-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για το συγκεκριμένο θέμα που αφορά εικόνα-ποιότητα εσωτερικού και ταμπλώ, δεν χρειάζεται να τα έχεις οδηγήσει...Χρειάζεται όμως να έχεις μπεί μέσα, να τα έχεις περιεργαστεί κάμποση ώρα. Έχεις κάτσει στο εσωτερικό τους?
Όπως έγραψα, τα έχω δει μόνο στατικά. Το Arona (όπως και το Ateca το οποίο σκεφτόμουν για αγορά) είναι απογοητευτικό...πολύ μουντό, σκέτο και ψεύτικο...σαν ταμπλό αυτοκινήτου 1-2 δεκαετίες πίσω. Δεν μου άρεσε καθόλου και ήταν βασικός λόγος να απορρίψω και το Ateca, σε συνδυασμό με την τιμή του και την κακή άνεση πίσω (κοπάναγε ο ημιάκαμπτος...για το ατέκα λέω, αρόνα δεν έχω οδηγήσει).
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
ΑρΕς
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=59875&p=3257120#p3257116
https://www.seat-mediacenter.com/newspage/allnews/company/2018/SEAT-gives-information-about-a-recall-on-the-current-Ibiza-generation-and-the-Arona-due-to-left-rear-seat-belt-issue.html
ισχυει και δια το αρ-οναMόνο που μια δική σου δημοσίευση, μαζί με μια αποσπασματική φωτό, στην προκειμένη δεν φαίνεται να αποτυπώνουν ολόκληρη την αλήθεια...
https://www.drive.gr/news/asphaleia/me- ... to-vw-polo
«Ως άμεση δράση, θα ενημερώσουμε τους πελάτες και θα συμβουλεύσουμε να μην χρησιμοποιούν οι επιβάτες το μεσαίο πίσω κάθισμα των σημερινών μοντέλων Polo (VI), μέχρι τα αυτοκίνητα να είναι εξοπλισμένα με το επανασχεδιασμένο στήριγμα στις ζώνες ασφαλείας».
To αυτοκόλλητο λοιπόν, είναι μια προσωρινή υπενθύμιση που αφορά την δυσλειτουργία της 5ης ζώνης, μέχρι να δωθεί
η επίσημη οδηγία επισκευής ή αντικατάστασης του εξαρτήματος που δημιουργεί το συγκεκριμένο πρόβλημα.ΑρΕς βερ 1.1
κε συνονοματε του συνιδρυτου της βεζακ (θα πρεπει να μας εξηγησετε μαλιστα τη σχεση αύτη, ειναι κατι το πολυ ενδιαφερον, ειδικως δια τον γάτον που συναρπαζεται με ιστορίαι ελληνικης επιχειρηματικοτητος)
αληθεια, ειχε το αυτοκολλητον αυτο?
εννοώ αν σας το εδωσαν για τεστ ντράιβ ανευ, το λες και σημαντικη παραλειψη, παραπληροφορηση, εως και εγκληματικο εφοσον ειναι σε γνωση τους...Δεν ασχολήθηκα με την 5η ζώνη του Arona, δεν έψαξα να βρω κάποιο αυτοκόλλητο, το αυτοκίνητο επίσης του td δεν το είχα μόνος μου στην διάθεση μου, υπήρξε πωλητής στο δεξί κάθισμα, κατά την οδήγηση.
Σε ότι αφορά την παρένθεση, αφενός δεν αντιλαμβάνομαι το 'πρέπει', αφετέρου γεγονότα που έχουν να κάνουν με βαθμό συγγένειας και επιχειρηματικής δραστηριότητας της ευρύτερης οικογένειας, δεν συζητώ με οποιονδήποτε που δεν γνωρίζω καν την πραγματική του επωνυμία, πόσο μάλλον σε ένα δημόσιο τοπικό που συζητάμε για...Crossover.
Όποιος από την άλλη επιθυμεί τόσο πολύ να μάθει περισσότερα σε τέτοιο επίπεδο, -επωνύμως και όχι κρυμμένος πίσω από nickname- μπορεί να στείλει π.μ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για το συγκεκριμένο θέμα που αφορά εικόνα-ποιότητα εσωτερικού και ταμπλώ, δεν χρειάζεται να τα έχεις οδηγήσει...
Χρειάζεται όμως να έχεις μπεί μέσα, να τα έχεις περιεργαστεί κάμποση ώρα. Έχεις κάτσει στο εσωτερικό τους?
Όπως έγραψα, τα έχω δει μόνο στατικά. Το Arona (όπως και το Ateca το οποίο σκεφτόμουν για αγορά) είναι απογοητευτικό...πολύ μουντό, σκέτο και ψεύτικο...σαν ταμπλό αυτοκινήτου 1-2 δεκαετίες πίσω. Δεν μου άρεσε καθόλου και ήταν βασικός λόγος να απορρίψω και το Ateca, σε συνδυασμό με την τιμή του και την κακή άνεση πίσω (κοπάναγε ο ημιάκαμπτος...για το ατέκα λέω, αρόνα δεν έχω οδηγήσει).
Το να μην σου αρέσει εμφανισιακά, εντός/εκτός είναι εντελώς υποκειμενικό και επίσης σεβαστό...
Με το να το θεωρείς όμως 'ψεύτικο' , '1-2δεκαετίες πισω', όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον (και διόρθωσε με αν το καταλαβαίνω λαθος...) δίνεις την εντύπωση ότι είναι κακό το εσωτερικό του και το ταμπλώ του ποιοτικά, κάτι το οποίο ΔΕΝ ισχύει επουδενί.
Και το τελευταίο δεν αποτελεί απλώς προσωπική διαπίστωση, αλλά γενικευμένη των περισσοτέρων δοκιμαστών, ξένων και Ελλήνων, πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας και στην συνέχεια του τριπλού συγκριτικού.Το Ateca ανήκει σε μεγαλύτερη κατηγορία crossover, αλλά και τιμολογιακά. Μάλιστα λόγω συνδυασμού εισαγωγής συγκεκριμένου εξοπλιστικού πακέτου με τον 1,000αρι Tsi, και -συγκριτικά με τον ανταγωνισμό- υψηλής λιανικής τιμής πρό φόρων βγαίνει σε ασύμφορο συνολικό κόστος, πολύ κοντινό μάλιστα με το σαφώς καλύτερο Tiguan.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με το να το θεωρείς όμως 'ψεύτικο' , '1-2δεκαετίες πισω', όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον (και διόρθωσε με αν το καταλαβαίνω λαθος...) δίνεις την εντύπωση ότι είναι κακό το εσωτερικό του και το ταμπλώ του ποιοτικά, κάτι το οποίο ΔΕΝ ισχύει επουδενί.
Όπως είπα Γρηγόρη, για εμένα ναι είναι κακό το εσωτερικό του. Δεν είμαι ειδικός ποιότητας (δεν είμαι χημικός για να ξέρω πόσο ποιοτικά είναι τα αφρολέξ και τα πλαστικά ούτε έλυσα το ταμπλό να δω βίδες και στηρίγματα), αλλά εμένα μου φάνηκε τελείως ψεύτικο, κούφιο σαν κουδουνίστρα και ότι θα διαλυθεί. Επαναλαμβάνω, ΧΩΡΙΣ να το οδηγήσω, στατικά και μόνο.
ΥΓ: Τα σχόλια του 'ειδικού' τύπου, δεν μου λένε απολύτως τίποτα, αφενός γιατί τις περισσότερες φορές είναι αρκετά διαφορετικά από τις δικές μου διαπιστώσεις και αφετέρου γιατί είναι γνωστό σε όλους ο τρόπος με τον οποίο βγαίνουν τα όποια συμπεράσματα.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Οσο για τα καθίσματα , επειδή είμαι ψηλότερος και φαρδύτερος του Γρηγόρη , δεν μπορώ να πω ότι με κούτρασε το αιρκρός στα 40 λεπτά που το έκανα τέστ . Αντίθετα τα καθίσματα με βόλεψαν . Στο Αρόνα εύρισκε ο δεξιός μου ώμος στην πλάτη του δεξιού καθίσματος , οπότε δεν το οδήγησα , αλλά μπήκα 3 φορές σε διαφορετικά μαγαζιά για να το επιβεβαιώσω .
Η αλήθεια είναι ότι o criuser και σε καφάσι με καρφιά να καθόταν, αν έγραφε Citroen θα το εύρισκε αναπαυτικό σαν πολυθρόνα Chesterfield και εργονομικό σα Recaro!
Δεν θα μπορούσα να το περιγράψω καλύτερα!
Λογικό να μην σε κούρασε, αφού αν είσαι πάνω από 1,90μ ύψος -που είμαι εγώ- η ωμοπλάτη σου θα προεξέχει οριακά πάνω από το τελείωμα της πλάτης καθίσματος, (στο ύψος που κουμπώνει το προσκέφαλο) οπότε και δεν θα καμπουριάζει έτσι το σώμα σου.
Αν είχε έστω ως έξτρα οσφυική ρύθμιση, για να εξισορροπήσει κάπως την...καμπουριαστή(!) σε σχεδίαση πλάτη καθίσματος ή αν είχε τα καθίσματα του C4 Cactus (advanced comfort seats) τα πράγματα θα ηταν διαφορετικά... -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Με το να το θεωρείς όμως 'ψεύτικο' , '1-2δεκαετίες πισω', όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον (και διόρθωσε με αν το καταλαβαίνω λαθος...) δίνεις την εντύπωση ότι είναι κακό το εσωτερικό του και το ταμπλώ του ποιοτικά, κάτι το οποίο ΔΕΝ ισχύει επουδενί.
Όπως είπα Γρηγόρη, για εμένα ναι είναι κακό το εσωτερικό του. Δεν είμαι ειδικός ποιότητας (δεν είμαι χημικός για να ξέρω πόσο ποιοτικά είναι τα αφρολέξ και τα πλαστικά ούτε έλυσα το ταμπλό να δω βίδες και στηρίγματα), αλλά εμένα μου φάνηκε τελείως ψεύτικο, κούφιο σαν κουδουνίστρα και ότι θα διαλυθεί. Επαναλαμβάνω, ΧΩΡΙΣ να το οδηγήσω, στατικά και μόνο.
ΥΓ: Τα σχόλια του 'ειδικού' τύπου, δεν μου λένε απολύτως τίποτα, αφενός γιατί τις περισσότερες φορές είναι αρκετά διαφορετικά από τις δικές μου διαπιστώσεις και αφετέρου γιατί είναι γνωστό σε όλους ο τρόπος με τον οποίο βγαίνουν τα όποια συμπεράσματα.
Φάνη δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είναι κανείς χημικός για να συγκρίνει επίπεδο συνολικής απτής ποιότητας, ομοιογένειας σε εμφάνιση ή/και ποιότητα υλικών μεταξύ άνω και κάτω του κεντρικού ταμπλώ.
Ίσως μια μικρή εξοικείωση και παρατηρητική ματιά σε κάμποσα ανταγωνιστικά μεταξύ τους μοντέλα.Επίσης θυμίζω, από την πλευρά μου τουλάχιστον, κρίνω και αναφέρομαι σε σχέση με C3 Aircross και Stonic στα συγκεκριμένα -αντίστοιχου επιπέδου- εξοπλιστικα πακέτα των διαθέσιμων Td.
Το να μην σου λενε τιποτα τα σχολια του ειδικου τυπου, ειναι δικαιωμα σου, η γενικευση ομως και ο -συνηθης- μηδενισμος 'των αλλων' , που 'τα παίρνουν' κτλ, οπως με ευκολια κατακρινουμε πολλες φορες πολλοι απο εμας, τους εκαστοτε επαγγελματιες, δεν αποτελει ποιοτικο στοιχειο κριτικης.
Οχι οτι δεν συμβαινει, (να τα παιρνουν και να στρογγυλευουν ή αλλοιωνουν συμπερασματα...) αλλα να κανουν ολοι σχεδον οι αλλοι (ξενοι και εγχωριοι) λαθος και 'εμεις' να εχουμε δικιο, καπου δεν στεκει...
-
1,94 είμαι αλλά στο φαρδύ...
Αλλά σκέψου ότι οδηγώ την C5 με τα δερμάτινα ηλεκτρικά καθίσματα και τις 10 ρυθμίσεις και δεν μου φάνηκε αυτό που είπες. Έχω κάνει 3-4 τεστ ντραιβ το ένα 40 λεπτά .Άλλωστε οι φίλοι μου που δεν είναι φίλοι της σιτροεν μου λένε ότι ψάχνω σε αμάξι καθίσματα Βαραγκη...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οσο για τα καθίσματα , όπως και να το κάνεις , καθίσματα και σιτροέν , σημαίνει πάντα άνεση , εδώ και 10ετίες .
Aυτά τα στερεότυπα, δεν ισχύουν βασικά, εδώ και δεκαετίες...Ουσιαστικη ανεση φυσικα, δεν σημαινει πχ απλως και μονο 'μαλακο, αφρατο' καθισμα, αλλα αυτο που στηριζει σωστα, ανατομικα τα περισσοτερα σωματοτυπα.
Αυτο, δυστυχως στο C3 Aircross, τουλαχιστον στην εξοπλιστικη εκδοση Feel με τα αντιστοιχα καθισματα ΔΕΝ συμβαινει.Δεν είναι σπορ βέβαια , αλλά ο Γρηγόρης μίλησε για άνεση και ότι θα τον κούραζαν σε ταξίδι .
Αυτό δεν γίνεται . Να μου πει ότι θα τον κούραζαν σε μια ανάβαση με έντονους ρυθμούς , να το δεχτώ .
Ούτε ο λεβιές μου έκανε κάτι ιδιαίτερο που θα με ενοχλούσε .
Προφανως και έγινε. Μαλιστα το συγκεκριμενο αυτοκινητο το ειχα για λιγο παραπανω απο μια ωρα και ηταν το μοναδικο (απο τα περιπου πανω απο εκατο που εχω οδηγησει μεχρι στιγμης...) που απο το πρωτο πενταλεπτο με ενοχλουσε και στο τελος με κουρασε.
Σημειωτεον οτι αναφερομαι στην το κατα δυνατον προβλεπομενη σταση σωματος, με σχετικα ορθια πλατη καθισματος και σωστες αποστασεις σε τιμονι-πενταλ. Ουτε 'ξαπλωτα' με τεντωμενα χερια, οπως -λανθασμενα- οδηγουν καποιοι, ουυτε και 'κολλημενος' πολυ κοντα στο τιμονι, οπως επισης λανθασμενα οδηγουν καποιοι αλλοι...Αυτό που είναι ενοχλητικό , είναι που δεν ρυθμίζεται καθ΄ ύψος το κάθισμα του συνοδηγού .
Από την άλλη και το Στόνικ στην πρίμιουμ έκδοση , είχε πολύ ωραίο κάθισμα , ενώ το Αρόνα το χειρότερο .
Τελικά είναι όπως βολεύεται κάποιος .
Στα αλλα δυο (δεν ξερω με το δερματινο εξτρα σαλονι του Premium αν αλλαζει κατι στην σχεδιαση καθισματος) τουλαχιστον στην εκδοση Uptown του Stonic, το αντιθετο συμβαινει και το ανεφερα στο συγκριτικο αρθρο που ανεβασα.
Το Arona είχε μεγαλυτερο μηκος βασης καθισματος και συνολικα καλυτερη στηριξη σωματος, κατι που αποδειχτηκε στο τελος της μετακινησης, που βγηκα πιο 'ατσαλακωτος' και ξεκουραστος απο τα αλλα δυο, με σημαντικη μαλιστα διαφορα.
-
Βασικα το σωστο καθισμα ειναι αυτο που διευκολυνει την κυκλοφορια του αιματος στους μυς προκειμενου να τροφοδοτουνται με θρεπτικα στοιχεια, ειδαλλως αρχιζουν τις κραμπες.
Για αυτο αν δεν οδηγητε αυτοκινητο με μασαζ στο καθισμα, που βοηθα με κινησεις την κυκλοφορια του αιματος, σε ολα τα αλλα ειτε αργα ειτε γρηγοροτερα θα πιαστειται.
-
@Lap
Απο την πλευρα μου τουλαχιστον, οταν λεω 'ανατομικο', ουσιαστικα σε αυτα που λες αναφερομαι, με μια λεξη...
Σε καποια σημεια θα πρεπει να ειναι πιο σφιχτο, ή να εχει εξεχει καπου περισσοτερο, σε αλλα πιο μαλακο, ή να εξεχει καπου λιγοτερο, συνολικα ομως ετσι θα παρεχει σωστη στηριξη και σταση σωματος. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Mόνο που μια δική σου δημοσίευση, μαζί με μια αποσπασματική φωτό, στην προκειμένη δεν φαίνεται να αποτυπώνουν ολόκληρη την αλήθεια...
https://www.drive.gr/news/asphaleia/me- ... to-vw-polo
«Ως άμεση δράση, θα ενημερώσουμε τους πελάτες και θα συμβουλεύσουμε να μην χρησιμοποιούν οι επιβάτες το μεσαίο πίσω κάθισμα των σημερινών μοντέλων Polo (VI), μέχρι τα αυτοκίνητα να είναι εξοπλισμένα με το επανασχεδιασμένο στήριγμα στις ζώνες ασφαλείας».
To αυτοκόλλητο λοιπόν, είναι μια προσωρινή υπενθύμιση που αφορά την δυσλειτουργία της 5ης ζώνης, μέχρι να δωθεί
η επίσημη οδηγία επισκευής ή αντικατάστασης του εξαρτήματος που δημιουργεί το συγκεκριμένο πρόβλημα.δεν... σημειωσε την ημερομηνια του αρθρου που παραθετεις και την παρακατω...
επισης οτι ακομη δεν υπαρχει λυσις. πλην αυτοκολλητου και χρησης ενας πενταθεσιου ως τετραθεσιου για αγνωστο διαστημα.ΑρΕς βερ 1.1
...........................
αληθεια, ειχε το αυτοκολλητον αυτο?
εννοώ αν σας το εδωσαν για τεστ ντράιβ ανευ, το λες και σημαντικη παραλειψη, παραπληροφορηση, εως και εγκληματικο εφοσον ειναι σε γνωση τους...Δεν ασχολήθηκα με την 5η ζώνη του Arona, δεν έψαξα να βρω κάποιο αυτοκόλλητο, το αυτοκίνητο επίσης του td δεν το είχα μόνος μου στην διάθεση μου, υπήρξε πωλητής στο δεξί κάθισμα, κατά την οδήγηση.
εάν δεν ειδες εσυ το σημα πραγματοποιώντας κατι παραπανω απο τεστ ντράιβ, τοτε πως αυτο θα λειτουργησει στον τυχαιο οδηγο ή συνεπιβατη? ο πωλητης δεν επρεπε να ενημερωσει?
ήταν κολλημενο? αυτη τη στιγμη, το τεστ ντράιβ, εχει το σημα κολλημενο? Το τελευταιο δεν αφορα εσενα, αλλα οποιοδηποτε παει για τεστ ντράιβ...ΑρΕς βερ 1.1
κε συνονοματε του συνιδρυτου της βεζακ (θα πρεπει να μας εξηγησετε μαλιστα τη σχεση αύτη, ειναι κατι το πολυ ενδιαφερον, ειδικως δια τον γάτον που συναρπαζεται με ιστορίαι ελληνικης επιχειρηματικοτητος)Σε ότι αφορά την παρένθεση, αφενός δεν αντιλαμβάνομαι το 'πρέπει', αφετέρου γεγονότα που έχουν να κάνουν με βαθμό συγγένειας και επιχειρηματικής δραστηριότητας της ευρύτερης οικογένειας, δεν συζητώ με οποιονδήποτε που δεν γνωρίζω καν την πραγματική του επωνυμία, πόσο μάλλον σε ένα δημόσιο τοπικό που συζητάμε για...Crossover.
Όποιος από την άλλη επιθυμεί τόσο πολύ να μάθει περισσότερα σε τέτοιο επίπεδο, -επωνύμως και όχι κρυμμένος πίσω από nickname- μπορεί να στείλει π.μ.προφανως υπαρχει θαυμασμος του υπογραφοντος προς το επιχειρηματικο κατορθωμα που αναφερεται. ειδικως και επειδη η βιομηχανια ευρισκεται μονον μερικα μετρα απο το γραφειον γατου, μπορει και υμεις να απολαμβανετε εδεσματα εις μεγκουστα/μπρεντ φακτορυ ήτοι ενας ακομη αγνωστος να ειναι λιγοτερο αγνωστος. φευ, απαντατε μονιμως 'μπριζωμενα'
ΑρΕς
παρεπιμπωντος.
εσυ απλως δοκιμασες, ημεις χωσαμε και λουζομεθα τας επιλογας να 'παρει ο γατος το πρωτο που κυκλοφορησε'
...και με θεωρητικως ψαξιμο προ του γαμου. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ΑρΕς
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=59875&p=3257120#p3257116
https://www.seat-mediacenter.com/newspage/allnews/company/2018/SEAT-gives-information-about-a-recall-on-the-current-Ibiza-generation-and-the-Arona-due-to-left-rear-seat-belt-issue.html
ισχυει και δια το αρ-οναMόνο που μια δική σου δημοσίευση, μαζί με μια αποσπασματική φωτό, στην προκειμένη δεν φαίνεται να αποτυπώνουν ολόκληρη την αλήθεια...
https://www.drive.gr/news/asphaleia/me- ... to-vw-polo
«Ως άμεση δράση, θα ενημερώσουμε τους πελάτες και θα συμβουλεύσουμε να μην χρησιμοποιούν οι επιβάτες το μεσαίο πίσω κάθισμα των σημερινών μοντέλων Polo (VI), μέχρι τα αυτοκίνητα να είναι εξοπλισμένα με το επανασχεδιασμένο στήριγμα στις ζώνες ασφαλείας».
To αυτοκόλλητο λοιπόν, είναι μια προσωρινή υπενθύμιση που αφορά την δυσλειτουργία της 5ης ζώνης, μέχρι να δωθεί
η επίσημη οδηγία επισκευής ή αντικατάστασης του εξαρτήματος που δημιουργεί το συγκεκριμένο πρόβλημα.Συγγνώμη, αλλά μέχρι να αλλάξει η ζώνη ασφαλείας σ'αυτά τα αμάξια (2..3..6..9μήνες), τι θα κάνει ένας ιδιοκτήτης που πρέπει να μεταφέρει 3 μέλη της οικογενείας του στο πίσω κάθισμα; Ένας θα παίρνει λεοφωρείο ή ταξί ή σε μια εκδρομή θα μένει πίσω να φυλάει το σπίτι; Δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση αυτή!! Το ελάχιστο είναι μια αποζημίωση του groupVW για κατόχους των εν λόγω προβληματικών μοντέλων.
Υ.Γ. το ίδιο θα λέγαμε και -σωστά- αν ήταν για ιταλούς,γιαπωνέζους ,γάλλους κ.τ.λ. (αν και μάλλον δε θα χρειαζόταν, γιατί εκεί είναι όλοι πανέτοιμοι για κριτική και σε μικρότερης σημασίας προβλήματα π.χ. όταν τρίζει το παράθυρο,είναι χαμηλής ποιότητας το πλαστικό,δεν ανάβει το φωτάκι του πορτμπαγκάζ κ.ά.)
-
Εγώ θεωρώ ότι οποιοσδήποτε αγοραστής μπορεί επί του παρόντος να ζητήσει είτε αναστροφή της πώλησης είτε παροχή αντίστοιχου πενταθέσιου αυτοκινήτου αντικατάστασης μέχρι την αποκατάσταση του προβλήματος.
-
τηλεφώνησα σήμερα για να εοιβεβαιώσω την τιμή για αυτό:
KODIAQ AMBITION 1.5 TSI ACT 150HP DSG 4x2 και όντως ήταν 27.980€
Το επόμενο ερώτημα ήταν αν διαθέτει κλιμάτισμό όπου στην αρχή μου είπαν ΝΑΙ αλλά μετά ρώτησε και μου είπαν ότι έχει aircondition και κλιματισμό έχει η επόμενη έκδοση στα33.980€
Χαλάστικα γιατί με κάλυπτει σε χώρους, μου αρέσει σχεδιαστικά και έιναι και αυτόματο.
Επίσης δεν θέλω με τίποτα να ξεπεράσω τα 28.000€ για ένα αυτοκίνητο που θα το παρκάρω στο δρόμο.
Τώρα σκέφτομαι το Hyundai Tucson.
Είναι πολύ μικρότερο από το Kodiaq? Νομίζω ότι σε αυτά τα λεφτά είναι φουλ έξτρα.
Καμία άλλη λύση έχετε?
Οποσδήποτε αυτόματο με κλιματισμό και ευρύχωρο...
ευχαριστώ -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με το να το θεωρείς όμως 'ψεύτικο' , '1-2δεκαετίες πισω', όπως το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον (και διόρθωσε με αν το καταλαβαίνω λαθος...) δίνεις την εντύπωση ότι είναι κακό το εσωτερικό του και το ταμπλώ του ποιοτικά, κάτι το οποίο ΔΕΝ ισχύει επουδενί.
Όπως είπα Γρηγόρη, για εμένα ναι είναι κακό το εσωτερικό του. Δεν είμαι ειδικός ποιότητας (δεν είμαι χημικός για να ξέρω πόσο ποιοτικά είναι τα αφρολέξ και τα πλαστικά ούτε έλυσα το ταμπλό να δω βίδες και στηρίγματα), αλλά εμένα μου φάνηκε τελείως ψεύτικο, κούφιο σαν κουδουνίστρα και ότι θα διαλυθεί. Επαναλαμβάνω, ΧΩΡΙΣ να το οδηγήσω, στατικά και μόνο.
ΥΓ: Τα σχόλια του 'ειδικού' τύπου, δεν μου λένε απολύτως τίποτα, αφενός γιατί τις περισσότερες φορές είναι αρκετά διαφορετικά από τις δικές μου διαπιστώσεις και αφετέρου γιατί είναι γνωστό σε όλους ο τρόπος με τον οποίο βγαίνουν τα όποια συμπεράσματα.
Φάνη δεν νομίζω ότι χρειάζεται να είναι κανείς χημικός για να συγκρίνει επίπεδο συνολικής απτής ποιότητας, ομοιογένειας σε εμφάνιση ή/και ποιότητα υλικών μεταξύ άνω και κάτω του κεντρικού ταμπλώ.
Ίσως μια μικρή εξοικείωση και παρατηρητική ματιά σε κάμποσα ανταγωνιστικά μεταξύ τους μοντέλα.Επίσης θυμίζω, από την πλευρά μου τουλάχιστον, κρίνω και αναφέρομαι σε σχέση με C3 Aircross και Stonic στα συγκεκριμένα -αντίστοιχου επιπέδου- εξοπλιστικα πακέτα των διαθέσιμων Td.
Το να μην σου λενε τιποτα τα σχολια του ειδικου τυπου, ειναι δικαιωμα σου, η γενικευση ομως και ο -συνηθης- μηδενισμος 'των αλλων' , που 'τα παίρνουν' κτλ, οπως με ευκολια κατακρινουμε πολλες φορες πολλοι απο εμας, τους εκαστοτε επαγγελματιες, δεν αποτελει ποιοτικο στοιχειο κριτικης.
Οχι οτι δεν συμβαινει, (να τα παιρνουν και να στρογγυλευουν ή αλλοιωνουν συμπερασματα...) αλλα να κανουν ολοι σχεδον οι αλλοι (ξενοι και εγχωριοι) λαθος και 'εμεις' να εχουμε δικιο, καπου δεν στεκει...
Δε βγαζεις ακρη γρηγορη....
-
Τελικά μάλλον πρέπει να διαβάζω όλα τα θέματα για να καταλαβαίνω διαλόγους και απόψεις. Και εδώ για αυτοκόλλητα διαβάζω και βλέπω και επιστολές. Ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
δεν... σημειωσε την ημερομηνια του αρθρου που παραθετεις και την παρακατω...
επισης οτι ακομη δεν υπαρχει λυσις. πλην αυτοκολλητου και χρησης ενας πενταθεσιου ως τετραθεσιου για αγνωστο διαστημα.Προφανώς και πρόκειται για μια ενοχλητική διαδικασία και με αυτο το γεγονος, ουσιαστικα δεν μπορει καποιος να βαλει 5ο επιβατη στα Ibiza/Arona, με ζωνη ασφαλείας.
Στην υπολοιπη ευρωπη, υπαρχει καποια νεοτερη εξελιξη-οδηγια?εάν δεν ειδες εσυ το σημα πραγματοποιώντας κατι παραπανω απο τεστ ντράιβ, τοτε πως αυτο θα λειτουργησει στον τυχαιο οδηγο ή συνεπιβατη? ο πωλητης δεν επρεπε να ενημερωσει?
ήταν κολλημενο? αυτη τη στιγμη, το τεστ ντράιβ, εχει το σημα κολλημενο? Το τελευταιο δεν αφορα εσενα, αλλα οποιοδηποτε παει για τεστ ντράιβ...Mπηκα στο td αυτοκινητο, λιγα δευτερολεπτα μετα, αφου ειχε ηδη μπει ο πωλητης στην θεση συνοδηγου. Εαν πχ καποιο αυτοκολλητο ηταν τοποθετημενο καπου αναμεσα στο υψος αναμεσα στο ντουλαπακι και ταμπλω, δεν το ειδα ετσι κι αλλιως.
Επισης ημουν μονος μου, -ως ενδιαφερομενος- με τον πωλητη. Δεν υπηρχε ουτε καν αλλο ατομο, συγγενης, φιλος κτλ στην βολτα, οποτε τυχον ενημερωση επι του προκειμενου δεν θεωρω οτι αποτελουσε ζητημα ζωης και θανατου...προφανως υπαρχει θαυμασμος του υπογραφοντος προς το επιχειρηματικο κατορθωμα που αναφερεται. ειδικως και επειδη η βιομηχανια ευρισκεται μονον μερικα μετρα απο το γραφειον γατου, μπορει και υμεις να απολαμβανετε εδεσματα εις μεγκουστα/μπρεντ φακτορυ ήτοι ενας ακομη αγνωστος να ειναι λιγοτερο αγνωστος. φευ, απαντατε μονιμως 'μπριζωμενα'
ΑρΕς
παρεπιμπωντος.
εσυ απλως δοκιμασες, ημεις χωσαμε και λουζομεθα τας επιλογας να 'παρει ο γατος το πρωτο που κυκλοφορησε'
...και με θεωρητικως ψαξιμο προ του γαμου.Κανενα μπριζωμα δεν εχω, απλως επειδη εχω βιωσει μπολικο τρολλαρισμα, ειρωνια και βλακεια, απο καθε ειδους κρυμμενο μαγκα του πληκτρολογιου, ειναι νομιζω προφανες οτι δεν προκειται ποτε και με κανεναν που δεν γνωριζω προσωπικα να καθομαι και να αναλυω τα του οικου μου και της ευρυτερης οικογενειας μου. Ποσο μαλλον δε σε δημοσιο διαλογο, επειδη υπογραφω στο forum με την πραγματικη μου επωνυμια...
Στα του αυτοκινητου, φανταζομαι εαν ασχολεισαι γενικοτερα, θα γνωριζεις οτι ουτε το πρωτο, αλλα ουτε το τελευταιο μοντελο ειναι οποιασδηποτε φιρμας, απο οποιαδηποτε γωνια του πλανητη, που παρουσιαζει επιμερους προβλημα και καλειται προς ανακληση.
Το οτι προκαλει αναστατωση, εκνευρισμο για οσους τυχαινει να το εχουν επιλεξει, με την αναμονη-καθυστερηση μηνων αυτο ειναι γεγονος αναμφιβολο, απλως μπορει καποιες φορες μεγαλο μερος της ευθυνης ως προς την καθυστερηση να οφειλεται και σε τοπικους αντιπ/σωπους παρα την εκαστοτε μητρικη εταιρια.Για το συγκεκριμενο δεν γνωριζω ακριβως τι συμβαινει, σε επιπεδο αναλογιας ευθυνης εισαγωγεα πχ με την μητρικη...
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Συγγνώμη, αλλά μέχρι να αλλάξει η ζώνη ασφαλείας σ'αυτά τα αμάξια (2..3..6..9μήνες), τι θα κάνει ένας ιδιοκτήτης που πρέπει να μεταφέρει 3 μέλη της οικογενείας του στο πίσω κάθισμα; Ένας θα παίρνει λεοφωρείο ή ταξί ή σε μια εκδρομή θα μένει πίσω να φυλάει το σπίτι; Δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση αυτή!! Το ελάχιστο είναι μια αποζημίωση του groupVW για κατόχους των εν λόγω προβληματικών μοντέλων.
Υ.Γ. το ίδιο θα λέγαμε και -σωστά- αν ήταν για ιταλούς,γιαπωνέζους ,γάλλους κ.τ.λ. (αν και μάλλον δε θα χρειαζόταν, γιατί εκεί είναι όλοι πανέτοιμοι για κριτική και σε μικρότερης σημασίας προβλήματα π.χ. όταν τρίζει το παράθυρο,είναι χαμηλής ποιότητας το πλαστικό,δεν ανάβει το φωτάκι του πορτμπαγκάζ κ.ά.)
Δεν διαφωνω καθολου με τα παρακατω, εγω απλως αντιληφθηκα απο αυτα που παρεθεσα, οτι δεν προκειται για ανακληση που διορθωθηκε με...αυτοκολλητο, οπως αφεθηκε να εννοηθει. Υπαρχει προφανως ζητημα που εχει ταλαιπωρησει ΜΗΝΕΣ και θα επρεπε να εχει ηδη αντιμετωπιστει.
Δεν γνωριζω περισσοτερα οπως απαντησα και στον gatoz, θα ειχε ενδιαφερον παντως να μαθουμε εαν υπαρχει και καποια αλλη αντιδραση-εξελιξη σε Ευρωπαικο επιπεδο.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δε βγαζεις ακρη γρηγορη....Ευτυχώς που εχουμε εσένα και μας βοηθάς να βγάλουμε άκρη με την αντικειμενικότητά σου...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Lap
Απο την πλευρα μου τουλαχιστον, οταν λεω 'ανατομικο', ουσιαστικα σε αυτα που λες αναφερομαι, με μια λεξη...
Σε καποια σημεια θα πρεπει να ειναι πιο σφιχτο, ή να εχει εξεχει καπου περισσοτερο, σε αλλα πιο μαλακο, ή να εξεχει καπου λιγοτερο, συνολικα ομως ετσι θα παρεχει σωστη στηριξη και σταση σωματος.Το κάθισμα έχει μεγάλες ιδιαιτερότητες και όσο περισσότερο το κάνεις με 'ανατομική' λογική , τόσο λιγότεροι θα βρίσκουν την ιδανική θέση .
SUV/Crossovers Forum