-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Η καλύτερη λύση είναι να πας σε αυτοκίνητο τύπου 'απλά κάνω τη δουλειά' μου. Είτε είσαι πωλητής, είτε είσαι στελεχάρα. Αυτό είναι το πιο συμφέρον. Αν είσαι στελεχάρα μαζεύεις φράγκα από μισθά και bonus και κάνεις το κουμάντο σου σε περίπτωση που θες κάτι παραπάνω από απλές μετακινήσεις.
Αυτά με προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει ήδη κάποιο αυτοκίνητο στην ιδιοκτησία σου. Εάν υπάρχει, που είναι και το πιθανότερο σενάριο, τότε περιπλέκεται η άσκηση.
Προσωπικά μάλλον θα προτιμούσα car allowance παρά αυτοκίνητο ώστε να μπορώ να θέσω μόνος τα κριτήρια επιλογής. Ωντας και κάτοχος αυτοκινήτου ίσως και να έκανα εντελώς skip και το benefit και να κράταγα μόνο μία κάρτα καυσίμου, εφόσον μου την προσέφεραν.
Συγχαρητήρια για την πολύ ορθολογική ανάλυση!
Πολύ απλά, όποιος πιστεύει ότι δεν τον συμφέρει το εταιρικό αυτοκίνητο, ας μην πάρει!
Αλλά ο ελληνάρας θέλει το αστέρι, την έλικα ή τους 4 κύκλους, πληρωμένα από την εταιρία και με μηδενικό κόστος για αυτόν. Επειδή όμως αλλάξαν τα πράγματα, όταν έρχεται η ώρα του λογαριασμού , αρχίζει τη γκρίνια. Το ενδεχόμενο να μην πάρει premium, αλλά να βολευτεί με ένα μικρομεσαίο της σειράς που θα του έρθει πολύ φθηνά, δεν το εξετάζει.
Γιατί ρε αδελφέ δεν είναι αντάξιο το κάθισμα του Astra για τα οπίσθια της αφεντίας του! [emoji38]Καμια σχεση
Η μ@λακια ειναι οτι η εταιρεια εχει ολη τη διαθεση να σου προσφερει καλο αμαξι και εσυ αναγκαζεσαι -υπο περιπτωσεις- να το αρνηθεις λογω φορολογησης. Κι αυτο ειναι σαφως σπασιμο.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Η καλύτερη λύση είναι να πας σε αυτοκίνητο τύπου 'απλά κάνω τη δουλειά' μου. Είτε είσαι πωλητής, είτε είσαι στελεχάρα. Αυτό είναι το πιο συμφέρον. Αν είσαι στελεχάρα μαζεύεις φράγκα από μισθά και bonus και κάνεις το κουμάντο σου σε περίπτωση που θες κάτι παραπάνω από απλές μετακινήσεις.
Αυτά με προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει ήδη κάποιο αυτοκίνητο στην ιδιοκτησία σου. Εάν υπάρχει, που είναι και το πιθανότερο σενάριο, τότε περιπλέκεται η άσκηση.
Προσωπικά μάλλον θα προτιμούσα car allowance παρά αυτοκίνητο ώστε να μπορώ να θέσω μόνος τα κριτήρια επιλογής. Ωντας και κάτοχος αυτοκινήτου ίσως και να έκανα εντελώς skip και το benefit και να κράταγα μόνο μία κάρτα καυσίμου, εφόσον μου την προσέφεραν.
Συγχαρητήρια για την πολύ ορθολογική ανάλυση!
Πολύ απλά, όποιος πιστεύει ότι δεν τον συμφέρει το εταιρικό αυτοκίνητο, ας μην πάρει!
Αλλά ο ελληνάρας θέλει το αστέρι, την έλικα ή τους 4 κύκλους, πληρωμένα από την εταιρία και με μηδενικό κόστος για αυτόν. Επειδή όμως αλλάξαν τα πράγματα, όταν έρχεται η ώρα του λογαριασμού , αρχίζει τη γκρίνια. Το ενδεχόμενο να μην πάρει premium, αλλά να βολευτεί με ένα μικρομεσαίο της σειράς που θα του έρθει πολύ φθηνά, δεν το εξετάζει.
Γιατί ρε αδελφέ δεν είναι αντάξιο το κάθισμα του Astra για τα οπίσθια της αφεντίας του! [emoji38]Καμια σχεση
Η μ@λακια ειναι οτι η εταιρεια εχει ολη τη διαθεση να σου προσφερει καλο αμαξι και εσυ αναγκαζεσαι -υπο περιπτωσεις- να το αρνηθεις λογω φορολογησης. Κι αυτο ειναι σαφως σπασιμο.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό δε είναι σπάσιμο, αλλά μια πολύ καλοδεχούμενη επιλογή, την οποία έχουν (κερδίσει) ελάχιστοι!
Η εταρία σου δίνει την ευκαιρία να χρησιμοποιείς ένα πολύ καλό αμάξι, που πιθανώς δε θα αγόραζες ποτέ με τα λεφτά σου, με ένα κόστος χρήσης που ειναι σαφώς μικρότερο από αυτό που θα είχες αν ήταν το προσωπικό σου ΙΧ. Από εκεί και πέρα, εσύ εκτιμάς αν αξίζει η προσφερόμενη 'πολυτέλεια' την έξτρα δαπάνη έναντι ενός πολύ πιο συμβατικού και φθηνότερου στη χρήση αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Η καλύτερη λύση είναι να πας σε αυτοκίνητο τύπου 'απλά κάνω τη δουλειά' μου. Είτε είσαι πωλητής, είτε είσαι στελεχάρα. Αυτό είναι το πιο συμφέρον. Αν είσαι στελεχάρα μαζεύεις φράγκα από μισθά και bonus και κάνεις το κουμάντο σου σε περίπτωση που θες κάτι παραπάνω από απλές μετακινήσεις.
Αυτά με προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει ήδη κάποιο αυτοκίνητο στην ιδιοκτησία σου. Εάν υπάρχει, που είναι και το πιθανότερο σενάριο, τότε περιπλέκεται η άσκηση.
Προσωπικά μάλλον θα προτιμούσα car allowance παρά αυτοκίνητο ώστε να μπορώ να θέσω μόνος τα κριτήρια επιλογής. Ωντας και κάτοχος αυτοκινήτου ίσως και να έκανα εντελώς skip και το benefit και να κράταγα μόνο μία κάρτα καυσίμου, εφόσον μου την προσέφεραν.
Συγχαρητήρια για την πολύ ορθολογική ανάλυση!
Πολύ απλά, όποιος πιστεύει ότι δεν τον συμφέρει το εταιρικό αυτοκίνητο, ας μην πάρει!
Αλλά ο ελληνάρας θέλει το αστέρι, την έλικα ή τους 4 κύκλους, πληρωμένα από την εταιρία και με μηδενικό κόστος για αυτόν. Επειδή όμως αλλάξαν τα πράγματα, όταν έρχεται η ώρα του λογαριασμού , αρχίζει τη γκρίνια. Το ενδεχόμενο να μην πάρει premium, αλλά να βολευτεί με ένα μικρομεσαίο της σειράς που θα του έρθει πολύ φθηνά, δεν το εξετάζει.
Γιατί ρε αδελφέ δεν είναι αντάξιο το κάθισμα του Astra για τα οπίσθια της αφεντίας του! [emoji38]Καμια σχεση
Η μ@λακια ειναι οτι η εταιρεια εχει ολη τη διαθεση να σου προσφερει καλο αμαξι και εσυ αναγκαζεσαι -υπο περιπτωσεις- να το αρνηθεις λογω φορολογησης. Κι αυτο ειναι σαφως σπασιμο.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό δε είναι σπάσιμο, αλλά μια πολύ καλοδεχούμενη επιλογή, την οποία έχουν (κερδίσει) ελάχιστοι!
Η εταρία σου δίνει την ευκαιρία να χρησιμοποιείς ένα πολύ καλό αμάξι, που πιθανώς δε θα αγόραζες ποτέ με τα λεφτά σου, με ένα κόστος χρήσης που ειναι σαφώς μικρότερο από αυτό που θα είχες αν ήταν το προσωπικό σου ΙΧ. Από εκεί και πέρα, εσύ εκτιμάς αν αξίζει η προσφερόμενη 'πολυτέλεια' την έξτρα δαπάνη έναντι ενός πολύ πιο συμβατικού και φθηνότερου στη χρήση αυτοκινήτου.Το κοστος μιας απλης ασφαλισης και ενα ετησιο σερβις δε συγκρινονται με το ποσό που πληρωνεις σε φορους.
Σαφως εχεις το καλο οτι αν συμβει κατι στ αμαξι δε τα βαζεις απο την τσεπη σου, ομως εκει ειναι υποθετικο σεναριο. Στη δε περιπτωση που δε σου πληρωνουν και καυσιμα , η ζυγαρια γερνει αρκετα προς τα αρνητικα.Τελοσπαντων ο καθενας κανει τις επιλογες του με βαση την τσεπη του!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Το κοστος μιας απλης ασφαλισης και ενα ετησιο σερβις δε συγκρινονται με το ποσό που πληρωνεις σε φορους.
Σαφως εχεις το καλο οτι αν συμβει κατι στ αμαξι δε τα βαζεις απο την τσεπη σου, ομως εκει ειναι υποθετικο σεναριο. Στη δε περιπτωση που δε σου πληρωνουν και καυσιμα , η ζυγαρια γερνει αρκετα προς τα αρνητικα.Τελοσπαντων ο καθενας κανει τις επιλογες του με βαση την τσεπη του!
Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω και σε παρακαλώ να μην το εκλάβεις μειωτικά (καθώς αναφέρομαι στον ενθουσιασμό με τον οποίο υποστηρίζεις την άποψη σου), πες μου τι ηλικία είσαι;
Υπεραπλουστεύεις πράγματα για να υποστηρίξεις ντε και καλά την αρχική σου άποψη.
Εγώ έβαλα νούμερα κάτω, ενώ εσύ αυτά που έγραψες δεν έχουν σχέση. Η συντήρηση δεν είναι μόνο ένα απλό ετήσιο σέρβις, αλλά και η αλλαγή των ελαστικών κάθε 40.000 Km, οι βλάβες εκτός εγγύησης, τα αναλώσιμα (π.χ. φρένα, συμπλέκτης, αμορτισερ) κ.α. Η ασφάλιση που πρέπει να συγκρίνεις δεν είναι μια απλή, αλλά μια μικτή με τα πάντα μέσα, όπως έχουν τα εταιρικά. Τα τέλη επίσης είναι μια επιβάρυνση που ξέχασες.
Ακόμα κι αν δε σου πληρώνουν τα καύσιμα, πάλι σε συμφέρει και σιγουρα η ζυγαριά ΔΕΝ 'γέρνει προς τα αρνητικά'! -
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Οff-topic: Πιθανώς να το γνωρίζεις ήδη αλλά δεν είναι μόνο το ποσό που θα σου βγει σαν φόρος για το extra εισοδημα αλλά επί αυτού θα προσθέσεις και τον έκτακτο φόρο αλληλεγγύης που μπαίνει στο extra εισοδημα με την αντίσοιχη κλίμακα που είσαι. Αρα για ΛΤΠΦ 19.999€ το extra εισόδημα σου που θα φορολογηθει ανάλογα με την κλίμακά σου είναι 2800€ και σε αυτό θα υπολογίσεις επιπρόσθετα και τον φόρο αλληλεγγύης. Αντίστοιχα για
ΛΤΠΦ 21.000€ = 3780€ extra εισόδημα + φόρος αλληλεγγύης
ΛΤΠΦ 24.999€ = 4.500€ extra εισόδημα + φόρος αλληλεγγύης
ΛΤΠΦ 25.001€ = 5.500€ extra εισόδημα + φόρος αλληλεγγύης
Επομένως τα ποσά που υπολογίζεις δεν είναι σωστά καθώς κοντά στα 24-24999€ θα σου βγει μαζί με την εισφορά κοντά στα 2.700-3.000€ ο φόρος που θα πληρώσεις και όχι 2000 το χρονο
Eγώ ήμουν στην αντίθετη περίπτωση που είχα αυτοκίνητο με ΛΤΠΦ 27800 (Volvo S60 D4) και μου βγήκε φόρος από αυτό κοντά στα 5.000€ το χρόνο. Στην τετραετία του leasing θα ήταν 20.000€ και ευτυχώς έληξε και το έδωσα πίσω ( με έπιασε ο φόρος αυτός μόνο για μια χρονιά για το volvo) και πήρα φθηνότερο (
Τέλος off-topicΌ,τι και να πάρεις να το χαρείς και να είναι καλοτάξιδο!!!
Συγνώμη για τις ερωτήσεις αλλά δεν ξέρω από εταιρικα
Έστω ότι έχεις εισόδημα 20Κ αν πάρεις εταιρικό με ΛΤΠΦ 24Κ δεν θα φορολογήθεις σαν να βγάζεις 24,5Κ? Πως βγαίνουν τα 3Κ παραπάνω τον χρόνο φορολογία? -
Για να έχεις αυτοκίνητο των 24Κ ΛΤΠΦ, το εισόδημά σου είναι στη χειρότερη των περιπτώσεων 50Κ. Επομένως πας καρφωτός στην υψηλότερη κλίμακα φορολόγησης και κλάφτα απο κει και πέρα.
-
Και να ξεκαθαρίσουμε και κάτι, γιατί η κρίση έχει βάλει πολλούς συμπολίτες μας σε μια λογική αντιπαράθεσης και διχασμού:
Τα στελέχη που δικαιούνται αυτοκίνητα των 25000+ ΛΤΠΦ έχουν κερδίσει αυτό το προνόμιο! Σίγουρα δεν είναι 25άρηδες που μόλις βγήκαν στην αγορά εργασίας, αλλά άνθρωποι με δυνατή επαγγελματική πορεία και αποδεδειγμένα προσόντα. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για να έχεις αυτοκίνητο των 24Κ ΛΤΠΦ, το εισόδημά σου είναι στη χειρότερη των περιπτώσεων 50Κ. Επομένως πας καρφωτός στην υψηλότερη κλίμακα φορολόγησης και κλάφτα απο κει και πέρα.Ε καλά δεν το έχεις αγοράσει εταιρικό είναι. Έστω ότι βγάζεις 1500€ τον μήνα δλδ περίπου 20 Κ τον χρόνο με τα δώρα και επιλέγεις για εταιρικό το Tiguan με 24Κ λτπφ ποσό σου βγαίνει να πληρώσεις παραπάνω στην εφορία?
-
Συγνώμη για τις ερωτήσεις αλλά δεν ξέρω από εταιρικα
Έστω ότι έχεις εισόδημα 20Κ αν πάρεις εταιρικό με ΛΤΠΦ 24Κ δεν θα φορολογήθεις σαν να βγάζεις 24,5Κ? Πως βγαίνουν τα 3Κ παραπάνω τον χρόνο φορολογία?Οχι δεν υπολογίζεται έτσι... ανεξαρτήτως τι εισόδημα (edit: μαλλον το διορθώνω το τι εισόδημα έχεις παίζει ρόλο για την κλίμακα φορολόγησης) έχεις η παροχή εταιρικού αυτοκινήτου θεωρείται παροχή σε εισόδημα και μάλιστα τόσο εισόδημα αναλογικά με κλίμακα/ποσοστό ανάλογα με την ΛΤΠΦ - και αυτό έρχεται και κουμπώνει στο ήδη δηλωθέν εισόδημά σου και φορολογείσαι παραπάνω σαν να σου έχει δώσει η εταιρεία χρήματα/μισθό (2o edit: εδώ μπορεί και να σε χαντακώσει πραγματικά γιατί το extra εισοδημα μπορεί και να σου αλλαξει την κλίμακα φορολόγησης και να φορολογηθείς πολύ περισσότερο και για το εισόδημα από τον μισθό σου αν είσαι οριακα σε κλίμακα). Δες τον κάτωθι πίνακα που έχω φτιάξει... επίσης για τονυπολογισμό του extra εισοδήματος αφού έχουμε το ποσό που προκύπτει από την ΛΤΠΦ παίζει ρόλο και η παλαιότητα (εις όφελος μας όσο περισσότερο παλιώνει το εταιρικό αυτοκίνητο) οπότε το απομειώνεις με το ποσοστό του δεύτερου πίνακα (σε χρόνια) και έχεις το extra εισοδημα που 'κουμπώνει' στο ήδη δηλωμένο σου - και μετά σου έρχεται και ο φόρος αλληλεγγύης επί του extra εισοδήματος....
Συντελεστής υπολογισμού ΛΤΠΦ
Από Έως Συντελεστής
0 12.000 4%
12.001 17.000 7%
17.001 20.000 14%
20.001 25.000 18%
25.001 22%Μείωση Αξίας (παλαιότητα)
Από Έως Συντελεστής
0 2 0%
3 5 10%
6 9 25%
10 50%Για αυτο και ο φόρος του καθενός εταιρικού αυτοκινήτου είναι πολύ διαφορετικός για τον καθένα μας γιατί παίζει ρόλο α) το μοντέλο/εξοπλισμός =ΛΤΠΦ β) το εισόδημά σου γ) η παλαιότητα
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Για να έχεις αυτοκίνητο των 24Κ ΛΤΠΦ, το εισόδημά σου είναι στη χειρότερη των περιπτώσεων 50Κ. Επομένως πας καρφωτός στην υψηλότερη κλίμακα φορολόγησης και κλάφτα απο κει και πέρα.
Ε καλά δεν το έχεις αγοράσει εταιρικό είναι. Έστω ότι βγάζεις 1500€ τον μήνα δλδ περίπου 20 Κ τον χρόνο με τα δώρα και επιλέγεις για εταιρικό το Tiguan με 24Κ λτπφ ποσό σου βγαίνει να πληρώσεις παραπάνω στην εφορία?
Είναι μη ρεαλιστικό αυτό το σενάριο εκτός κι αν παίζουν μαύρα στη μέση. Εάν όντως δηλώνεις 20Κ και πάρεις αμάξι με 24Κ ΛΤΠΦ τότε σωστά όπως είπες θα φορολογηθείς για 24.5Κ περιπου συνολικό εισόδημα.
Εκεί είναι γύρω στο 10% αν δεν κάνω λάθος ο συντελεστής φορολόγησης επομένως θα βγει κουστούμι κάνα 500αρι. Ας με διορθώσει κάποιος πιο σχετικός αν κάνω λάθος.
-
Αν εχεις εισόδημα 20Κ και πάρεις εταιρικό με 24Κ τότε θα κουμπώσει στα 20Κ το ποσό 24.000Χ0,18=4320 και θα φορολογηθείς για εισόδημα 24320 συν τον extra φορο αλληλεγγύης για τα 4320 με την κλιμακα για το εισόδημα των 24320
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
-
Μεγάλη κουβέντα άνοιξα...δυστυχώς αυτό το φορολογικό συστημα έχουμε, με αυτό πρεπει να πορευθεί ο καθένας στις επιλογές του. Οσοι βρεθηκαμε στο μέσο των αλλαγών (πχ απο μη φορολόγηση του εταιρικού αυτοκινήτου σε φορολόγηση) δυστυχώς βρεθηκαμε προ εκπλήξεως, οικονομικής. Καποιες εταιρείες προσπάθησαν να βοηθήσουν τον εργαζόμενο (με δικαίωμα επιστροφης αυτοκινήτου κλπ), αλλες όχι. Πλέον γνωρίζουμε τι ισχυει και ο καθένας κανει τις επιλογές του με βαση τα θέλω, τις υποχρεώσεις, τον προγραμματισμό του κλπ.
Κάποια σχόλια για την 'εύνοια' των υπαλλήλων που δικαιούνται εταιρικό αυτοκίνητο τα προσπερνάω..
Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ εκει θα μείνω στην έκπληξη και το πακέτο που έφαγαν πόσοι εργαζόμενοι....
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Πάντως το παιχνιδάκι με τα εταιρικά που είχαμε ήταν ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ . Το κράτος έχανε λεφτά , οι εταιρείες πέρναγαν έξοδα και οι διάφοροι υπάλληλοι , ιδιαίτερα αυτοί που ήταν για τα μπάζα στις τράπεζες πούλαγαν μούρη ...
Ταυτόχρονα άλλοι ελεύθεροι επαγγελματίες , ή εταιρείες που το φορολογικό τους καθεστώς ήταν με ΜΣΚΚ δεν είχαν την δυνατότητα να έχουν εταιρικά αυτοκίνητα αφού το ποσό που τους αφαιρούσε η εφορία ήταν για γέλια .
Αρα πολύ σωστότερος είναι ο νέος τρόπος ανεξάρτητα αν κάποιος έχει ή όχι τα προσόντα που νομίζει ότι έχει και δικαιούται εταιρικό αυτοκίνητο .
Βλέπαμε στελέχη τραπεζών ιδιαίτερα να έχουν στο παρελθόν αμάξι , καύσιμα , σέρβις , ασφάλεια , βλάβες , όχημα αντικατάστασης , πιστωτική κάρτα , κινητό και διάφορα άλλα , που προφανώς ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΙΣΘΟΣ και να μην φορολογούνται για αυτά , όταν υπάρχουν εταιρείες που πληρώνουν φόρο για το απούλητο εμπόρευμα τους , που δεν τους παρέχει κανένα έσοδο ....
Το φορολογικό μας σύστημα όπως και τα υπόλοιπα κρατικά συστήματα , στήνονται πάνω σε ρουσφέτια και κολλητηλίκια και καμία πραγματική αξία δεν έχουν .
Λυπάμαι αν στεναχωρώ κάποιους αλλά νομίζω ότι ήμουν αρκετά αντικειμενικός .
-
Συγγνώμη για την παρέμβαση αλλά έχω την αίσθηση ότι εδώ λέμε εντυπώσεις για το tiguan .Επειδη τώρα τελευταία έχει γίνει πολύ της μόδας το leasing και άλλου βλέπω να ανοίγουν τέτοια θέμα .Πιστευω καλητερα να ανοίξει ένα θέμα για το leasing .Ομως θα πω και εγώ τη προσωπική μου άποψη για το θέμα .Το leasing δεν αφορά καθημερινούς εργαζόμενους με εισόδημα μέχρι 1500e το μήνα και αυτούς που θέλουν να κρατήσουν το αυτοκίνητο τους πάνω από 4 έτη .Στην ίδια λογική είναι τα προγράμματα που προσφέρουν οι αντιπροσωπείες με μια χαμηλή δόση που περιελάμβανε τα πάντα εκτός το καύσιμο και στο τελος σου βγάζουν μια μεγάλη δόση Οποιος πάρει χαρτί και μολύβι με σκοπό να κρατήσει το αυτοκίνητο μετά το πέρας του προγράμματος απλά δεν συμφέρει .Τα service την επέκταση εγγυησης τις ασφαλεις ότι και να υποκογισεις χανεις .Κερδιζεις μόνο αν στη λήξη του προγράμματος το δωσεις πίσω Οπως και να έχει το leasing συμφέρει όχι απλά στέλεχοι αλλά μεγαλοστελεχοι θα έλεγα .Οι απλοί καθημερινοί εργαζόμενοι μόνο αγορά cash η εναλλακτικά αν υπάρχει προγραμμα άτοκα ότι άλλο επιλέξει χάνει με το καλημέρα έχεις εξοδα φακέλου 250-300e
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πάντως το παιχνιδάκι με τα εταιρικά που είχαμε ήταν ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ . Το κράτος έχανε λεφτά , οι εταιρείες πέρναγαν έξοδα και οι διάφοροι υπάλληλοι , ιδιαίτερα αυτοί που ήταν για τα μπάζα στις τράπεζες πούλαγαν μούρη ...Ταυτόχρονα άλλοι ελεύθεροι επαγγελματίες , ή εταιρείες που το φορολογικό τους καθεστώς ήταν με ΜΣΚΚ δεν είχαν την δυνατότητα να έχουν εταιρικά αυτοκίνητα αφού το ποσό που τους αφαιρούσε η εφορία ήταν για γέλια . [emoji38]
Αρα πολύ σωστότερος είναι ο νέος τρόπος ανεξάρτητα αν κάποιος έχει ή όχι τα προσόντα που νομίζει ότι έχει και δικαιούται εταιρικό αυτοκίνητο .
Βλέπαμε στελέχη τραπεζών ιδιαίτερα να έχουν στο παρελθόν αμάξι , καύσιμα , σέρβις , ασφάλεια , βλάβες , όχημα αντικατάστασης , πιστωτική κάρτα , κινητό και διάφορα άλλα , που προφανώς ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΙΣΘΟΣ και να μην φορολογούνται για αυτά , όταν υπάρχουν εταιρείες που πληρώνουν φόρο για το απούλητο εμπόρευμα τους , που δεν τους παρέχει κανένα έσοδο ....
Το φορολογικό μας σύστημα όπως και τα υπόλοιπα κρατικά συστήματα , στήνονται πάνω σε ρουσφέτια και κολλητηλίκια και καμία πραγματική αξία δεν έχουν .
Λυπάμαι αν στεναχωρώ κάποιους αλλά νομίζω ότι ήμουν αρκετά αντικειμενικός .
Πολλά πραγματα ηταν και είναι σκάνδαλο εδώ που ζούμε αλλά η αλήθεια βρίσκεται παντα κάπου στη μέση. Ας μεταφέρει αν θέλει κάποιος τη συζήτηση περί leasing/ φορολογίας κάπου αλλου ώστε να μείνει καθαρό το θέμα για το tiguan
Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης xaotikos01 έγραψε:
.Κάποια σχόλια για την 'εύνοια' των υπαλλήλων που δικαιούνται εταιρικό αυτοκίνητο τα προσπερνάω.Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε μένα. Τα δικά μου σχόλια καμία τέτοια εκτίμηση δεν έχουν.
-
harisma23 ίσως παρεξήγησα κάποια απο τα γραφομενά σου μιας και σήμερα ήμουν εκτός και διάβαζα σβέλτα απο κινητό. Ζήτω συγγνώμη.
Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα το φορολογικό συστημα (ανισότητες) σε συνδυασμό και με τις κοινωνικές παροχές. Δυστυχώς δεν είναι κοινωνικά δίκαιο.
Με τα σημερινά δεδομένα σαφως ενα εταιρικό με leasing είναι πιο συμφέρον απο ενα ιδιόκτητο. Αν δεν αντικαθιστάς ιδιόκτητο γινεται πιο δυσκολη η άσκηση.
Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χαίρομαι που διάβασες τα posts μου πιο προσεκτικά και κατάλαβες ότι τα παρεξήγησες.
Έχω δουλέψει και ως υπάλληλος και ως αυτοαπασχολούμενος και ως συνεργάτης μεγάλων εταιρειών, οπότε πιστεύω ότι τέτοια θέματα μπορώ να το δω με καθαρή ματιά και χωρίς να κουβαλάω κόμπλεξ.
ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing