Μιας και πήγα σήμερα το scirocco για service, βρήκα ευκαιρία και έκανα ένα test drive στο t-roc advance 1.0 115ps.
Βάζω μπροστά, ξεκινάω και εκεί κάπου γουρλώνω τα μάτια από την επιτάχυνση που έχει ο χιλιάρης. Έμεινα λίγο σπιτσλες γιατί τέτοια επιτάχυνση ούτε στο δικό μου δεν βλέπω.. 1η,2α,3η πολύ ικανοποιητικό γκάζι σε σημείο που όντως απορείς μήπως ο κινητήρας δεν είναι τόσο μικρός.
Βγαίνω Εγνατία κ προσπαθώ να πιάσω τα 140-160 για να δω πως πάει. Οκ, δεν τα πιάνει γρήγορα, αλλά τα πιάνει σχετικά άνετα. Πορεύομαι χαλαρός, με smooth κύλιση στο δρόμο με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να εξαλείφονται σε μεγάλο ποσοστό. Φυσούσε καλά, πράγμα που βοήθησε να συνειδητοποιήσω πως οι εξωτερικοί θόρυβοι δεν περνούν σε τόσο μεγάλο ποσοστό.
Βγαίνω από έξοδο, αναστροφή και τούμπαλι. Πετυχαίνω μπροστά αυτοκίνητο, με λίγο γκαζάκι προσπερνάω άνετα. Πετυχαίνω δεύτερο αμαξάκι (λίγο πιο σβέλτο) , εκεί έπρεπε να κατεβάσω πέμπτη για να προσπεράσω (με το δικό μου απλά θα χάιδευα το γκάζι).
Επιστρέφω αντιπροσωπεία, σβήνω, κάθομαι από πίσω (άνετα!!), βλέπω πορτ-μπαγκάζ μεγάλο (όχι τεράστιο, αλλά μεγάλο). Στους χώρους είναι όπως το golf, ίσως να έβαλαν τα πίσω καθίσματα λιιιίγο πιο μπροστά για να κερδίσουν σε χώρο αποσκευών.
Κατανάλωση αν θυμάμαι καλά, μεικτή 7,8-8
LIKE: τράβηγμα κινητήρα, αρμονικό κιβώτιο, άμεσο τιμόνι, state-of-the-art infotainment, πτυσσόμενος τεμπέλης
DISLIKE: κάπως chamby ανάρτηση (αλλά οκ άνετη), καθίσματα (θα τα ήθελα αλά golf και όχι αλά polo), σκίαστρο χωρίς φωτάκι, σκληρά πλαστικά ταμπλό και ένας μικροσυντονισμός στο πλαστικό της κολώνας του τιμονιού, δίπλα από το λεβιεδάκι που ρυθμίζεις το τιμόνι (οκ, το πατάς και σταματάει, αλλά το αυτοκίνητο είχε ίσα ίσα 2600 χλμ), κατανάλωση (στις ίδιες ταχύτητες με το δικό μου, 2 άτομα και συμπράγκαλα έχω πραγματική κατανάλωση 7,6-7,7
OVERALL: με εξέπληξε ευχάριστα σε σχέση με το td που είχα κάνει στο 1.5 με 17αρες ζάντες και εκεί δεν ξέρω γιατί, αλλά είχα σχηματίσει εντελώς διαφορετική άποψη (ίσως διότι ήταν από τα πρώτα που είχαν πατήσει στην Ελλάδα και τώρα μάλλον διόρθωσαν λίγο την ηχομόνωση).Ο χιλιάρης είναι μικρός στο μάτι, αλλά τραβάει καλά. Για κάποιον που θέλει ένα αμάξι για να κινείται άνετα, αλλά να κάνει και ταξιδάκια με 2-3 άτομα και αποσκευές, πάει αξιοπρεπέστατα. Έχει δύναμη, 115 άλογα, και ροπή 200Nm.
Ο 1.5 είναι πιστεύω για αυτούς που θέλουν κάτι πιο σβέλτο, όχι απαραίτητα πιο 'να τραβάει καλά και να κάνει προσπεράσεις'..
Για τα χρήματα που ζητάει είναι μία πολύ καλή επιλογή, σημειωτέον πως η μεσαία έκδοση έρχεται με όλα τα καινούρια συστήματα ασφαλείας.