Η πεζο ηταν μπροστα στην δεκαετια του 90. Με τα πολυ καλα 106,206,306.406
Μετα ξαφνικα αποφασισαν πως θα προσφερουν αυτοκινητα με μεγαλους εσωτερικους χωρους και πιο πλαδαρη οδηγηκη συμπεριφορα, μιας και πολλες φορες η συμμετοχικη τους ουρα ηταν λογος απορρηψης απο τους καταναλωτες.
Αργοτερα ενσωματωθηκε το προγραμμα ευσταθειας στα αυτοκινητα και προσεφεραν την απαιτουμενη ασφαλεια και ξαφνικα η περιφημη γαλλικη σχολη της πεζο, (η σιτροεν εχει αλλη σχολη), δεν ειχε αντικειμενο. Ουτε τιμονια ειχε οπως στο παρελθον, ουτε συμμετοχικη ουρα, ουτε κατι εξτρα οπως π.χ η φορντ.
Κολλησε και με τους ημιακαμπτους που στα πρωτα χρονια δεν τους ειχε μελετησει και πολυ σωστα και δημιουργησε μια εικονα πως εχασε τον προσανατολισμο της.
Σημερα οπου αλλαξε το ανωτατο προσωπικο αποφασισε να το συνεχισει απο τη δεκαετια του 90.
Ετσι ηταν η πεζο με εξαιρεση τη δεκαετια του 2000, αντε και λιγο παραπανω.