Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 Aircross 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 Aircross 2018
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 141
    • 142
    • 12 / 142
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    57
    2837
    45350
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Για την καταναλωση πάντως, αν δεν την έχεις μετρήσει από γέμισμα σε γέμισμα, κράτα και μια (μεγάλη) επιφύλαξη γιατί τα trip computers της PSA είναι αρκετά αισιόδοξα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kkostask last edited by

        Καλορίζικο Azan! Να σου χαρίζει πάντα χαμόγελα!
        Εγώ πάντως με δύο PSA δεν έχω διαπιστώσει ποτέ διαφορά πάνω από 0,2λτ σε σχέση με τον υπολογιστή. Την λες και αμελητέα διαφορά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 last edited by

          Όντως αυτή η διαφορά είναι αμελητέα. Στο δικό μου 308 (πρώτης γενιάς) η διαφορά ήταν σημαντική!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kkostask last edited by

            Στο 307 της γυναίκας μου κατω από λίτρο η διαφορά δεν έπεφτε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              tkin73 last edited by

              Σε ενα που μπηκα σε εκθεση πάντως η στιβαροτητα και το ανοιξε κλεισε της πορτας μου εκαναν εντύπωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Απελπισία...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  azan-gorde last edited by

                  Σε ενα που μπηκα σε εκθεση πάντως η στιβαροτητα και το ανοιξε κλεισε της πορτας μου εκαναν εντύπωση.

                  έχεις απόλυτο δίκιο, σαν χρηματοκιβώτιο κλείνουν.

                  Για την καταναλωση πάντως, αν δεν την έχεις μετρήσει από γέμισμα σε γέμισμα, κράτα και μια (μεγάλη) επιφύλαξη γιατί τα trip computers της PSA είναι αρκετά αισιόδοξα

                  μια χαρά μετράνε τα citroen και στο c4 της γυναίκας μου η διαφορά με την αντλία είναι αμελητέα, οι δε καταναλώσεις αστείες

                  Απελπισία...

                  δεν ξέρω αν απευθύνεσαι στο πόστ μου, αν ναι εξήγησε μου σε παρακαλώ τι εννοείς

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Ο χρήστης Azan Gorde έγραψε:

                    Απελπισία...

                    δεν ξέρω αν απευθύνεσαι στο πόστ μου, αν ναι εξήγησε μου σε παρακαλώ τι εννοείς

                    Τώρα σοβαρά θέλεις να σου εξηγήσει;
                    Είναι τόσο χιλιοειπωμενα αυτά τα ίδια και τα ίδια...πήγαινε σε όποιο νήμα θες και θα δεις κάθε δύο τρεις σελίδες τα ίδια και τα ίδια...

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Αναφέρομαι στο ότι έχουμε 2018 και νομίζουμε ότι το γκντουμπ της πόρτας είναι δείγμα ποιότητας. Στο φόρουμ των 4Τ μάλιστα, όχι της Μαντάμ Φιγκαρώ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Αυτο που ειπωθηκε πως η πεζο/σιτροεν πηρε το σασι απο την οπελ και για αυτο το λογο πλεον εχει μια στιβαρη αισθηση οδηγησης που προερχεται απο το πατωμα που χρησιμοποιειται, δεν ισχυει.

                        Ο ομιλος πσα παντα ειχε καλυτερα πατωματα και πιο στιβαρα με την εννοια που την αναφερει το πλατυ κοινο.
                        Ενω η οπελ παντα ειχε υποδεεστερα πατωματα και σε ποιοτητα και σε δεσιματα με μικροτερες στατικες στρεπτικες ακαμψιες κτλ.

                        Αν καποιος αρεσκεται στα διπολα τοτε αντιπαλος της πσα στο τομεα των πατωματων ηταν μονο το φαου βε γκρουπ και οχι η οπελ. Απλα η οπελ κερδιζε αιγλη και φημη στο πλατυ κοινο ως γερμανικα πλαισια, λογω της κοινης καταγωγης με τα φαου βε.

                        Τι ειχε καλο η οπελ στα περισσοτερα μοντελα της;
                        Οσο και αν φαινεται παραξενο (σε μια συγκριση με γαλλικα αυτοκινητα), ειχε πολυ καλα δεσιματα της αναρτησης με το αμαξωμα οπως για παραδειγμα το υποπλαισιο και οι βασεις της αναρτησης, με αποτελεσμα να φιλτραρει πολυ καλα τις λακουβες και τις δονησεις που προκαλουνται απο αυτες, δινοντας ετσι με αυτον τον τροπο την ψευδαισθηση ενος πατωματος γρανιτη.

                        Το αιρκροςς εχει πατωμα που προερχεται απο το 206 του οποιου το πατωμα εχει στοιχεια της προηγουμενης πλατφορμας των 106-σαξο.

                        Εχει βελτιωθει πολλες φορες απο τοτε, αλλα ειναι πλεον παλαιο και καπως βαρυ.

                        Η πσα μαλιστα θελει στις πλατφορμες που θα στηριζονται τα μοντελα της να προσθεσει και μια ειδικη κολλα αναμεσα στα μερη του αμαξωματος ελαχιστοποιοντας τα πρεσσαρισματα και τις εξτρα ενισχυσεις, μηπως και ριξει το βαρος αλλα και να αυξησει επιπλεον αυτην την αισθηση στιβαροτητας. Τελικα δεν το εχει κανει ακομα, παρα το παρουσιασε στο πρωτοτυπο κακτους φειςλιφτ στο πλαισιο του προγραμματος εξελιξης της νεας αναρτησης.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elvet
                          elvet last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Αναφέρομαι στο ότι έχουμε 2018 και νομίζουμε ότι το γκντουμπ της πόρτας είναι δείγμα ποιότητας. Στο φόρουμ των 4Τ μάλιστα, όχι της Μαντάμ Φιγκαρώ...

                          Γιατί σου κάνει εντύπωση; το φόρουμ ακολουθεί την ποιοτική πορεία του περιοδικού. Πιθανόν στης Μαντάμ Φιγκαρώ να διαβάσεις λιγότερα στερεότυπα…
                          Σύγκρινε τι γραφόταν εδώ πριν π.χ. 10 χρόνια και τι τώρα και θα απορείς λιγότερο...
                          Και για το θέμα της πόρτας και της ποιότητας υπάρχει το σχετικό άρθρο του Setright: http://library.techlink.gr/2t/article.asp?mag=3&issue=260&article=6480

                          Μπορείς να βρεις τέτοια άρθρα, απόψεις, αρθρογράφους τώρα στο περιοδικό; Ανάλογα θα γράφονται και εδώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Εντάξει και το άρθρο αυτό παίρνει πολύ νερό στο κρασί του μην μασάτε...όσο για το υδραυλικό ή ακόμα καλύτερα το πνευματικό κλείσιμο των πορτών που γράφει τι να πω ...ξέρει άραγε ο φωστηρας που τα γραφει πόσο θα ανέβασε το κόστος αγοράς ένα πνευματικό σύστημα; το κόστος συντήρησης; Τις βλάβες του ; Ότι να ναι γράφει και φωστήρας που έχετε για ευαγγελιο

                            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • elvet
                              elvet last edited by

                              Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                              Εντάξει και το άρθρο αυτό παίρνει πολύ νερό στο κρασί του μην μασάτε...όσο για το υδραυλικό ή ακόμα καλύτερα το πνευματικό κλείσιμο των πορτών που γράφει τι να πω ...ξέρει άραγε ο φωστηρας που τα γραφει πόσο θα ανέβασε το κόστος αγοράς ένα πνευματικό σύστημα; το κόστος συντήρησης; Τις βλάβες του ; Ότι να ναι γράφει και φωστήρας που έχετε για ευαγγελιο

                              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              O καθένας καταλαβαίνει ότι μπορεί ή οτι επιλέγει από κάθε άρθρο, ειδικά από τα άρθρα γνώμης και προσωπικών απόψεων.
                              Βρες άρθρα αυτού που αποκαλείς φωστήρα (δεν ζει πλέον) ειδικά στα αγγλικά (αρθρογραφία Car 1987-1993) και θα δεις διαφορετικά πολλές όψεις της αυτοκίνησης και όχι μόνο.
                              Εκτός εάν τα ξέρεις όλα, οπότε μην μασάς και κάνεις τον κόπο δεν χρειάζεσαι ευαγγέλια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Ποιοτητα, σημαινει η απορριψη του αντιπαλου προιοντος ως κοστος ευκαιριας.

                                Οι λογοι που γινεται η απορριψη εντοπιζονται μεσω των ερευνων του μαρκετινγκ για την ιδιοσυγκρασια των καταναλωτων. Κοινωνικοι, προσωπικοι, συναισθηματικοι, οικογενειακοι παργοντες επηρεαζουν την τελικη επιλογη κτλ.

                                Δηλαδη, οι νομισματικες μοναδες ( ετσι τις λενε οι περι των οικονομικων σπουδαγμενοι, οι αλλοι το λενε, παραδακι, μπιμπικινια, λυπητερη, δεν εχω μανα μου, κτλ) που θυσιαζει ο καταναλωτης απο αλλες δραστηριοτητες και προιοντα που θα προεφερε στην οικογενεια του, προκειμενου να προχωρησει σε επιλογη ενος αυτοκινητου, ειναι η ποιοτητα που αυτος εντοπιζει και τον ενδιαφερει.

                                Ποιοτητα και γιουτιλιτυ (και αυτο παλι ετσι το λενε οι περι των οικονομικων) ειναι σχεδον ταυτοσημες εννοιες.

                                Αν του αρεσει ο γδουπος της πορτας και η ηχομονωση, τοτε ναι αυτο ειναι ποιοτητα και του δινει περισσοτερα γιουτιλιτυ απο τα αλλα.
                                Αν τον ενδιαφερει το πλαισιο γρανιτης, αλλα αδιαφορει για την πορτα, τοτε αυτο ειναι ποιοτητα.

                                Υπαρχουν ανα περιοδους αυτοκινητα που στις περισσοτερες ανα τομεις ποιοτητες, προσφερουν αυτο που θελει το καθε καταναλωτικο κοινο με τις προτεραιοτητες -γιουτιλιτυ που ψαχνει και ετσι πολλες φορες χτυπουν την πρωτη θεση στις πωλησεις.

                                Αυτο οπως καταλαβαινει κανεις επιτυγχανεται απο εμπειρα και ταλαντουχα στελεχη της ερευνας του μαρκετινγκ με μαθηματικους αλγορυθμους κτλ. Αυτο σημαινει μαρκετινγκ και οχι η καραμελα που λεει το πλατυ κοινο πως αυτα ειναι μαρκετιστικα κολπα.
                                Τα μαρκετιστικα κολπα ονομαζεται προωθηση προιοντος και ειναι υποκατηγορια του μαρκετινγκ και πολλες φορες αναποτελεσματικο.

                                Εν ολιγοις, περι ορεξεως.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vagkirk last edited by

                                  Πω πω προσκυνώ Lap!
                                  Ειδικά για το προηγούμενο post σου για την διαφορά μεταξύ των παλαιωτερων Opel και Peugeot δεν θα μπορούσε κάποιος να το εξηγήσει καλύτερα!!!
                                  Ωραία γδουπ και αίσθηση στιβαρότητας από το Opel , πιο θορυβώδες στις λακούβες και στην κύλιση το Peugeot , αλλά ...μόλις ανέβαιναν τα χιλιόμετρα μέσα στην στροφή τα Opel ήταν σχεδόν επικίνδυνα σε σχέση με τα αντίστοιχα Peugeot αλλά και Citroen που παρόλο που ήταν πιο μαλακά επισης δεν είχαν αυτή την αίσθηση στιβαρότητας που σου έδιναν τα Γερμανικά.

                                  Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... ase-ta-100

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      azan-gorde last edited by

                                      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... ase-ta-100

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        riverael1 last edited by

                                        Στανταρ πλεον το αυτόματο φρενάρισμα με μια αύξηση περιπου 200€. Τώρα παιζει ή ατοκο ή έκπτωση 1000€ για μετρητοίς εως 14/8.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • panos-pure-clio
                                          panos-pure-clio last edited by

                                          1,5 μήνα μετά την αγορά του έχοντας 2200 χλμ μόνο θετικά έχω να πω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το ροπάτο μοτέρ του (1,6 120 ps) ταξιδεύει άνετα τόσο σε ασφάλτινες όσο και σε εκτός δρόμου σε λογικά πλαίσια διαδρομές. Η κατανάλωση όσο στρώνει το μοτέρ παίρνει την κατιούσα, η άνεση που προσφέρει συνώνυμη με την citroen ενώ οι χώροι είναι ένα απο τα ισχυρά του σημεία. Γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την επιλογή μου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kkostask last edited by

                                            Καλά χιλιόμετρα! Να σου χαρίζει πάντα χαμόγελα! Αυτή η ζάντα είναι πανέμορφη!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 12 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr