-
Μεγαλη βλακεια να πληρωνεις πανω απο 300 ευρω τελη. Δε παιζει ρολο αν πηρες αμαξι με 30 η 40 χιλιαδες και να δινεις στο κρατος νταβατζιδικα
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Μεγαλη βλακεια να πληρωνεις πανω απο 300 ευρω τελη. Δε παιζει ρολο αν πηρες αμαξι με 30 η 40 χιλιαδες και να δινεις στο κρατος νταβατζιδικαΈχουμε τους δικούς μας κλεφταραδες ήρθαν και οι μαλακες οι γραφειοκρατες της ένωσης και θα μας δημευσουν πάλι τις περιουσίες.
Μας φάγανε καλά αμάξια με κόπο αγορασμενα λόγω της αύξησης των τελών και του ΦΠ.....
Οσοι τα σκέφτονται όλα αυτά στους γιατρούς να τα φάνε.... Σιγά την οικολογία τους και τους νέους τρόπους ρύθμισης που έχουν μπουκώσει με κάποτες όλα τα αμάξια..... -
Ο χρήστης iwsitl έγραψε:
Το αν αυξηθούν οι φόροι είναι καθαρά πολιτική απόφαση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε από τις εθνικές κυβερνήσεις να προσαρμόσουν άμεσα την φορολογία. http://wltpfacts.eu/taxation-wltp/Δεν θα γίνει καμία αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας των οχημάτων για το 2019 όπως διευκρίνισε η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου, ωστόσο «υποσχέθηκε κάποιες φορολογικές ελαφρύνσεις αργότερα».
«Δεν θα αλλάξουμε τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων» σημείωσε η υφυπουργός, μιλώντας στην ΕΡΤ, καθώς όπως είπε δεν υπάρχει δημοσιονομικός χώρος για να γίνει κάτι τέτοιο.
http://newpost.gr/oikonomia/695115/xwri ... s-toy-2019
-
Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Το αν αυξηθούν οι φόροι είναι καθαρά πολιτική απόφαση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε από τις εθνικές κυβερνήσεις να προσαρμόσουν άμεσα την φορολογία. http://wltpfacts.eu/taxation-wltp/
Δεν θα γίνει καμία αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας των οχημάτων για το 2019 όπως διευκρίνισε η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου, ωστόσο «υποσχέθηκε κάποιες φορολογικές ελαφρύνσεις αργότερα».
«Δεν θα αλλάξουμε τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων» σημείωσε η υφυπουργός, μιλώντας στην ΕΡΤ, καθώς όπως είπε δεν υπάρχει δημοσιονομικός χώρος για να γίνει κάτι τέτοιο.
http://newpost.gr/oikonomia/695115/xwri ... s-toy-2019
Τους έπεσε λαχείο, λέτε να κλωτσήσουν την τύχη τους; Δεν πάνε να λένε ότι θέλουν από ευρωπαϊκές επιτροπές κτλπ
-
Και τους πιστεύεις?
-
Αυτό που έχει σημασία για το κράτος είναι να βγαίνει το συνολικό ποσό από τα τέλη
Αφού αυξήθηκαν συνολικά οι εκπομπές ρύπων άρα και τα τέλη, οι πωλήσεις πάνε λίγο καλύτερα, δεν έχουν κανένα λόγο να αλλάξουν κάτι που δουλεύει -
Για να δούμε τώρα που θα πάνε οι πωλήσεις, όχι σαν αριθμός, αλλά σαν οχήματα. Οχι ότι τα μικρά δεν πούλαγαν (αυτά έχουν τη μερίδα του λέοντος), αλλά τώρα ένα SUV που θα έχει έξτρα κόστος π.χ. +2000€ στην δεκαετία, θα πουλήσει όσο παλιότερα; δεν νομίζω... Δεν νομίζω ότι τους νοιάζει τους αντιπροσώπους βέβαια αυτό, απλά κουβέντα να γίνεται...
-
Ερώτησις: Όσα αυτοκίνητα είναι αγορασμένα προ WLTP, θα συνεχίσουν να πληρώνουν τα ίδια τέλη ή θα αναπροσαρμοστούν και αυτά με κάποιο τόπο;
-
Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Ερώτησις: Όσα αυτοκίνητα είναι αγορασμένα προ WLTP, θα συνεχίσουν να πληρώνουν τα ίδια τέλη ή θα αναπροσαρμοστούν και αυτά με κάποιο τόπο;Τα αυτοκινητα που ειναι αγορασμενα προ του νοεμ 10 που πληρώνουν αλλιως τα τελη θα αναπροσαρμοστουν και αυτα?
Καταλαβες τωρα οτι ειναι ατοπο το ερωτημα σου -
Δεν το έπιασα. Τα τέλη βγαίνουν από τους ρύπους. Τώρα οι ρύποι για τα καινούργια βγαίνουν διαφορετικά. Για τα παλιά; Εννοώ προ Σεπτέμβρη του 18.
-
Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Δεν το έπιασα. Τα τέλη βγαίνουν από τους ρύπους. Τώρα οι ρύποι για τα καινούργια βγαίνουν διαφορετικά. Για τα παλιά; Εννοώ προ Σεπτέμβρη του 18.Δε παει αναδρομικά ρε συ. Γι αυτο σου ειπα προ του 10. Υπαρχουν ρυποι για τα παλια αλλα δεν αλλαξαν
-
Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Δεν το έπιασα. Τα τέλη βγαίνουν από τους ρύπους. Τώρα οι ρύποι για τα καινούργια βγαίνουν διαφορετικά. Για τα παλιά; Εννοώ προ Σεπτέμβρη του 18.Μάλλον θα συνεχίσουν να πληρώνουν όπως πλήρωναν και πριν αφού οι ρυποι τους είναι ήδη γραμμένοι στη άδεια κυκλοφορίας.
Μόνο αν κάνει η κυβέρνηση καμμία μαγκιά και βγάλει διαφορετικές κλίμακες, μια για προ wltp και μια για μετά. Όπως και να έχει όμως ΑΝ ισχύσει κάτι τέτοιο θα είναι για το 2020 αφού έχουν βάλει ανακοίνωση ότι ο τρόπος υπολογισμού Φεβ θα αλλάξει για το 2019.
-
It makes sense now.
-
Πάντως το 150 τέλη να γίνεται 400 έστω και από το 2020, όχι γιατί μας λυπούνται για το 2019 ,απλά είναι τόσο αργοστροφο το σύστημα που δεν προλαβαίνουν για του χρόνου, για μένα είναι deal break. Είναι μεγάλο το κοστούμι. Ή μένω με τα 110 που πληρώνω τώρα ή πάω σε αμάξι με 110 ρύπους με το νέο σύστημα μέτρησης και σώζω την παρτίδα. 400 ευρώ το χρόνο για να ταιζω Καρανικες και κυρινακιδες δεν έχω...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Πάντως το 150 τέλη να γίνεται 400 έστω και από το 2020, όχι γιατί μας λυπούνται για το 2019 ,απλά είναι τόσο αργοστροφο το σύστημα που δεν προλαβαίνουν για του χρόνου, για μένα είναι deal break. Είναι μεγάλο το κοστούμι. Ή μένω με τα 110 που πληρώνω τώρα ή πάω σε αμάξι με 110 ρύπους με το νέο σύστημα μέτρησης και σώζω την παρτίδα. 400 ευρώ το χρόνο για να ταιζω Καρανικες και κυρινακιδες δεν έχω...Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραία αυτά αν έχεις αυτοκίνητο 5ετιας ή αν οι ανάγκες σου δεν έχουν αυξηθεί ή αν το αυτοκίνητο σου δεν έχει βγάλει προβλήματα.
Άλλωστε τα +200 ευρώ το χρόνο από τα τέλη είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τα λεφτά που τους δίνουμε -
Διαφωνώ. +200 για τέλη , +200 για τον ΕΝΦΙΑ, +1000 για τον εφκα κοκ... Τώρα αν υπάρχει κομποδεμα ή υψηλά εισοδήματα το πράγμα αλλάζει...όλα αυτά τα +200 είναι ρέστα για κάποιους...
Πάντως θεωρω ότι τα 400 τέλη δυστυχώς θα φανούν στις πωλήσεις του αμαξιού από την νέα χρονιά.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Kαλημέρα!
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του Tiguan με τον 1.5:
https://www.volkswagen.gr/el/models/the ... an.display
-
Ενδιαφερον. Τα αυτοματα παιρνουν 7αρι κιβωτιο αντι για το 6αρι που ειχαν. Καπελο 350 ευρω και χανεται η τετρακινηση. Τις τιμες ρυπων μαλλον δεν τις πολυ-πιστευουμε, αλλωστε αυτο γραφει και στην υποσημειωση.
Ερωτηση, το EVO ACT τι ειναι; -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
Ερωτηση, το EVO ACT τι ειναι;
Η ονομασία του κινητήρα...το ACT είναι το σύστημα που απενεργοποιεί τους 2 κυλίνδρους όταν δεν χρειάζονται, για οικονομία.
-
Να δούμε λίγο τι θα γίνει και με τους ρύπους/τέλη. Κατά τα άλλα νομίζω πως το Tiguan είναι ίσως μιά από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία του
VW Tiguan 2016