-
Εδώ η Α έχει και αφής και ένα touchpad στην κεντρική κονσόλα κοντά στον λεβιέ ταχυτήτων , όπως οι BMW με το i drive που νομίζω είναι η κορυφαία υλοποίηση για να μην αφήνεις τα μάτια σου από το δρόμο.
Πράγματικα θεωρώ πως ίσως αυτά τα συστήματα μπορεί να είναι πιο επικίνδυνα και από την ομιλία στο κινητό μερικες φορές.
Εγώ που έχω μια καλή Android πηγη που συνεργάζεται με τα χειριστήρια του τιμονιού και κάνει τις απαντήσεις στο τηλέφωνο παιχνιδάκι και τις κλήσεις με ένα σκρολαρισμα στον τηλεφωνικό κατάλογο επίσης παιχνιδάκι , έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να χάνω την επαφή με τον δρόμο για... δευτερόλεπτα όταν προσπαθώ να ψάξω ένα τραγούδι στο Spotify , ή μια διεύθυνση στους χάρτες , ή να δω κάτι στο torque κλπ.Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γινόταν αν έπρεπε να έχω και τις ρυθμίσεις του κλιματισμού στην οθόνη όπως τα Citroen και τα Peugeot.
Καλά τα χειριστήρια στο τιμόνι και οι καλές responsive touch οθόνες , αλλά θεωρώ πως πρέπει να καθιερωθεί ίσως υποχρεωτικά ο έλεγχος των περισσότερων λειτουργιών μέσω φωνητικών εντολών όπως βλέπω στο παραπάνω βίντεο να έχει η νέα Α class για τους χάρτες.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Καλά τα χειριστήρια στο τιμόνι και οι καλές responsive touch οθόνες , αλλά θεωρώ πως πρέπει να καθιερωθεί ίσως υποχρεωτικά ο έλεγχος των περισσότερων λειτουργιών μέσω φωνητικών εντολών όπως βλέπω στο παραπάνω βίντεο να έχει η νέα Α class για τους χάρτες.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Συμφωνώ.
Κι αν πρόσεξες και στο παραπάνω βίντεο,οι φωνητικές εντολές δεν περιορίζονται μόνο στο τηλέφωνο και στην πλοήγηση (η οποία σε άλλο βίντεο είδα κάνει πλοήγηση όχι μόνο στο χάρτη,αλλά μέσω μπροστινής κάμερας και σε real image και time στο δρόμο).Με φωνητικές εντολές παίζει το ηχοσύστημα και αποθηκεύει σταθμούς,ανάβει και κλείνει το κλιματιστικό -ή λέγοντας 'ζεσταίνομαι',ανάβει το κλιματιστικό π.χ. στους 21 βαθμούς),το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ,κλείνει-ανοίγει αεραγωγό συνοδηγού,ρυθμίζει εσωτερικό φωτισμό κ.ά.
Για να λέμε την αλήθεια,από πλευράς εξέλιξης του infotainment,η Μerc στην συγκεκριμένη μικρομεσαία κατηγορία -προς το παρόν- πιάνει κορυφή. -
Ναι αυτό εννοώ και εγώ όταν λέω οι περισσότερες λειτουργίες.
Η τεχνολογία σίγουρα το υποστηρίζει , βλέπε Alexa της Amazon , Siri της Apple , ok Google , κλπ τι παπαδες κάνουν με φωνητικές εντολές , στο αυτοκίνητο για 30-40 λειτουργίες δεν μπορούν να ενσωματωθούν;
Θέμα μάρκετινγκ είναι που θέλουν να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και δεν το δίνουν άμεσα και στα αυτοκίνητα για όλους.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
και η ford με το Sync3 υποστηρίζει φωνητικές εντολές όπως ορισμό προορισμού στο navigator, αλλαγή σταθμών και πηγής ηχοσυστήματος, τηλεφωνικές κλήσεις, αλλαγή θερμοκρασίας και άλλα. Αλλά δυστυχώς δεν έχει μπει η Ελληνική γλώσσα στις υποστηριζόμενες
Για siri και Alex απαιτείται σύνδεση στο internet οπότε δεν είναι τόσο απλό.
-
Ούτε στην Ε μου άρεσε αυτή η οθόνη που βάλανε τώρα και στην Α. Μου αρέσει στη θέση του οδηγού το κλασικό καντράν. Αυτό που βάλανε στην Α, έχω την αίσθηση ότι μπορώ να το βγάλω και να το πάρω στο σπίτι μου....Σαν παράταιρο είναι σε σχέση με το ταμπλό.....Δεν 'δένει' για εμένα με το ταμπλό. Εξωτερικά.....Το προηγούμενο μου άρεσε περισσότερο....Σε άσπρο εντάξει, είναι κάπως καλύτερο...
-
Αυτήν την μόδα εσωτερικά με τις οθόνες παντού, λες και κοντρολάρω διαστημόπλοιο, δεν μπορώ να την καταλάβω! Το αυτοκίνητο δεν είναι μαχητικό τζετ! Και το χειρότερο δεν είναι κάπως ενσωματωμένες στο ταμπλό αλλά μοιάζουν κουμπωτές σαν κακή υλοποίηση aftermarket
-
Τι κουμπωτές; Σαν να παράτησες δυο tablet στο ταμπλό είναι...
-
Χάλια. Δεν ...
Φαντάζομαι σε καμία έκδοση 1.5d με 90 αλογατα το πληροφοριακο σύστημα στις hi-tec ταμπλέτες θα είναι πολύ χρήσιμο. Και απαραίτητο... [emoji16]
-
Εμενα παλι μ αρεσει αυτο το μινιμαλ της μερσεντες. Γενικα ως αυτοκινητυο φαινεται παρα πολυ καλο. Με ολο αυτο το πακετο hi tech multi πρεπει να ειναι πανακριβη. Αυτο το οτι συνδιαζει την καμερα με το συστημα πλοηγησης δεν το εχω ξαναδει.
Επισης το ταμπλο που ειναι σαν τραπεζακι επιπεδο και σε δυο επιπεδα και ο απλετος χωρος για τα γονατα ειναι πολυ σωστη εξελιξη.Θυμιζει σε εμπνευση το ταμπλο του κακτους αλλα με πολυ καλυτερη εκτελεση
-
Αισχρό είναι το εσωτερικό. Επίσης αηδία το να ελέγχονται όλα μέσα από μενού. Άνετα σκοτώνεσαι!
-
Εσωτερικά οι Μερσεντές ειναι απο τα πιο ταμτακικα περιβάλλοντα. Ιδίως το βράδυ με τα φωτάκια.
Ωστόσο της Α, μεσα στον μαξιμαλισμό του δε μου ειναι το χειρότερο. Οι οθόνες όμως όντως ειναι σα να παρατησες ιΠαντ πανω στο ταμπλό. Και συμφωνώ απόλυτα, δεν υπάρχει χειρότερο από τον ελεγχο μέσα από όθόνες. -
Η παλιά αν εξαιρέσεις ότι έχει μικρό χώρο αποσκευών σε όλα τα αλλά είναι καλητερη
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αισχρό είναι το εσωτερικό. Επίσης αηδία το να ελέγχονται όλα μέσα από μενού. Άνετα σκοτώνεσαι!Συμφωνώ. Είναι διαφορετικό να έχει συνηθίσει το χέρι να πηγαίνει στον διακόπτη και διαφορετικό στην οθόνη αφής. Στην οθόνη αφής δεν μπορείς να δουλέψεις μόνον με το χέρι, πρέπει να κοιτάξεις κι όλας. Εκεί είναι ο κίνδυνος. Δεν λέω να καταργηθούν. Αλλά τόσο φόρτωμα λειτουργιών, το θεωρώ υπερβολή και επικίνδυνο καθώς αποσπά την προσοχή του οδηγού για μεγάλο διάστημα. Το κινητό τηλέφωνο αποσπά την προσοχή. Η οθόνη αφής μπορεί να θεωρηθεί ότι αποσπά στον ίδιο βαθμό την προσοχή του οδηγού; Δεν έχω καταλήξει μέσα μου.....
-
Όντως αποσπούν την προσοχή οι οθόνες αφής....προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου. Προτιμώ τους κλασσικούς διακόπτες και για την οθόνη interface τύπου iDrive...απείρως καλύτερο, πιο εύχρηστο και πιο ασφαλές.
-
32.228 για την 180d
Αναλυτικα οι τιμες που ανακοινωθηκαν
https://www.autotriti.gr/premium/data/n ... 11.asp?a=1Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
€32.600 για 1.300αρα Μερτσέντα με χειροκίνητο κιβώτιο και ένα άθλιο σχεδιασμό μέσα έξω....το λες και ευκαιρία!
ΥΓ: Σίγουρα θα πουλήσει, λόγω αστεριού....φευ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
€32.600 για 1.300αρα Μερτσέντα με χειροκίνητο κιβώτιο και ένα άθλιο σχεδιασμό μέσα έξω....το λες και ευκαιρία!ΥΓ: Σίγουρα θα πουλήσει, λόγω αστεριού....φευ.
Δεν ξέρω που βασίζονται και ζητάνε τόσα χρήματα.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Δεν ξέρω που βασίζονται και ζητάνε τόσα χρήματα.Στο σήμα και στο όνομα...και φυσικά θα αρχίσουν οι εκπτώσεις, οι προσφορές κλπ. όπως κάνει η BMW, η Audi, η Πεζό κλπ.
-
Άσχετο - σχετικό , ο 1300 με τα 160+ άλογα είναι ο νέος tce της Renault που θα παίξει παντού και σε διάφορες εκδοχές ;
Ως προς την τιμή είναι τσιμπιμενη προς το παρόν , αλλά λογικά θα έχει καλό εξοπλισμό από την βασική έκδοση , αλλά στα μάτια μου είναι το πιο όμορφο και μουρατο hatchback , πραγματικά premium σε σχέση με τα Α3 και Άσσο αυτή την στιγμή.
( Φυσικά κρατάω μια πισινή καθώς δεν το έχω δει από κοντά)Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Άσχετο - σχετικό , ο 1300 με τα 160+ άλογα είναι ο νέος tce της Renault που θα παίξει παντού και σε διάφορες εκδοχές ;Έτσι έχω καταλάβει, από αυτά που έχω διαβάσει.
Mercedes A Class 2018