-
Νταντ σαιντ : τ ροκ (κουαλιτυ)
Μαμ σαιντ: καροκ (κουαλιτυ)
Άϊ σαιντ: σορπραϊζΚαλουτσικο ειναι στις πλουσιες εκδοσεις, και μαλιστα με τον 1.5 evo
-
Κάτι πρέπει να κάνουν στην φόρντ με το θέμα χώρους. Είναι τραγικό γενικά, κροσοβερ να είναι υποδεέστερα σε χώρους από νέας γενιάς σουπερμίνι. Εντάξει έχουν κοφτερή οδική συμπεριφορά αλλά σε ένα κροσόβερ ή ένα fiesta active ας πούμε αν δεν είναι το ζητούμενο οι χώροι και η πρακτικότητα τότε τι είναι..
Αν φτιάξουν π.χ. εκεί στη φορντ πλατφόρμα τύπου baleno τεράστια σε χώρους και πανάλαφρη δεν θα έχουν αντίπαλο αλλά μάλλον δεν..
Εντωμεταξύ όσο όμορφο έγινε το φιέστα τόσο χάλι είναι το ecosport. Κρίμα.
To arona φαίνεται συμπαθητική υλοποίηση. Χώροι πιο μεγάλοι από λεον. Αυτό έχει νόημα. -
Εγώ το ecosport το βρίσκω πάρα πολύ όμορφο, ειδικά το st-line. Έχουν βγάλει και μια ειδική διχρωμία από ότι βλέπω στο Ελληνικό site.
ST-Line SIP Black Edition
-
+1
-
Στα μάτια μου η ασχήμια του είναι οι διαστάσεις-αναλογίες του. Είναι υπερβολικά στενό για το ύψος του και το μήκος του.
Σε αυτό το σουλούπι το κούγκα έχει την ιδανική σχεδίαση.
Αντίθετα το fiesta active είναι ποίημα. Μακάρι να είχε και καλούς χώρους. -
Δεν είναι στενό. Εχει 1,765 cm φάρδος και 2,056 cm με τους καθρέφτες.Απλώς είναι σχετικά κοντό, 4 μέτρα,και έχει αρκετό ύψος,γιαυτό φαίνεται έτσι στο μάτι.
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
To arona φαίνεται συμπαθητική υλοποίηση. Χώροι πιο μεγάλοι από λεον. Αυτό έχει νόημα.
Να εκφράσω την διαφωνία μου.
-
Καλησπέρα σας παιδιά, θέλει ο πατέρας μου να πάρει το καινούριο ecosport και ψάχνω να βρω ποιος κινητήρας είναι πιο καλός. Είτε πάμε σε πετρέλαιο 1.500 κυβικά με 100 άλογα, είτε πάμε σε βενζίνη 1.000 κυβικά με 125 άλογα, είτε πάλι βενζίνη 1.000 κυβικά με 140 άλογα.
Ο πατέρας μου το θέλει για το χωριό που μένει, και δεν θέλει κάτι γρήγορο. Βέβαια 2 φορές το χρόνο θα βγαίνει εθνική για να έρθει Αθήνα. Αλλα κύρια χρήση στο χωριό και σε διπλανή πόλη που είναι περίπου 30 χιλιόμετρα...
Προτιμούσα να του πάρω πετρέλαιο, αλλα μήπως τα 100 άλογα είναι λίγα? Ενας φίλος με παλιότερο μοντέλο ford (δεν θυμαμαι ποιό) με κινητήρα 1.600 πετρέλαιο και 95 άλογα, μου λέει οτι έχει πολύ δύναμη και πάει μια χαρά...Τί γνώμη έχετε παιδιά?
-
Από τη χρήση που περιγράφεις δεν προκύπτει κάποιο όφελος απ' το πετρέλαιο. 1000αρι με τα 125hp θα είναι μια χαρά και από επιδόσεις και από κατανάλωση.
-
Ο χρήστης kavouras69 έγραψε:
Καλησπέρα σας παιδιά, θέλει ο πατέρας μου να πάρει το καινούριο ecosport και ψάχνω να βρω ποιος κινητήρας είναι πιο καλός. Είτε πάμε σε πετρέλαιο 1.500 κυβικά με 100 άλογα, είτε πάμε σε βενζίνη 1.000 κυβικά με 125 άλογα, είτε πάλι βενζίνη 1.000 κυβικά με 140 άλογα.Ο πατέρας μου το θέλει για το χωριό που μένει, και δεν θέλει κάτι γρήγορο. Βέβαια 2 φορές το χρόνο θα βγαίνει εθνική για να έρθει Αθήνα. Αλλα κύρια χρήση στο χωριό και σε διπλανή πόλη που είναι περίπου 30 χιλιόμετρα...
Προτιμούσα να του πάρω πετρέλαιο, αλλα μήπως τα 100 άλογα είναι λίγα? Ενας φίλος με παλιότερο μοντέλο ford (δεν θυμαμαι ποιό) με κινητήρα 1.600 πετρέλαιο και 95 άλογα, μου λέει οτι έχει πολύ δύναμη και πάει μια χαρά...Τί γνώμη έχετε παιδιά?
'Δεν θέλει κάτι γρήγορο' -> οποιοδήποτε του κάνει, κανένα από αυτά δεν είναι αργό για τον πατέρα σου***
'είτε πετρέλαιο....είτε βενζίνη' -> εξαρτάται από το πόσα χλμ κάνειΑν δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο (εξοπλισμός, εμφάνιση κλπ), τότε η φθηνότερη επιλογή του diesel Business είναι μια χαρά.
*******Προσωπικά όμως, επειδή οι τιμές είναι σχεδόν πανομοιότυπες, θα πήγαινα στο 140αρι Titanium.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Από τη χρήση που περιγράφεις δεν προκύπτει κάποιο όφελος απ' το πετρέλαιο. 1000αρι με τα 125hp θα είναι μια χαρά και από επιδόσεις και από κατανάλωση.Αν και δεν αναφέρει τα ετήσια χιλιόμετρα που κάνει και εμένα πιο λογική επιλογή το 1000άρι με τα 125 μου φαίνεται. Είχα κάνει test drive το Focus με τον συγκεκριμένο κινητήρα και μου φάνηκε εξαιρετικός.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά!
Ο πατέρας μου κάνει περίπου 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Φανταστείτε οτι έχει ενα yaris απο το 2002 με 1.000 κινητήρα και 70 άλογα (αν θυμάμαι καλά), και τον ικανοποιούν οι επιδόσεις του. Οπότε προφανώς οποιοδήποτε μοντέλο του ecosport θα του φανεί ανώτερο...
Όντως όμως το 1.500 πετρέλαιο 100 άλογα, έχει ίδια τιμή με το 1.000 βενζίνη 140 άλογα. Αλλα επειδή τα 140 άλογα είναι πολλά για τον πατέρα μου και έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση τα αποκλείω.
Άρα ή πάμε σε 1.500 πετρέλαιο 100 άλογα (17.407 ευρώ) ή 1.000 βενζίνη 125 άλογα (16.498 ευρώ) ...Ως θετικά του πετρελαιοκινητήρα θα έβαζα τη μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο και τις λιγότερες βλάβες, σε σχέση με τη βενζίνη. Επίσης το πετρέλαιο έχει μικτό κύκλο 4,1 , ενώ η βενζίνη 5,2. Και σκεφτείτε οτι μιλάμε για λίτρα βενζίνης και λίτρα πετρελαίου, που έχουν τουλάχιστον 20 λεπτά του ευρώ διαφορά μεταξύ τους. Άρα μεγάλη διαφορά κατανάλωσης, όπου η κατανάλωση είναι ενα σημαντικό θέμα για τον πατέρα μου.
Τί λέτε για όλα αυτά παιδιά; -
Με 10.000/χρόνο και πραγματική διαφορά κατανάλωσης περίπου 2 λίτρα/100 χλμ (άρα περί τα €3), τα €1.000 που έχουν διαφορά στην τιμή θα τα κάνει απόσβεση σε περίπου 3 χρόνια.
Οπότε διαλέγει και αποφασίζει, γνωρίζοντας επίσης ότι πιθανή ζημιά σε diesel κινητήρα είναι πολύ ακριβή. Και τέλος έχει σημασία και ποιο προτιμάει σαν οδήγηση. Για παράδειγμα σε πολλούς δεν αρέσει το περιορισμένο εύρος απόδοσης των diesel.
-
Ο χρήστης kavouras69 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά!Ο πατέρας μου κάνει περίπου 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Φανταστείτε οτι έχει ενα yaris απο το 2002 με 1.000 κινητήρα και 70 άλογα (αν θυμάμαι καλά), και τον ικανοποιούν οι επιδόσεις του. Οπότε προφανώς οποιοδήποτε μοντέλο του ecosport θα του φανεί ανώτερο...
Όντως όμως το 1.500 πετρέλαιο 100 άλογα, έχει ίδια τιμή με το 1.000 βενζίνη 140 άλογα. Αλλα επειδή τα 140 άλογα είναι πολλά για τον πατέρα μου και έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση τα αποκλείω.
Άρα ή πάμε σε 1.500 πετρέλαιο 100 άλογα (17.407 ευρώ) ή 1.000 βενζίνη 125 άλογα (16.498 ευρώ) ...Ως θετικά του πετρελαιοκινητήρα θα έβαζα τη μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο και τις λιγότερες βλάβες, σε σχέση με τη βενζίνη. Επίσης το πετρέλαιο έχει μικτό κύκλο 4,1 , ενώ η βενζίνη 5,2. Και σκεφτείτε οτι μιλάμε για λίτρα βενζίνης και λίτρα πετρελαίου, που έχουν τουλάχιστον 20 λεπτά του ευρώ διαφορά μεταξύ τους. Άρα μεγάλη διαφορά κατανάλωσης, όπου η κατανάλωση είναι ενα σημαντικό θέμα για τον πατέρα μου.
Τί λέτε για όλα αυτά παιδιά;Μερικά points στα γρήγορα:
- Όπως λέει ο Φάνης, η διαφορά τιμής με τα χλμ αυτά αποσβένεται σε περίπου 3 χρόνια
- Εφόσον μιλάμε για μια από τις δύο βασικές εκδόσεις στα ~17Κ€, τότε η διαφορά τιμής είναι ασήμαντη, θα πήγαινα και εγώ για το πιο οικονομικό....
- ....αλλά ΜΟΝΟ αν επιβεβαιώσετε ότι οι -αρκετά μέτριες- επιδόσεις του diesel δεν θα 'χαλάσουν' τον πατέρα σου. Σκέψου ότι το 1.5D είναι σχεδόν το ίδιο αργό (ή γρήγορο, εξαρτάται πως το βλέπεις ) με το Yaris που έχει τώρα.
- Αν λοιπόν οι επιδόσεις είναι ΟΚ, και δεν έχει αυξημένες απαιτήσεις από τον εξοπλισμό (αν και το Business trim της Ford είναι αρκετά φορτωμένο), τότε η πιο λογική επιλογή είναι και η καλύτερη, δηλαδή το Business 1.5D
-
kavouras69, μήπως να κοιτάξεις και το fiesta active??
-
Το fiesta active το είδα, αλλα δε με ενθουσίασε...
Ως προς τον κινητήρα του ecosport συμφωνώ με αυτά που λέτε...Όντως το πετρέλαιο θα κάνει απόσβεση σε περίπου 3 χρόνια.
Η διαφορά κατανάλωσης πετρελαίου με βενζίνη είναι 270 ευρώ το χρόνο, δηλαδή περίπου 20 ευρώ το μήνα. Άρα με το πετρέλαιο για μια ζωή θα δίνει 20 ευρώ λιγότερα το μήνα για το αμάξι...Θεωρώ οτι είναι ενα καλό όφελος σε βάθος χρόνου, οπότε μάλλον πάω προς πετρέλαιο.. Αν σκεφτείτε τίποτα άλλο, παρακαλώ πείτε μου.... -
Υπαρχει το ρισκο της ευκολοτερης βλαβης των περιφεριακων ενος ντιζελοκινητηρα με τη χρηση μετριας εως κακης ποιοτητας καυσιμου.
Η οποια βλαβη και αν προκυψει αυτων των περιφεριακων, πολλες φορες κοστιζει πολλαπλασια απο αυτες ενος κινητηρα βενζινης.
-
Θα συμφωνήσω με τον Lap.
Στην Ελλάδα (και το τονίζω αυτό) κυκλοφορεί πολύ σκάρτο καύσιμο και σε βενζίνη και σε πετρέλαιο. Απλά στο πετρέλαιο κάνουν περισσότερες ματσακονιές και οι κινητήρες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για βλάβες, που στο πετρέλαιο κοστίζουν περισσότερο. Άρα για μένα αν δεν κάνεις πραγματικά πολλά χλμ δεν αξίζει το ρίσκο. -
Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
Θα συμφωνήσω με τον Lap.
Στην Ελλάδα (και το τονίζω αυτό) κυκλοφορεί πολύ σκάρτο καύσιμο και σε βενζίνη και σε πετρέλαιο. Απλά στο πετρέλαιο κάνουν περισσότερες ματσακονιές και οι κινητήρες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για βλάβες, που στο πετρέλαιο κοστίζουν περισσότερο. Άρα για μένα αν δεν κάνεις πραγματικά πολλά χλμ δεν αξίζει το ρίσκο.Θα συμφωνήσω κι εγώ. Αν χρειαστεί να αλλάξεις καμιά βαλβίδα agr, κανένα μπεκ ή καμιά τρόμπα καυσίμου στο ντηζελάκι το κουστουμάκι είναι ακριβό, από 2-3 κατοστάρικα μέχρι χιλιάρικο+. Επίσης, αν αύριο ξυπνήσουν και τους λείπουν λεφτά από το ταμείο κι ανεβάσουν την τιμή του ντήζελ, χάνεις το 20αρικο το μήνα που υπολογίζεις.
Κι εμείς με πετρέλαιο στο οικογενειακό αμάξι μας (30.000 χλμ το χρόνο), για δεύτερο μικρό αμάξι στη σύζυγο κοιτάμε βενζίνη για 5-10.000 χλμ το χρόνο. Αν θες γράψε δυο λόγια παραπάνω για τη βενζίνη με τα 125 τι εξοπλισμό κλπ έχει.
ΥΓ. Για αλλαγή βαλβίδας agr στο x1 πάει κανενα 500ρικο στη αντιπροσωπεία (παθών, ευτυχώς εντός εγγύησης).
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
Θα συμφωνήσω με τον Lap.
Στην Ελλάδα (και το τονίζω αυτό) κυκλοφορεί πολύ σκάρτο καύσιμο και σε βενζίνη και σε πετρέλαιο. Απλά στο πετρέλαιο κάνουν περισσότερες ματσακονιές και οι κινητήρες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο για βλάβες, που στο πετρέλαιο κοστίζουν περισσότερο. Άρα για μένα αν δεν κάνεις πραγματικά πολλά χλμ δεν αξίζει το ρίσκο.Ιστορίες από την Κρύπτη!!!
Μια χαρά καύσιμα βγάζουν τα τρία ελληνικά διυλιστήρια, εξάγουν κιόλας!
SUV/Crossovers Forum