-
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ούτε αυτό δίνει αυτόματο στο 1,6 diesel σωστά;
Στη μεσαία έκδοση αντίστοιχη της advance του tig πόσο κάνει; Αν δεν έχει τουλάχιστον 3000 ευρώ διαφορά από το ομοσταυλο ίσως να μην αξίζει τον κόπο να επενδύσεις σε ένα φθηνότερο σήμα...Όχι δεν δίνει...για κάποιο λόγο το group δεν προσφέρει (ακόμα) το αυτόματο στον 1.6 Tdi στα SUV του.
VW Tiguan 1.6 Tdi Advance: € 27.650 (με ελάχιστο περιθώριο για έξτρα, € 473)
Seat Ateca 1.6 Tdi Reference: €23.850 (για €37 περνάει τις 17Κ λιανική...μέγα ΛΑΘΟΣ της Seat)
Seat Ateca 1.6 Tdi Style: € 25.950 (με € 1.464 περιθώριο για έξτρα)Στις παραπάνω τιμές, δεν γνωρίζω τις διαφορές στον εξοπλισμό.
ΥΓ: Με €27.650 αγοράζεις επίσης το Ateca 2.0 Tdi 150ps
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ούτε αυτό δίνει αυτόματο στο 1,6 diesel σωστά;
Στη μεσαία έκδοση αντίστοιχη της advance του tig πόσο κάνει; Αν δεν έχει τουλάχιστον 3000 ευρώ διαφορά από το ομοσταυλο ίσως να μην αξίζει τον κόπο να επενδύσεις σε ένα φθηνότερο σήμα...Όχι δεν δίνει...για κάποιο λόγο το group δεν προσφέρει (ακόμα) το αυτόματο στον 1.6 Tdi στα SUV του.
VW Tiguan 1.6 Tdi Advance: € 27.650 (με ελάχιστο περιθώριο για έξτρα, € 473)
Seat Ateca 1.6 Tdi Reference: €23.850 (για €37 περνάει τις 17Κ λιανική...μέγα ΛΑΘΟΣ της Seat)
Seat Ateca 1.6 Tdi Style: € 25.950 (με € 1.464 περιθώριο για έξτρα)
Στις παραπάνω τιμές, δεν γνωρίζω τις διαφορές στον εξοπλισμό.
ΥΓ: Με €27.650 αγοράζεις επίσης το Ateca 2.0 Tdi 150psΜπράβο Φάνη!
Πολύ καλή η τιμή για το δίλιτρο (φαντάζομαι χωρίς dsg βεβαια) σχεδόν 5000 κάτω από το αντίστοιχο tiguan.
Προσωπικά βέβαια να πληρώνω φόρο πολυτελούς διαβίωσης για ΣΕΑΤ και δη αξίας κάτω από 30Κ μου φαίνεται εντελώς παλαβό, αλλά απόψεις είναι αυτές.
Επίσης τι κόλλημα να μην έχουν dsg στο 1,6 tdi.
To έχω δει σε touran, golf και νομίζω και στο passat. Εδώ πιο είναι το πρόβλημα; -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Επίσης τι κόλλημα να μην έχουν dsg στο 1,6 tdi.
To έχω δει σε touran, golf και νομίζω και στο passat. Εδώ πιο είναι το πρόβλημα;Την ίδια απορία έχω και εγώ! Δεν είναι θέμα βάρους (παρόμοια κιλά είναι με τα υπόλοιπα)...οπότε δεν ξέρω γιατί δεν το προσφέρουν. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι θέμα marketing, το λανσάρουν χειροκίνητο πρώτα και σε 1 χρόνο (π.χ., γιατί μπορεί αν είναι 6 μήνες ή 2 χρόνια ανάλογα με τις πωλήσεις) το προσθέτουν και αυτό και δίνουν μια τόνωση στο ενδιαφέρον και ίσως και στις πωλήσεις.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Προσωπικά βέβαια να πληρώνω φόρο πολυτελούς διαβίωσης για ΣΕΑΤ και δη αξίας κάτω από 30Κ μου φαίνεται εντελώς παλαβό, αλλά απόψεις είναι αυτές.
Τι σχέση έχει η μάρκα??
Φόρο πολυτελούς διαβίωσης πληρώνουν όσα είναι πάνω από 2.000cc (περίπου)
Δηλαδή θα τον πλήρωνες για toyota αλλά όχι για seat?? -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Προσωπικά βέβαια να πληρώνω φόρο πολυτελούς διαβίωσης για ΣΕΑΤ και δη αξίας κάτω από 30Κ μου φαίνεται εντελώς παλαβό, αλλά απόψεις είναι αυτές.
Τι σχέση έχει η μάρκα??
Φόρο πολυτελούς διαβίωσης πληρώνουν όσα είναι πάνω από 2.000cc (περίπου)
Δηλαδή θα τον πλήρωνες για toyota αλλά όχι για seat??Πιθανότατα δεν θα αγόραζα κατι που πληρώνει αδικαιολογήτως εναν άθλιο φόρο. Αν ωστόσο έπρεπε, θα προτιμούσα μια μάρκα και μια αξία αυτοκινητου που να δίνει και νόημα στην έννοια της πολυτελους διαβίωσης.
Άρα μιλάμε σιγουρα για premium και μονο μάρκες.
Οσο και να συμπαθώ την Τογιότα δεν νομίζω οτι θα αγόραζα πλέον δίλιτρο και άνω μοντέλο της. Κρατάω μονο μια μικρή πισινή αν βγει καποια τρέλα δελεαστική προσφορά για RAV4... -
Οκ, εγώ πάντως δε θα πλήρωνα κάθε χρόνο χαράτσι ούτε για BMW, Audi Mercedes κ.λπ.
Αν και φοβάμαι ότι οσονούπω θα το πληρώνω για τον diesel κινητήρα -
Αυτό που ο φόρος υπολογίζεται με βάση τον κυβισμό και όχι την αξία του αυτοκινήτου. Πόσο δύσκολο είναι να καταχωρήσουν την εργοστασιακή τιμή του αυτοκινήτου που αγόρασες και με βάση αυτή και την παλαιότητα του να πληρώνεις τον φόρο που σου αντιστοιχεί;
Ο άλλος μπορεί να έχει πάρει την Χ1 με 30 χιλιάρικα και ο άλλος να έχει βάλει 20 χιλιάρικα επιπλέον εξοπλισμό. Είναι λογικό να πληρώνουν το ίδιο με σχεδόν διπλάσια τιμή κτήσης;
-
Φυσικά και δεν είναι λογικό....αλλά μακάρι αυτό να ήταν το μόνο παράλογο του Ελληνικού φορολογικού συστήματος.
Χρόνια το συζητάνε να αλλάξουν τα κυβικά με την αξία του αυτοκινήτου (εργοστασιακή ή λιανικής πρό φόρων), αλλά ως συνήθως τίποτα δεν γίνεται εδώ.
-
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -xcellence
-
Πολύ καλή η τιμή του.
-
Ζει αυτό το αμάξι; το πήρε κανείς;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-seat-ateca-20-tdi-150-ps-4drive-xcellenceΗ καταναλωση του μου φαινεται μεγαλη ..........δεν ξερω αν ολα αυτα τα περιπτερα παιζουν εκει πανω!
-
Βασικά μετά απο μεγαααάλη έρευνα, κατέληξα οτι ειδικά το **Ateca **είναι υπερκοστολογημένο περίπου 1.000 με 1.500 ευρώ απο τον εδώ αντιπρόσωπο...(νομίζω ο Όμιλος Βασιλάκη) σε αντίθεση με τα άλλα μοντέλα της Seat.
Γιατί το λέω? Συγκριτικά τόσο με ανταγωνιστικά μοντέλα (πχ qashqai) όσο και με άλλα μοντέλα της ίδιας της Seat στην Ελλάδα, αν δείτε τις τιμές στην Eυρώπη, το Ateca είναι υπερκοστολογημένο.
Να πώ ένα παραδειγμα...
Το Ateca στην βασική έκδοση είναι πιο φθηνο απο το αντίστοιχο qashqai στην Αγγλία, στην Ιταλία, στην Γαλλία, ενω έχει περίπου ίδια τιμή με το Qashqai σε Ισπανία και Γερμανία (όπου η βασική πήγε σε προσφορά)Oμως και σε σχέση με μοντέλα της Seat, αν συγκρίνετε μοντέλα της Seat με ίδια τιμή με το Ateca στην Ευρώπη, το Ateca είναι πάντα 1000 με 1500 ευρω ακριβότερο (μπορεί και παραπάνω) απο τα αντίστοιχα στην Ελλάδα
Στην ευρώπη π.χ. το Ateca είναι φθηνότερο απο το Ibiza Cupra ή απο το Leon ST 1.0 ενω εδω σχεδόν 2.000 ακριβότερο, κάτι το οποίο δεν ισχύει σε άλλα μοντέλα.
Μην σταθείτε σε φορολογία ή κυβισμό ή ιπποδύναμη. Οτι μέτρο σύγκρισης και να πάρετε, θα δείτε οτι το Ateca συγκεκριμένα έπρεπε να είναι αρκετά κάτω απο 19.000 ευρω αρχική τιμή.Πάνε να τα αρπάξουν απο το 'νεο' και καλα...
-
Ποιες είναι αυτες; Έχεις εικόνα ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πως θα χαρακτηριζατε τις νέες τιμές του Ateca? Είναι αρκετά δέλεαρ or not??
Style 1.0 tsi 20.600
Style 1.6 tdi 21.900 -
Είδα τους καινούριους τιμοκαταλογους MY19 στο επίσημο site. Το configurator όμως έχει ακόμα τις παλιές..
-
Το 21.900 στον 1.6 tdi παραείναι καλό...
Τι να πω...ίσως αποφάσισαν να πουλήσουν λίγο γιατί κατάλαβαν πως κάτι κάνουν λάθος στην SEAT σχετικά με το Ateca -
καινουριος τιμοκαταλαγος με καινουριες τιμες. Κενο στις εκπομπες ρυπων. Σκεπτομενος πονηρα, λεω 'ας παω στο αγγλικο σαιτ', τα @@ μου και εκει
Ολος ο ομιλος vag εχει βαρεσει διαλυση με τα WLTP -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
καινουριος τιμοκαταλαγος με καινουριες τιμες. Κενο στις εκπομπες ρυπων. Σκεπτομενος πονηρα, λεω 'ας παω στο αγγλικο σαιτ', τα @@ μου και εκει
Ολος ο ομιλος vag εχει βαρεσει διαλυση με τα WLTPΕίναι μέχρι να προγραμματιστεί ο νέος αλγόριθμος για τις εκπομπές ρύπων ....
Σοβαρά τώρα, έχει ανακοινωθεί ότι το VAG έχει σοβαρό πρόβλημα με το WLTP και έχει πληρώσει πολλά χρήματα για να νοικιάσει χώρο αποθήκευσης των οχημάτων (250.000 αυτοκίνητα!). Και έχει σταματήσει και την παραγωγή για λίγο.
https://www.reuters.com/article/us-volk ... SKCN1J42A4
https://www.autocar.co.uk/car-news/indu ... ltp-delays
https://www.motor1.com/news/258412/vw-r ... ause-wltp/
Seat Ateca