-
Nonos όντως το yaris έχει θεματάκι με το dpf. Το νέο yaris δεν γνωρίζουμε αν έχει βελτιωθεί Ή όχι καθότι η toyota δίνει έμφαση στην υβριδική Τεχνολογία και όχι στα diesel.
Το υγραέριο είναι μια συμφέρουσα λύση αλλά με ρισκο ενδεχόμενης βλάβης. Αυτή τη στιγμή δουλεύω με micra αέριο.
Επίσης, έχοντας οδηγήσει όλα τα yaris απ το πρώτο εκτός από το τελευταίο, απορώ με την toyota που δεν έχει βελτιωθεί στους τομείς της σχεδίασης και της άνεσης, τη στιγμή που η Citroen έχει ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο με εξαιρετική οδική συμπεριφορά και κυρίως άνεσης. -
Δε νομίζω να φταίει το yaris για αυτό. Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά εντός πόλης και δεν πιέζονται ποτέ λογικό είναι να μπουκώνουν το DPF τους.
Όλοι αυτοί που αγόρασαν μικρά diesel για να κάνουν Κολιάτσου Παγκράτι θα ταλαιπωρηθούν πολύ και το dpf θα είναι το λιγότερο. Επιπλέον όσοι το βγάζουν δηλητηριάζουν την ατμόσφαιρα. Αλήθεια, ΚΤΕΟ περνάνε έτσι τα αυτοκίνητα;Για εκπαιδευτικό αυτοκίνητο yaris και μόνο yaris σε βενζίνη. Αν υπάρχει η δυνατότητα για υβριδικό ακόμα καλύτερα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δε νομίζω να φταίει το yaris για αυτό. Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που κινούνται αποκλειστικά εντός πόλης και δεν πιέζονται ποτέ λογικό είναι να μπουκώνουν το DPF τους.
Όλοι αυτοί που αγόρασαν μικρά diesel για να κάνουν Κολιάτσου Παγκράτι θα ταλαιπωρηθούν πολύ και το dpf θα είναι το λιγότερο. Επιπλέον όσοι το βγάζουν δηλητηριάζουν την ατμόσφαιρα. Αλήθεια, ΚΤΕΟ περνάνε έτσι τα αυτοκίνητα;Για εκπαιδευτικό αυτοκίνητο yaris και μόνο yaris σε βενζίνη. Αν υπάρχει η δυνατότητα για υβριδικό ακόμα καλύτερα.
+1
Δε φταιει το γιαρις πετρελαιο για το dpf αλλα οι διαδρομεςΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ειναι παραπανω απο πολλα τα yaris diesel που ξερω να εχουν φτασει να μπερδεψουν ανεξελεγκτα πετρελαιο-λαδια...
-
Υβριδικό δεν γίνεται λόγω αυτόματου κιβωτίου. Το yaris λόγω 1.5cc θα έχει καλύτερη ροπή χαμηλά από το 1.2 c3 με τα 82. Το c3 βενζίνη με τα 110 και το diesel με τα 100 πως τα βλέπετε; Είμαι 51% προς c3 αλλά με προβληματίζει κυρίως ο κινητήρας. Πιο στρωτος θα ειναι ο Ιάπωνας.
Γνωρίζει κάποιος ποια προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει ένας πετρελαιοκινητήρες αν κινείται κυρίως εντός πόλεως; πλην dpf. -
Αθανατα μοτερακια του psa με εξαιρετικη φημη αξιοπιστιας και τα δινει και σε αλλους εκτος psa. Αν δηλαδη μονο αυτο σε προβληματιζει προχωρα αφοβα. Για τα diesel εννοω.
-
Αυτή την εβδομάδα βρήκα δύο γνωστούς. Ο ένας με γαλλικό diesel 3 χιλιάρικα ζημιά και ο δεύτερος με γιαπωνέζικο 600. Και οι δύο νοθευμένο πετρέλαιο. Οπότε απορρίπτουμε πετρελαιοκίνητα δια ροπάλου. Στα βενζινοκινητα θεωρητικά του yaris θα είναι πιο αξιόπιστος . Γνωρίζει κάποιος αν οι βενζίνης της Citroen είναι εξίσου αξιόπιστοι; Με ενδιαφέρει ο 1.2 με τα 82 κυρίως αλλά και με τα 110.
-
+1 για τα psa diesel, σκυλιά.
-
Ο χρήστης rainbowalker1 έγραψε:
Γνωρίζει κάποιος αν οι βενζίνης της Citroen είναι εξίσου αξιόπιστοι; Με ενδιαφέρει ο 1.2 με τα 82 κυρίως αλλά και με τα 110.Ειναι αρκετοι νεοι στην αγορα. Προσωπικα δεν εχει τυχει να διαβασω για προβληματα. Ωστοσο δεν ειμαι και ψαγμενος επαρκως πανω στα τρικυλινδρα psa.
-
Υπάρχουν γνώμες για Polo και Ibiza cng;
Αντί για την ακριβή βενζίνη και το ρίσκο του πετρελαίου, υπάρχει και το οικονομικό και οικολογικό cng. Τα δυο αυτά οχήματα σαν αυτοκίνητα είναι πάρα πολύ καλά, αλλά είναι μεγάλο το ρίσκο για αγορά ενός εκπαιδευτικού από το VW group ελέω αξιοπιστίας. Έχουν βελτιωθεί στο θέμα βλαβών τα VAG ή να τα αποφύγω καλύτερα; -
Και εγω για φυσικο αεριο θα κοιταζα, δεν εχουν τοσο εντονο το θεμα με τις επικαθησεις στις βαλβιδες εισαγωγης λογω διαφορετικου καυσιμου. Και γενικα τα τουρμπο και ολα τα κυκλωματα ειναι πιο καθαρα σε συγκριση με βενζινη.
Απο οικονομια στην μετακινηση ειναι φανταζομαι δεδομενοΓενικα στα ντιζελ μιας και ανεφερθηκε πιο πριν, το αντμπλου σε συστηματα οπως αυτο της PSA βοηθα-ενισχυει την παθητικη αναγεννηση του φιλτρου dpf
-
Φιλος δάσκαλος οδήγησης έβαλε πρόσφατα φυσικό αέριο σε δυο Yaris mk2 που έχει και έχει μείνει πολύ ευχαριστημένος
-
Ο ενδοιασμός μου δεν είναι για το φυσικό αέριο αλλά για τα ενδεχόμενα προβλήματα αξιοπιστίας του VAG. Το polo είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Η προϊστορία της εταιρείας στο θέμα της αξιοπιστίας με προβληματίζει, διότι η χρήση θα είναι αρκετά απαιτητική.
Τα διάφορα adblue και eolys βοηθούν το dpf αλλά και πάλι το συνεχές ξεκίνα σταμάτα στα σύγχρονα ντίζελ δημιουργεί πρόβλημα. Άσε το νοθευμένο καύσιμο που μπορεί να προκαλέσει ζημιά αρκετών χιλιάδων ευρώ. -
Επαναφέρω το θέμα γιατί σε λίγο καιρό πρέπει να ληφθεί απόφαση.
Κλείνω προς το Mini cooper 4πορτο. Ο ενδοιασμός μου είναι αν θα επιλέξω βενζίνη η πετρέλαιο. Η χρήση σαν εκπαιδευτικό θα είναι περισσότερο εντός πόλεως με συχνά ξεκίνα - σταμάτα. Το DPF θα καταπονείται αρκετά. Η αγορά είναι περίπου το ίδιο οπότε πρέπει να δούμε τι είναι καλύτερο για την συγκεκριμένη περίπτωση. Εσείς τι προτείνετε; Να επιλέξω βενζίνη σαν πιο safe επιλογή με παραπάνω κόστος στα καύσιμα ή diesel με το ρίσκο DPF και νοθεία στα καύσιμα; -
Συγνώμη αλλά θα πάρεις Mini για εκπαιδευτικό? Το οποίο εκτός του ότι είναι ακριβό, είναι επιρρεπές σε βλάβες και πανάκριβο σε συντήρηση?
-
To Mini είναι ίσως το πιο όμορφο, παιχνιδιάρικο όχημα στην κατηγορία του. Αυτό δεν σημαίνει πως είναι 'για όλες τις δουλειές' ή πως 'απευθύνεται' σε κάθε είδος οδηγού και ειδικά σε μαθητευόμενους... Καλύτερα το απρόσωπο yaris ή το ευγενέστατο c3. Όσο αφορά το καύσιμο προσωπικά προκρίνω το ντίζελ (εκτός και αν τελικά οι ταξιτζήδες που είναι ντιζελοκίνητοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται )
-
Μπορεί όμως να φέρει πελατεία. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν νεαρές κοπελίτσες προτιμούσαν τη συγκεκριμένη σχολή μόνο και μόνο λόγω του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Όσο αφορά το καύσιμο προσωπικά προκρίνω το ντίζελ (εκτός και αν τελικά οι ταξιτζήδες που είναι ντιζελοκίνητοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται )Μια ένσταση, γιατί οι ταξιτζήδες βγάζουν το DPF και κάνουν και άλλες μαϊμουδιές. Δηλαδή ενέργειες παράνομες και επιζήμιες για την δημόσια υγεία, μόνο και μόνο για την τσέπη τους.
Για εμένα το καλύτερο εκπαιδευτικό είναι ένα Suzuki mild hybrid (εν λέω Yaris γιατί είναι αποκλειστικά αυτόματο), το οποίο καίει πολύ λίγο και δεν έχει το θέμα των diesel στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα και στην κίνηση μέσα στην πόλη.
-
Μια ένσταση, γιατί οι ταξιτζήδες βγάζουν το DPF και κάνουν και άλλες μαϊμουδιές. Δηλαδή ενέργειες παράνομες και επιζήμιες για την δημόσια υγεία, μόνο και μόνο για την τσέπη τους....
Φίλε Φάνη εντάξει οι ταξιτζήδες μπορεί να το κάνουν αυτό σε μεγάλο ποσοστό αλλά αυτό δεν σημαίνει πως το πετρέλαιο είναι ασύμφορο. Τουναντίον δεκαετίες τώρα είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση για επαγγελματικά οχήματα με 'Συχνέ στάσεις'
Επίσης τα οχήματα που προορίζονται για εκπαίδευση νέων οδηγών δεν ψάχνουν να βρουν ντε και καλά τα μποτιλιαρίσματα. Συχνά κινούνται και σε ανοικτούς δρόμους για εκμάθηση και κατανόηση του ψάρακα στην έννοια της πορείας.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φίλε Φάνη εντάξει οι ταξιτζήδες μπορεί να το κάνουν αυτό σε μεγάλο ποσοστό αλλά αυτό δεν σημαίνει πως το πετρέλαιο είναι ασύμφορο. Τουναντίον δεκαετίες τώρα είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση για επαγγελματικά οχήματα με 'Συχνέ στάσεις'Σωστά! Αλλά τόσες δεκαετίες δεν είχαν όλα αυτά τα συστήματα, ήταν απλές ντιζελομηχανές. Πλέον τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Σίγουρα από κατανάλωση συμφέρουν, αλλά στην Ελλάδα η πιθανότητα ζημιάς είναι αυξημένη. Αυτό λέω, οπότε ο καθένας πρέπει να το ζυγίσει.
Yaris vs C3 για εκπαιδευτικό