Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 415
    • 416
    • 417
    • 418
    • 419
    • 491
    • 492
    • 417 / 492
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    84
    9830
    228592
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      Πολύ ωραίο το παραπάνω site.
      Βλέποντας τις φωτογραφίες, θυμήθηκα μια τρομακτική εμπειρία βαφής στα ΄90s (σε έναν βαφέα πίσω από τη.. δουλειά του Καμμένου) όπου το καπώ γέμισε μικρούς κρατήρες

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otso last edited by

        Βεβαια δεν ειναι αυτοκινητιστικη η απορια μου , αλλα τεχνικη και την πεταω εδω μπας και καποιος εχει ιδεες η γνωσεις

        Το προβλημα μου ειναι οτι θελω να αλλαξω βαλβολινες σε μια τρακτερ αντλια νερου , που στην ουσια ειναι ενας μειωτηρας που εχει σχεση 1/7.42 σε σχεση με τις στροφες του PTO του τρακτερ.

        Η κατασκευαστρια εταιρια αναφερει σαν λιπαντικα αυτα για θερμοκρασιες ανω των 35

        Μοbilgear 626 της Mobil

        Omala oil 100 της shell

        Energol CR- XP-100 της BP

        Blasia 100 της Agip

        τα οποια ειναι λαδια βιομηχανικων μειωτηρων και η δεν βρισκονται στην ελλαδα η βρισκονται σε βαρελια
        την στιγμη που εγω θελω ενα δυο λιτρα .

        Σε ερωτηση μου προς την αντιπροσωπεια τι συνιστουν να βαζουμε στην ελλαδα και εαν ειναι σωστο το
        να βαζουμε 90αρα βαλβολινη που λενε οι λαδαδες η αν θα μπορουσαμε να βαλουμε 80-90
        εχουμε σιωπη .Η δυνατοτητα για εμαιλ στην μαμα εταιρεια ειναι αδυνατη καθως σε παραπεμπουν στο ελληνικο σαιτ.
        και τηλ δεν ξερω ιταλικα .
        Τελικα ειναι σωστο να βαζουμε 90αρα; ποια η γνωμη σας;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sarantism
          sarantism last edited by

          Ο χρήστης Kger έγραψε:
          Το σημείο είναι άγριο αλλά αυτό ωφείλεται κυρίως στα ραγισματάκια που έχει το χρώμα νομίζω. Πάντως οι συνθήκες που το παρκάρω σε σπίτι και δουλειά μου κάνει τρομερή εντύπωση να με βρήκε κάποιος σε εκείνο το σημείο. Στην τελική ίσως είναι καλύτερα να με έχουν χτυπήσει ίσως γλιτώσω το βάψιμο προς ώρας. Από βδομάδα έχω κανονίσει επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για να παραλάβω ένα αξεσουάρ οπότε θα το δω και αυτό.

          Αν ήταν ένα μόνον ένα σημείο θα είχα υποψίες πως κάποιο υγρό μπορεί να έχει πέσει εκεί. Αφού όμως υπάρχουν και ραγισματάκια, μάλλον δεν έγινε σωστή εργασία από τον βαφέα.
          Αυτά που αναφέρει ως αιτία το site που παραθέτει ο opc, είναι πιθανόν να έχουν συμβεί. Κάποιο από αυτά. Δεν έχει πολλά περιθώρια αμφισβήτησης ο βαφέας από όσα περιγράφεις πως έχει πάθει το χρώμα. Αν είναι το βαφείο της αντιπροσωπείας (δεν είναι ιδιόκτητο που συστεγάζεται) λογικά θα πρέπει να έχεις εγγύηση σε υλικά και εργασία για τουλάχιστον έναν χρόνο (στα ανταλλακτικά ισχύει, πιστεύω και στο βάψιμο να υπάρχει κάποια εγγύηση).
          Να το ψάξεις, να τους το τονίσεις. Ή πες πως απ' όσο ξέρεις στην αντιπροσωπεία οι εργασίες έχουν εγγύηση 1 χρόνο αν αρχίσουν να γκρινιάζουν. Τα υλικά να είναι το 30% - 40% (το πολύ πολύ) της τελικής τιμής.

          https://www.novol.gr/page.php?pge=251&lng=1
          Για κάτι τέτοιο μοιάζει...

          Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          Όντως.
          Καλή εταιρία φαίνεται και με ενδιαφέροντα προϊόντα.
          https://www.novol.gr/page.php?pge=209&lng=1

          Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kger last edited by

            To κακό είναι πως έχω αλλάξει πόλη και δεν ξέρω κατά πόσο θα βγάλω άκρη γιατί να το πάω πίσω είναι πολύ δύσκολο. Θα το πάω στην εδώ αντιπροσωπεία και βλέπουμε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Σε clio του 1998 άλλαξε φίλος πρόσφατα βαλβίδα βεντιλατερ γιατί δεν εκκινούσε ποτε, με αποτέλεσμα ο δείκτης της θερμοκρασίας πλέον να είναι στα κόκκινα σε νορμαλ πραγματική θερμοκρασία και λίγο κάτω απο τη μέση κρύο, έχει χαλάσει η κλιμακα του δηλαδή.
              Το βεντιλατερ λειτουργεί κανονικά πλέον και δεν υπερθερμενεται η μηχανή.
              Ο μάστορας του λέει για ηλεκτρολόγο και ιστορίες. Τι παιζει με αυτά τα αμάξια?
              Πριν την αλλη βαλβίδας εννοείται λειτουργούσε μία χαρά ο δείκτης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Οι βαλβίδες έχουν θερμοκρασία λειτουργίας, είναι χτυπημένη επάνω στο σώμα τους και πρέπει να την αλλάξει με ίδια ακριβώς, πήρε την ίδια βαλβίδα θερμοκρασιακά πχ 89c ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                  Οι βαλβίδες έχουν θερμοκρασία λειτουργίας, είναι χτυπημένη επάνω στο σώμα τους και πρέπει να την αλλάξει με ίδια ακριβώς, πήρε την ίδια βαλβίδα θερμοκρασιακά πχ 89c ?

                  Ναι ακριβως ίδια σε θερμοκρασία. Η κλιμακα του οργανου έχει χαλάσει μονο. Απο κρύο ξεκιναει σχεδον στη μέση η ένδειξη και σε νορμάλ λειτουργεία φτάνει στα κόκκινα. Πλασματικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ο χρήστης cson έγραψε:

                    Οι βαλβίδες έχουν θερμοκρασία λειτουργίας, είναι χτυπημένη επάνω στο σώμα τους και πρέπει να την αλλάξει με ίδια ακριβώς, πήρε την ίδια βαλβίδα θερμοκρασιακά πχ 89c ?

                    Ναι ακριβως ίδια σε θερμοκρασία. Η κλιμακα του οργανου έχει χαλάσει μονο. Απο κρύο ξεκιναει σχεδον στη μέση η ένδειξη και σε νορμάλ λειτουργεία φτάνει στα κόκκινα. Πλασματικό.

                    για καλό και για κακό τράβα τον πόλο για λίγα λεπτά να κάνει reset η ECU και μετά ασχολήσου με το όργανο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kilomeater last edited by

                      Έχει χρησιμοποιήσει κάνεις κάτι τέτοιο;

                      Auto Pedal, Car Doorstep mit Sicherheit Hammer, Vehicle Hooked Pedale Folding Ladder Für Einfachen Zugang zur Autodachspitze Dachzahnstange, Fußrasten Für Auto, Jeep, SUV https://www.amazon.de/dp/B07FNPV93C/ref ... zBbB1F41A4

                      Μου αρέσει σαν ιδέα και είναι χρήσιμο, θέλω να καθαρίζω την πανοραμική. Αλλά βρίσκω μόνο κινέζικα και δεν τα εμπιστεύομαι πρώτον μη σπάσουν και πέσω και τσακιστω, και δεύτερον κατά πόσο θα κάνουν ζημιά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Θα φοβουμουν αν αντέξει να μην στραβωσει η λαμαρίνα. Παρκαρε το διπλα σε ψηλό πεζοδρόμιο ή σε κανενα τσιμεντενιο τοίχο. Αν είσαι αδύνατος πιθανόν να μην έχεις θέμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Εγώ θα το φοβόμουν κάτι τέτοιο πάντως. Πιο ασφαλές να πάρεις 1-2 καφάσια και να πατήσεις πάνω τους γι αυτή τη δουλειά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                            Οι βαλβίδες έχουν θερμοκρασία λειτουργίας, είναι χτυπημένη επάνω στο σώμα τους και πρέπει να την αλλάξει με ίδια ακριβώς, πήρε την ίδια βαλβίδα θερμοκρασιακά πχ 89c ?

                            Ναι ακριβως ίδια σε θερμοκρασία. Η κλιμακα του οργανου έχει χαλάσει μονο. Απο κρύο ξεκιναει σχεδον στη μέση η ένδειξη και σε νορμάλ λειτουργεία φτάνει στα κόκκινα. Πλασματικό.

                            για καλό και για κακό τράβα τον πόλο για λίγα λεπτά να κάνει reset η ECU και μετά ασχολήσου με το όργανο.

                            Τελικά μπήκε η γνήσια βαλβίδα από Ρενώ (ίδια θερμοκρασία είχε και η αφτερμαρκετ) και λειτούργησαν όλα κομπλε.

                            Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Σήμερα παρατήρησα (βασικά μέτρησα) πως οι αριστερές αναρτήσεις είναι 1.5cm χαμηλώτερες από τις δεξιές. Είναι αποδεκτή αυτή η απόκλιση;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Παρκαρε το και αλλου και ξαναμετρα. Τουλάχιστον στο w202 με eibach ελατήρια υπάρχει αποκλιση την οποία την εφερα με προσθηκες. Όταν η μερκ δίνει αλλά ελατήρια για ac, αυτοματο σασμαν, 100αρα μπαταρία κτλ τι ψαχνεις.
                                Πάντως αναλογα με το έδαφος εγω εχω οτι να ναι μετρήσεις, δν ασχολούμαι πλέον.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Το τσέκαρα σε διαφορετικά flat σημεία. Μου είχε κινήσει την υποψία στο πλύσιμο όταν από τη μια πλευρά έβαζα το λάστιχο μέσα στο θόλο και στην άλλη έβρισκε το χέρι μου.
                                  Οι πιέσεις των ελαστικών είναι επίσης παντού ίδιες και φυσικά δεν υπάρχει κάποιο έξτρα βάρος στην μια πλευρά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • monman2
                                    monman2 last edited by

                                    Σε ένα Mitsubishi SZ3 της οικογένειας που δεν καθόταν καλά στο μάτι αλλά ούτε και στο μέτρημα το πρόβλημα ήταν σε ένα πίσω αμορτισέρ αλλάχτηκαν τα δυο πίσω και ίσιωσε , παραμένει ίσιο τα τελευταία 5 χρόνια αρα το συνεργείο που τα άλλαξε είχε δίκιο που έλεγε ότι τα kayaba που μπήκαν θα έλυναν το πρόβλημα που είχαν τα εργοστασιακά , είχε δεί και αλλα SZ3 με το ίδιο πρόβλημα.

                                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                      Ακούω ενα περιοδικό βουητο(περίπου) στα 20-40 χαω. Το διαφορικο είναι? (490.000κμ)

                                      Ρουλεμάν διαφορικού ή ρουλεμάν μεσαίας τριβής

                                      Σήμερα αλλαξα μεσαία τριβη μαζι με το ρουλεμαν, συνδεσμο κεντρικου μπροστά αλλά ο ήχος συνεχίζει. Ο μηχανικός λέει πως είναι διαφορικο. Το ερώτημα είναι, θα επιδεινωθει ο ήχος και αν ναι θα γίνει τσιριχτος στο πατημα του γκαζιου? Τώρα ο ήχος στο πατημα σχεδόν εξαφανίζεται. Μπορεί να διαλυθεί το ρουλεμαν και να μείνω στο δρόμο ή απλά θα κάνει πιο εντονο ήχο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                                        Ακούω ενα περιοδικό βουητο(περίπου) στα 20-40 χαω. Το διαφορικο είναι? (490.000κμ)

                                        Ρουλεμάν διαφορικού ή ρουλεμάν μεσαίας τριβής

                                        Σήμερα αλλαξα μεσαία τριβη μαζι με το ρουλεμαν, συνδεσμο κεντρικου μπροστά αλλά ο ήχος συνεχίζει. Ο μηχανικός λέει πως είναι διαφορικο. Το ερώτημα είναι, θα επιδεινωθει ο ήχος και αν ναι θα γίνει τσιριχτος στο πατημα του γκαζιου? Τώρα ο ήχος στο πατημα σχεδόν εξαφανίζεται. Μπορεί να διαλυθεί το ρουλεμαν και να μείνω στο δρόμο ή απλά θα κάνει πιο εντονο ήχο?

                                        Δεν του βάζεις motorcote ? Μπορεί λόγω ρουλεμάν να περάσουν 1-2 μήνες μέχρι να σταματήσει ή να ελλατωθεί ο θόρυβος
                                        τουλάχιστον 70% αλλά θα δουλέψει το σύστημα και δεν πρόκειται να σπάσει κάτι ξαφνικά, εκτός και αν ήδη έχει διαλύσει κάποιο ρουλεμάν και δεν πέρνει γιατριά. Πάντως με το ζουμί ( δοκιμασμένο σε 3 σαζμάν / διαφορικά με θόρυβο στα ρουλεμάν ) η κορώνα και το πηνίο θα περάσουν ευτυχισμένες μέρες, άλλωστε δεν χάνεις και τίποτα αφού το κόστος είναι μηδαμινό μπροστά στην προστασία από το ζουμί, έτσι δεν είναι ? Μιλάω για το γνήσιο, στο μαύρο κουτί το Αμερικάνικο, όχι το άλλο το dynamic.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          w202-amg last edited by

                                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                          Ακούω ενα περιοδικό βουητο(περίπου) στα 20-40 χαω. Το διαφορικο είναι? (490.000κμ)

                                          Ρουλεμάν διαφορικού ή ρουλεμάν μεσαίας τριβής

                                          Σήμερα αλλαξα μεσαία τριβη μαζι με το ρουλεμαν, συνδεσμο κεντρικου μπροστά αλλά ο ήχος συνεχίζει. Ο μηχανικός λέει πως είναι διαφορικο. Το ερώτημα είναι, θα επιδεινωθει ο ήχος και αν ναι θα γίνει τσιριχτος στο πατημα του γκαζιου? Τώρα ο ήχος στο πατημα σχεδόν εξαφανίζεται. Μπορεί να διαλυθεί το ρουλεμαν και να μείνω στο δρόμο ή απλά θα κάνει πιο εντονο ήχο?

                                          Δεν του βάζεις motorcote ? Μπορεί λόγω ρουλεμάν να περάσουν 1-2 μήνες μέχρι να σταματήσει ή να ελλατωθεί ο θόρυβος
                                          τουλάχιστον 70% αλλά θα δουλέψει το σύστημα και δεν πρόκειται να σπάσει κάτι ξαφνικά, εκτός και αν ήδη έχει διαλύσει κάποιο ρουλεμάν και δεν πέρνει γιατριά. Πάντως με το ζουμί ( δοκιμασμένο σε 3 σαζμάν / διαφορικά με θόρυβο στα ρουλεμάν ) η κορώνα και το πηνίο θα περάσουν ευτυχισμένες μέρες, άλλωστε δεν χάνεις και τίποτα αφού το κόστος είναι μηδαμινό μπροστά στην προστασία από το ζουμί, έτσι δεν είναι ? Μιλάω για το γνήσιο, στο μαύρο κουτί το Αμερικάνικο, όχι το άλλο το dynamic.

                                          Εδω και δύο αλλαγες χρησιμοποιώ μονοτυπη βαλβολινη για μπλοκε διαφορικα(παίζει τα ρουλεμαν να μην χαιρονται με τους μετατροπής τριβης?!) Επίσης προ 1,5 μήνα έβαλα μεσα προσθετο mos2. Με motorkote ή μη τα ρουλεμαν αυτα όταν χαλανε φρεναρουν σαν τα ρουλεμαν τροχου?Αν οχι λεω να παρω motorkote κ απλη βαλβολινη και να το αφήσω ετσι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kilomeater last edited by

                                            Για πειτε οι έμπειροι απο αυτόματα κιβώτια... γενικά οι παρεμβάσεις απο τα paddles και ειδικά κατεβάσματα έχουν καμία επίπτωση στην υγεία και μακροβιότητα του κιβωτίου;
                                            Κατεβάζω πχ σε φάση αργής επιβράδυνσης απο D4 σε D3 πχ, κατάλοιπο της manual οδήγησης όπου φρέναρα αρκετά με downshifting .

                                            Και μιας και είμαστε στο θεμα , δεν το εχω δοκιμάσει αλλά έτσι απο περιέργεια μπορείς να βάλεις νεκρά Εν κινήσει σε αυτόματο; Πχ βλέπεις μακρυά κόκκινο φανάρι , αν θες να αφήσεις το αμάξι να ρολάρει με νεκρά και οταν φτάσεις εκεί να βάλεις μια Τρίτη και να φύγεις πχ, δε γίνεται να υποθέσω Ε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 415
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 491
                                            • 492
                                            • 417 / 492
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr