικό της παλιό saxo το οδήγησε μια φορα για 1 χιλιόμετρο σκάρτο επειδή μεταφέροντας κάποια πράγματα είχα κάνει τόσο μπροστά το κάθισμα του οδηγού που δεν χωραγα εγώ.
Το QQ και τη Χ1 ούτε στη θέση του οδηγού δεν την έχω αφήσει να κάτσει. Έκανα το καλοκαίρι σερί 800 χλμ για Αλεξανδρούπολη και δεν της το έδωσα καθόλου, παρότι σημειωτέον οδηγεί καθημερινά το δικό της και ίσως διανύει περισσότερα χιλιόμετρα ετησίως από εμένα.
Μου κάθεται και εντελώς ασχημα στο ματι να βλέπω γυναίκα με SUV. Αταίριαστο τελείως είτε σωματικά (μικροκαμωμένες) είτε σε επίπεδο ύφους.Δες την δεύτερη season του salvation για να εμπειδώσεις την Τζενιφερ Φιννιγκαν στο suv της.
Τη ρούφηξα ρε συ τι σειρά αυτή. Κόλλημα και ξενύχτι. Μετά από πολύ καιρό μια καλή σειρά με πολύ sci-fi μέσα.
Αλλά καλή η Φινιγγαν αλλά σαν τη μελαχρινή τη μπαργούμαν δεν ήταν. Για διαφορετικές δουλειές βέβαια αλλά στον ήδη παντρεμένο η μελαχρινή θα αρέσει . -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με τις γυναίκες και τα ψηλά οχήματα.
Όσο δε βλέπουν άλλες - με στυλ και ύφος desperate housewives - να οδηγούν τα Suv του άντρα ή του γκόμενου τόσο γουστάρουν περισσότερο και επειδή θέλουν και οι ίδιες επιβάλλουν με τον μοναδικό γυναικείο τρόπο το θέλω τους και σε εμάς. Γι αυτό και πουλανε τα δικινητα suv γιατί αγοράζονται για το ύψος και όχι την off road οδηγήση που σπάνια αλλωστε εκτιμούν όχι μόνο οι ψυχαναγκαστικοι εξ ημων αλλά και οι γυναίκες.
Εμένα συνέχεια μου λέει να της δώσω το μεγάλο αλλά βρίσκει τοίχο.
Το κακόμοιρο το ραβ όπου της είχα αφήσει και ποσοστό γιατί κάποια λίγα λεφτά είχαν προέλθει από το δικό της παλιό saxo το οδήγησε μια φορα για 1 χιλιόμετρο σκάρτο επειδή μεταφέροντας κάποια πράγματα είχα κάνει τόσο μπροστά το κάθισμα του οδηγού που δεν χωραγα εγώ.
Το QQ και τη Χ1 ούτε στη θέση του οδηγού δεν την έχω αφήσει να κάτσει. Έκανα το καλοκαίρι σερί 800 χλμ για Αλεξανδρούπολη και δεν της το έδωσα καθόλου, παρότι σημειωτέον οδηγεί καθημερινά το δικό της και ίσως διανύει περισσότερα χιλιόμετρα ετησίως από εμένα.
Μου κάθεται και εντελώς ασχημα στο ματι να βλέπω γυναίκα με SUV. Αταίριαστο τελείως είτε σωματικά (μικροκαμωμένες) είτε σε επίπεδο ύφους.Δες την δεύτερη season του salvation για να εμπειδώσεις την Τζενιφερ Φιννιγκαν στο suv της.
Τη ρούφηξα ρε συ τι σειρά αυτή. Κόλλημα και ξενύχτι. Μετά από πολύ καιρό μια καλή σειρά με πολύ sci-fi μέσα.
Αλλά καλή η Φινιγγαν αλλά σαν τη μελαχρινή τη μπαργούμαν δεν ήταν. Για διαφορετικές δουλειές βέβαια αλλά στον ήδη παντρεμένο η μελαχρινή θα αρέσει .Μελετημένο το έργο σε όλα του.
Η μελαχρινή ξυπνάει στον σαραντάρη ποθημένα της φοιτητικής ζωής, η φοιτήτρια που ποτέ δεν είχες και πήγαινε πάντα με μεγαλύτερους. Ονείρωξη.
Η σειρά βγάζει σεξισμό στα αυτοκίνητα, Τεσλα ο Ντάριους, CRV η Φινιγκαν γιατί καταβάθος έχει τις ίδιες ανασφάλειες με καθε χαουζγουαιφ της εργατικής τάξης. Πιεστική και υπερπροστατευτική στα παίδια--> ψηλή θεση οδήγησης με τεράστιο χώρο αποσκευών.
-
Η επένδυση για να ανοίξεις πρατήριο φυσικού αερίου είναι περί τα 400 χιλιάρικα.
Αυτό σημαίνει ότι όποιος τα έδωσε, δύσκολα θα παρατήσει τέτοια σούπερ επένδυση. Ακόμα κι αν πτωχεύσει αυτός, είναι τόσα λίγα τα πρατήρια που λογικά θα γίνει ανάρπαστο, θα το πάρει άλλος. Σιγά σιγά το εμπιστεύονται κι οι επαγγελματίες, όλο και πληθαίνουν τα αντίστοιχα Octavia. Τις προάλλες είδα και Β200 ταξί.Όσο για το μεγάλο οικονομικό άνοιγμα που περιγράφεις, δεν το βλέπω πουθενά: είχες σκοπό να δώσεις μέχρι 20 χιλιάρικα και δίνεις 18.
Θα τα έδινες σε βενζίνη και τώρα τα δίνεις σε φυσικό αέριο, που σημαίνει ότι στο τέλος της δεκαετίας, θα σου έχει βγει τσάμπα σε σχέση με το ίδιο σε βενζινοκίνητο.Είσαι στην Παιανία, το πρατήριο είναι δίπλα σου. Το μόνο που πρέπει να σε αγχώνει είναι ότι πρόκειται για το μοναδικό πρατήριο που κλείνει στις 10 το βράδυ, τα υπόλοιπα είναι 24ωρα. Επίσης, αν ήμουν στη θέση σου κι είχα 2.000 ευρώ περιθώριο στο μπάτζετ, θα έβαζα adaptive cruise control και led. Εκεί μιλάμε πια για υπερπλήρες πακέτο.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Η επένδυση για να ανοίξεις πρατήριο φυσικού αερίου είναι περί τα 400 χιλιάρικα.
Αυτό σημαίνει ότι όποιος τα έδωσε, δύσκολα θα παρατήσει τέτοια σούπερ επένδυση. Ακόμα κι αν πτωχεύσει αυτός, είναι τόσα λίγα τα πρατήρια που λογικά θα γίνει ανάρπαστο, θα το πάρει άλλος. Σιγά σιγά το εμπιστεύονται κι οι επαγγελματίες, όλο και πληθαίνουν τα αντίστοιχα Octavia. Τις προάλλες είδα και Β200 ταξί.Όσο για το μεγάλο οικονομικό άνοιγμα που περιγράφεις, δεν το βλέπω πουθενά: είχες σκοπό να δώσεις μέχρι 20 χιλιάρικα και δίνεις 18.
Θα τα έδινες σε βενζίνη και τώρα τα δίνεις σε φυσικό αέριο, που σημαίνει ότι στο τέλος της δεκαετίας, θα σου έχει βγει τσάμπα σε σχέση με το ίδιο σε βενζινοκίνητο.Είσαι στην Παιανία, το πρατήριο είναι δίπλα σου. Το μόνο που πρέπει να σε αγχώνει είναι ότι πρόκειται για το μοναδικό πρατήριο που κλείνει στις 10 το βράδυ, τα υπόλοιπα είναι 24ωρα. Επίσης, αν ήμουν στη θέση σου κι είχα 2.000 ευρώ περιθώριο στο μπάτζετ, θα έβαζα adaptive cruise control και led. Εκεί μιλάμε πια για υπερπλήρες πακέτο.
Dimsabas, το ανοιγμα για εμενα οικονομικα ειναι ακριβως εκει, δεν 'αναμετρωνται' στο μυαλο μου το καινουριο φα με το κανουριο βενζινης, αλλα το καινουριο φα σε σχεση με το να κρατησω το Ceed. Βαζοντας τα κατω στη δεκαετια ειναι ενα κοστος της ταξης του πεντοχιλιαρου, με το οποιο ειμαι εντελως οκ. Η ανησυχια μου ειναι για το αν το πραγμα με την αεριοκινηση στραβωσει εντελως και εκει που ειχα μηδεν εξοδα αγορα και Χ εξοδα συντηρησης του Ceed, εχω κοστος αγορας 18.000 και εξοδα συντηρησης περιπου Χ, χωρια την μικροτερη αυτονομια.
Οσο πιο απιθανο ειναι αυτο το σεναριο, τοσο καλυτερα. Τα υπολοιπα μειονκτηματα του φα τα εχω χωνεψει κ θα πορευτω με αυτα συνειδητα, αρκει να υπαρχει τα επομενα χρονια
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει με τις γυναίκες και τα ψηλά οχήματα.
Όσο δε βλέπουν άλλες - με στυλ και ύφος desperate housewives - να οδηγούν τα Suv του άντρα ή του γκόμενου τόσο γουστάρουν περισσότερο και επειδή θέλουν και οι ίδιες επιβάλλουν με τον μοναδικό γυναικείο τρόπο το θέλω τους και σε εμάς. Γι αυτό και πουλανε τα δικινητα suv γιατί αγοράζονται για το ύψος και όχι την off road οδηγήση που σπάνια αλλωστε εκτιμούν όχι μόνο οι ψυχαναγκαστικοι εξ ημων αλλά και οι γυναίκες.
Εμένα συνέχεια μου λέει να της δώσω το μεγάλο αλλά βρίσκει τοίχο.
Το κακόμοιρο το ραβ όπου της είχα αφήσει και ποσοστό γιατί κάποια λίγα λεφτά είχαν προέλθει από το δικό της παλιό saxo το οδήγησε μια φορα για 1 χιλιόμετρο σκάρτο επειδή μεταφέροντας κάποια πράγματα είχα κάνει τόσο μπροστά το κάθισμα του οδηγού που δεν χωραγα εγώ.
Το QQ και τη Χ1 ούτε στη θέση του οδηγού δεν την έχω αφήσει να κάτσει. Έκανα το καλοκαίρι σερί 800 χλμ για Αλεξανδρούπολη και δεν της το έδωσα καθόλου, παρότι σημειωτέον οδηγεί καθημερινά το δικό της και ίσως διανύει περισσότερα χιλιόμετρα ετησίως από εμένα.
Μου κάθεται και εντελώς ασχημα στο ματι να βλέπω γυναίκα με SUV. Αταίριαστο τελείως είτε σωματικά (μικροκαμωμένες) είτε σε επίπεδο ύφους.Θα είχε ενδιαφέρον να γράψει την οπτική της στα παραπάνω και η συνοδηγός
-
Aπό τη στιγμή που θα ξοδευτείς για τα καλά για να αγοράσεις νέο ΙΧ ενώ το ΚΙΛ Σηντ κρατάει ακόμη άνετα, στην τελική θα είσαι μέσα με τα χλμ. που κάνεις το χρόνο.
Εγώ στη θέση σου θα ανέβαλλα την αγορά για 2-3 χρονάκια ακόμη, και μετά θα το ξαναέβλεπα.
Διότι στο χρονικό αυτό διάστημα, είτε η αεριοκίνηση θα θεριέψει, άρα σε μια 3ετία θα έχεις ένα σκασμό μοντέλα να διαλέξεις και πολλά πρατήρια για να φορτώνεις, είτε θα τρεμοσβήνει, οπότε πας σε κάτι άλλο. Πιθανόν και σε υβρίδιο ή ακόμη και ηλεκτρικό έτσι όπως πάνε τα πράγματα., δεδομένου ότι τα πετρέλαια είναι στοχοποιημένα.
Είναι πασίδηλο ότι διανύουμε πλέον μεταβατική φάση στην αυτοκίνηση, . -
Πρώτο τετράμηνο του έτους: Υπερτετραπλασιασμός των πωλήσεων φυσικού αερίου στη χώρα μας. Στη θέση σου, δε θα ανησυχούσα για τα πρατήρια. Μόνο να αυξηθούν μπορούν, στη χειρότερη να μείνουν στάσιμα. Όχι όμως και να κλείσουν.
Επίσης, λες ότι σε βάθος δεκαετίας, η αγορά του καινούριου θα σου κοστίσει ένα πεντοχίλιαρο σε σχέση με το να κρατήσεις το υπάρχον. Πώς προκύπτει αυτό το νούμερο; Οι δικοί μου υπολογισμοί λένε ότι η διαφορά είναι πολύ μικρότεροι, για να μην πω ότι θα είσαι και κερδισμένος. Το αναλύεις λίγο; Τι κατανάλωση έχεις τώρα; Τι μοντέλο είναι και πόσο πωλείται; Πόσα χιλιόμετρα έχει;
-
Arona τιμή αγοράς 20.000 € Ετήσια μικτή (φυσικά) ασφάλεια ~450€
Με βάση χοντρικής κατανάλωσης 4€/100χλμ (όταν στο Ibiza εχω 3,57€ με 0,929€/kg cng αντι 0,889€ που έχετε )
& με μέση κατανάλωση 6,25λτρ βενζίνης ή 10€/100χλμ στρόγγυλα το κάνω με 1,6€/λιτρο , δεν γνωρίζω την κατανάλωσή που έχεις τώρα στο ceed , ή ενός σύγχρονου καθαρά βενζινοκίνητου θα έχεις κόστος καυσίμων :
400€/10,000χλμ / έτος cng - 1000€/10,000χλμ/ έτος βενζίνη
600€/15,000χλμ / έτος cng - 1500€/15,000χλμ / έτος βενζίνη
Η χοντρική διαφορά είναι -600€/έτος στα 10,000χλμ και -900€/έτος στα 15,000χλμΟμολογουμένως τα ετήσια σας χλμ δεν είναι τόσα όσα να 'δικαιολογούν' την αγορά ενός cng αυτοκινήτου , ίσως ούτε καν diesel , το γεγονός του ότι μπήκατε στο τρυπάκι για πιθανή αλλαγή αυτοκινήτου λόγω αλλαγών στην οικογένεια κτλ και κυρίως το πρατήριο στη γειτονιά σας φαντάζει την αγορά ενός cng οχήματος την ιδανικότερη έναντι των υπολοίπων .
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Επίσης, λες ότι σε βάθος δεκαετίας, η αγορά του καινούριου θα σου κοστίσει ένα πεντοχίλιαρο σε σχέση με το να κρατήσεις το υπάρχον. Πώς προκύπτει αυτό το νούμερο; Οι δικοί μου υπολογισμοί λένε ότι η διαφορά είναι πολύ μικρότεροι, για να μην πω ότι θα είσαι και κερδισμένος. Το αναλύεις λίγο; Τι κατανάλωση έχεις τώρα; Τι μοντέλο είναι και πόσο πωλείται; Πόσα χιλιόμετρα έχει;
Το Ceed αυτή τη στιγμή βγάζει 650-700 χλμ με 45 λίτρα. Δηλαδή κατανάλωση από 6,5 έως 7, πες 7. Τα χιλιόμετρα που έκανα τον τελευταίο χρόνο ας πούμε είναι 12.000. Με την τρέχουσα τιμή βενζίνης (1.6) χρειάζομαι 11€/100χλμ που μεταφράζεται σε ετήσιο κόστος καυσίμου 1330€ το έτος. 13.300 στη δεκαετία. Προσθέτω 2810€ τα τέλη κυκλοφορίας της δεκαετίας, σύνολο 14.140.
Το αυτοκίνητο έχει αυτή τη στιγμή 114.000 χλμ. Υπολογίζω όταν πουληθεί να έχει 120.000. Είναι μοντέλο του 2011, 8 ετών και μιας και είναι πολύ καλά συντηρημένο και πλούσια έκδοση υπολογίζω να πιάσει 6.000-6.500. Αυτό με ιδιωτική πώληση, γιατί σαν ανταλλαγή πολύ δύσκολο.
To Αrona τώρα, μαζί με τόκους, έξοδα δανείου κλπ βγαίνει 20.100€. Υπολογίζοντας κόστος καυσίμου με φ.α. 4€/100χλμ και 10.500χλμ το χρόνο, έξοδα για φυσικό αέριο 420€ το έτος. Υπολογίζω και 1500χλμ ανά έτος με βενζίνη και υποτιθέμενη κατανάλωση 6λ/100χλμ, δηλαδή 140€ το χρόνο. Σύνολικα έξοδα καυσίμου 560. Τέλη κυκλοφορίας στα 100€, άρα στην δεκαετία έχουμε 5600 + 1000=6.600€
Η διαφορά στη δεκαετία είναι 7540€. Δεν βάζω στο παιχνίδι σκόπιμα τα παρακάτω, φαντάζομαι ότι είναι πάνω-κάτω στα ίδια:
α. Το μεγαλύτερο κόστος ασφάλισης του καινούριου
β. τη φορολογική ελάφρυνση που πιθανώς έχουν τα 1000cc έναντι των 1600.
γ. Το καταπως φαίνεται λίγο μεγαλύτερο κόστος τακτικής συντήρησης της Seat έναντι της Kia.
δ. Πιθανές ζημιές που θα βγάλει στη επόμενη δεκαετία το Ceed λόγω παλαιότητας
ε. Πιθανή ζημιά από διάβρωση στις δεξαμενές του AronaΕπομένως, 7.540 διαφορά στα έξοδα + πώληση Ceed 6.000 πάμε 13.540. Μέχρι τα 20.100 το πραγματικό κόστος για εμένα είναι 6.560. Πιθανότατα όμως θα αυξήσω κάπως τα χιλιόμετρα που κάνω λόγω οικονομίας με το Arona, γι'αυτό το 'στρογγυλεύω' στο πεντοχίλιαρο.
Μη παρεξηγηθώ, το να λύνεις το πρόβλημα του 3θυρου και να έχεις και ένα αυτοκίνητο καινούριο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε ασφάλεια, άνεση, χρηστικότητα κτλ δίνοντας τελικά 5.000€ είναι πολύ καλή περίπτωση. Γι'αυτό δεν με απασχολεί. Με απασχολεί μόνο τα να τσουλήσει το θέμα της αεριοκίνησης, να μπορώ να βρίσκω πρατήρια, έστω περιορισμένα σε αριθμό και να έχω μια εμπιστοσύνη ότι το καύσιμο που επέλεξα θα υπάρχει στην αγορά μακροπρόθεσμα.
-
Τη μόνη σωστή απάντηση στην εύλογη απορία σου :
Με απασχολεί μόνο τα να τσουλήσει το θέμα της αεριοκίνησης, να μπορώ να βρίσκω πρατήρια, έστω περιορισμένα σε αριθμό και να έχω μια εμπιστοσύνη ότι το καύσιμο που επέλεξα θα υπάρχει στην αγορά μακροπρόθεσμα.
την έχεις ήδη, και είναι αυτή :
Εγώ στη θέση σου θα ανέβαλλα την αγορά για 2-3 χρονάκια ακόμη, και μετά θα το ξαναέβλεπα.
-
Καλησπέρα σε όλους, έχω το ίδιο δίλημμα με nichts1 με τα ίδια πάνω κάτω χαρακτηριστικά σε καταναλώσεις κτλ , από Ibiza Sportcoupe λόγω οικογενειακών 'βαρών' να αλλάξω σε μικρό οικονομικό SUV μένοντας Χαλανδρι, οποτε ειναι σχετικά κοντά η Ανθούσα με το πρατήριο της. Η συζήτησή σας εδώ με έχει βοηθήσει πολύ μια και αμάξια με φ.α για να οδηγήσεις ανύπαρκτα (στη Seat τουλάχιστον). Νομίζω πρέπει nichts1 για να είναι πιο ολοκληρωμένος ο υπολογισμός να δεις στο τέλος της δεκαετίας ποσό θα ναι κι η υπολειμμάτικη αξία των συγκρινόμενων οχημάτων, δηλαδή το Arona θα πουληθεί τότε 5.000 ευρώ ακριβότερα από ΚΙΑ ή όχι.
-
Βέβαια, πρέπει να υπολογιστεί κι αυτό. Όπως κι η όλη ικανοποίηση που νιώθει κανείς όταν αγοράζει καινούριο αυτοκίνητο, πόσο κοστολογείται η επίδειξη στον γείτονα. Η αναβάθμιση στην ποιότητα ζωής που θα έχεις πιο άνετο μπες βγες, η ανώτερη παθητική ασφάλεια που θα προσφέρει ένα καινούριο όχημα. Η αίσθηση του τζιποειδούς...
Τα αναλώσιμα (ελαστικά, μπαταρία) που θα ζητήσει το οκταετίας, οι επιπλέον βλάβες.Αλλά κι ακόμα κι αν τα αγνοήσουμε όλα αυτά, 5.000 στη δεκαετία σημαίνει λίζινκ με 40 ευρώ το μήνα. Σούπερ!
Εν τω μεταξύ, υπολογίζεις να κάνεις 1.500 χιλιόμετρα ετησίως με βενζίνη. Γιατί τόσα πολλά; Θα έχεις πρατήριο δίπλα σου και μεγάλες δεξαμενές (400 χιλιόμετρα αυτονομίας).
-
Τα 1500 τα υπολογίζω χοντρικά με 3 ταξίδια το χρόνο εκτός Αθήνας. Το φυσικό αέριο θα επαρκεί για να φτάσω στον προορισμό μου, όχι όμως για να γυρίσω ή να κινηθώ εκεί (Πελοπόννησο κ Στερεά Ελλάδα που κινούμαι συνήθως, δεν υπάρχει πρατήριο).
-
Ίσως είναι καλύτερα να κάνεις τους υπολογισμούς με πιο αυξημένες τιμές στα καύσιμα, στα τέλη κ.τ.λ. γιατί σίγουρα σε βάθος 10 ετίας θα έχουν αυξηθεί.
-
Ο χρήστης nickts1 έγραψε:
Το Ceed αυτή τη στιγμή βγάζει 650-700 χλμ με 45 λίτρα. Δηλαδή κατανάλωση από 6,5 έως 7, πες 7. Τα χιλιόμετρα που έκανα τον τελευταίο χρόνο ας πούμε είναι 12.000. Με την τρέχουσα τιμή βενζίνης (1.6) χρειάζομαι 11€/100χλμ που μεταφράζεται σε ετήσιο κόστος καυσίμου 1330€ το έτος. 13.300 στη δεκαετία. Προσθέτω 2810€ τα τέλη κυκλοφορίας της δεκαετίας, σύνολο 14.140.
Το αυτοκίνητο έχει αυτή τη στιγμή 114.000 χλμ. Υπολογίζω όταν πουληθεί να έχει 120.000. Είναι μοντέλο του 2011, 8 ετών και μιας και είναι πολύ καλά συντηρημένο και πλούσια έκδοση υπολογίζω να πιάσει 6.000-6.500. Αυτό με ιδιωτική πώληση, γιατί σαν ανταλλαγή πολύ δύσκολο.
To Αrona τώρα, μαζί με τόκους, έξοδα δανείου κλπ βγαίνει 20.100€. Υπολογίζοντας κόστος καυσίμου με φ.α. 4€/100χλμ και 10.500χλμ το χρόνο, έξοδα για φυσικό αέριο 420€ το έτος. Υπολογίζω και 1500χλμ ανά έτος με βενζίνη και υποτιθέμενη κατανάλωση 6λ/100χλμ, δηλαδή 140€ το χρόνο. Σύνολικα έξοδα καυσίμου 560. Τέλη κυκλοφορίας στα 100€, άρα στην δεκαετία έχουμε 5600 + 1000=6.600€
Η διαφορά στη δεκαετία είναι 7540€. Δεν βάζω στο παιχνίδι σκόπιμα τα παρακάτω, φαντάζομαι ότι είναι πάνω-κάτω στα ίδια:
α. Το μεγαλύτερο κόστος ασφάλισης του καινούριου
β. τη φορολογική ελάφρυνση που πιθανώς έχουν τα 1000cc έναντι των 1600.
γ. Το καταπως φαίνεται λίγο μεγαλύτερο κόστος τακτικής συντήρησης της Seat έναντι της Kia.
δ. Πιθανές ζημιές που θα βγάλει στη επόμενη δεκαετία το Ceed λόγω παλαιότητας
ε. Πιθανή ζημιά από διάβρωση στις δεξαμενές του AronaΕπομένως, 7.540 διαφορά στα έξοδα + πώληση Ceed 6.000 πάμε 13.540. Μέχρι τα 20.100 το πραγματικό κόστος για εμένα είναι 6.560. Πιθανότατα όμως θα αυξήσω κάπως τα χιλιόμετρα που κάνω λόγω οικονομίας με το Arona, γι'αυτό το 'στρογγυλεύω' στο πεντοχίλιαρο.
Μη παρεξηγηθώ, το να λύνεις το πρόβλημα του 3θυρου και να έχεις και ένα αυτοκίνητο καινούριο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε ασφάλεια, άνεση, χρηστικότητα κτλ δίνοντας τελικά 5.000€ είναι πολύ καλή περίπτωση. Γι'αυτό δεν με απασχολεί. Με απασχολεί μόνο τα να τσουλήσει το θέμα της αεριοκίνησης, να μπορώ να βρίσκω πρατήρια, έστω περιορισμένα σε αριθμό και να έχω μια εμπιστοσύνη ότι το καύσιμο που επέλεξα θα υπάρχει στην αγορά μακροπρόθεσμα.
Πωπω, εντυπωσιακός! Αυτό θα πει τα βάζω κάτω τα πράγματα και τα υπολογίζω!!
-
Μια υποσημείωση από όσα διαβάζω και εγώ γενικά για το CNG. Η συμπίεση στο γέμισμα των πρατηρίων εδώ στην Ελλάδα είναι αρκετά χαμηλή με αποτέλεσμα αυτη την στιγμη φιάλες των 13 κιλών να φουλάρουν στα 10-11. Αυτό σημαίνει οτι στις 15ρες φιάλες θα γεμίζεις 12-13, άρα τα 400 χιλιόμετρα αυτονομία του Arona στην πραγματικοτητα θα είναι κοντά στα 350.
Για οικογενειακό είναι πολύ μικρή αυτή η αυτονομία και πολύ φοβάμαι ότι θα καταλήγεις να είσαι μόνιμα με το άγχος και με το ένα μάτι στον δείκτη CNG.
Επίσης μην ξεχνάμε για τα ταξιδάκια, η Βενζίνη επαρχία μπορεί να φτάνει και τα 2€ καμιά φορά...Το Diesel το έχουμε αποκλείσει? Στην Seat με ενημέρωσαν οτι τρέχουν τωρα μια προσφορά με το diesel στην τιμή της βενζίνης. Η Style TDI 115hp έκδοση του Arona βγαίνει κοντά 17500 με μεταλλικό χρώμα κλειδί στο χέρι.
Καινούριο οικογενειακό - Crossover ή Hatchback