-
Μόνο δίλιτρο ντίζελ, που κάνει πάνω από 40 χιλιάρικα.
-
Άσχετα με την έρευνα για μεγάλο αυτοκίνητο, η C6 παραπάνω είναι... προεδρικό αυτοκίνητο!
Και σε 10 - 15 θα είναι συλλεκτική.
Το παίρνεις αν έχεις την άνεση μόνο για ταξίδια 2-3 φορές τον χρόνο και την κρατάς σε κλειστό γκαράζ.
Κάποτε θα αξίζει πολλά - πολλά περισσότερα !Το saab αυτο δεν είναι ουσιαστικά το insignia;
Αν θυμάμαι καλά η Saab πάντως έκανε του κεφαλιού της , έβγαζε στο τέλος πολύ ποιοτικότερα και καλύτερα αυτοκίνητα από αυτά που ήθελαν οι λογιστές της GM ... και γι'αυτό την έκλεισαν.Στο θέμα μας πάντως το Volvo για εμένα είναι καλή επιλογή.
Ίσως και Audi A6 όπως αυτό :
https://www.car.gr/12751178-audi-a6-tfsi-multitronic
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Οι κινησεις μου με το τωρινο αυτοκινητο ειναι μεσα στην Αττικη σχεδον αποκλειστικα, τωρα θελω κατι για να κανω μεγαλυτερες αποστασεις με κοσμο μεσα.
Οι προτεραιοτητες ειναι:
-ανεση
-χωρος για 3 ατομα πισω
-ηχομονωση
-να εχει συγχρονο εσωτερικο μη παθουμε καταθλιψη
-ποιοτητα κυλισης
-να μην ειναι ψοφιο απο μοτερ
-αυτοματο
-το μπατζετ μπορει να παει στα 20 αλλα οσο πιο φτηνα τη βγαλουμε τοσο το καλυτερο, θα προτιμουσα να μεινει γυρω στα 15 μαζι με οτι μαζεματα ριξω (τπτ αμορτισερολαστιχοτακακια λογικα)Η Ε-class ειναι ισως το πιο ταιριαστο δειγμα, αλλα οι τιμες μεταπωλησης τους ειναι αρκετα υψηλες σε σχεση με αλλα. Επιπλεον εχω λιγο κακη γνωμη για τα κοστη συμμαζεματος λογω γνωστου που χρειαστηκε να αλλαξει διαφορα πραγματα στην 10ετια και το κοστος ηταν αρκετα μεγαλο. Αντιστοιχα και η BMW 5, ακριβη και οπως ειπωθηκε εδω αρκετα στριμοκωλη πισω.
Πετρελαια θα προτιμουσα να τα αφησω εξω, λογω αισχρου θορυβου (ειχα ντιζελ, δε το εκτιμησα ιδιαιτερα) και αγνωστου μελλοντος στην Αττικη (βλεπε κατι περιεργα ανεπιβεβαιωτα ψηφισματα να μην επιτρεπεται ντιζελ στο κεντρο πολεων κλπ). Ισως ειναι καλυτερα να βαλω υγραεριο σε ενα βενζινοκινητο, παρα να παρω ντιζελ. Αν και τα χιλιομετρα του δε θα ειναι πανω απο 7-8.000 το χρονο οποτε μαλλον ουτε αυτο θα χει νοημα.
Το shortlist μου, διαβαζοντας και τα σχολια σας ως τωρα, περιλαμβανει
-S80 (απο εκει ξεκινησαμε)
-Α6 (η πιο ακριβη επιλογη)
-9-5 (με ερωτηματικο για χωρο πισω και μακροπροθεσμη συντηρηση, πχ αν χρειαστει λαμαρινοανταλλακτικα)
-Superb
-GS (υπαρχουν καποια με προσφατα αλλαγμενη μπαταρια και απειραχτη κατασταση εσωτερικου)Καποιος γνωστος μου εριξε σαν ιδεα το Phaeton το οποιο πιθανως ειναι πολυ περισσοτερο αυτοκινητο απ ολα τα αλλα που συζητιουνται αλλα εχουμε τα γνωστα 1) δε θα το παρει ποτε κανεις μετα απο μενα 2) πολλα κυβικα, ξεκιναει απο 3.2 αρα παιζει στο 1000αρικο τελη
-
Τα τρία άτομα πίσω είναι θέμα για τα πισωκίνητα.
Παρότι η Eseries μοιάζει ιδανική επιλογή, θα εβαζα ερωτηματικό για το τρίτο άτομο πίσω , το C5 είναι πολύ πιο άνετο πίσω με μειονέκτημα όμως τον χώρο αποσκευών.
ΓΙα τρια άτομα πίσω δες αυτό, λίγο το εσωτερικό δεν κάνει match τα κριτήρια
Με ένα 15.000 καθαρίζεις και δεν έχεις γκρίνια από τους πίσω
https://www.car.gr/8706809-honda-cr-v-executive-o
Tα πλαστικά και οι συνηθειες των κινητήρων της honda να τους αρέσουν οι υψηλές στροφές περιστροφής είναι τα μειονεκτήματα του.
-
Για τα τρια άτομα που αναζητάς πηγαίνεις είτε σε passat ειτε σε superb και γλιτώνεις και τον φορο πολυτελείας του δίλιτρου. Για 15+ που συζητάς θα πρέπει να κοιτάξεις αυτοκίνητα με λίγα σχετικά χιλιόμετρα και τουλάχιστον όχι μεγαλύτερα των 7 χρόνων.
Για κοίτα και αυτό
-
My two cents.....
Μην κοιτάς την w211. Άσε τι λένε... Διόρθωσε κάποια από τα προβλήματά της στο φεισλιφτ, όχι όμως όλα. Αν σε παίρνει κοίτα την w212. Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, η ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα.Το S80 το έχει γείτονας και συγγενής. Με μπεζ εσωτερικό και 2,5 σαν αυτό που έβαλες. Ωραίο αυτοκίνητο, ταξιδιάρικο και ήσυχο, αλλά του καίει λίγο λάδι. Νομίζω κάποια στιγμή πρέπει να βγήκε και σε 1,6 Τ (180 άλογα). Για την δουλειά που το θέλεις ταιριάζει.
Σε Α6 δεν έχω μπει ούτε έχω οδηγήσει, επομένως δεν εκφέρω γνώμη. Superb σε 1.4Τ δεν θα έπαιρνα, 1.8Τ ταιριάζει καλύτερα πιστεύω για τον λόγο που το θέλεις.
Οι μπεμβέ είναι λίγο πιο στριμόκωλες από τα παραπάνω και η Ε60 δεν έχει και την καλύτερη υστεροφημία. Τα 39άρια είναι καλύτερα συνολικά, αλλά έχουν γεράσει πολύ. Tην καινούρια δεν την ξέρω.
Θα σου έλεγα για την S Type και την C6, αλλά ξεφεύγεις σε κυβικά. Σε ντίζελ φοράνε τον ίδιο αξιόπιστο κινητήρα αλλά είναι 2.7 V6. Σε βενζίνη πάλι V6 αλλά 3.0 (νομίζω η Τζαγκ έβγαζε και 2.5). Ωραία αυτοκίνητα, ιδιαίτερα και λογικά θα είναι τα πιο άνετα στο ταξίδι, λόγω γονιδίων. Αν ψάξεις έξω μπορείς να βρεις καλές τιμές, υπομονή θέλει και χρόνο (αν έχεις).
Αν κατέβεις segment υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά πιστεύω πως το πιο ευρύχωρο είναι το Mondeo και το 508.
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Το saab αυτο δεν είναι ουσιαστικά το insignia;Όχι ακριβώς. Μοιράζεται την πλατφόρμα με πολλά αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων το τελευταίο Insignia αλλά και την μεγάλη Cadillac XTS. Είναι μια πλατφόρμα που παίρνει μεγάλη παραμετροποίηση και ο κάθε κατασκευαστής είχε τις δικές του ρυθμίσεις σε σασί, αναρτήσεις κλπ.
Επιπλεον εχω λιγο κακη γνωμη για τα κοστη συμμαζεματος λογω γνωστου που χρειαστηκε να αλλαξει διαφορα πραγματα στην 10ετια και το κοστος ηταν αρκετα μεγαλο. Αντιστοιχα και η BMW 5, ακριβη και οπως ειπωθηκε εδω αρκετα στριμοκωλη πισω.
Όλα τα premium έχουν ακριβά ανταλλακτικά. Μη νομίζεις ότι τα Σουηδικά είναι πολύ φτηνότερα από τα Γερμανικά. Το καλό είναι ότι βρίσκεις τα πάντα σε μη εργοστασιακά ανταλλακτικά. Η Saab π.χ. μου ζητούσε κοντά €400 για γνήσια αντλία βενζίνης. Έβαλα της Bosch που κόστιζε €80... Τα ίδια ισχύουν και για την BMW. Με Mercedes δεν έχω επαφή, αλλά φίλος με ταξί μου λέει ότι ισχύουν τα ίδια.
-9-5 (με ερωτηματικο για χωρο πισω και μακροπροθεσμη συντηρηση, πχ αν χρειαστει λαμαρινοανταλλακτικα)
Δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί αυτό. Όλα τα ανταλλακτικά παράγονται κανονικά και υπάρχει και επίσημη αντιπροσωπεία. Αν τελικά καταλήξεις σε Saab, σου έχω και κορυφαίο εξειδικευμένο συνεργείο στον Πειραιά (πρώην μάστορες της αντιπροσωπείας), για να γλιτώσεις τα τρελά κόστη της επίσημης.
Καποιος γνωστος μου εριξε σαν ιδεα το Phaeton
Αν ανέβεις σε τέτοια κυβικά, υπάρχουν πολλές επιλογές. Αλλά ξεφεύγεις σε κόστη...
Με ένα 15.000 καθαρίζεις και δεν έχεις γκρίνια από τους πίσω
Που να μην έλεγε δηλαδή ο άνθρωπος ότι ΔΕΝ θέλει SUV...
η Ε60 δεν έχει και την καλύτερη υστεροφημία. Τα 39άρια είναι καλύτερα συνολικά
Σε καμία περίπτωση!!! Πολύ ανώτερο αυτοκίνητο η Ε60!!! Τώρα γιατί λες ότι δεν έχει καλή υστεροφημία, δεν το γνωρίζω...
-
Μια και δεν εχει προταθεί , το accord τι εχεις σκεφτεί καθολου ; Δεν ειμαι αυτόματο βεβαια, αλλα αφού μιλαμε για μεταχειρισμένο , ισως αξιζει να του ρίξεις μια ματια..δεν ξερω αν έβγαινε αυτόματο βεβαια...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8768844/
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Είναι πολύ ωραίο και καλό αυτοκίνητο το Accord, αλλά α) δεν έχει μεγάλους χώρους και β) φορτωμένο με 5 άτομα και μπαγκάζια θα ζορίζεται. Σχετικά μιλώντας πάντα, δεν έγιναν ξαφνικά λίγοι οι 155 ίπποι, αλλά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα 200+ ίππων εδώ μέσα, καταλαβαίνεις... Για αυτούς τους λόγος δεν πρότεινα και το αγαπημένο μου Mazda 6.
-
Να τολμήσω να προτείνω leasing;
0 έξοδα εκτός από το μηνιαίο μίσθωμα και τα καύσιμα
Πληθώρα επιλογών σε κινητήρες και μοντέλα.Vw passat βενζίνη
Skoda Octavia Φυσικό αέριο (ανέφερες Αττική) -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είναι πολύ ωραίο και καλό αυτοκίνητο το Accord, αλλά α) δεν έχει μεγάλους χώρους και β) φορτωμένο με 5 άτομα και μπαγκάζια θα ζορίζεται. Σχετικά μιλώντας πάντα, δεν έγιναν ξαφνικά λίγοι οι 155 ίπποι, αλλά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα 200+ ίππων εδώ μέσα, καταλαβαίνεις...Σωστα αυτα, ομως μαλλον θα ειναι το πιο απροβλημάτιστο ως μεταχειρισμένο απο ολα αυτα που αναφέρθηκαν. Δεν μπορεις να τα εχεις ολα, καπου θα χάσεις για να κερδίσεις καπου άλλου.
Κ οπως είπες το μοτέρ μπορει να υστερεί σε απόλυτη ιπποδύναμη αλλα οτι χάνει εκει το κερδιζει σε ευστροφία (χοντα γαρ) κ μακροζωία.
Το ζήτημα ειναι να επαρκούν οι χωροι.Παντως εγω αν ήμουν στη θεςη του φίλου θα το κοίταζα, τωρα ειδα οτι υπάρχουν κ αυτόματα στο car.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
2.0 ατμοσφαιρικο υπολειπεται αρκετα σε επιδοσεις φουλ φορτωμενο. Ειχα αυτοκινητο με παραπλησια χαρακτηριστικα (20 κιλα ροπη και περιπου 150 αλογα) και φορτωμενο ηταν οκ αλλα και παλι οι προσπερασεις ηθελαν καλο πλανο. Οταν υπαρχουν προτασεις με αρκετα καλυτερες επιδοσεις δεν βρισκω λογο να φαω τα εξαπλασια τελη για τα ιδια αλογα που βγαζει ενα 1.2Τ Αυτες οι καροτσες επισης κανουν τα αλογα να μοιαζουν φυστικια γιατι ζυγιζουν 1.5 τονο και παραπανω.
Μας εκανες ζημια με το Saab ρε Δια γμτ Μου τριγυριζει στο μυαλο.
Θα πρεπει να παω να δω αυτοκινητα. Απο μακρια και με specs και φωτογραφιες δε γινεται δουλεια, αν κατι δεν κανει το κλικ απο κοντα.
-
Και Μέρκα και χαμηλά τέλη κι αυτόματο και φυσικό αέριο;
https://www.car.gr/6104742-mercedes-benz-e-200-cng
https://www.car.gr/12812028-mercedes-be ... assic-w211
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
θα ειναι το πιο απροβλημάτιστο ως μεταχειρισμένο απο ολα αυτα που αναφέρθηκανΣυμφωνώ, αλλά όπως είπε και ο ίδιος ο kapami, τα παραπάνω άλογα ουδείς τα εμίσησε.
Μας εκανες ζημια με το Saab ρε Δια γμτ Μου τριγυριζει στο μυαλο.
Αν τα κυβικά (τέλη, τεκμήρια κλπ) δεν αποτελούσαν πρόβλημα, θα σε 'υποχρέωνα' να πας σε εξακύλινδρη BMW. Άλλη φάση ο Ι6!!! Με το που τον βάζεις μπροστά και ακούς το μπάσο γουργουρητό και την απουσία κραδασμών, νιώθεις ότι οδηγείς κάτι πολύ ξεχωριστό!!! Καλά και τα 200 άλογα του τετρακύλινδρου Saab μου, αλλά το βάθος και η ποιότητα του μοτέρ της 330i είναι απλά αλλού!!! Αλλά με τα ελληνικά δεδομένα, το Saab που έβαλα είναι εξαιρετικό και με επιδόσεις κοντά σε 530i. Τσιμπημένο όμως σε τιμή. Αν θες πάντως μπορώ να πάω να το δω και να παζαρέψω λίγο τον έμπορο.
https://www.car.gr/6104742-mercedes-benz-e-200-cng
https://www.car.gr/12812028-mercedes-be ... assic-w211
Πάρα πολλά χλμ και μάλλον after market ΦΑ. No-no!!!
-
Αν κάνει λίγα χλμ το αμάξι ανά έτος, γιατί να μπλέξει με αέρια? Θα πρέπει να σκεφτεί πότε θα βγει βόλτα, κι αν έχει πρατήριο κοντα κλπ κλπ.
Θα πρότεινα να πάρεις χαρτί και μολύβι και να δείς τα ετήσια έξοδα αρχικά: τελη κυκλοφορίας, καύσιμο, ασφάλεια, κι ένα ποσό για συντήρηση. Στη συνέχεια, κοιτάς να δεις πόσο πάνω σε παίρνει να ανεβεις σε κυβικά και διαλέγεις. Αυτό που εννοώ, είναι ότι λόγω της απαξίωσης, οι πιο μεγάλοι κινητήρες με πιο καλοεξοπλισμένα αυτοκίνητα θα έχουν τελικά χαμηλότερη τιμή αγοράς, και δεν θα ζορίζονται σε ταξίδι με βάρος και κλίμα στο φουλ για 5 άτομα. Επίσης, τι δρομολόγια θα κάνει, πχ άλλο είναι το αθήνα-κόρινθος κι άλλο το αθήνα-πήλιο (αν υπάρχει εξοχικό ή συγγενείς/φίλοι κλπ). Κι ένα ακόμα, θα μπλέκεις με στενά και παρκάρισμα στο δρόμο, ή έχεις αυλή/πυλωτή και μένεις στα προάστια? Αν ναι, πάρε μια merc s-class κι είσαι πρωθυπουργός!
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό το μοντέλο έβγαινε με φυσικό αέριο από το εργοστάσιο.
-
Για το εξακύλινδρο bmw συμφωνώ απόλυτα με το Δια, το x3 του πεθερού (3 λίτρα, βενζίνη) ακούγεται τέλεια και δεν μασάει και πουθενά (και είναι και 2 τόνους...)!
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αφού είπες βολβο, κι ένα στέισον v60 ίσως σε βόλευε
https://www.car.gr/9436990-volvo-v60-2-0-t5-240hp-a-t
Ή ενα xc70, δεν είναι τόσο ψηλά όπως τα κλασικά suv κι έχουν και μεγάλο χώρο αποσκευών.
https://www.car.gr/12580597-volvo-xc-70
https://www.car.gr/13618077-volvo-xc-70
(κι ένα ντιζελάκι, με λιγότερα πάγια έξοδα, αλλά πιο ακριβό...)
https://www.car.gr/13533095-volvo-xc-70-xc70-diesel
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χωρίς να ξέρω τι αποφάσισες να σου πω ενα πρόβλημα που παρουσιάζει ο πατέρας μου φανατικός των σενταν.
Αγόρασε την E-class και θέλει να την πουλήσει τώρα γιατί έχει φτάσει στα 60 του και η μάνα μου στα 55 και δυσκολεύονται να μπουν και να βγουν απ το αυτοκίνητο και τώρα κοιτάει για suv. Πραγματικά είδα τον πατέρα μου 1.85 άνθρωπος με τα κιλακια του να δίνει πόνο για να βγει, πιάνεται απο πορτες και κάθισμα και ακούς και ενα 'χει ωπ'...
-
Η είσοδος και η έξοδος σε σεντάν έχει ένα θέμα αν είσαι ψηλός , αλλά προφανώς δεν είναι θέμα ηλικίας . Γιατί οι άνθρωποι είναι νέοι .
Σου εύχομαι όταν φτάσεις σε αυτή την ηλικία , να σου πει κάποιος πιτσιρικάς τα ίδια στην μούρη σου , για να καταλάβεις τι παπαριά είπες ....
Απλά με αυτά που ακούει από σένα ο άνθρωπος , πάλι καλά που δυσκολεύεται μόνο στο αμάξι...
Μεγαλο οικογενειακο