Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    X
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 13
    • Best 0
    • Groups 0

    xaotikos01

    @xaotikos01

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    xaotikos01 Unfollow Follow

    Latest posts made by xaotikos01

    • RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing

      harisma23 ίσως παρεξήγησα κάποια απο τα γραφομενά σου μιας και σήμερα ήμουν εκτός και διάβαζα σβέλτα απο κινητό. Ζήτω συγγνώμη.

      Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα το φορολογικό συστημα (ανισότητες) σε συνδυασμό και με τις κοινωνικές παροχές. Δυστυχώς δεν είναι κοινωνικά δίκαιο.

      Με τα σημερινά δεδομένα σαφως ενα εταιρικό με leasing είναι πιο συμφέρον απο ενα ιδιόκτητο. Αν δεν αντικαθιστάς ιδιόκτητο γινεται πιο δυσκολη η άσκηση.

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      X
      xaotikos01
    • RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing

      Ο χρήστης criuser έγραψε:
      Πάντως το παιχνιδάκι με τα εταιρικά που είχαμε ήταν ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ . Το κράτος έχανε λεφτά , οι εταιρείες πέρναγαν έξοδα και οι διάφοροι υπάλληλοι , ιδιαίτερα αυτοί που ήταν για τα μπάζα στις τράπεζες πούλαγαν μούρη ...

      Ταυτόχρονα άλλοι ελεύθεροι επαγγελματίες , ή εταιρείες που το φορολογικό τους καθεστώς ήταν με ΜΣΚΚ δεν είχαν την δυνατότητα να έχουν εταιρικά αυτοκίνητα αφού το ποσό που τους αφαιρούσε η εφορία ήταν για γέλια . [emoji38]

      Αρα πολύ σωστότερος είναι ο νέος τρόπος ανεξάρτητα αν κάποιος έχει ή όχι τα προσόντα που νομίζει ότι έχει και δικαιούται εταιρικό αυτοκίνητο .

      Βλέπαμε στελέχη τραπεζών ιδιαίτερα να έχουν στο παρελθόν αμάξι , καύσιμα , σέρβις , ασφάλεια , βλάβες , όχημα αντικατάστασης , πιστωτική κάρτα , κινητό και διάφορα άλλα , που προφανώς ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΙΣΘΟΣ και να μην φορολογούνται για αυτά , όταν υπάρχουν εταιρείες που πληρώνουν φόρο για το απούλητο εμπόρευμα τους , που δεν τους παρέχει κανένα έσοδο ....

      Το φορολογικό μας σύστημα όπως και τα υπόλοιπα κρατικά συστήματα , στήνονται πάνω σε ρουσφέτια και κολλητηλίκια και καμία πραγματική αξία δεν έχουν .

      Λυπάμαι αν στεναχωρώ κάποιους αλλά νομίζω ότι ήμουν αρκετά αντικειμενικός .

      Πολλά πραγματα ηταν και είναι σκάνδαλο εδώ που ζούμε αλλά η αλήθεια βρίσκεται παντα κάπου στη μέση. Ας μεταφέρει αν θέλει κάποιος τη συζήτηση περί leasing/ φορολογίας κάπου αλλου ώστε να μείνει καθαρό το θέμα για το tiguan

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      X
      xaotikos01
    • RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing

      Μεγάλη κουβέντα άνοιξα...δυστυχώς αυτό το φορολογικό συστημα έχουμε, με αυτό πρεπει να πορευθεί ο καθένας στις επιλογές του. Οσοι βρεθηκαμε στο μέσο των αλλαγών (πχ απο μη φορολόγηση του εταιρικού αυτοκινήτου σε φορολόγηση) δυστυχώς βρεθηκαμε προ εκπλήξεως, οικονομικής. Καποιες εταιρείες προσπάθησαν να βοηθήσουν τον εργαζόμενο (με δικαίωμα επιστροφης αυτοκινήτου κλπ), αλλες όχι. Πλέον γνωρίζουμε τι ισχυει και ο καθένας κανει τις επιλογές του με βαση τα θέλω, τις υποχρεώσεις, τον προγραμματισμό του κλπ.

      Κάποια σχόλια για την 'εύνοια' των υπαλλήλων που δικαιούνται εταιρικό αυτοκίνητο τα προσπερνάω..

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      X
      xaotikos01
    • RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing

      Εχετε δικιο , δεν είχα υπολογίσει τον φόρο αλληλεγγύης και έμενα στο extra φορολογητέο εισόδημα. Οποτε τα πραγματα αλλάζουν...θα πρέπει να μιλήσω με τον λογιστή.
      Ευχαριστώ πολύ!!

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      X
      xaotikos01
    • RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing

      Οταν λέω δεν αξίζει, με οριακα κατω απο 20000€ ΛΤΠΦ θα εδινα ~1200€/χρονο. Ανεβαίνοντας κλιμακα, με 21000 ΛΤΠΦ βγαίνει στα ~1700€/χρονο ενω στο όριο κάτω απο 25000 βγαίνει στα ~2000€/χρονο. Οποτε αφού θα ανεβω κλιμακα με +300€ το χρονο μπορω να πάρω αρκετά καλυτερο αυτοκίνητο. Για εμενα συμφέρει να πας στο όριο των 25Κ

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      X
      xaotikos01
    • RE: VW Tiguan 2016

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Μαγκιά τους εάν το κάνουν για περιβαλλοντολογικούς λόγους. Η αλήθεια είναι ότι στα πλαίσια της κοινωνικής ευθύνης όλες οι εταιρίες πλέον πρέπει να λαμβάνουν υπόψη το αποτύπωμά τους, ακόμα κι αν είναι εταιρίες υπηρεσιών.

      Εφόσον έχουν έτσι τα πράγματα, εγώ θα πήγαινα σε 1600αρι diesel R-line φορτωμένο με κάμποσα έξτρα. Θα είναι τάφος αλλά θα χεις γκατζετάκια να παίζεις και θα γλιτώσεις και κάνα ψιλό από την εφορία.

      Η ιστορία έχει ως εξης: μέχρι πριν λίγο καιρο είχα Passat 2017 1.6d comfortline. Απο εξοπλισμό ήμουν ικανοποιημένος αλλά και η δύναμη δεν ηταν κακή για την χρηση. Με αυτό έμενα κάτω απο τα 20000€ προ φόρων.

      Λόγω αλλαγής εταιρίας σκέφτηκα να ανέβω κατηγορία με επιλογές κάτω απο τα 25000€ προ φόρων παντα diesel. Λόγω της φορολογίας συμφέρει να πάρεις κάτι με 25000€ αντί πχ 21000€ Αφού είδα λοιπόν διάφορα μοντέλα ακόμα και το Passat dsg 2lt 150 αποφάσισα να κινηθω προς tiguan με dsg μιας και το αυτόματο μου έλειψε στο passat.

      Θεωρώ πως λόγω βάρους και χειρότερης αεροδυναμικής η εκδοση 1.6 θα είναι χειροτερη απο την αντίστοιχη 1.6 του Passat. Γιαυτό και προσανατολίζομαι προς το 2.0d με τα 150. Τώρα το R-line είναι θέμα περισσότερο οπτικό και ελάχιστα πρακτικο μιας και αυτό που έχει μόνο είναι οι αναδιπλουμενοι καθρέπτες. Ισως θα πρεπει να δω αν μπορω να κάνω κάτι με τις 19αρες και να πάω σε μικροτερες αλλιως μαλλον θα πρεπει να το υπομεινω.

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xaotikos01
    • RE: VW Tiguan 2016

      Οι ρύποι είναι πολιτικη της εταιρίας στα εταιρικά, πιθανόν για αυτό το λογο.

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xaotikos01
    • RE: VW Tiguan 2016

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το θέμα απόδοσης το καταλαβαινω και φυσικά είναι μείον. Απο θέμα άνεσης, το comfort του DCC δεν μπορεί να κανει τίποτα?

      Θα πρέπει να ρωτησω αν μπορω να κατεβω σε διάσταση γιατί απο εμφάνιση μου αρέσει περισσότερο το R-line (υποκειμενικό) και δυστυχώς οι ρύποι δεν επιτρέπουν τα 190 άλογα.

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xaotikos01
    • RE: VW Tiguan 2016

      Δυστυχώς απο οτι βλέπω όλα τα 4motion έχουν πανω απο 140 ρυπους οποτε κόβονται. Τόσο μείον θεωρείτε τις 19αρες του R-line με την φαρδιά διάσταση για χρηση δρόμου; μειώνεται αρκετά η απόδοση ή αυξάνεται ο θόρυβος;

      Σχετικα με sedan κλπ, είπαμε να δοκιμασουμε ενα πιο ψηλό για πιο άνετη οδήγηση μιας και πλεον οι αναγκες θα είναι λίγο πόλη, αττική και περισσότερο εθνικη/επαρχιακό

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xaotikos01
    • RE: VW Tiguan 2016

      Για τις ζαντες/λάστιχα το σκέφτομαι αλλά απο την αλλη αυτό που έχω διαβάσει είναι πως το 4motion προσθέτει βαρος και κανει το σύνολο πιο αργό.
      Απο την αλλη το rline 2.0d έχει DCC αν δεν κάνω λάθος οποτε στο comfort δεν θα είναι νορμάλ?
      Δεν έχω σκοπό για off road πέρα από δρόμους που θα πηγαινα και με ένα sedan.

      Στάλθηκε από το 6045Y μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      X
      xaotikos01
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr