Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    troc13

    @troc13

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    troc13 Unfollow Follow

    Latest posts made by troc13

    • RE: VW T-Roc

      καλησπέρα και από μένα , κάτοχος 1.5 dsg + sport pack , έχω να πω ότι μέχρι στιγμής 19000χλμ όλα σούπερ . 
      Η μόνη μου φοβία στο αυτοκίνητο είναι το αυτόματο κιβώτιο να μην βγάλει προβλήματα , ειδάλλως είναι μεγάλη διαφορά στην άνεση ειδικά με το adaptive cruise control . 
      Ως προς τα τελευταία σχόλια έχω να πω :

      1. εκανα την αλλαγή πίσω σποιλερ στην ανάκληση αν και όπως το είδαμε με τον μάστορα ήταν περιττό , αλλά λόγω ότι ήταν δωρεάν την κάναμε . (μικρη έλλεψη σιλικόνης )
      2. ως προς ηχομόνωση δν έχω παρατηρήσει κανένα ζήτημα . ΠΡΟΣΟΧΗ όμως , επηρεάζεται πάρα πολύ η ηχομόνωση με λίγο ανοιχτά παράθυρα και ταχύτητα πάνω από 80χλμ , έχω την εντυπωση λόγω θέση καθρεφτών . Αλλά όταν λέμε ηχομόνωση φανταζομαι εννοούμε με κλειστά παράθυρα...
      3. το φαινόμενο kaguring εμένα δν με έχει απασχολήσει καθόλου , ίσως μερικές φορές στην όπισθεν . Ισως με αυτόματο να συνηθίζεται πιο εύκολα .
      4. η γλώσσα στο gps συμφωνώ είναι αρνητικό που δν δέχεται ελληνικά , σε εθνική μ έχει τύχει και μένα καινουρια κομμάτια να μην τα έχει  (δομοκο ε-65) αλλά σε στενά , οπουδήποτε δν έχω συναντήσει πρόβλημα .
      5. οι αυτόματοι καθρέφτες να επρεπε να είναι στην exprerience εκδοση αλλά το μοντάρισμα ελλάδα γίνεται πολύ πιο κάτω επίπεδο απ οτι εξωτερικό . και γω ξενερωσα όταν είδα ότι Γερμανια Γαλλια κτλπ η εκδοση αυτή έχει κ αυτόματους καθρέφτες...
        καλά ταξίδια σε όλους και πολλά χιλιόμετρα να έχουμε!!
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • RE: VW T-Roc

      το ούτε πάνω από 110 δν ειναι και καταναγκη καλο , αλλά από το τρόπο που το λες καταλαβαίνουμε ναι την ήπια χρήση του αυτοκινήτου...
      τι να πω ...ελπίζω να φτιαχτεί γρήγορα και εντός εγγύησης και να απολαύσεις το αυτοκίνητο σου εντός και εκτός νησιού!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • RE: VW T-Roc

      εξαρτάται τι δρόμος είναι ( λειος ή με αλαυκια για να μην γλιστρά, οριζόντιος ή με κλίση ) και πόσες φορές την μέρα τον περνάς ... μια φωτογραφία πάντως θα βοηθούσε .
      επίσης ανέφερα και πιο πριν πως σίγουρα είναι αστοχία υλικού αλλά αν δν μας περιγράψεις και τι ακριβώς χρήση το κάνεις, ο καθένας φαντάζεται ότι θέλει .
      επίσης μπορει να ακούγεται χαζή ερωτηση αλλά επειδη το έχω ακουσει , φανταζομαι δν βάζεις κενό (Ν ) καθόλου στο αυτοκίνητο , ούτε εν κινήση , ούτε σε στάση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • RE: VW T-Roc

      alejandro » για να μην παρεξηγηθώ για την ΚΑΡΕΝΤΑ δεν είπα για την ποιότητα των μηχανικών και την εμπειρία τους, είπα για την εξυπηρέτηση των πωλητών και την πολιτική της εταιρείας.... δεν το διευκρίνησα ,όποτε καλά κάνεις και το επαναλαμβάνεις.
      Από κει κ πέρα ως προς το φλέγον ζήτημα , προσωπική μου γνώμη είναι πως υπάρχει μια αστοχία υλικού- συναρμολόγησης που ΠΡΕΠΕΙ να ΕΝΤΟΠΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ!!
      Θεωρώ όμως άστοχο , πάνω στο ζήτημα αυτό να βγάλουμε κουδουνίστρες τα Τ-ΡΟC όταν έχουν άψογη ηχομόνωση , ή να βγάλουμε προβληματικά τα σασμάν όταν από το 16 φαίνεται να έχει λυθεί το πρόβλημα με τα DSG ....
      Δεν είμαι υπερμάχος της vw , τουναντίον μάλλιστα , και στο τσακ ήμουν να αγοράσω ιαπωνικό . Το τροκ με κέρδισε σαν μοντελο και πήγα σε γερμανικό αλλά θεωρω άδικο να κατηγορεί κάποιος επιφανειακά μια εταιρεία ,από την οποία εγώ δν έχω μετανιώσει ούτε λεπτο για το αυτοκίνητο που αγόρασα . Ισως σε 2 χρόνια να έχω άλλη γνωμη και αυτήν ήταν και η φοβία μου και ήθελα ιαπωνικό , αλλά ξαναλέω ΙΣΩΣ!! μεχρι τότε δν μπορώ όμως να κατηγορώ για προβλήματα της περασμένης δεκαετίας.
      Επίσης θεωρω άστοχο να κάνουμε συγκρίσεις τα πλαστικά του τροκ με νταστερ, ή την ηχομόνωση του κασκαι με τροκ!!
      Για value for money αγορά να το συζητήσω , αλλά για σύγκριση δν τίθεται θέμα!!
      Επίσης να υπενθυμίσω πως τα 'αξιοπιστα ' ιαπωνικά (τογιοτα και χοντα) ειναι πλέον ακριβότερα από πολλά του ομίλου vw , οπότε μια κουβέντα για value for money αγορά αυτοκινήτου έχει πολλές παραμέτρους....
      giannis80 είχα δεκα χρόνια φίατ αυτοκίνητο , κατανοώ τη συγχισή σου και τα νευρα σου αλλά πιστεύω το 500Χ δν συγκρίνεται με το troc. σε όλους τους τομείς και ειδικά για νησι και δύσκολες διαδρομές!
      επίσης καλό είναι να μας εξηγήσεις πόσο δύσκολες διαδρομες κάνεις καθημερινά στο νησι , γιατί αν μιλάμε για off road χρήση , συγνώμη αλλά κοιτάς λάθος αμάξια!! καλύτερα να πήγαινες σε βιτάρα ή νταστερ!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • RE: VW T-Roc

      'Ισως να αφήσεις το Γρατσία μιας και δεν είσια ευχαριστημένος κα να πας Καρέντα.'
      ναι απο την Σκύλλα στην Χάριβδη.....
      Γιάννη όντως αυτό που σου συμβαίνει ακατανόητο ...... αν είναι ζήτημα πλαστικών ηχομόνωσης και όχι καποιο μηχανολογικό ζήτημα , θεωρώ πως μπορεί να λυθεί (από ενα αξιοπιστο συνεργειο ) και επίσης το κόστος δν θα είναι μεγάλο αν δεν στο καλύψουν από εγγύηση ...
      Ως προς την συμπεριφορά τους φίλε μου , εγω ίσως να εκανα και μηνύσεις ή αγωγές.... αλλά 'εξω από τον χορό ' πολλές κουβέντες λέμε...
      κουράγιο και εύχομαι να λυθεί σύντομα το πρόβλημα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • RE: VW T-Roc

      καλησπέρα και απο μένα .
      1ο) για καρεντα συμφωνω πέρα από την αγνοια τους σε πολλά θέματα , το μόνο που πουλάνε είναι μουρη και αναξιοπιστία. και γω το μετανιωσα που πήρα από κει . για μένα είναι σουπερ μαρκετ αυτοκινητων και όχι αντιπροσωπεια. με τα θετικα κ αρνητικα που εχει ο ορος σουπερ μαρκετ .
      δν συμφωνω πως όλες οι αντιπροσωπείες ειναι σκαρτες , εχω ακουσει θετικά για αρκετες . οι περισσότερες είναι στην επαρχία .
      2ο) για τον φίλο που είπε για το κροταλισμα , έχοντας και γω dsg 1500 , δν εχω παρατηρησει κανενα θορυβο ουτε στο σασμαν ουτε σε αναρτησεις . εχω πλεον 5500χλμ . η αληθεια ειναι πως το σασμαν και ο θορυβος των πλαστικων ειναι οι φοβίες μου για το αυτοκινητο .
      3ο) για το φίλο που είχε πει παλιοτερα για την θερμοκρασια λαδίου , αρχισα να την παρατηρω μετα από τοτε , ακόμα και σε διαδρομη 6ωρων , δν ανεβηκε ποτέ πάνω απο 105 βαθμους, μου φαίνεται αυτή είναι και η ενδεικτική .
      4ο) ερωτηση προς φίλους που έχουν εκδοση sport pack , το είχα ρωτησει και παλαιοτερα , τα ταπακια σας γραφουν troc ? γτ όταν το ζητησα από καρεντε μου είπαν ετσι έρχονται τα αυτοκινητα (ταπακια που δν λενε τπτ δλδ) και δν ξερουν τπτ τετοιο , αλλά εχω ακούσει αλλες αντιπροσωπείες το δίνουν με ταπακια τροκ .
      5ο) ποια η γνώμη σας για το συστημα start/stop εγω σκεφτομαι να το απενεργοποιω πλεον γτ ακουσα πως επιβαρύνεται αρκετα η βάση του κινητηρα και ίσως χρειαστεί αλλαγή σε καμια 3ετια . παρεπιπτόντως αυτό που είχα πει σε προηγουμενο ποστ ότι ποτε παιρνει μπροστα μονο και ποτε όχι , παρατηρησα ότι οταν σταματας και σβηνει παιρνει μπροστα χωρις να πατησεις γκάζι και στις εξής περίπτωσεις : a) στριβεις τιμόνι b) μετα απο ώρα αν ζητάει ενεργεια το air condition c) αν το προπορευόμενο όχημα ξεκινησει!!!
      καλη συνέχεια και καλά χιλιόμετρα σε όλους!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • RE: VW T-Roc

      Καλησπέρα και από μενα .
      Εχοντας φτάσει τα 2500χλμ με το αυτοκινητο έχω να δηλώσω τα εξής .
      είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο !!!
      Καταρχήν απόλυτα ικανοποιημένος από το infotainment του αυτοκινήτου , πολύ πρακτικές σχεδόν όλες οι λειτουργίες και εύκολες στην χρήση χωρίς να έχω διαβάσει το βιβλιο οδηγιών χρήσης . Η μάλλον σχεδόν όλες γιατι με την ενεργοποίηση του cruise control δυσκολεύτηκα λιγο να το ενεργοποιήσω , ενώ όριζα ταχύητα . (αλλά είπαμε δν έχω προλάβει ακόμα να διαβάσω βιβλίο κατασκευαστη , ντρεπομαι που το λέω αλλά λόγω φόρτου εργασιάς τον τελευταίο μήνα δν προλαβα να ασχοληθω) H ψηφιακή οθόνη και η βασική του οθόνη μου αρέσουν τόσο πολύ που μετάνιωσα που δεν ήθελα αρχικά τα έξτρα που πήρα . Τα εξτρα του αυτοκινήτου ΑΞΙΖΟΥΝ τελικά τα λεφτά τους !! . (εδω να υπενθυμίσω πως πήρα το 1.5 experience αυτόματο , ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ, NAVIGATOR, ΝΙΚΕΛ ΠΕΡΙΜΕΤΡ. ΣΑΛΟΝΙ ΜΕ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΩΣ ΜΟΝΤΕΛΟ SPORT PACK, που έχει ΦΑΣΑ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΡΑΦΕΣ, ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΦΡΕΝΩΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ, ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΦΙΜΕ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙΑ, ΠΕΝΤΑΛ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ (ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ GRIP CONTROL) ΠΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΦΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ., δν ήθελα αρχικά τόσο φορτωμένο αυτοκίνητο λόγω κόστους και πίστευα πως δν χρειάζομαι τα εξτρα αυτά, πόσο μάλλον να τα πληρώσω κιόλας, επειδή όμως ήταν το μόνο διαθέσιμο 1.5 που έβρισκα το πήρα και ευτυχως έχω ενθουσιαστεί με όλα τα έξτρα αν εξαιρέσεις τις κόκκινες δαγκάνες και την μαύρη οροφη που δν μου λένε και κάτι . φωτογραφίες δν ανεβάζω γιατί απότι έχω δει ήδη ανεβηκαν πολλές στο grey indium Που έχω και στην συγκεκριμένη εκδοση )
      Ως προς τα μηχανικά τώρα , δν ξαναείχα αυτόματο αν και είχα οδηγήσει αρκετές φορές . το κιβώτιο του φίλοι μου είναι εκπληκτικο !!! αθορυβο και γρήγορο !! δν καταλαβαινω ούτε πότε ανεβάζει ουτε πότε κατεβάζει ταχύτητες . συνήθως έχω την επιλογή νορμαλ αλλά εχω δοκιμάσει και την eco ( δεν είναι ψόφιο το αμάξι ) και την σπόρτ (καλή αλλά με καλύπτει κ το νορμάλ, οπότε γτ να ανεβάζω κατανάλωση . Το αυτόματο χειρόφρενο πολύ βολικό και πρακτικό , μόνιμα έχω το autohold . H μηχανή του αυτοκινήτου πολύ αθόρυβη και πολύ σπιρτόζα . Δεν περίμενα ότι θα σπινάρει στην εκκίνηση τόσο εύκολα . είχα δοκιμάσει στο test drive , το 1000αρι και ήμουν αρκετά ικανοποιημένος , τελικά αποφάσισα να πάρω το 1.5 από φόβο μην κρεμάσει το turbo μετά από χρόνια . Τελικά είναι απόλαυση να πας με 120 εθνικη και πατώντας το γκάζι να κολλάς πίσω στο κάθισμα και όταν κοιτάς το καντράν να έχει φτάσει 170... τα 0-100 το αυτοκίνητο τα πιάνει για πλάκα .
      Μία άλλη φοβία μου που καταρίφθηκε είναι το πλάγιασμα του και το κράτημα του στις στροφές . Καταρχήν δν πλαγιάζει σχεδόν καθόλου !! εμένα δν με ενοχλεί και τόσο αυτό αλλα είναι πολύ ξεκουραστο για συνοδηγους και πίσω καθίσματα, για να μην ζαλίζονται . εγω είχα κοντό αμάξι πρίν και λόγω υψους του Τ-ROC φοβόμουν το πλάγιασμα, αλλά ευτυχώς πολύ λιγότερο από τα προηγούμενα κοντά αυτοκίνητα που είχα . Ως προς το κράτημα δν το συζητώ!! δν έχω καταφέρει ακόμα να νιώσω πρόσφυση ή ελαφρύ γλιστημα σε στροφή ... το περισσότερο που έχω πάει είναι 120 σε στροφή δομοκού!! προφανώς όχι απότομη , αλλά αν δν δοκίμαζα , σίγουρα δν θα πήγαινα τόσο .
      Ενα αλλο θετικό του αμαξιού που δν υπολόγιζα είναι η ηχομόνωση της καμπίνας !! δν ακούγεται μηχανή και σχεδόν τπτ απ'έξω. μου έτυχε να με φωνάξει φίλος από το πεζοδρόμιο και δν άκουσα τπτ!! προφανώς με κλειστά τζάμια όλα αυτά , γτ όταν ανοίξεις παραθυρα , νιώθεις άλλο αμάξι! παλιότερα ταξίδευα και με λίγο ανοιχτο παράθυρο που κ που να ανανεώνεται αέρας! πλέον δν θέλω με τπτ να ανοίξω παράθυρα .
      ως προς την άνεση χώρου είμαι αρκετά ικανοποιημένος , θεωρώ πως καλύπτει 4μελη οικογένεια , πόσο μάλλον εμένα που είμαι απλά παντρεμένος . Βλέπωντας πάντως τους χώρους του τ-ροκ απορώ για ποιο λόγο κάποιοι αγοράζουν mercedes glr ή audi q2 , που υστερούν αρκετά σε άνεση ! τέσπα εμένα με καλύπτει σε χώρους και μου φαίνεται αρκετά μικρή η διαφορά από το τιγκουάν !
      ένα μείον που θεωρούσα πρίν αγοράσω το αυτοκίνητο , αλλά πλέον απορώ γτ αναφέρεται είναι τα φτηνά πλαστικά του αυτοκινήτου ! εμένα μου αρέσουν κάθε μέρα και πιο πολύ και ειδικά τα γυαλιστερά φιλέτα σε πόρτες , ταμπλο και λεβιέ, θεωρώ ότι είναι η τάση και για τα επόμενα μοντέλα!
      στα αρνητικά θα έλεγα την μικρο γυφτιά να μην έχουν και οι πίσω πόρτες πλαστικά φιλέτα με κόκκινη λεντ γραμμή και κρυφό λεντ φωτισμό . κρίμα σε experience εκδοση αυτό να λείπει . επίσης στεναχωρέθηκα αρκετα όταν συνηδητοποίησα πως οι εκδόσεις experience του εξωτερικού έχουν και άλλα εξτρα που εδώ λείπουν . (όπως ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες , κλείδωμα και ξεκλείδωμα χωρίς κλειδί αλλά με χειρολαβη , κουμπια επικοινωνίας στο φως στην οροφή κτλπ)
      ένα ακόμη μικρό μειον θα έλεγα ότι είναι η κατανάλωση του , εγώ έχω μέσο όρο 8.5λτ/100χλμ . βέβαια το πατάω λίγο λόγω αρχής και θεωρώ θα πέσει στο 8 , αλλά από καινούριο αυτοκίνητο περίμενα κατι καλύτερο . βεβαια σε συντηρητικο οδήγημα με λειτουργία 2 κυλίνδρων (που επίσης δν καταλαβαίνεις πότε ενεργοποιείται και πότε όχι) εύκολα πας σε μέση κατανάλωση 6.5 που είναι καλή για τέτοιο αμάξι ! αλλά δύσκολα αντιστέκεσαι πιστεύω στο γκάζι έχοντας 150hp!!
      τελευταία θα έλεγα , πως δν εχω καταλαβει πως επηρεαζεται το start-stop συστημα σε στάση ανάλογα με πάτημα του φρένου! άλλοτε πεφτουν στροφές στο μηδεν άλλοτε στο ρελαντι! τεσπα είπαμε θα διαβάσω και βιβλίο και θα τα βρώ!!
      anyway αρκετα σας κούρασα, στο διαταύτα θα έλεγα πως εγω έψαχνα για ιαπωνικο suv , για διάφορους λόγους κατέληξα στο τ-ροκ αλλά δν το μετάνιωσα στιγμη! πλέον το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν και απ'οτι φαίνεται θα αποτελέσει το επόμενο best seller της volkwagen group!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • RE: VW T-Roc

      Ευχαριστω για τις ευχές .
      Παραγγελία έκανα από καρεντα μαρούσι , εξτρα πάνω έχει το sport pack (καθισματα με λιγο δερμα , κοκκινες δαγκανες φρενων , μαυρη επενδυση οροφης, πισω τζαμια φιμε ) , δεν το επελεξα εγω , αλλα στην αναζήτηση μου ήταν το μόνο διαθέσιμο 1500 (από Τρίκαλα σκέψου είμαι) . Υπηρχε μάλλον άλλο ένα πορτοκαλι , το δικό μου ειναι grey indium . Το βιταρα το εκανα τεστ ντραιβ ναι , ωραιο αμαξι σαν κινητηρας και ομορφο εξωτερικα . Εσωτερικά όμως είναι σαν αμαξι δεκαετιας . Οταν τυχαια ,ενώ πήγαινα να δω το karoq , μπήκα μέσα σε t-roc χαζεψα . Το ταμπλό μου αρέσει πάρα πολύ , ειδικά οθόνη και ψηφιακό καντράν . Μπορεί όντως κάποια πλαστικά να είναι σκληρά ,όπως λένε , αλλά εμένα δν με εχει ενοχλήση προς το παρόν . Το εσωτερικό μου φαίνεται αρκετά όμορφο και πρακτικό σε χώρους . Ετσι κάπως κατέληξα εκεί .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • RE: VW T-Roc

      Καλημέρα σας ,
      προχθες παρελαβα το t-roc 1.5 experience αυτοματο και δυστυχως από την καρέντα γιατί ήταν το μόνο διαθέσιμο 1.5 που εβρισκα . Λεω δυστυχώς από καρέντα γτ η εξυπηρέτηση τους ήταν μέτρια και ήταν αναξιόπιστοι και στην συμφωνία , όπου είχαμε συμφωνήσει δώρο συναγερμό , ο οποίος δεν μπήκε ποτέ .
      Ως προς το αμάξι τώρα, αν και είναι σε διαδικασία στρωσίματος είμαι πολύ ικανοποιημένος . Τα ηλεκτρονικά όλα δουλεύουν άψογα και είναι εύκολα στην χρήση και στην κατανόηση . Το κιβώτιο ταχυτήτων πολύ καλό και γρήγορο, δν καταλαβαίνεις πότε αλλάζει ταχύτητες αν δεν έχεις το νου σου . Η οδηγική συμπεριφορά και η δύναμη του αυτοκινητου φαίνονται πολύ καλα αν και δεν έχω πάει πάνω από 3.000 στροφές . Προς το παρόν έχω κάνει 400χιλιόμετρα , οπότε δεν έχω ακόμα πλήρη εικόνα . Πριν δω το T-roc , η σκέψη μου για νέο αυτοκίνητο ήταν το suzuki vitara , προς το παρόν και ελπίζω και πάντα να μην μετανιώσω για την επιλογή , αν και ανεβήκαμε λίγο οικονομικά .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • RE: VW T-Roc

      Καλησπερα και απο μενα . Επιβεβαιώνω πως για τα 1500 κυβικά υπάρχει έλλειψη στην αγορά και θα παει με παραγγελία για νεα αγορά , οποτε υπολογίζεται τέλη Σεπτέμβρη . Επισης φημολογείται απο vw πως θα υπάρχει αύξηση τιμής γύρω στα 800ευρω λογω μεγάλης ζήτησης του συγκεκριμένου μοντέλου .
      Αυτο που θα ήθελα να ρωτήσω ειναι αν γνωρίζει κανενας στην έκδοση 1500 experience αν περιλαμβάνονται και τα ταπακια που γράφουν t-roc . Το ρωτάω γτ ενω μολις συμφώνησα για το τελευταίο διαθέσιμο απο την καρεντα αλλα δν μου το δίνουν με τα ταπακια t-roc αλλα απλα vw. Ισχυρίζονται κιολας πως χρεώνονται έξτρα , ενω με automarin που ειχα μιλήσει μου είπαν πάντα την έκδοση experience την δίνουν με ταπακια t-roc.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      troc13
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr