Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πάντως το παιχνιδάκι με τα εταιρικά που είχαμε ήταν ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ . Το κράτος έχανε λεφτά , οι εταιρείες πέρναγαν έξοδα και οι διάφοροι υπάλληλοι , ιδιαίτερα αυτοί που ήταν για τα μπάζα στις τράπεζες πούλαγαν μούρη ...
Ταυτόχρονα άλλοι ελεύθεροι επαγγελματίες , ή εταιρείες που το φορολογικό τους καθεστώς ήταν με ΜΣΚΚ δεν είχαν την δυνατότητα να έχουν εταιρικά αυτοκίνητα αφού το ποσό που τους αφαιρούσε η εφορία ήταν για γέλια . [emoji38]
Αρα πολύ σωστότερος είναι ο νέος τρόπος ανεξάρτητα αν κάποιος έχει ή όχι τα προσόντα που νομίζει ότι έχει και δικαιούται εταιρικό αυτοκίνητο .
Βλέπαμε στελέχη τραπεζών ιδιαίτερα να έχουν στο παρελθόν αμάξι , καύσιμα , σέρβις , ασφάλεια , βλάβες , όχημα αντικατάστασης , πιστωτική κάρτα , κινητό και διάφορα άλλα , που προφανώς ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΙΣΘΟΣ και να μην φορολογούνται για αυτά , όταν υπάρχουν εταιρείες που πληρώνουν φόρο για το απούλητο εμπόρευμα τους , που δεν τους παρέχει κανένα έσοδο ....
Το φορολογικό μας σύστημα όπως και τα υπόλοιπα κρατικά συστήματα , στήνονται πάνω σε ρουσφέτια και κολλητηλίκια και καμία πραγματική αξία δεν έχουν .
Λυπάμαι αν στεναχωρώ κάποιους αλλά νομίζω ότι ήμουν αρκετά αντικειμενικός .
Πολλά πραγματα ηταν και είναι σκάνδαλο εδώ που ζούμε αλλά η αλήθεια βρίσκεται παντα κάπου στη μέση. Ας μεταφέρει αν θέλει κάποιος τη συζήτηση περί leasing/ φορολογίας κάπου αλλου ώστε να μείνει καθαρό το θέμα για το tiguan
Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk