-
BMW 325 coupe τρίλιτρο ατμοσφαιρικό του 2008 με 218 άλογα (πολύ λίγα για το μέγεθος του μοτέρ).
Παρόλα αυτά, ομολογώ ότι στα 10 χρόνια που το έχω η δύναμη δεν μου έχει λείψει σε σχέση με την οδήγηση που κάνω.
-
Ε με 220 αλογα και 30 κιλα ροπη δε το λες και αργο
Νομιζω για ελληνικο δρομο ειναι στο οριο του ποσο γρηγορα μπορεις να πας ενα αμαξι. Οτιδηποτε παραπανω απ αυτο ειναι καθαρα για το χαβαλε του οδηγου, αλλα δεν εχει χρηστικη σημασια.
-
Πολύ καλό μοτέρ και πολύ οικονομικό για την ιπποδύναμη και τον κυβισμό του!
Είχα το 2.5αρι με την ίδια απόδοση στην Ζ4 (έκαιγε ελαφρώς λιγότερο παρόλο το αυτόματο, λόγω βάρους). Επίσης είχα 325ti με το 2.5αρι Μ54, αρκετά πιο βενζινοβόρο μοτέρ. Και ο 3λιτρος Μ54 με απόδοση 231 ίππους, στου πατέρα μου το αυτοκίνητο (αυτόματο και 4κινητο, αλλά όχι SUV) καίει επίσης αρκετά (όταν δεν πρόσεχα καθόλου ήμουν στο 19 μέσα στην πόλη!!) αλλά έχω κάνει και γρήγορο ταξίδι με 10-11λτ/100χλμ.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
BMW 325 coupe τρίλιτρο ατμοσφαιρικό του 2008 με 218 άλογα (πολύ λίγα για το μέγεθος του μοτέρ).Παρόλα αυτά, ομολογώ ότι στα 10 χρόνια που το έχω η δύναμη δεν μου έχει λείψει σε σχέση με την οδήγηση που κάνω.
Τρομερο αυτοκινητο.. πραγματικα και με μοτερ διαμαντι. Αργο ουτε κατα διανοια .. και η καταναλωση ειναι σουπερ για το συγκεκριμενο μοτερ..
Να το χαιρεσαι φιλε Χρηστο. -
Ευχαριστώ πολύ!
Στις πιο δυσκολες οικονομικά στιγμές, σε ταξίδι είχα πετύχει και 7λ/100χλμ. Τώρα που κάπως ανάσανα και με έχει πασει πάλι η βλακεία μου, είμαι πάλι σταθερά πάνω από 13.
-
Σημερινή ημερήσια εξόρμηση στην Χαλκιδική.
Ταχύτητες όσο επιτρέπει η κίνηση στην αριστερή πλευρά του δρόμου (Γενικά από 60 - 130)
Με τιμή 0,889€/kg ισοδυναμεί με 3,29€/100km.
Με GOLF TGI 110PS

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σε κιλα το μετρανε αυτο; Δε το ηξερα.
-
Νοίκιασα ενα Hyundai i30 1.6 βενζινη στην Αγγλια
Εκανα 2170 χιλιομετρα σε αυτοκινητοδρομους, επαρχιακο, πολη και κατι μποτιλιαρισματα.
Ολα τα χιλιομετρα με 5 ατομα και 5 βαλίτσες.Κατανάλωση 5,89 λιτ/100
Εντυπωσιάστηκα
-
Κι εμείς! Εξαιρετική κατανάλωση. Ρε μήπως ήταν diesel τελικά;
-
Γλυφάδα - Πλαταριά Ηγουμενίτσας, με 2 ενήλικες 2 μωρά, μπαγκάζια και a/c στην περισσότερη διαδρομή και ταχύτητα που έπαιζε 110 με 130 , ένα στρογγυλό 6.0 έγραψε το τριπ. άνετη διαδρομή αλλά πολύ διόδια ρε φίλε...
seat ibiza 1.0 95psΣτάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Νοίκιασα ενα Hyundai i30 1.6 βενζινη στην ΑγγλιαΕκανα 2170 χιλιομετρα σε αυτοκινητοδρομους, επαρχιακο, πολη και κατι μποτιλιαρισματα.
Ολα τα χιλιομετρα με 5 ατομα και 5 βαλίτσες.Κατανάλωση 5,89 λιτ/100
Εντυπωσιάστηκα
Τι βενζινες εχουμε εμεις και τι η Αγγλια ομως...!?
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Νοίκιασα ενα Hyundai i30 1.6 βενζινη στην Αγγλια
Εκανα 2170 χιλιομετρα σε αυτοκινητοδρομους, επαρχιακο, πολη και κατι μποτιλιαρισματα.
Ολα τα χιλιομετρα με 5 ατομα και 5 βαλίτσες.Κατανάλωση 5,89 λιτ/100
Εντυπωσιάστηκα
Τι βενζινες εχουμε εμεις και τι η Αγγλια ομως...!?
Τις ίδιες, όταν βάζεις από σωστό πρατήριο! Ακόμη όμως κι αν δεχτούμε ότι έχουν καλύτερες βενζίνες, δεν μπορούν να προκύψουν τέτοιες διάφορες στην κατανάλωση.
Κατά τ' άλλα εγώ θεωρώ ότι ο bebes μάλλον κάποιο λάθος έχει κάνει είτε στους υπολογισμούς του είτε στη μετατροπή από mpg σε lt/100Km. Γιατί μικτή κατανάλωση 5,89 lt/100Km σε μικρομεσαίο με πλήρες φορτίο είναι εφικτή μόνο από diesel και όχι από 1600άρη βενζίνης. Επί παραδείγματι τα 40 mpg δίνουν 7,06 lt/100Km αν τα υπολογίσεις με UK mpg και 5,88 με US mpg.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Νοίκιασα ενα Hyundai i30 1.6 βενζινη στην Αγγλια
Εκανα 2170 χιλιομετρα σε αυτοκινητοδρομους, επαρχιακο, πολη και κατι μποτιλιαρισματα.
Ολα τα χιλιομετρα με 5 ατομα και 5 βαλίτσες.Κατανάλωση 5,89 λιτ/100
Εντυπωσιάστηκα
Τι βενζινες εχουμε εμεις και τι η Αγγλια ομως...!?
Τις ίδιες, όταν βάζεις από σωστό πρατήριο! Ακόμη όμως κι αν δεχτούμε ότι έχουν καλύτερες βενζίνες, δεν μπορούν να προκύψουν τέτοιες διάφορες στην κατανάλωση.
Κατά τ' άλλα εγώ θεωρώ ότι ο bebes μάλλον κάποιο λάθος έχει κάνει είτε στους υπολογισμούς του είτε στη μετατροπή από mpg σε lt/100Km. Γιατί μικτή κατανάλωση 5,89 lt/100Km σε μικρομεσαίο με πλήρες φορτίο είναι εφικτή μόνο από diesel και όχι από 1600άρη βενζίνης. Επί παραδείγματι τα 40 mpg δίνουν 7,06 lt/100Km αν τα υπολογίσεις με UK mpg και 5,88 με US mpg.
Τους υπολογισμούς τους έκανα διαιρώντας τα συνολικά λίτρα βενζίνης που έβαλα (από τις αποδείξεις) με τα συνολικά μίλια που μετέτρεψαν σε χιλιόμετρα. Δεν μπορούσα κι εγώ να πιστέψω τις ενδείξεις του τριπ, πίστευα ότι κάνω κάπου λάθος [emoji15]



Από περιέργεια κοίταξα και στο spritmonitor και είδα ότι υπάρχουν και καλύτερες επιδόσεις από τη δίκη μου. Σκέψου ότι είχα μια δυσκολία στην προσαρμογή και λόγω αυτοκινήτου και λόγω ανάποδες οδήγησης.
Δεν έτρεχα όμως, παίζει κι αυτό το ρόλο τουSent from my iPhone using Tapatalk
-
OK, απίστευτη καταναλωση, ακόμη κι αν δεν έτρεχες. Παρακάτω και από του trip computer που δίνει 46,3 mpg δηλαδή 6,1 lt/100Km.
-
Η κατανάλωση αυτή αφορά τον 1.6 GDI ατμόσφαιρα;
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Διαδρομη με το Σμαρτ με 35 βαθμους και ανοιχτο A/C: 8.9lt/100
Ιδια διαδρομη ιδιες συνθηκες χωρις A/C: 5.7lt/100Συμπερασμα: Με αυτο το αμαξι στεκει οικονομοτεχνικα να παθεις θερμοπληξια παρα να ανοιξεις τον κλιματισμο.
-
https://www.clevermarket.gr/proionta/au ... nos_88610/
-
-
Με αυτό πρέπει να περάσεις ΚΤΕΟ για μετατροπή σε χόβερκραφτ.
-
Το χειροτερο ειναι οτι προς στιγμη το σκεφτηκα σοβαρα για μερικα δευτερολεπτα
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽