Είχε και το Dyane και το Ami8..
Τότε όμως δεν είχαν και πολλά μοντέλα . Για παράδειγμα η Μέρκ είχε μόνο την Ε και την S σε σεντάν και κάποιες κουπέ εκδόσεις . Χαμηλότερα μοντέλα εμφανίστηκαν στα τέλη του 70 αν θυμάμαι καλά .
Εύκολα η Ντι Ες θα γίνει πρίμιουμ , γιατί ξεκινάει με λογική λέξους . Δηλαδή ξεχωριστές εκθέσεις και σέρβις . Ακόμα μπορεί να παίξει και άλλα καλούδια και έτσι να περάσει πριμιουμ λογικές .
Κάτι που θέλω να πω για το αμάξι είναι ότι πατάει σε νέα πλατφόρμα , θα είναι πάνω σε αυτή τα νέα 208 και Κόρσα και έχει μικρότερο μεταξόνιο και χώρο αποσκευών από το αιρκρός , άρα το κοινό του , είναι λιγότερο οικογενειακό .
Θα μπορεί να είναι το δεύτερο αμάξι πλουσίων οικογενειών , που πηγαίνει η σύζυγος στο Σ/Μ αλλά και στα ψώνια , όπως και στο κέντρο της πόλης για βραδυνή έξοδο . Θα μπορούσε να είναι γενικά ένα γυναικείο αμάξι κάθε ηλικίας , αλλά και πρώτο αμάξι πιτσιρικά που έχει φράγκα και θέλει αμάξι για βόλτες και εκδρομές με την κοπέλα του ή με την παρέα του .
Γενικά η 4άδα των Β-σουβ του ομίλου έχει εντελώς διαφορετική λογική και δεν χτυπιέται μεταξύ της , ενώ δημιουργεί ένα σκαλοπάτι στα κρός όβερ και σουβ που γεμίζει όλη την αγορά .
Κάκτος , 3 αιρκρός , κροςλαντ , 2008 , 3 κρος μπακ , 5 αιρκρος , γκρανλαντ , 3008 , 7 κρος μπάκ .
Προφανώς η τοποθέτηση της σιτροέν στο επίπεδο τιμών με την όπελ έχει να κάνει με τις αγορές , όπου η όπελ πουλάει εκεί που έχει όνομα , Γερμανία , αγγλία κλπ , ενώ η σιτροέν πουλάει στις δικές της .