Fanis75 : Για την σβελτάδα νομίζω κάπως έτσι είναι όπως τα λέει το άρθρο, όσον αφορά την κατανάλωση οι αριθμοί που δίνει (5,2 κιλά/100χλμ, ήτοι 4.3 ευρώ στα 100 χλμ) είναι τσιμπημένοι, με την έννοια ότι με ταχύτητα 100 χλμ /ώρα, τότε πράγματι η κατανάλωση είναι αυτή του κατασκευαστή (δηλάδη κάτω από 4κιλα/100 χλμ), από εκεί και πέρα ανεβαίνει πράγματι η κατανάλωση αρκετά. Από την εμπειρία μου, θεωρώ ότι η μέση κατανάλωση που αναφέρει αντιστοιχεί σε μέση ταχύτητα 140 χλμ/ώρα. Στην πόλη καίει περισσότερο, τουλάχιστον προσωπικά στην Αθήνα με φουλ κίνηση και μικρές διαδρομές πρώτη/δευτερά κτλ, καταναλώνει από 5.5 μέχρι 6.5 κιλά /100 χλμ. Να σημειώσω εδώ ότι πλέον τον χειμώνα γεμίζει πάνω από 14 κιλά και κάποιες φορές ακόμα και πάνω απ΄τα 15, οπότε αυξάνεται αντίστοιχα κι η αυτονομία.
leomoro
@leomoro
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by leomoro
-
RE: Seat Arona 2017
-
RE: Seat Arona 2017
Την δεξιά ροδέλα του τιμονιού πατάς μέσα για να αλλάξουν οι ενδείξεις κατανάλωσης.
Όταν τελειώνει το αέριο πράγματι βγάζει θαυμαστικό ένδειξη στην οθόνη είναι φυσιολογικό.
Είναι φυσιολογικό να ξεκινάει πάντα με αέριο το αμάξι. Επίσης φυσιολογικό είναι όταν ανεφοδιάζεσαι με
αέριο για ελάχιστα χιλιόμετρα ή μέτρα να χρησιμοποιεί βενζίνη (το βλέπεις στην ένδειξη) κι έπειτα το γυρνά
σε αέριο. Μη φυσιολογικό είναι να μην έχει τελειώσει το αέριο και να στο γυρνάει μόνο του σε βενζίνη (εκτός
ακραίων θερμοκρασιών). Αν δεν είναι καλή ποιότητα το αέριο, καίει μόνο βενζίνη, αλλά υπάρχει η ένδειξη αν είναι
καλή ποιότητα το αέριο (νομίζω κάτω από 80% γίνεται αυτό, διορθώστε με όποιος γνωρίζει)
Όσον αφορά στο τζάμι, είχα νοικιάσει καινούργιο αυτοκίνητο (με 2.000 χλμ, Panda) στο εξωτερικό για δύο μέρες και την
δεύτερη μέρα έπεσε πετραδάκι και ράγισε ολο το τζάμι, δεν το χω πάθει ποτέ σε αμάξια μου, είκοσι χρόνια τώρα. Επίσης, στο προηγούμενο αμάξι μου, ολοκαίνουργιο την δεύτερη φορά που βγήκα εθνική για άγνωστο λόγο κάτι απροσδιόριστο χτύπησε μπροστά το αμάξι και διαπίστωσα μετά από μία μέρα ότι έλειπε ολόκληρο πλαστικό κολωνάκι απ΄την μάσκα, καθαρή ατυχία λοιπόν.
Αυτό όμως που πρέπει να μας προβληματίσει πραγματικά είναι ότι σου είπαν να μην ξαναβάλεις από συγκεκριμένο πρατήριο.
Μα, είναι δυνατόν;; -
RE: Seat Arona 2017
Βγάζει τρεις ενδείξεις και στην οθόνη και μπροστά στο καντράν του οδηγού, απο εκκινηση, απο ανεφοδιασμό και το μακράς διάρκειας που αν καταλαβα καλά επιθυμεις.Τώρα για τα 100 χλμ ενδειξη βενζινης, συνηθεστατα τοσο αναφερει ( μια μονο φορα μου βγαλε 110), αλλά βγαζει παντως - τουλαχιστον σε εθνικη ή επαρχιακο -150 χλμ, διοτι στα πρωτα 50χλμ δεν πεφτει καθολου λαμπάκι με φυσιολογικη οδηγηση. Για τα 230 χλμ, ειναι πιθανο να το βγαζει, το χει κανει και μενα οταν το προηγουμενο γεμισμα καταναλωθηκε πχ ολο στην πολη, οποτε με κανενα 11,5 - 12,5 κιλα γεμισμα καπου εκει ,γυρω στα 250 χλμ ειχε βγαλει.
-
RE: Seat Arona 2017
Nηρέας, η αλήθεια είναι ότι ο υπολογιστής μου φαίνεται και μένα κάπως οριακός στο θέμα αλλαγής ταχύτητας. Δηλαδή, εντάξει το δέχομαι στο ίσιωμα και με ομαλή επιτάχυνση να ανεβάζω κάτω απ΄τις 2000 στροφές, όπως μας δείχνει, αλλά προσωπικά τελικά προτιμώ ακόμα κι εκεί λίγο πάνω απ΄τις 2000 στροφές (με εξαίρεση ίσως την πρώτη που μάλλον προτιμότερο για ομαλότερη αλλαγή σε ίσιωμα πάντα να αλλαζουμε γρήγορα ). Όχι όμως και αλλαγή στις 3000 στροφές, αυτό είναι αρκετά πολύ νομίζω.Και φυσικά εκεί που δεν ακολουθώ καθόλου τον υπολογιστή, διότι κι γω έχω την αίσθηση ότι το ζορίζει το αμάξι αναίτια, είναι μετά από μερική επιβράδυνση , που κατ΄εμέ δείχνει πάντα τουλάχιστον μία ταχύτητα πάνω απ΄αυτήν που νομίζω ότι χρειάζεται, κατεβάζω δηλαδή σε αυτήν την περίπτωση σίγουρα κι άλλη ταχύτητα σε σύγκριση με τον υπολογιστή.
-
RE: Seat Arona 2017
Αυτό με το trip θα τους το πω όταν πάω αντιπροσωπεία. Το παρήγορο είναι ότι φαίνεται μέχρι στιγμής ότι μάλλον είναι σταθερή η απόκλιση:). Για Ιονία οδό, τέλη Ιουλίου που θα πάω Κέρκυρα θα σας πω (δυστυχώς για περαιτέρω πληροφορίες γενικά δεν κάνω και πολλά χιλιόμετρα αυτό τον καιρό), αλλά νομίζω ότι μέχρι τότε θα με προλάβουν να παρουσιάσουν περισσότερα νούμερα οι λοιποί που θα παραλάβουν τα αμάξια.
-
RE: Seat Arona 2017
To σενάριο είναι η εξής πραγματικότητα : Αθήνα – Κόρινθος. Δεν δίνω πάλι τις καταναλώσεις με τις μέσες ταχύτητες απ΄το τριπ κομπιούτερ μου, διότι αποδείχτηκε ότι τουλάχιστον «η ένδειξη από ανεφοδιασμό» δείχνει παραπάνω από τις πραγματικές (
-
RE: Seat Arona 2017
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2 Εχει κι αλλα Αρονα CNG εδω απλα εχουν κανει λιγα χλμ. Μετα απο 2.000 χλμ λοιπον θα ξαναπω τα μεχρι ωρας συμπεράσματά μου απο πλευράς καταναλωσης. 250 χλμ κανει το Αρονα στις χειροτερες δυνατες συνθήκες, δηλαδη με γεμισμα μεταξυ 12-13 κιλων και ολα τα χιλιομετρα εντός πόλης (με κινηση, στενά, μικρες διαδρομες, φαναρια κτλ κτλ). Σε εθνικη με μεσο ορο 120 χλμ βγαζει ανω των 300 χλμ αποσταση (εχω κανει 300 και τα 100 απο αυτα ητανε εντος πολης, τα 100 με 120 χλμ μεση ταχυτητα και τα τελευταια 100 χλμ με κινηση εθνικη οδο και μεσο ορο 60 χλμ).Σε εθνικη/ επαρχιακη οδο με μεση ταχυτητα 70-90 χλμ βγαζει με βεβαιοτητα ανω των 350 χλμ αποσταση
-
RE: Seat Arona 2017
Το πλαστικο από άσπρο σε μαυρο, εννοεις την δερματίνη; Αν εννοεις αυτή, πρεπει να γινεται, διότι εγώ την παρηγγειλα χωρις να επιβαρυνει την φορολογική κλίμακα, άρα υποθετω τοποθετείται εκ των υστέρων. Όμως, κάτι αντίστοιχο μου χαν πει οτι δεν μπορει να γίνει με την αλλαγή οθόνης. Μου ' παν ομως οτι μπορει να γινεται στο μέλλον , διοτι καποιο αντίστοιχο θέμα υπήρχε με το Ατεκα και κάπως λυθηκε πλέον. Η αντιπροσωπεία που το παρήγγειλες τι λεει περί του θέματος;
-
RE: Seat Arona 2017
ε, όχι και πρωταπριλιάτικο, πιέσανε της Τεχνοκάρ η Ελλάδα να μη πάρει εβδομάδα παραγωγής 13η, ψουτ ψουτ, επειδή είναι γρουσούζικη, τυχεροί είμαστε τελικά, δουλεύουν για/ε μας εκεί στην VW. : )