Καλησπέρα και από μενα .
Εχοντας φτάσει τα 2500χλμ με το αυτοκινητο έχω να δηλώσω τα εξής .
είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο !!!
Καταρχήν απόλυτα ικανοποιημένος από το infotainment του αυτοκινήτου , πολύ πρακτικές σχεδόν όλες οι λειτουργίες και εύκολες στην χρήση χωρίς να έχω διαβάσει το βιβλιο οδηγιών χρήσης . Η μάλλον σχεδόν όλες γιατι με την ενεργοποίηση του cruise control δυσκολεύτηκα λιγο να το ενεργοποιήσω , ενώ όριζα ταχύητα . (αλλά είπαμε δν έχω προλάβει ακόμα να διαβάσω βιβλίο κατασκευαστη , ντρεπομαι που το λέω αλλά λόγω φόρτου εργασιάς τον τελευταίο μήνα δν προλαβα να ασχοληθω) H ψηφιακή οθόνη και η βασική του οθόνη μου αρέσουν τόσο πολύ που μετάνιωσα που δεν ήθελα αρχικά τα έξτρα που πήρα . Τα εξτρα του αυτοκινήτου ΑΞΙΖΟΥΝ τελικά τα λεφτά τους !! . (εδω να υπενθυμίσω πως πήρα το 1.5 experience αυτόματο , ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ, NAVIGATOR, ΝΙΚΕΛ ΠΕΡΙΜΕΤΡ. ΣΑΛΟΝΙ ΜΕ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΩΣ ΜΟΝΤΕΛΟ SPORT PACK, που έχει ΦΑΣΑ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΡΑΦΕΣ, ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΦΡΕΝΩΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ, ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΦΙΜΕ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙΑ, ΠΕΝΤΑΛ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ (ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ GRIP CONTROL) ΠΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΦΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ., δν ήθελα αρχικά τόσο φορτωμένο αυτοκίνητο λόγω κόστους και πίστευα πως δν χρειάζομαι τα εξτρα αυτά, πόσο μάλλον να τα πληρώσω κιόλας, επειδή όμως ήταν το μόνο διαθέσιμο 1.5 που έβρισκα το πήρα και ευτυχως έχω ενθουσιαστεί με όλα τα έξτρα αν εξαιρέσεις τις κόκκινες δαγκάνες και την μαύρη οροφη που δν μου λένε και κάτι . φωτογραφίες δν ανεβάζω γιατί απότι έχω δει ήδη ανεβηκαν πολλές στο grey indium Που έχω και στην συγκεκριμένη εκδοση )
Ως προς τα μηχανικά τώρα , δν ξαναείχα αυτόματο αν και είχα οδηγήσει αρκετές φορές . το κιβώτιο του φίλοι μου είναι εκπληκτικο !!! αθορυβο και γρήγορο !! δν καταλαβαινω ούτε πότε ανεβάζει ουτε πότε κατεβάζει ταχύτητες . συνήθως έχω την επιλογή νορμαλ αλλά εχω δοκιμάσει και την eco ( δεν είναι ψόφιο το αμάξι ) και την σπόρτ (καλή αλλά με καλύπτει κ το νορμάλ, οπότε γτ να ανεβάζω κατανάλωση . Το αυτόματο χειρόφρενο πολύ βολικό και πρακτικό , μόνιμα έχω το autohold . H μηχανή του αυτοκινήτου πολύ αθόρυβη και πολύ σπιρτόζα . Δεν περίμενα ότι θα σπινάρει στην εκκίνηση τόσο εύκολα . είχα δοκιμάσει στο test drive , το 1000αρι και ήμουν αρκετά ικανοποιημένος , τελικά αποφάσισα να πάρω το 1.5 από φόβο μην κρεμάσει το turbo μετά από χρόνια . Τελικά είναι απόλαυση να πας με 120 εθνικη και πατώντας το γκάζι να κολλάς πίσω στο κάθισμα και όταν κοιτάς το καντράν να έχει φτάσει 170... τα 0-100 το αυτοκίνητο τα πιάνει για πλάκα .
Μία άλλη φοβία μου που καταρίφθηκε είναι το πλάγιασμα του και το κράτημα του στις στροφές . Καταρχήν δν πλαγιάζει σχεδόν καθόλου !! εμένα δν με ενοχλεί και τόσο αυτό αλλα είναι πολύ ξεκουραστο για συνοδηγους και πίσω καθίσματα, για να μην ζαλίζονται . εγω είχα κοντό αμάξι πρίν και λόγω υψους του Τ-ROC φοβόμουν το πλάγιασμα, αλλά ευτυχώς πολύ λιγότερο από τα προηγούμενα κοντά αυτοκίνητα που είχα . Ως προς το κράτημα δν το συζητώ!! δν έχω καταφέρει ακόμα να νιώσω πρόσφυση ή ελαφρύ γλιστημα σε στροφή ... το περισσότερο που έχω πάει είναι 120 σε στροφή δομοκού!! προφανώς όχι απότομη , αλλά αν δν δοκίμαζα , σίγουρα δν θα πήγαινα τόσο .
Ενα αλλο θετικό του αμαξιού που δν υπολόγιζα είναι η ηχομόνωση της καμπίνας !! δν ακούγεται μηχανή και σχεδόν τπτ απ'έξω. μου έτυχε να με φωνάξει φίλος από το πεζοδρόμιο και δν άκουσα τπτ!! προφανώς με κλειστά τζάμια όλα αυτά , γτ όταν ανοίξεις παραθυρα , νιώθεις άλλο αμάξι! παλιότερα ταξίδευα και με λίγο ανοιχτο παράθυρο που κ που να ανανεώνεται αέρας! πλέον δν θέλω με τπτ να ανοίξω παράθυρα .
ως προς την άνεση χώρου είμαι αρκετά ικανοποιημένος , θεωρώ πως καλύπτει 4μελη οικογένεια , πόσο μάλλον εμένα που είμαι απλά παντρεμένος . Βλέπωντας πάντως τους χώρους του τ-ροκ απορώ για ποιο λόγο κάποιοι αγοράζουν mercedes glr ή audi q2 , που υστερούν αρκετά σε άνεση ! τέσπα εμένα με καλύπτει σε χώρους και μου φαίνεται αρκετά μικρή η διαφορά από το τιγκουάν !
ένα μείον που θεωρούσα πρίν αγοράσω το αυτοκίνητο , αλλά πλέον απορώ γτ αναφέρεται είναι τα φτηνά πλαστικά του αυτοκινήτου ! εμένα μου αρέσουν κάθε μέρα και πιο πολύ και ειδικά τα γυαλιστερά φιλέτα σε πόρτες , ταμπλο και λεβιέ, θεωρώ ότι είναι η τάση και για τα επόμενα μοντέλα!
στα αρνητικά θα έλεγα την μικρο γυφτιά να μην έχουν και οι πίσω πόρτες πλαστικά φιλέτα με κόκκινη λεντ γραμμή και κρυφό λεντ φωτισμό . κρίμα σε experience εκδοση αυτό να λείπει . επίσης στεναχωρέθηκα αρκετα όταν συνηδητοποίησα πως οι εκδόσεις experience του εξωτερικού έχουν και άλλα εξτρα που εδώ λείπουν . (όπως ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες , κλείδωμα και ξεκλείδωμα χωρίς κλειδί αλλά με χειρολαβη , κουμπια επικοινωνίας στο φως στην οροφή κτλπ)
ένα ακόμη μικρό μειον θα έλεγα ότι είναι η κατανάλωση του , εγώ έχω μέσο όρο 8.5λτ/100χλμ . βέβαια το πατάω λίγο λόγω αρχής και θεωρώ θα πέσει στο 8 , αλλά από καινούριο αυτοκίνητο περίμενα κατι καλύτερο . βεβαια σε συντηρητικο οδήγημα με λειτουργία 2 κυλίνδρων (που επίσης δν καταλαβαίνεις πότε ενεργοποιείται και πότε όχι) εύκολα πας σε μέση κατανάλωση 6.5 που είναι καλή για τέτοιο αμάξι ! αλλά δύσκολα αντιστέκεσαι πιστεύω στο γκάζι έχοντας 150hp!!
τελευταία θα έλεγα , πως δν εχω καταλαβει πως επηρεαζεται το start-stop συστημα σε στάση ανάλογα με πάτημα του φρένου! άλλοτε πεφτουν στροφές στο μηδεν άλλοτε στο ρελαντι! τεσπα είπαμε θα διαβάσω και βιβλίο και θα τα βρώ!!
anyway αρκετα σας κούρασα, στο διαταύτα θα έλεγα πως εγω έψαχνα για ιαπωνικο suv , για διάφορους λόγους κατέληξα στο τ-ροκ αλλά δν το μετάνιωσα στιγμη! πλέον το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και απ'οτι φαίνεται θα αποτελέσει το επόμενο best seller της volkwagen group!!!