-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
έτσι και αλλιώς με τις τιμές που θα πιάσουν μέσα στο καλοκαίρι τα καύσιμα μόνο diesel θα συμφέρει!
Ξέρουμε τίποτα συγκεκριμένο;
Εγω τίποτα συγκεκριμένο ,τα πρωτοσέλιδα βλέπω με Ισραήλ , Γάζα , Ιράν...
-
Η αλήθεια είναι ότι κάθε καλοκαίρι η ίδια δουλειά γίνεται..
Τουλάχιστον 0,10-0,15€ πάνω τα καύσιμα και από Σεπτέμβριο πάλι πέφτουν... -
Είναι high-season!
-
Kitsara ωραίο το review που έγραψες.
Η τιμή για το C-HR αφορά το hybrid; Πολύ καλή νομίζω είναι. Από αυτά που γράφεις, νομίζω είναι ένα αμάξι που θα σε κάνει χαρούμενο και αυτό μετράει στο τέλος.
Όσο για τις επιδόσεις του 1.2 σε σχέση με τον χιλιάρι του T-ROC, είναι πιο αργός σε όλες τις μετρήσεις. Έχεις πολύ δίκιο πάντως για την συμπεριφορά του TSI, λίγο χλωμός στα πολύ χαμηλά, αλλά μετά ανεβάζει με κέφι και δεν σε προδιαθέτει οτι είναι μικρός 3κυλινδρος. Παρ'όλα αυτά, νομίζω οτι όλοι αυτοί οι κινητήρες είναι γενικότερα συμβιβασμός. Απλά είναι η χρυσή τομή για λογικό κόστος, σχετικά χαμηλή κατανάλωση και επαρκείς επιδόσεις.
Καλή συνέχεια στο ψάξιμο, κράτα μας ενήμερους. -
Συμφωνώ απόλυτα για όσα γράφεις για το CHR, και εμένα μου έκανε πολύ θετική εντύπωση, τόσο η οδική του συμπεριφορά, όσο και η άνεσή του και η ποιότητα κύλισης. Το υβριδικό σύστημα το βρήκα πολύ καλύτερο από του Auris (και το κιβώτιο) και καθόλου δεν με ενόχλησε, ίσα ίσα που και σε ανάβαση προς το σπήλαιο Παιανίας, μια χαρά ήταν.
Δεν συμφωνώ για την διχρωμία (δεν μου αρέσει, ειδικά με την μαύρη οροφή) και τις 18αρες, προσωπικά το ήθελα με 17αρες και πιο πλούσιο εξοπλισμό, αλλά ως γνωστόν επικρατεί η ηλίθια πάγια τακτική της Toyota και λοιπών Ιαπώνων...φέρνουν μόνο πακέτα και όχι μεμονωμένο εξοπλισμό.
Για το T-Roc πολύ σημαντικά όσα λές, και ειδικά για την κατανάλωση γιατί κάποιοι πιστεύουν ότι μόνο το Kuga βενζίνης καίει και τα υπόλοιπα βενζίνης καίνε νεράκι ή αναθυμιάσεις!! -
Το έγραψα και στο Topic της KIA.
Elk Τεστ από Autotriti για το Stonic 1.0 : https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 24.asp?a=6.
Επίδοση στα 73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Τελική τριάδα (Autotriti):
Peugeot 2008 - 76 χλμ./ώρα
Ford Ecosport - 74,5 χλμ./ώρα
Kia Stonic - 73 χλμ./ώρα -
Απρίλιος
- Qashqai : 1079 (164)
- C-HR: 517 (130)
- Tiguan: 465 (97)
- X1: 442 (165)
- Ignis: 420 (95)
- Vitara: 406 (108)
- 3008: 392 (113)
- GLA: 378 (118)
- Kuga: 332 (66)
- T-Roc: 324 (126)
2008: 316 (72)
Duster: 277 (64)
Kodiaq: 242 (78)
Stonic: 234 (70)
Countryman: 225 (61)
Karoq: 219 (81)
Aircross: 197 (51)
Renegade: 195 (52)
Ecosport: 191 (38)
Q2: 188 (61)
Compass: 182 (40)
Arona 178 (65)
Sandero: 174 (36)
Q3: 168 (43)
Tucson: 157 (37)
Mokka Χ: 153 (33)
Crossland X: 150 (19)
Sportage: 146 (42)
SX4: 141 (31)
500X: 140 (22)
XC60: 135 (20)
X-Trail: 123 (46)
Grandland X: 122 (23)
Captur: 116 (39)
C4 Cactus: 86 (7)
GLC-Series: 82 (24)
5008: 71 (46)
Kadjar: 68 (20)
Q5: 58 (27)
HRV: 54 (13)
XC90: 50 (11)
X3: 40 (6)
CRV: 36 (8)
Juke: 32 (4)
RAV4: 29 (2)
X2: 29 (9)
JIMNY: 26 (0)
ASX: 26 (2)
XC40: 22 (9)
Velar: 18 (3)
Evoque: 17 (2)
Soul: 17 (2)
NX-Series: 15 (1)
E-Pace: 18 (5)
Range Rover: 15 (4)
Ateca: 14 (4)
F-Pace: 13 (4)
Eclipse Cross: 12 (2)
X5: 12 (3)
Macan: 9 (0)
Cayenne: 9 (1)
GLE-Series 9 (6)
X6: 8 (3)
Wrangler: 7 (0)
XV: 7 (1)
X4: 7 (4)
Stelvio: 4 (0)
Discovery: 3 (0)
Q7: 3 (1)
RX-Series: 2 (0)
Levante: 2 (1)Πηγή κωδικοποίησης:
Qashqai J11 Greek Forum. -
Δλδ το qq έχει πουλήσει 1079 μονάδες σε 4 μήνες; με τόσο σκληρό ανταγωνισμό; Διπλάσιες πωλήσεις από το δεύτερο! Απίστευτο μου φαίνεται.
Αρνητική εντύπωση σε νούμερα ateca, xc40,hrv ,kajdar,grandland. Το μόκα πως γίνεται να πουλάει περισσότερο όντως τόσο παλιότερο μοντέλο;Troc ανεβαίνει πολύ 3008 καθιερώνεται σε πολύ καλή θέση και σε συνδυασμό με την υψηλή τιμή του δείχνει ότι ο κόσμος το προτιμά παρότι ματώνει για να το αποκτήσει. Τα ίδια ισχύουν και για την χ1 που ήταν πρώτη σε πωλήσεις τον Απρίλη!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Απίστευτο που το qashqai δεν είναι πρώτο στις πωλήσεις για έναν μήνα. Δεν νομίζω να έχει ξαναγίνει αυτό.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Απίστευτο που το qashqai δεν είναι πρώτο στις πωλήσεις για έναν μήνα. Δεν νομίζω να έχει ξαναγίνει αυτό.Το Δεκέμβρη του 2017 ήταν πάλι δεύτερο μετά την Χ1 και με μεγάλη διαφορα, αλλά τέλος χρόνου πάντα η BMW έχει ταξινομήσεις.
-
Τι λες. Μπράβο στην bmw. Τελικά λεφτά υπάρχουν.
-
Παιδιά οι πωλήσεις έχουν πολλά κρυφά στοιχεία . Το 50-60 % των πωλήσεων είναι πλέον λήζινγκ . Εκεί έχουμε κάποιες σημαντικές ιδιαιτερότητες .
Οι εισαγωγικές εταιρείες που θέλουν να σταθούν στο λήζινγκ δίνουν υψηλή τιμή επαναγοράς στις εταιρείες λήζινγκ για τα αμάξια τους μετά από 3-4 χρόνια και αυτό φαίνεται στο μίσθωμα .
Ακόμα πουλάνε ειδικές εκδόσεις με περίεργο εξοπλισμό που φέρνουν και προφανώς έχουν πετύχει ειδικές τιμές από τα εργοστάσια .
Δείτε στις 4-5 εταιρείες λήζινγκ πόσο δίνουν τα αμάξια στις προσφορές και πόσο δίνουν ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ με εξοπλισμό και κινητήρα της επιλογής σου .
Ετσι αν κάποιος θέλει το συγκεκριμένο αμάξι , μπορεί να κάνει υποχώρηση σε κινητήρα και εξοπλισμό , αφού θα το έχει για 4 χρόνια μόνο και μετά θα το δώσει πίσω , εκταμιεύοντας λίγα λεφτά .
-
Δείτε αναλυτικά πόσο μικρές διαφορές μισθώματος έχουν κάποιες προσφορές για αμάξια με μεγάλη διαφορά τιμής
https://www.myavis.gr/el/offers-list?gc ... gKt0PD_BwE
https://www.hertz.gr/LeasingOffers
https://www.drive-hellas.com/default.as ... gCEALw_wcB
https://www.leaseplan.gr/page/lp-superdeals
https://www.executivelease.gr/leasing-a ... a-leasing/ -
Απλα ολοι οι 'μεγαλοαστοι' πεσαν πανω σε x1 gla ενω παλιοτερα παιρναν x3 x5 q5 κλπ. Τωρα οι σωστα σκεπτομενοι δε θα δωσουν τα γ@μησιατικα στο κρατος που εχει αυξησει τις τιμες με φορους στις πιο πανω κατηγοριες
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τι λες. Μπράβο στην bmw. Τελικά λεφτά υπάρχουν.Πάρα πολλά εταιρικά και leasing, στα οποία η BMW δίνει απίστευτες εκπτώσεις!
Το QQ σταθερά στην κορυφή ως η χρυσή τομή...τα κάνει όλα από μέτρια έως πολύ καλά, έχει το όνομα και είναι πανέμορφο.
-
Ανανεωμένο Renault Kadjar χωρίς καμουφλάζ
Ύστερα από ένα λανσάρισμα με πολύ φανφάρα, το Kadjar πιέστηκε ιδιαίτερα στο στίβο των πωλήσεων, κατάρρευση που οφείλεται κυρίως στο λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς των 3008.
Ειδικά μάλιστα στην εθνική αγορά που αποτελεί και βαρόμετρο για τις γαλλικές φίρμες και μοντέλα, τα νούμερα αποτυπώνουν σαφέστατα του λόγου το ασφαλές: Το 2017, 74.297 κομμάτια από το Peugeot 3008 που πωλήθηκαν στη Γαλλία, έναντι 31.522 κομματιών του Renault Kadjar. Η κατάσταση επιδεινώθηκε το 2018, από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, με 30.014 πωλήσεις για το 3008 έναντι 9.303 για το Kadjar.
Παρόμοια είναι και τα νούμερα στην ελληνική αγορά. Το 2017, το Peugeot 3008 ταξινομήθηκε σε 609 αυτοκίνητα και το Renault Kadjar σε 145, ενώ για το πρώτο 3μηνο του 2018, τα νούμερα ήταν 279 και 48 αντίστοιχα.
Η Renault ελπίζει ότι το κόμπακτ SUV της θα πιάσει το θηρίο των πωλήσεων από τα μαλλιά με το φρεσκάρισμα του μέσου της ζωής του. Αυτό ακριβώς το μοντέλο απαθανατίστηκε και μάλιστα χωρίς καμουφλάζ στην Ασία. Και όπως φαίνεται, το εξωτερικό ρετουσάρισμα είναι ελαφρότατο. Έτσι, το Kadjar αρκείται σε νέους προφυλακτήρες, με αυτόν του πίσω μέρους εντονότερα ανασχεδιασμένο και με λιγότερο ακατέργαστο πλαστικό.
Αναρωτιέστε μήπως είναι πολύ ελαφρύ αυτό το λίφτινγκ για τις προσδοκίες της Renault; Ο Ρόμβος, στην πραγματικότητα, επικέντρωσε τις προσπάθειές του στον πίνακα οργάνων. Και πολύ σωστά, καθώς σε αυτό επίπεδο είναι που το Kadjar υποφέρει περισσότερο σε σύγκριση με το 3008, που έθεσε τον πήχη πολύ ψηλά. Η Renault θα υιοθετήσει μια νέα κεντρική κονσόλα με 8,7ιντση κατακόρυφη οθόνη αφής που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της φίρμας.
Σε γενικές γραμμές, δεν υπάρχει λόγος να επενδύσει η Renault ιδιαίτερα στο μοντέλο, καθώς αυτό προέρχεται από το Nissan Qashqai. Και αν οι πωλήσεις απέχουν πολύ από τις πωλήσεις του 3008, το «σοβάτισμα» αρκεί για να καταστήσει Kadjar ένα κερδοφόρο μοντέλο. Εξάλλου, σχεδιαστές και οι μηχανικοί έχουν ήδη στο μυαλό τους την επόμενη γενεά.
Το ανασχεδιασμένο Kadjar θα αποκαλυφθεί μέσα στους επόμενους μήνες και θα λανσαριστεί εμπορικά το φθινόπωρο.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/ananeomeno-renault-kadjar-choris-kamoyphlaz
Τελικά δεν τα πάει μόνο εδώ χάλια το Kadjar...
-
Όπως τα λέτε για τα λιζιγνκ. Στα λιζιγνκ γίνεσαι εχθρός τους αν ζητήσεις εξαγορά! Η τιμή που σου δίνουν είναι αισθητά μεγαλύτερη από αν το αγοράσεις από τις αντιπροσωπείες με 10% επιτόκιο και υπολογίζοντας και τα κόστη που καλύπτουν για ασφάλειες λάστιχα τέλη κλπ. Πήρα πρόσφατα προσφορά και με εξαγορά μου του δίναν 4-6 χιλιάδες παραπάνω από την κανονική αγορά και χωρίς περιορισμούς χλμ. Το λιζιγνκ συμφέρει μόνο για τα συγκεκριμένα αμάξια που βγάζουν αυτοί προσφορά. Αν το διαμορφώσεις εσύ καλύτερα πάρτο από την αντιπροσωπεία. Αν θες και εξαγορά... καλύτερα μην τους ρωτήσεις καθόλου!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για να σχολιάσω αντίστροφα, θα ξεκινήσω με το kadjar. Όπως έχουν πει παλαιότερα αρκετοί εδώ μέσα, είναι ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό και θεωρώ και κάπως περίεργες και τις επιλογές σε κινητήρες που δίνει. Πολύ ωραίο και άνετο αυτοκίνητο αλλά γτ να μην πάρει κάποιος qashqai ή kuga πχ και να πάρει αυτό που κοστίζει περισσότερο;
Επίσης για να το δούμε και αλλιώς, πόσοι είναι οι άνθρωποι που ψάχνονται τόσο πολύ για το τι θα αγοράσουν; Εγώ από εμπειρίες γνωστών και φίλων αλλά και του εαυτού μου θεωρώ ότι είναι λίγοι. Πιστεύω ότι από τα 1000 qashqai που πωλήθηκαν, μόνο οι 100 να μπήκαν στη διαδικασία να το αμφισβητήσουν για την κακή συναρμογή που είχαν τα παλαιότερα. Δλδ οι υπόλοιποι παίζει να μην το έχουν ακούσει ή διαβάσει καν. Φυσικά δεν λέω ότι δεν αξίζει, ίσα ίσα και εγώ μπορεί να το έπαιρνα τώρα αν ήθελα αυτοκίνητο τέτοιου στυλ και είχα τα λεφτά.
Παρατηρώ και μαι αύξηση στη dacia, την οποία την βλέπω και στο δρόμο, με νέα ντάστερ ακόμη και stepway και μένω Αλεξανδρούπολη. Βασικά όλα τα καινούργια κυρίως εδώ τα βλέπω παρά Θεσσαλονίκη
Μου κάνουν εντύπωση οι πωλήσεις του ignis, ενώ δεν με παραξενεύει καθόλου το Τ-roc, να φανταστείτε, εδώ το είδα στον δρόμο καμιά βδομάδα μετά που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα...
-
Συμφωνώ για το Kadjar και να προσθέσω ότι είναι κάπως 'άχρωμο', δεν έχει κάτι που θα το κάνει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Όσο για το Ignis, δεν μου κάνει εντύπωση. Είναι κάπως σαν σχήμα (αν και έχω ακούσει 3 ανθρώπους να λένε ότι είναι πολύ ωραίο γιατί μοιάζει με μικρή Χ3...που το είδαν!?!?!), αλλά είναι καλό αυτοκίνητο, αξιόπιστο, πολύ μικρό με καλούς χώρους και πάρα πολύ οικονομικό με καλό εξοπλισμό. Έχει ακόμα και φώτα LED (ως κύρια φώτα), δλδ. εξοπλισμό από αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.
-
Χθες είχα πάει στο Ελ. Βενιζέλος και συγκεκριμένα στα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα (σε ένα μεγάλο parking είναι όλες οι μεγάλες εταιρειες).
Μου έκανε τεράστια εντύπωση ο πάρα πολύ μεγάλος αριθμός των Χ1 που είχαν προς ενοικίαση.
Χωρίς υπερβολή, πρέπει να ήταν το 20-30% του συνόλου των παρκαρισμένων οχημάτων.
Επίσης πάρα πολλά ήταν και τα Renegade...
SUV/Crossovers Forum