-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Με το κλιματισμο γιατι να ασχολειαι καποιος οσο οδηγαει;;;Γιατί δεν θέλουμε όλοι την ίδια θερμοκρασία, γιατί θέλουμε να ενεργοποιήσουμε την ανακύκλωση, γιατί θέλουμε να αλλάξουμε την ροή του αέρα κλπ. Τo Auto δεν με κάλυψε ποτέ.
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Με το κλιματισμο γιατι να ασχολειαι καποιος οσο οδηγαει;;;το βαζεις στο auto το οποιο το εχεις πληρωσει συνηθως εξτρα κ ειναι η διαφορα απο το απλο αιρκοντισιον και τη θερμοκρασια π εσυ θες μονιμα.
...και τη ρυθμιζει μονο του..Συνηθως βεβαια σε οτι αμαξι μπαινω το καλοκαιρι κανεις δε το χρησιμοποιει και στην αρχη ειμαστε για ψυξη και μολις τη παθαινουμε το κλεινουμε...Auto λοιπον παιδια μεγαλη ανακαλυψηΣτάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εννοείται Auto. Το θέμα είναι, ότι εγώ προσωπικά τουλάχιστον, ανοίγω κλιματισμό μόλις ζεσταθεί το αμάξι και όχι με το που ξεκινήσω κι ας έχει 45° έξω. Καλώς ή κακώς είναι άλλη υπόθεση. Επομένως θα κληθώ να κάνω τη ρύθμιση εν κινήσει. Επίσης εάν το αυτοκίνητο έχει πάνω από έναν οδηγό ή και επιβάτες και πάλι θα χρειαστεί να γίνει ρύθμιση εκ νέου.
Για δικό μου αμάξι που δεν ακουμπάει κανείς άλλος, μου είναι αδιάφορο αν θα γίνει ο χειρισμός από κουμπί ή οθόνη. Καταλαβαίνω όμως ότι μπορεί κάποιον άλλο να τον προβληματίσει η οθόνη. Ειδικά αν μιλάμε για γερόντια ή κολλημένους τεχνοφοβικούς.
-
Πέρα από τη χρήση που κάνει ο καθένας στον κλιματισμό, δεν τίθεται θέμα ότι ο χειρισμός του μόνο από την οθόνη και μέσα από υπο- menu είναι εργονομικό μειονέκτημα (για να μην πω φάουλ).
Κι εγώ που το 95% του χρόνου το έχω στο auto, πολύ συχνά θα χρειαστεί να κάνω μια μικρορύθμιση της θερμοκρασίας ή να αλλάξω την κατανομή του αέρα, οι οποίες είναι πανεύκολες μόνο αν έχεις φυσικά χειριστήρια. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μόνο σε εμένα δεν φαίνεται τίποτα το ιδιαίτερο το εσωτερικό του???...ειδικά όταν συνηθίσεις το novelty, δεν βρίσκω κάτι το εξαιρετικό, ένα ΟΚ εσωτερικό είναι. Βέβαια, μου άρεσε πάρα πολύ το τιμόνι σε σχέση με τον πίνακα οργάνων, πραγματικά απορώ γιατί δεν το κάνουν όλοι έτσι. Από εργονομία επίσης πάσχει, αφού πρέπει να ασχολείσαι συνέχεια με την touch οθόνη.Καλα εσενα φανη σου αρεσει το εσωτςρικο του κουγκα οποτε δεν ειναι παραξενο. Εγω που το ειχα δει απο κοντα ηταν φοβερο σε ολα του θα ελεγα. Απο ομορφια ποιοτητα σχεδιο.....
-
Ευτυχώς το Tiguan έχει και ξεχωριστά χειριστήρια του κλιματισμού και μπορείς να κάνεις τις ρυθμίσεις που θέλεις είτε με τους κλασσικούς συμβατικούς διακόπτες είτε μέσω της κεντρικής οθόνης πατώντας έναν συμβατικό διακόπτη πρώτα στα χειριστήρια του κλιματισμού για να ανοίξη το κατάλληλο μενού (δεν το κάνω ποτέ έτσι...προτιμώ την παλιά μεθοδο διότι δεν παίρνω τα μάτια μου από τον δρόμο)
-
Εντάξει, μενού και υπομένου, σιγά μην πρεπει να μπεις και στο HKEY_LOCAL_MACHINE του registry.... Ίσως είναι λίγο υπερβολικές ανησυχίες, αλλά φυσικά εξαρτάται και από την εξοικείωση του καθενός.
Ο κλιματισμός έρχεται στην οθόνη με το πάτημα ενός dedicated piano button, και έχει κάτι πολύ μεγάλα γραφικά για τις ρυθμίσεις όλα σε μια οθόνη.
Αν αυτό βρίσκει κάποιος ότι τον αποσυντονίζει στο οδηγήμα, ίσως πρέπει να τον απασχολούν σημαντικοτερα θέματα στην ικανότητα οδήγησης.Τα ίδια πχ για το SS , δεν έχει κουμπί και στο ξένο φόρουμ τρέλη γκρίνια... Πάλι έρχεται εμπρός σου η επιλογή με ένα από τα piano buttons, και το κάνεις on-off.
Καποτε είχαμε κουμπιά γιατί είχε δύο ρυθμίσεις το αμάξι. Άμα βάζαμε πλέον κουμπιά για κάθε λειτουργία, θα ήταν σαν κοκπιτ 747 το αμάξι
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Εντάξει, μενού και υπομένου, σιγά μην πρεπει να μπεις και στο HKEY_LOCAL_MACHINE του registry.... Ίσως είναι λίγο υπερβολικές ανησυχίες, αλλά φυσικά εξαρτάται και από την εξοικείωση του καθενός.Ο κλιματισμός έρχεται στην οθόνη με το πάτημα ενός dedicated piano button, και έχει κάτι πολύ μεγάλα γραφικά για τις ρυθμίσεις όλα σε μια οθόνη.
Αν αυτό βρίσκει κάποιος ότι τον αποσυντονίζει στο οδηγήμα, ίσως πρέπει να τον απασχολούν σημαντικοτερα θέματα στην ικανότητα οδήγησης.Θεωρώ εαυτόν αρκετά εξοικειωμένο με την τεχνολογία και επίσης θεωρω ότι η χρήση της οθόνης αφής δεν απαιτεί καμία εξοικείωση με την τεχνολογία, για οπoιονδήποτε δεν είναι άνω των 70 και βάλε. Σιγά την τεχνολογία που χρειάζεται και εξοικειωση!
Ενδεικτικα θα σου πω ότι το αυτοκίνητο μου έχει και τις δύο δυνατότητες χειρισμού του κλιματισμού, δηλαδή και μέσω της οθόνης αφής και μέσω φυσικών χειριστηρίων. Στην πράξη πέρα από μια φορά που δοκίμασα τον χειρισμό μέσω της οθόνης αφής, ΠΑΝΤΑ χρησιμοποιώ τα φυσικά χειριστήρια, γιατί είναι πολύ πιο εύκολα και εργονομικά! Επίσης όπως και να το κάνουμε η οποιαδήποτε ρύθμιση γίνεται πολύ ακριβέστερα, 'αναλογικότερα' και γρηγορότερα με ένα κυκλικό 'ποτενσιόμετρο' από ότι με εικονικά πλήκτρα πάνω σε μια οθόνη αφής.
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Ευτυχώς το Tiguan έχει και ξεχωριστά χειριστήρια του κλιματισμού και μπορείς να κάνεις τις ρυθμίσεις που θέλεις είτε με τους κλασσικούς συμβατικούς διακόπτες είτε μέσω της κεντρικής οθόνης πατώντας έναν συμβατικό διακόπτη πρώτα στα χειριστήρια του κλιματισμού για να ανοίξη το κατάλληλο μενού (δεν το κάνω ποτέ έτσι...προτιμώ την παλιά μεθοδο διότι δεν παίρνω τα μάτια μου από τον δρόμο)Υπάρχει και η λύση της Volvo στο Sensus που ναι μεν η ρύθμιση του κλιματισμού είναι στην οθόνη αλλά δεν χρειάζεται να πατήσεις 10 φορές στην οθόνη να αλλάξεις θερμοκρασία αλλά συρεις το δάχτυλο σε στυλ touch flow και έτσι επιλέγεις με μια κίνηση την επιθυμητή θερμοκρασία! Για όλα υπάρχει λύση...
Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτο που ελεγα σχετικα με το ποσο χαμηλα ειναι τοποθετημενο το πενταλ του φρενου στο 3008. Αριστερα το Q5, δεξια το 3008. Ιδιο παπουτσι και φωτο οσο γινεται απο την ιδια γωνια. Πατωντας δε πιο βαθια το φρενο στο Peugeot το παπουτσι ακουμπαει στο μπρατσο του πενταλ.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Ναι αλλα την δυναμη την βαζεις στο υψος που εχει το πεζω, στα δακτυλα οπως το αουντι, δεν μπορεις να βαλεις πολυ δυναμη στο πενταλ.
Το πως ομως κρατας λευκη τη σολα του παπουτσιου ειναι το σημαντηκοτερο ερωτημα.
-
Απλά κάθεσαι λάθος στο Πεζώ...
-
Η απάντηση στο σημαντικό ερώτημα είναι πλυντήριο και μωρομάντηλα!
Σε ότι αφορά το ύψος δε νομίζω ότι παίζει θέμα δύναμης. Ίσα ίσα όπως λεω στο Peugeot όσο βαθαίνει το πετάλι αρχίζεις και πατάς το μπράτσο που και λάθος είναι και γλιστράει. Και όλα αυτά με 44 νούμερο παπούτσι. Θεωρητικά όσο μεγαλύτερο παπούτσι τόσο μεγαλύτερο το 'πρόβλημα'. Τι να πω...μόνο εγώ να έχω εντοπίσει κάτι τέτοιο? Κάνας κάτοχος δεν έχει άποψη επί του θέματος?
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Απλά κάθεσαι λάθος στο Πεζώ...Ε τώρα είπαμε να μιλήσουμε σοβαρά...ή μιλάμε ή κλ@νουμε...
-
Μα σοβαρά σου έχω απαντήσει από την αρχή .
Είναι θέμα του πως κάθεσαι . Οχι μόνο στα σουβ , αλλά και στα σεντάν .
Αν κάθεσαι με λυγισμένα πόδια , τότε τα πετάλια τα πατάς με διαφορετικό τρόπο . Αν κάθεσαι με τεντωμένα πόδια πάλι με διαφορετικό τρόπο τα πατάς . Η πρώτη επιλογή της θέσης είναι γαλλική , αλλά και άλλων χωρών , η δεύτερη γερμανική .Δεν έχω κάτσει στο 3008 παρά λίγα λεπτά σε μαγαζί , αλλά δεν θυμάμαι να με ενόχλησαν .
Εχω οδηγήσει για 2 χλμ το Γκράνλαντ και δεν με ενόχλησε κάτι , αλλά γενικά με 47 νούμερο παπούτσι που φοράω , όλα ψιλομοιάζουν . -
Ναι οκ. Η απάντηση είναι ότι κάθομαι σωστά. Θυμίζω έχω και δικό μου 208 αυτόματο. Πάμε παρακάτω.
-
Στη BMW οταν απλωνα το χερι πηγαινε στους διακοπτες για τα πισω παραθυρα
Στο 3008 δεν εχω τετοιο θεμα -
@Stefan
Τώρα που κατάλαβα τι λες, το κοίταξα και έχεις δίκιο, θα μπορούσε η καμπύλη του μετάλλου που στηρίζει το ποδοφρενο να ήταν αλλιώς για να μην ακουμπάει το παπούτσι.
Δεν το ειχα προσέξει αν δε μου το έλεγε κάποιος .Αλλά οκ, κλαιν... -
Αυτα που λεει ο stefan τα προσεχουν στο γκρουπ γι αυτο λεμε εχουν προσοχη σε λεπτομερειες που αλλοι τ απροσπερνουν. Τα ανακαλυπτεις στη πορεια συμβιωση με το αμαξι
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Τα ανακαλυπτεις στη πορεια συμβιωση με το αμαξιΜαζί με τις βλάβες, τα προβλήματα και τα σκάνδαλα.....
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Τα ανακαλυπτεις στη πορεια συμβιωση με το αμαξι
Μαζί με τις βλάβες, τα προβλήματα και τα σκάνδαλα..... [emoji38] [emoji38]
Γι αυτο παιρνεις κουγκα να τα δινεις προκαταβολικα στις βενζινες χαχαχ
-
Προτιμώ quirks πάντως παρά αστεία εγγύηση και αξιοπιστία.
Peugeot 3008 2016