-
Μάλλον δεν θα το κάνω γιατί θα φάω τρολαρισμα από τους γνωστούς....
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και εγώ πάντως θεωρώ ακριβά όλα αυτά του σουβ...
Βέβαια στην τελική , μπορεί να μην είναι ακριβά...
Αλλά εμένα να μου λείπουν τα λεφτά....
-
Εγώ απλά το εξειδικευω το ερώτημα. Λέω ότι είναι ακριβό σύγκρινομενο με αυτό που έχω . Δεν δικαιολογεί την τιμή του. Φυσικά αν το βάλεις δίπλα στην Χ1 που είδα δίπλα στο 3008 σήμερα στην αντιπροσωπεία τα δικαιολογεί και με το παραπάνω. Δλδ βάζοντας το δίπλα στα αμάξια που ανταγωνίζεται και θεωρώντας τις τιμές των άλλων ως βάση η τιμή του 3008 είναι οκ , εκεί θα έπρεπε να ήταν.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η ποσοτικοποίηση ποιοτικών διαφόρων είναι στην ουσία κάτι τόσο υποκειμενικό που καταντάει να μην έχει νόημα για κανέναν άλλο εκτός από αυτόν που κάνει την εκτίμηση.
-
Ότι πληρώνεις παίρνεις στη ζωή
Όσοι δεν το καταλαβαίνουν δεν έχουν να πάρουν το ακριβό και προσπαθούν να ωραιοποιησουν τις επιλογές τους που ειναι αντικείμενο κυρίως οικονομικού συμβιβασμού .
Η παρατήρηση είναι γενική και δεν δικαιολογεί τις άθλιες στρεβλώσεις της ελληνικής αγοράς. -
Εντάξει φίλε γράφεις σαν να μην διάβασες τι εργαψα πιο πάνω!
Ξαναλέω το αμάξι σύμφωνα με τον ανταγωνισμό που έχει θέσει τον εαυτό του γύρω του δλδ Χ1 q3 δικαιολογεί τα λεφτά του. Όταν μετά από την βόλτα με το 3008 μπήκα στην Χ1 μου φάνηκε εξωτερικά σαν καχεκτικό δίπλα του και εσωτερικά εμφανώς λιγότερο ποιοτικό και όχι τόσο μάτσο. Οπότε δικαιολογεί την τιμή βάσει ανταγωνισμού.
Οδηγώντας το όμως και βλέποντας το σχετικά αδύναμο κινητήρα του και το όλο πακέτο που είχα στα χέρια μου είπα ότι αυτό το αμάξι δεν αξίζει 15 χιλιάδες παραπάνω από το s cross ! Τι να κάνουμε αυτή είναι η αποψη μου! Για εσένα είναι ωραιοποίηση του αμαξιού μου και προσπάθεια να γλυκανω το χάπι!
Για εμένα είναι η αίσθηση που είχα κατεβαίνοντας.Η αίσθηση μου αυτή θα ανατρεποταν αν το αμάξι στα 36000 μου έδινε δύναμη κινητήρα ανώτερη σαφώς από την δική μου. Αλλά +15000 και πιο αργό δεν καταπίνεται. Άποψη μου πάντα.
Η θέση οδήγησης , η ηχομόνωση , η ποιότητα του εσωτερικού ,οι αναρτήσεις και ο σχεδιασμός του , οι οθονες του αν συνοδεύονταν και από ένα 0-100 στα 9 δευτερόλεπτα με ότι συνεπάγεται αυτό θα έλεγα αξίζει.
Με όλα τα παραπάνω αλλά με οριακό κινητήρα είναι ως τα 30000 για εμένα.
Το ίδιο φουσκωμένη φυσικά είναι η Χ1. 37500 για την βασική έκδοση πετρελαίου 1.5 με τοσο μετρια εξωτερική εμφάνιση και εσωτερικό που λιγο φέρνει από την ποιότητα bmw είναι υπερβολικά πολλά. Τώρα για αυτούς που θέλουν suv bmw και όπως ναναι ναι είναι καταπληκτικό αμάξι! (Χοντρή ωραιοποίηση κατά την γνώμη μου).Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Και εγώ πάντως θεωρώ ακριβά όλα αυτά του σουβ...Βέβαια στην τελική , μπορεί να μην είναι ακριβά...
Αλλά εμένα να μου λείπουν τα λεφτά....
+1
Επίσης ακόμα και η αξία Χ€ είναι υποκειμενική. Για κάποιον μπορεί να είναι το μηνιατικο του για άλλον οι οικονομίες 10 χρόνων. -
Εχετε δει το μεσο ατομικο αεπ στην ελλαδα και τη τυπικη αποκλιση και διασπορα του;
Δεν ειναι το υψος των εισοδηματων, ειναι η τρελα στο κεφαλι
Βρε ας μην ηταν κατι οικονομιες των γονεων κατι εφαπαξ και κατι προικες που συνδραμουν, θα σου ελεγα εγω τι αυτοκινητα θα κυκλοφορουσαν.
-
Tέλος, αύριο πάω από Πεζώ για να δω τα 3008/5008, έχω διαβάσει τόσα που δεν αντέχω άλλο. Θα επανέλθω έχοντας μορφώσει γνώμη.
-
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Tέλος, αύριο πάω από Πεζώ για να δω τα 3008/5008, έχω διαβάσει τόσα που δεν αντέχω άλλο. Θα επανέλθω έχοντας μορφώσει γνώμη.Αν δεν κάνεις test drive θα έχεις διαβάσει μόνο τα εξώφυλλο-οπισθόφυλλο άντε και εισαγωγή και επίλογο
-
Aυτά τα κάνει ο Κίκιζας, εγώ κάνω μόνο εκθεσιακή δοκιμή.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και στο αυτόματο ενοχλούν. Μην ξεχνάμε ότι κανονικά στην ακινητοποίηση πρέπει να βάζουμε Ν. Ειδικά σε κάνα πολύπαθο DSG.
Αυτό λένε οι πωλητές της VW όταν τους λες ότι τα DSG βγάζουν προβλήματα.
Προφανώς κανένας από όσους αγοράζουν αυτόματο δεν έχει όρεξη σε κάθε φανάρι να βάζει Ν. Άσε που με τα start/stop ίσως να μην χρειάζεται τόσο πλέον -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το θέμα είναι ότι το 3008 πλέον προσφέρεται με σοβαρό μοτέρ σ' αυτά τα χρήματα και όχι μόνο με το 1.2 που είναι για super mini, βία μικρομεσαίο χατς.Το έχεις οδηγήσει;
-
φίλε Tkin73 θα (ξανά) πω τη γνώμη μου για το 3008 και συγχωρέστε με για την επανάληψη. Το αυτοκίνητο αυτό το αγοράζεις γιατί το ΘΕΛΕΙΣ και μπορείς να δώσεις τα χρήματα που ζητάει και όχι γιατί το χρειάζεσαι.... Είναι απλά έρωτας... Σου ρίχνει τη κεραμίδα και άντε μετά να εξηγήσεις τα ανεξήγητα... Αν μπορούσα θα το έπαιρνα και ας μου λέγατε ότι θέλετε... Όμως, ειδικά μετά από αυτά που γίνονται στην Ελλάδα από το 2010, μου είναι σχεδόν αδύνατο να με φανταστώ σε θέση να επενδύω τόσα χρήματα σε αυτοκίνητο. Γι' αυτό όταν έρθει η ώρα που το ραβάκι μου πει 'έλεος πια' θα κινηθώ όπως εσύ και θα μείνω με τη καψούρα...
-
Ο χρήστης elplat έγραψε:
φίλε Tkin73 θα (ξανά) πω τη γνώμη μου για το 3008 και συγχωρέστε με για την επανάληψη. Το αυτοκίνητο αυτό το αγοράζεις γιατί το ΘΕΛΕΙΣ και μπορείς να δώσεις τα χρήματα που ζητάει και όχι γιατί το χρειάζεσαι.... Είναι απλά έρωτας... Σου ρίχνει τη κεραμίδα και άντε μετά να εξηγήσεις τα ανεξήγητα... Αν μπορούσα θα το έπαιρνα και ας μου λέγατε ότι θέλετε... Όμως, ειδικά μετά από αυτά που γίνονται στην Ελλάδα από το 2010, μου είναι σχεδόν αδύνατο να με φανταστώ σε θέση να επενδύω τόσα χρήματα σε αυτοκίνητο. Γι' αυτό όταν έρθει η ώρα που το ραβάκι μου πει 'έλεος πια' θα κινηθώ όπως εσύ και θα μείνω με τη καψούρα...Διαβάζοντας αυτό το μήνυμα θα φανταζόμουν ότι μιλάμε για καμιά 911, ή άντε ένα Range Rover...
-
... ε ο καθένας έχει την πετριά του... η δική μου είναι πιο low profile....
-
...και η Velar μου αρέσει πολύ, αλλά ούτε σε τρελά όνειρα...
-
Καταλαβαίνω ότι όλοι περνάμε δύσκολα χρόνια, αλλά ας μην αναγάγουμε ένα απλό-καθημερινό αυτοκίνητο σε supercar. Όχι από την οικονομική άποψη, αλλά από την αυτοκινητιστική.
-
Άποψη σου, εμένα ο 9χρονος μικρός που εχει αρκετή hands on αυτοκινητιστική εμπειρία (απο Video Games) μου είπε οτι αυτό το αυτοκίνητο ειναι καλύτερο και απο Lamborghini
Peugeot 3008 2016