-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Χαχαχαχα...Μια μιζερια μου βγαζουν αυτοι οι πινακες..
Επισης ξεχνατε οτι στην ελλαδα με μια αλαγη πχ των τελων κυκλοφοριας σε μια νυχτα ολοι οι υπολογισμοι πανε περιπατο...
Γιαυτο παρτε τα αμαξια που σας αρεσουν και χαρειτε τα...Δεν έχει νόημα σε καταναλωτικά προϊόντα να προσπαθούμε να πούμε στους άλλους τι είναι... καλύτερο.
“Καλύτερο” είναι αυτό που τους αρέσει περισσότερο και το αντέχει η τσέπη τους. Αν κάποιος γουστάρει μια γυμνή μικρή BMW, περισσότερο από μια πλήρως εκοπλισμένη Alfa, ΑΥΤΟ είναι το σωστό αυτοκίνητο για αυτόν.
Και, ναι, αυτός ξέρει καλύτερα από εμάς τι θέλει.Πολυ σωστα. Το καλύτερο ειναι υποκειμενικό για τον καθένα. 'Υποτίθεται' ομως (εντός πολλών εισαγωγικών... ) οτι στο παρόν φόρουμ γράφουν άνθρωποι για τους οποίους το αυτοκινητο ειναι κατι περιςςοτερο απο ενα οποιοδήποτε καταναλωτικό προϊόν οπως πχ ενα πλυντήριο. Άνθρωποι που αγαπάνε την οδήγηση ή τελωσπαντων καταλαβαίνουν κατι παραπάνω απο αυτοκίνηση κ υπό αυτη την έννοια θα 'έπρεπε' (πάλι πολλα ειςαγωγικα) να δίνουν έμφαση στα οδικά χαρακτηριστικά ενος αυτοκινήτου παρα στο αν θα πάρουν 500 ευρώ παραπάνω οταν θα το πουλήσουν. Υπό αυτη την έννοια μου φαινεται παράδοξο να δίνεται τόση έμφαση στην αξία μεταπώλησης, ειδικά οταν μιλαμε για Alfa κ BMW που κατα κανόνα ειναι απο τα πιο οδηγοκεντρικα αυτοκίνητα.
-
Τα μέλη αυτού του forum (και όλων των forum) δεν μπορεί παρά να είναι ένας καθρέπτης της κοινωνίας στην οποία ζουν.
Και επειδή οι περισσότεροι που γράφουν στο 4TF ζουν στην Ελλάδα, αναγκαστικά σκέπτονται και κάνουν τα κουμάντα τους μέσα από το πρισμα ενός κράτους που βλέπει το αυτοκίνητο ως αφορμή για να αποσπά λύτρα από όσους τόλμησαν να αγοράσουν, - και μάλιστα προσφέροντας τους μηδενικά ανταλλάγματα.
Ειναι απόλυτα λογικό λοιπόν να κοιτά κάποιος την αξία μεταπώλησης ως βασικό κριτήριο και να ψάχνει πληροφορίες σε ένα forum όπου κάποιοι μπορεί να ξερούν την απάντηση στο ερώτημα που τον απασχολεί.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Αν ειναι να αγορασει μπεμπα γιατι γνωριζει τι παιρνει, πλαισιο, πισωκινηση κτλ συμφωνω, και καλα να κανει.Αν ειναι να επιλεξει μια πριμιουμ εταιρεια απλα για να κανει επιδειξη σε φιλες και φιλους φοιτητες, χωρις να κοιτα τα τεχνικα στοιχεια υπεροχης, διαφωνω.
Τι σημαινει επιδειξη καταλαβαινει κανεις;;;
Για μενα επιδειξη ειναι να προαπαθεις να ενεργοποιησεις το αισθημα της ζηλιας στον αλλον, και ως συνεπεια αυτου σε δευτερη φαση να τον κανεις να νιωσει ασχημα.Ασχημα με τον εαυτο του, με την οικονομικη του κατασταση, την οικογενειακη του κατασταση κτλ
Τι κερδιζεις εσυ με το να κανεις τον αλλον πιο δυστυχισμενο. Ποια εσωτερικη αναγκη και κενο καλυπτεις με το να ξερεις μεσω της επιδειξης οτι ασχημηνες περισσοτερο ( στον βαθμο που σου αναλογει) την ημερα του. Ποια ελλειψη σωματικη ή πνευματικη καλυπτεις;
Αν ομως το αγοραζεις διοτι εχεις ως κριτηριο το οτι προσφερει ανωτερα τεχνικα χαρακτηριστικα και στοιχεια, μαλιστα καλα κανεις και να τη χαρεις, και αν μπορεις να παρεις και δευτερη
Ενταξει λιγο πολυ ολοι θελουμε να κανουμε επιδειξη, αλλα πιστευω η λογικη πρεπει να επεμβαινει.
Επισης αν στα 25 θελεις BMW για να κανεις εντυπωση στις φιλες σου, μαθαινεις τον εαυτο σου σε παρομοιες επιλογες και στα 45 τι θα ζητας;
Μην πω με τι μοιαζει κανεις οταν αγοραζει μια BMW (πριμιουμ εταιρεια) με λιγοτερο εξοπλισμο πολυτελειας απο ενα σουζουκι των 14000€ μονο και μονο για το σημα. ( εξαιρω τις επιλογες με βαση τα τεχνικα χαρακτηριστικα)
Λόγος κρυστάλλινος!
-
Παρουσιάστηκε η 620d GT....κατάντια, δίλιτρος ντήζελ στην Gran Turismo....πάει έπεσαν όλα τα οχυρά της BMW.
-
Τα γερμανικά οχυρά πέσαν προ πολλού, όταν μεγάλα audi και merc εφοδιάστηκαν με κινητήρες
-
Σε λίγα χρόνια τα περισσότερα θα είναι ηλεκτρικά ούτως ή άλλως.
-
Τώρα που τα πετρέλαια είναι στη ροχάλα, η Πεμβέ σπεύδει να προσφέρει πολυτελές GT με 'λαικό' κινητήρα. Σου λέει αφού μπορούμε, γιατί όχι, όλο και κάποιος θα το πάρει.
-
Μάλλον δεν έχετε οδηγήσει τον δίλιτρο ντίζελ της BMW......μιλάμε για ροπή αμαξοστοιχίας που ταιριάζει γάντι σε ένα GT αμάξι για έναν Ελβετό που μένει στο Τιτσινο αλλά δουλεύει στην Ζυριχη....
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Μάλλον δεν έχετε οδηγήσει τον δίλιτρο ντίζελ της BMW......μιλάμε για ροπή αμαξοστοιχίας που ταιριάζει γάντι σε ένα GT αμάξι για έναν Ελβετό που μένει στο Τιτσινο αλλά δουλεύει στην Ζυριχη....Μια χαρπα κινητήρας είναι (τον εχω οδηγήσει σε αρκετά μοντέλα), εννοειται οτι θα κινει μια χαρα το αυτοκίνητο. Απλα εμενα δεν μου ταιριαζει με τον χαρακτηρα της 6αρας. Σημεια των καιρων φυσικα....!
-
Ουτε για αστειο αυτος ο ελβετος δε θα ασχοληθει με το διλιτρο κινητηρα αλλα θα προτιμησει καποιον καλυτερο για την 6αρα τουλαχιστον...
Ροπη αμαξοστοιχιας εχει οντως ο 3λιτρος της bmw με 250 αλογα.Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μια χαρά θα τον προτιμήσει ο Ελβετός , με το χιόνι και τα στοιχεία της φύσης δεν παίζεις ! Όπως λέει και κάποιος που ξέρει από θάλασσα μόνο με πετρέλαιο πάω στο πέλαγος εγώ. Ο κινητήρας έχει σχεδόν 50 κιλά Ρόη . Το 80% των πωλήσεων είναι με leasing και πιστέψτε με οι εγκέφαλοι στο BMW Welt έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σίγα το μοτέρ το 2λτ diesel. Σε Χ3/420d/120d/520d που τα οδηγώ συνέχεια, δε μου φαίνεται τίποτα το τρομερό. Μόνο στο Χ3 ταιριάζει που έχει low end torque και το κάνει να φαίνεται πιο σπιρτόζικο απ' ότι πραγματικά είναι. Βέβαια και το αντίστοιχο βενζίνης με τα 184 είναι μετριότητα και υποδεέστερο του αντίστοιχου tfsi. Πρέπει να πας στο 245 για να πεις ότι κάτι γίνεται.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σίγα το μοτέρ το 2λτ diesel. Σε Χ3/420d/120d/520d που τα οδηγώ συνέχεια, δε μου φαίνεται τίποτα το τρομερό. Μόνο στο Χ3 ταιριάζει που έχει low end torque και το κάνει να φαίνεται πιο σπιρτόζικο απ' ότι πραγματικά είναι. Βέβαια και το αντίστοιχο βενζίνης με τα 184 είναι μετριότητα και υποδεέστερο του αντίστοιχου tfsi. Πρέπει να πας στο 245 για να πεις ότι κάτι γίνεται.Ακριβως ετσι ειναι...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σίγα το μοτέρ το 2λτ diesel. Σε Χ3/420d/120d/520d που τα οδηγώ συνέχεια, δε μου φαίνεται τίποτα το τρομερό. Μόνο στο Χ3 ταιριάζει που έχει low end torque και το κάνει να φαίνεται πιο σπιρτόζικο απ' ότι πραγματικά είναι. Βέβαια και το αντίστοιχο βενζίνης με τα 184 είναι μετριότητα και υποδεέστερο του αντίστοιχου tfsi. Πρέπει να πας στο 245 για να πεις ότι κάτι γίνεται.Σκέψου όμως και τον όγκο που έχει να μετακινήσει, πχ το χ3 όντας πιο βαρύ με τον ίδιο κινητήρα είναι πιο αργό από το αντίστοιχο χ1. Σίγουρα η έκδοση με τα 245 είναι πιο γρήγορη, είναι και τα 2 τούρμπο που παίζουν μπάλα.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες και την βοήθεια.
Τελικά μετά από πολύ σκέψη, δοκιμές και τεστ drive, Αγοράστηκε η 420 2.0D Grand Coupe
Μαύρο με τα σπορ καθίσματα, διευρυμένο πίνακα, μεταχειρισμένο 12/2016 με 7.000 χιλιόμετρα από Γερμανία.Το ερώτημα είναι, έχουμε κάποια σύσταση για την μεταφορά ? ( είναι στον βορρά κοντά Αμβούργο. )
-
Μεγεια σου
Δυστυχως δε γνωριζω.Οταν το σκεφτομουν θα το εφερνα οδηγωντας οποιο επαιρνα.
Να σε ρωτησω στο τελωνειο αυτο περναει σα σενταν η το θεωρουν κουπε?Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλοτάξιδο.
Μεταφορά για μένα το καλύτερο είναι να το φέρεις μόνος σου αν μπορείς. Navi φαντάζομαι έχει γιατί οι δρόμοι εκεί είναι απίστευτοι όχι σαν εμάς εδω με μια Αττική οδο με ενα δακτυλίδι.
Για Γερμανία πιστεύω οσο πιο βόρεια τόσο καλύτερα, βρίσκεις καλά αυτοκίνητα και πιο φθηνά απο πχ Βαυαρία.
Αμα δυσκολεύεσαι πάντως 18 του μήνα ανεβαίνω οδικώς Λονδίνο στο κατέβασμα αμα θες να στο φέρω -
Καλορίζικο!
-
Πολύ καλή επιλογή....καλοτάξιδο να είναι!!!
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες και την βοήθεια.Τελικά μετά από πολύ σκέψη, δοκιμές και τεστ drive, Αγοράστηκε η 420 2.0D Grand Coupe
Μαύρο με τα σπορ καθίσματα, διευρυμένο πίνακα, μεταχειρισμένο 12/2016 με 7.000 χιλιόμετρα από Γερμανία.Το ερώτημα είναι, έχουμε κάποια σύσταση για την μεταφορά ? ( είναι στον βορρά κοντά Αμβούργο. )
Έχεις μεταφορικές που αναλαμβάνουν και εκτελωνισμό.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
BMW FORUM