-
Ο χρήστης panasol έγραψε:
Είναι θέμα αυτό με το service.Ειδικά για όσους δε μένουν Αθήνα..
Σου είπαν καθόλου τιμές και εκδόσεις;;
Γιατί με αυτά που διαβαζω είναι απαγορευτικεςΝαι αλλά δεν ήταν τιμές Ελλάδας οπότε δε θα βγει άκρη
-
Από 31200 ξεκινάει στην Γαλλία
https://www.dsautomobiles.fr/guide-d-ac ... ?pid=14714
Δείτε και το 3008 και κάντε την σύγκριση .
-
Ας πούμε τώρα σας αρέσει αυτό το πράγμα το ds και δεν σας αρέσει το suzuki.
Δεν έχω ξανά δει πιο άσχημο. -
Μου αρέσει panasol που κάθεσαι και 'απολογείσαι' για τα θέλω σου...
Που την 'κορυφαία μηχανολογικά κατασκευή' την έχουν επιλέξει από την αρχή του χρόνου δεκατρία (13) άτομα, την Χ1 903, και το XC40 που μόλις ήρθε 188 σε ένα σύνολο ταξινομήσεων 19.429 αυτοκινήτων SUV (Ιούλιος 2018).
Πράγμα που σημαίνει πως στα 1500 άτομα που αγοράζουν SUV στην Ελλάδα, μόνο ένας ένας επιλέγει την κορυφαία μηχανολογικά κατασκευή. Οι υπόλοιποι 1499 δεν ξέρουν από αυτοκίνητα και αγοράζουν για τις οθόνες, την μούρη, κλπ...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Οι υπόλοιποι 1499 δεν ξέρουν από αυτοκίνητα και αγοράζουν για τις οθόνες, την μούρη, κλπ...Μη σου κάνει εντύπωση αυτό πάντως.
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Ας πούμε τώρα σας αρέσει αυτό το πράγμα το ds και δεν σας αρέσει το suzuki.
Δεν έχω ξανά δει πιο άσχημο.Σαν να λέμε, συγκρίνεται ένα γκουρμέ πιάτο με έναν πατσα; πιο καλά τρως με το δεύτερο πχ.....
'Πράγμα' το DS7 που είναι στατικά ένα κόσμημα μέσα έξω; για το ίδιο μιλάμε; -
Εδώ είναι και το μάρκετινγκ ,όνομα , διαφημίσεις κτλ
Αλλιώς βγαίνεις δηλαδή στο δρόμο με BMW , VOLVO κι αλλιώς με DS ; Εν έτη 2018 ;
Σα τα κινητά δηλαδή ; Αλλιώς είναι να πετάς στο τραπεζάκι, όταν πας για καφέ το iphone X-men , αλλιώς το huawei p20 pro κι αλλιώς το xiaomi mi 8 ... το ds δεν είναι nokia 3310 ...
Δε θα ντρεπόμουν καθόλου να κυκλοφορούσα με το συγκεκριμένο DS ...
Όλα τα ίδια είναι , σύγχρονα με κορυφαία υλικά , το καλύτερο φυσικά είναι να αφιερωθεί λίγος παραπάνω χρόνος για κατ' oίκον επίσκεψη , να μπειτε να δείτε αν βολεύεστε , να δείτε χώρους , να κάνετε test drive και υπολογισμό σε χαρτί ... με όλες (όσο είναι ) δυνατόν τις επιλογές και τις προσφορές τα + & τα - , κόστος κτήσης , service , εφορίας , ασφάλειας , καυσίμων.
Ο καθένας βλέπει τα πράγματα διαφορετικά και έχει διαφορετικές ανάγκες και θέλω , έχει διαφορετικό ύψος - πλάτος , στη παρούσα αναζήτηση θα υπάρχει και 2ος οδηγός , όταν κι αν χρειαστεί ... (που μάλλον βλέπω να γίνεται 1η οδηγός η σύζυγος και να καταλήγεις με το Α1 ) -
Επειδή τα έχω δει όλα αυτά που λες και τα έχω κάνει test drive , x1,tiguan,xc40,3008, κλπ , κατέληξα στο skoda kodiaq με dsg7 kai 4x4 και αυτό λόγο ποιότητας κύλισης ασφαλείας αλλά και χώρων, τεράστιων χωρών, γενικά ήμουν λίγο κομπλεξικός με τις μάρκες αλλά η skoda πια είναι άλλο level, παλιά ούτε θα την πλησίασα, ρίξε του εάν θέλεις μια ματιά, ελπίζω να σε βοήθησα λίγο, καλά μπάνια
-
Νομίζω ότι τελικά συγκλίνουμε σε ένα συμπέρασμα: αυτό που αγόρασε ο καθένας είναι το καλύτερο
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Νομίζω ότι τελικά συγκλίνουμε σε ένα συμπέρασμα: αυτό που αγόρασε ο καθένας είναι το καλύτεροΓια αυτόν, με βάση τις προτεραιότητες, τις ανάγκες του, και το budget
Γιατί αν δεν είναι, έκανε μαλακία αγορά. Ευτυχώς εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν παραδεχτεί ότι έχουν κάνει μαλακία αγορά.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι υπόλοιποι 1499 δεν ξέρουν από αυτοκίνητα και αγοράζουν για τις οθόνες, την μούρη, κλπ...
Μη σου κάνει εντύπωση αυτό πάντως.
Εννοείται, τι εντύπωση να μου κάνει; Τι πιο λογικό στα 1500 άτομα, ένας να είναι ο γνώστης, ο σούπερ ειδήμων και οι υπόλοιποι 1499 να είναι οι **άσχετοι **που τους πλασάρει το μάρκετινγκ την σαβούρα
Για αυτό υπάρχουν και τα εξειδικευμένα αυτοκινητιστικά φόρουμ, όπου υπάρχουν οι ειδικοί, οι γνώστες (για να το πιστεύουν έτσι θα είναι) που ενημερώνουν εμάς, τον απλό ανυποψίαστο υποψήφιο αγοραστή, ποιο είναι το σωστό εργαλείο που πρέπει να αγοράσουμε, ώστε να μην μας πιάσουν κορόιδα εταιρείες όπως η BMW και μας πουλήσουν φύκια και μεταξωτές κορδέλες, premiumίλες, κλπ!
-
Panasol το ιδιο ακριβως διλημμα ειχα και εγω...Τελικα στα 32 μου που πλεον ευτυχως δε περηφανευομαι με τα ποσα μπαινω σε καθε στροφη σε δημοσιο δρομο(ειδικα με παιδια μεσα που δεν εχω) αλλα κυριο μελημα μου ειναι να παω ατσαλακωτος ηρεμος ξεκουραστος και κυριως ασφαλης στο προορισμο μου...( βεβαια ενας τυπος π με περασε με 100+ σημερα πρωι πρωι μεσα σε κατοικημενο χωριο της χαλκιδικης δε νομιζω να συμφωνει αλλα τελος παντων...)
Μεσα στο αμαξι περναω το χρονο μου και το εσωτερικο με τις οθονουλες τις ανεσεις και τις θηκες για μαλ.. ειναι βασικο να μ αρεσει καθως κανω και κανα 30χιλ χλμ το χρονο...
Η x1 οδηγιεται σχεδον σα χατσμπακ αλλα τη καθε λακουβα τη νοιωθεις.
Το εσωτερικο ποιοτικοτερο απο το xc40 αλλα οχι τοσο ομορφο.
Το xc40 λοιπον εμενα προσωπικα με ικανοποιησε σε αυτα π ηθελα και το διαλεξα( η αναρτηση του αν το χεις οδηγησει θα ειδες ποσο καλη ειναι,πραγματικα πας ατσαλακωτος στους κωλοδρομους μας)Υγ : η γυναικα μαλλον φετος θα παρει το 3008.Στην αρχη ειχα καποιες ενστασεις με οτι τραγικα προβληματα ειχα ακουσει για το προηγουμενο μοντελο αλλα πλεον βλεπω οτι ολοι οι κατοχοι ειναι ευχαριστημενοι...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
μαλλον σκεφτομαστε ακριβως με τον ιδιο τροπο...
Σημερα πηγα και στην τοπικη BMW
πρακτικα...βενζινη 140 αλογα αυτοματο σε εκδοση xline advanced + πακετο innovation + harman kardon + ηλιοροφη...
παει κοντα στα 47700
αυτη χωρις εκπτωση....απο Δευτερα θα μου εχει τιμη με εκπτωση (αν και μου ειπε οτι δυσκολα κανουν εκπτωσεις στα xline advanced γιατι ερχονται ηδη με μειωση τιμης)
μου προτεινε και εταιρικο (οχι leasing) της BMW με τον diesel κινητηρα με 231 (ποιημα) με παρομοιο εξοπλισμο (λειπει το kardon) με ιδια περιπου τιμη..(αυτοκινητο ετους με 5500 χλμ) και αρχικη 64+
ουσιαστικα πληρωνεις τον κινητηρα....με οτι αυτο συνεπαγεται ( συν οι επιδοσεις , μειον καταναλωση και φορος πολυτελειας ...στην 8ετια πχ ειναι 3100 συνολικα)
το εσωτερικο της Χ1 μου φανηκε ποιοτικοτερο σε θεμα υλικων....αλλα σαφως πιο συντηρητικο...
θα περιμενω απο Δευτερα τις τελικες τιμες (και απο το volvo...εστειλα email στον αντιπροσωπο με οσα 'ασχημα' ειδα..σημαδακια , hairlines κτλ κτλ) -
Ημουν σε έρευνα αγοράς πριν ένα χρόνο και κατέληξα στο Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG7 με τα 190 άλογα στην μεσαία έκδοση εξοπλισμού. Κάντε ένα τεστ ντραιβ. Μετά από 25.000χλμ είμαι ενθουσιασμένος.Είναι premium αυτοκίνητο σε όλα εκτός από όνομα και τιμή.Κοστίζει περίπου 37.000 . Η ποιότητα είναι εξαιρετική,ο εξοπλισμός υπερπλήρης,οι επιδόσεις σχεδόν GTi (0-100 κάτω από 8'' και στο κοντερ είδα μέχρι 230χλμ) και η κατανάλωση μικρή για τον όγκο και βάρος του αυτοκινήτου.Είχα ξεκινήσει για το 3008 αλλά το βρήκα υπερβολικά ακριβό για τόσο αδύναμο μοτερ και χωρίς 4κίνηση.Το XC40 θα το κοιτούσα αλλά απέχει περισσότερα από 10.000 ευρώ από το Tiguan στην αντίστοιχη έκδοση και δεν νομίζω ότι θα τα έδινα αν υπήρχε όταν έκανα την αγορά.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Οι υπόλοιποι 1499 δεν ξέρουν από αυτοκίνητα και αγοράζουν για τις οθόνες, την μούρη, κλπ...
Μη σου κάνει εντύπωση αυτό πάντως.
Εννοείται, τι εντύπωση να μου κάνει; Τι πιο λογικό στα 1500 άτομα, ένας να είναι ο γνώστης, ο σούπερ ειδήμων και οι υπόλοιποι 1499 να είναι οι **άσχετοι **που τους πλασάρει το μάρκετινγκ την σαβούρα
Για αυτό υπάρχουν και τα εξειδικευμένα αυτοκινητιστικά φόρουμ, όπου υπάρχουν οι ειδικοί, οι γνώστες (για να το πιστεύουν έτσι θα είναι) που ενημερώνουν εμάς, τον απλό ανυποψίαστο υποψήφιο αγοραστή, ποιο είναι το σωστό εργαλείο που πρέπει να αγοράσουμε, ώστε να μην μας πιάσουν κορόιδα εταιρείες όπως η BMW και μας πουλήσουν φύκια και μεταξωτές κορδέλες, premiumίλες, κλπ!
Ε ναι...πες τα ρε φίλε, έλεος δηλαδή. Ακου 1/1500...και να μην μας κάνει και εντύπωση...τι είναι αυτό ρε;;;;;;;[emoji23][emoji23][emoji23]
Το νου σας οι υπόλοιποι 1499 που ανήκω και εγώ... κυκλοφορούν ανάμεσα μας.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μια πρόταση που δεν έχει αναφερθεί για SUV full extras αγγίζοντας premium εξοπλισμό , σούπερ σε χώρους,δυνατό diesel κινητήρα με 210 άλογα και 2λιτρο,οδηγικά ενδιαφέρον,8 χρόνια εγγύηση και τιμή γύρω στα 40-42χλ€ είναι το Ford Edge.Μονο το μέγεθος δεν ξέρω αν σε δυσκολεύει καθώς μια φορά το έχω δει στο δρόμο και μου φάνηκε στο μέγεθος του Xc60.
Έχει πολλά πινακίδωμενα η Ford στο site της και σε πολλά χρώματα να διαλέξεις.... -
Ο χρήστης panasol έγραψε:
μαλλον σκεφτομαστε ακριβως με τον ιδιο τροπο...Σημερα πηγα και στην τοπικη BMW
πρακτικα...βενζινη 140 αλογα αυτοματο σε εκδοση xline advanced + πακετο innovation + harman kardon + ηλιοροφη...
παει κοντα στα 47700
αυτη χωρις εκπτωση....απο Δευτερα θα μου εχει τιμη με εκπτωση (αν και μου ειπε οτι δυσκολα κανουν εκπτωσεις στα xline advanced γιατι ερχονται ηδη με μειωση τιμης)
μου προτεινε και εταιρικο (οχι leasing) της BMW με τον diesel κινητηρα με 231 (ποιημα) με παρομοιο εξοπλισμο (λειπει το kardon) με ιδια περιπου τιμη..(αυτοκινητο ετους με 5500 χλμ) και αρχικη 64+
ουσιαστικα πληρωνεις τον κινητηρα....με οτι αυτο συνεπαγεται ( συν οι επιδοσεις , μειον καταναλωση και φορος πολυτελειας ...στην 8ετια πχ ειναι 3100 συνολικα)
το εσωτερικο της Χ1 μου φανηκε ποιοτικοτερο σε θεμα υλικων....αλλα σαφως πιο συντηρητικο...
θα περιμενω απο Δευτερα τις τελικες τιμες (και απο το volvo...εστειλα email στον αντιπροσωπο με οσα 'ασχημα' ειδα..σημαδακια , hairlines κτλ κτλ)Το diesel με τα 231 είναι πολύ καλό, το έχω οδηγήσει και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο πάει τραίνο (έχω τα 190 εγώ, με μηχανικό).
Από κατανάλωση έχω 6,5 λίτρα/100χλμ με 70.000χλμ, σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη τιμή του καυσίμου είναι μια χαρά. Φόρος πολ. 440 το χρόνο, τέλη κυκλ. 152,40.Τα suv υπερτερούν σε χώρους για φόρτωμα, αλλά υστερούν σε οδηγική συμπεριφορά συγκριτικά με τα σεντάν.
Το ανανεωμένο s60 φαίνεται πολυ ενδιαφέρον, ρώτησες πότε έρχεται?
Ρώτα τη σύζυγο, 10 χρόνια γκρίνια είναι χειρότερα...
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
το Ford Edge ειναι τεραααααστιο......
το κακο με τον φορο πολυτελειας (αφορα το volvo και το 2λιτρο με τα 231 αλογα Χ1) ειναι οτι σε βαθος 8ετιας πχ (με την παρουσα νομοθεσια) βγαινει 3500 ευρω παραπανω..
λεφτα που μπορεις να τα ριξεις σε εξοπλισμο σε αλλο κινητηρα
Πρακτικα...αναμεσα στα εξης θα κινηθω
1)Volvo XC40 D4 AWD με 7000 χλμ
2)Νεα X1 1600cc βενζινη με 140 αλογα
3)Χ1 ετους διλιτρη με 6000 χλμ και 231 αλογα
4)3008ολα ειναι suv...δε θελει η συζυγος sedan κτλ....πορτα...μεγαλη πορτα
-
Εγώ θα το κοιτούσα λίγο διαφορετικά το θέμα SUV ή Sedan.
Η χώρα έχει γεμίσει SUV και Κροσόβερ. Παντού SUV και Κροσόβερ.
Αυτός είναι παράγοντας αποτρεπτικός για να πάρει κάποιος Sedan.
Ειδικά αυτοκίνητο Sedan που θεωρείται διαχρονικά το αυτοκίνητο του συνταξιούχου του δημοσίου που επιτέλους πήρε το εφάπαξ.Έτσι όπως είναι οι δρόμοι (κυρίως οι αστικοί) τα sedan και τα απλά χαμηλά αυτοκίνητα είναι σαν να κυκλοφορούν ανάμεσα σε 'βράχους με ρόδες'.
Μειωμένη ορατότητα, λιγότερη οδική ασφάλεια, αγχωτική οδήγηση, μεγαλύτερο ρίσκο για μικροτρακαρίσματα, δυσκολία στο παρκάρισμα, αδυσώπητο μπούλινγκ από οδηγούς SUV/Κροσόβερ και φυσικά διαφορετική αντιμετώπιση παντού.Από μένα Sedan ΟΧΙ.
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Ημουν σε έρευνα αγοράς πριν ένα χρόνο και κατέληξα στο Tiguan 2.0TDi 4Motion DSG7 με τα 190 άλογα στην μεσαία έκδοση εξοπλισμού. Κάντε ένα τεστ ντραιβ. Μετά από 25.000χλμ είμαι ενθουσιασμένος.Είναι premium αυτοκίνητο σε όλα εκτός από όνομα και τιμή.Κοστίζει περίπου 37.000 . Η ποιότητα είναι εξαιρετική,ο εξοπλισμός υπερπλήρης,οι επιδόσεις σχεδόν GTi (0-100 κάτω από 8'' και στο κοντερ είδα μέχρι 230χλμ) και η κατανάλωση μικρή για τον όγκο και βάρος του αυτοκινήτου.Είχα ξεκινήσει για το 3008 αλλά το βρήκα υπερβολικά ακριβό για τόσο αδύναμο μοτερ και χωρίς 4κίνηση.Το XC40 θα το κοιτούσα αλλά απέχει περισσότερα από 10.000 ευρώ από το Tiguan στην αντίστοιχη έκδοση και δεν νομίζω ότι θα τα έδινα αν υπήρχε όταν έκανα την αγορά.Πόσο δλδ μικρη η κατανάλωση;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επιλογή οικογενειακού SUV / Sedan