Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 130
    • Best 0
    • Groups 0

    elplat

    @elplat

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    130
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    elplat Unfollow Follow

    Latest posts made by elplat

    • RE: Mazda 3 2019

      Εντυπώσεις από skyactiv x:

      Δεν το πίεσα, μάλλον φταίει και το γεγονός ότι δε θέλω να κακομεταχειριστώ ξένη περιουσία, αλλά δεν κατάλαβα +60 άλογα σε σχέση με το skyactiv g. Μου φάνηκε ότι είχε λίγο περισσότερο θόρυβο, καθόλου ενοχλητικό όμως. Την αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας ίσα που την ένιωθες, πιο πολύ το έβλεπα στην οθόνη. Το αυτοκίνητο σφιχτό, αλλά όχι κουραστικό. Κιβώτιο τρέλα..... Τα φρένα λίγο περίεργα στην αίσθηση θέλουν λίγη εξοικείωση. Μέσα έξω χωρίς αντίπαλο...Όποιος λάτρης Merc Audi BMW ας μπει μέσα και μετά μπορεί να κλάψει ήσυχα στη γωνιά του.  Η θέση οδήγησης με ψάρωσε πάλι (όπως και στο προηγούμενο td του G). Προέρχομαι από παλιό SUV και μετά το δικό μου μου φάνηκε νταλίκα.

      Αρνητικά: Σκοτεινό και ολίγον στενάχωρο.... Για μικρή οικογένεια είναι οκ. Με δύο παιδιά είναι οριακό... Οι χώροι δεν είναι το φόρτε του. Ορατότητα πίσω και πλάγια το χάος. Ευτυχώς έχει το blind spot standard

      Τιμή:Mazda 3 Skyactiv X Plus  28580 € με μεταλλικό χρώμα πινακίδες έτοιμο με το κλειδί στο χέρι για λίγα ετοιμοπαράδοτα.....

      Συμπέρασμα (αποκλειστικά προσωπικό): Αυτοκίνητο που μιλά στη καρδιά και στις αισθήσεις σε αυτή τη κατηγορία με εξαιρετική ποιότητα, αλλά και με μειονεκτήματα που είναι σημαντικά για πολλούς (2000cc/ χώροι/ κλειστοφοβικό πίσω).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • RE: Mazda 3 2019

      σήμερα πάω για test drive το skyactiv x

      βλέπω ότι έχουν για πώληση και το diesel που μάλλον ήταν το αυτοκίνητο test drive... για να δούμε που θα κάτσει η μπίλια....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • RE: Mazda 3 2019

      ....έχεις ένα δίκιο, όπως και να το κάνουμε.... οι πράξεις μετράνε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • RE: Mazda 3 2019

      Εν τω μεταξύ, όντας με το μισό χέρι είναι στην τσέπη πριν τα ακουμπήσω στον δίλιτρο -x με τα 180 αλογάκια του, παρακολουθώ την συζήτηση κάπως έτσι:

      Υ.Σ.: Παρεμπιπτόντως, την ερχόμενη εβδομάδα θα το δοκιμάσω, έχετε να προτείνετε καλές διαδρομές;; Μίας και η αντιπροσωπεία είναι ψηλά στην Καβάλας, σκέφτομαι τον δρόμο από το βουνό προς Σκαραμαγκά. Πιο κάτω, Ελευσίνα και Αττική οδό, έχει και κάτι ωραίες στροφές και ανηφόρες.

      ... να και άλλος ένας με το σφυρί στο χέρι....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • RE: Mazda 3 2019

      wantone wrote:

      Επισης δειτε καποια βιντεο απο Αμερικη. Οι κινητηρες με απενεργοποιηση κυλινδρων εχουν προβληματα αξιοπιστιας και αυτοι της Μαζντα το ιδιο. Ο 180 θα πρεπει να αποριφθει μονο για αυτο περα απο την πιολυπλοκοτητα και τον φορο πολυτελειας.

      Μικρή διευκρίνιση, ο Skyactiv X δεν φέρει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων, μόνο οι G.

      έτσι νόμιζα και εγώ αλλά στο Drive γράφουν ότι έχει απενεργοποίηση....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • RE: Mazda 3 2019

      Επειδή έχω οδηγήσει το G, χωρίς να είμαι ειδικός, έχω να πω ότι το αυτοκίνητο στο δρόμο φαινόταν εξαιρετικό (αν και η εμπειρία είχε τη διάρκεια ενός απλού td). Το όλο περιβάλλον γύρω από τον οδηγό όμως ήταν ακόμα καλύτερο. Απλά δεν ήθελα να βγω από το αυτοκίνητο. Το Corolla δεν το έχω οδηγήσει δεν μπορώ να πω κάτι. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των φίλων εδώ είναι πολύ καλό στο δρόμο. Στο εσωτερικό όμως, αν και πολύ καλό, δεν φτάνει το επίπεδο του 3. Όπως ούτε το 308 (το γλυκοκοίταζα και αυτό), το Focus, το Ceed, ούτε η νέα A Class που έχει η αδερφή μου. Δεν έχω μπει στο νέο άσσο της BMW.

      Όταν λέω εξαιρετικό εννοώ στα πλαίσια ενός σβέλτου οικογενειακού hatch. Δε νομίζω ότι ούτε η ίδια η Mazda το πλασάρει σαν Ηοτ Hatch

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • RE: Mazda 3 2019

      Sabas, ο φόρος πολυτελείας είναι 440€ το χρόνο για 5 χρόνια και μετά πέφτει, αλλά δε θυμάμαι πόσο. Είναι 'κερατιάτικα' όμως ρε φίλε, αυτό είναι που με χαλάει. Αλλιώς όπως σου είπα είμαι με το σφυρί.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • RE: Mazda 3 2019

      ωχ... μετά τα διαγράμματα ροπής θα βγουν και οι αναλογιστικές μελέτες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • RE: Mazda 3 2019

      Sabas κατά τη γνώμη μου στο ερώτημα 'mazda 3 αξίζει τα λεφτά του;;;;;' η απάντηση μου είναι ναι κυρίως για το skyactiveX. Το plus είναι κάτω από 30 χιλιάρικα και ο εξοπλισμός του είναι πλήρης και κάτι παραπάνω. Η ποιότητα στο εσωτερικό είναι εξαιρετική και το αυτοκίνητο μέσα έξω σου μιλάει στη καρδιά.... 180 αλόγατα με πολύ καλή κατανάλωση για βενζίνη σε αυτή την ιπποδύναμη και αποτελέσματα σε CO2 που κάνουν τους αντίστοιχους diesel να κοκκινίζουν. Αν βγει αξιόπιστο μοτέρ θα μιλάμε για τεράστιο βήμα τη τεχνολογία των μαζικής παραγωγής ΜΕΚ. Το θέμα είναι η ελληνική φορολογία, όχι το αυτοκίνητο. Τα 29 κάτι που πληρώνεις με τα σημερινά επίπεδα τιμών των αυτοκινήτων τα αξίζει. Για βάλε σε αυτοκίνητο βενζίνη 180 ps τον εξοπλισμό που έχει η plus (full led, HUD, 18'' ζάντες, κάμερα οπισθοπορείας, navi, αισθητήρες μπρος πίσω, blind spot assist,  της παναγιάς τα μάτια σε ηλεκτρονικά...) και θα δεις ότι όλα κάπου εκεί φτάνουν. Το τυράκι είναι ότι τα άλλα έχουν και εκδόσεις πολύ πιο γυμνές και ξεκινάνε από πολύ χαμηλότερα. Αλλά αν μπεις στο 3 τα άλλα σου φαίνονται πολύ ¨'φτηνά' ακόμα και κάτι premium...

      εν κατακλείδι: εγώ κοιτάζω κάθε μέρα τον κουμπαρά με το σφυρί στο χέρι αλλά είμαι καμμένος με τα δίλιτρα και φυσάω και το γιαούρτι  ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • RE: Mazda 3 2019

      ευχαριστώ!! είχα την εντύπωση ότι και τα τέλη ταξινόμησης είχαν εξάρτηση από τους ρύπους

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      elplat
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr