Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI A3 SPORTBACK 1.0 TFSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI A3 SPORTBACK 1.0 TFSI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 6 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    189
    3638
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      αλλο τοσο...υποστροφικη και πλαδαρη ειναι η πισωκινητη και με ιδανικη κατανομη 1-series, τουλαχιστον στις εκδοσεις κατω απο 2 λιτρα και με την απλη αναρτηση.

      Καμία σχέση αυτό που γράφεις με την F20 (ακόμα και την ταπεινή 116i με τους 136 ίππους που είχα)...εκτός εάν είχες οδηγήσει χαλασμένο αυτοκίνητο ή άλλο αυτοκίνητο!!

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sargus
        sargus last edited by

        Συμφωνώ και εγώ με Fanis και Realzeus.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

          αλλο τοσο...υποστροφικη και πλαδαρη ειναι η πισωκινητη και με ιδανικη κατανομη 1-series, τουλαχιστον στις εκδοσεις κατω απο 2 λιτρα και με την απλη αναρτηση.

          Καμία σχέση αυτό που γράφεις με την F20 (ακόμα και την ταπεινή 116i με τους 136 ίππους που είχα)...εκτός εάν είχες οδηγήσει χαλασμένο αυτοκίνητο ή άλλο αυτοκίνητο!!

          116i pre fl αυτοματη ηταν με 16αρες...Δεν μιλαω φυσικα για σαπουνε πλατειες και γλυστρηματα πχ στο Ντραφι που προφανως γυρναει για πλακα.
          Στην σχετικα σφιχτη διαδρομη της Πεντελης προς Νεα Μακρη παντως, με 'καθαρη' (οχι δηλαδη επιτηδευμενο στραμπουληγμα) οδηγηση σε σβελτο ρυθμο, η αισθηση ηταν ακριβως αυτη που περιεγραψα.
          Αντι για ουδετερη ή ελαφρως υπερστροφικη διαθεση, υπηρχε ελαφρως υποστροφικη η οποια μαλιστα στην καλυτερη περιπτωση γινοταν ουδετερη με πληρες γκαζι και 'πριονισμα' τιμονιου, ή αποτομα αφημα γκαζιου στην κορυφη της στροφης.
          Ισως να εφταιγαν και τα περιεργα bridge S001 τα οποια στην αρχη γλυστρουν πολυ, αργουν να ζεσταθουν, οταν ομως επιαναν θερμοκρασια, με τα 136αλογα σε νορμαλ ποιοτητα ασφαλτου με 3η-4η (στο κοντο 8αρι αυτοματο) δεν εσπαγαν με τιποτε την προσφυση...Και προφανως εννοω με ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα εκτος...

          Αντιθετα με μια 116d fl auto με σπορ αναρτηση και 17αρες (λαστιχα pirelli p7 αν θυμαμαι καλα) παροτι...3κυλινδρη λαδιερα που κρεμαγε στις 4κ σαλ, ειχε την απαιτουμενη ροπη για να σπαει οταν της ζητηθει την προσφυση και γενικοτερα εστριβε περιφημα, οπως θα περιμενε κανεις απο ενα σπορτιφ πισωκινητο με ιδανικη κατανομη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dasimo last edited by

            Σε προηγούμενη ερώτηση , όχι το αμάξι μου δεν πωλείται πουθενά ακόμη τουλάχιστον . Σε ότι αφορά τον άσο , ούτε κατά διάνοια τα σχόλια. Χωρίς DSC το 116d είναι πάρτυ και γυρνάει παντού καθώς η ροπή του ντίζελ είναι επίπεδα GTi . Είναι πολύ ευχάριστο και σε sport mode εξαιρετικό . Μειονεκτήματα αποτελούν η τουλάχιστον δυο κλικ διαφορά σε ποιότητα από το Α3 σαν εσωτερικό (ισοπαλία με την Α και ανώτερο από V40 και Άλφα ) , αλλά και ο μέτριος εισαγωγικά εξοπλισμός .

            Sent from my iPhone using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              riverael1 last edited by

              Για τον φιλο ils εχεις παρει τιμη για το συγκεκριμενο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ils last edited by

                Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
                Για τον φιλο ils εχεις παρει τιμη για το συγκεκριμενο;

                ναι βασική έκδοση αε άσπρο χρωμα που νου αρέσει 22400.Με 50% προκαταβολή έχει 4 χρονια άτοκα δωρεάν service και εγγύηση .Τελη πληρώνει 110 κατανάλωση ο πωλητής μου είπε μέσα στη πόλη 6,5 τόσο μου είπε και κάτοχος του αυτοκινήτου που έχει κάνει 20000e.Το cruise control δεν τι έχει στο βασικό στη KARENTA με κανα 300αρι το βάζεις .Αυτοματο που μου αρέσει πάει 26400 είναι παρα πολλά.Ο ίδιος κινητήρας σε golf και αυτόματο έχει 22400.Εχω test drive τη Δευτέρα .Το άλλο που βλέπω και έκανα test drive ήταν το Chr υβριδικό η έκδοση με τη διχρωμία που μου αρέσει πάει στα 26000 με πλούσιο εξοπλισμό .Το αυτόματο του όταν κανείς επιτάχυνση σου δίνει αίσθηση ότι πατινάρει και ακούγεται .Ομως είναι ξεκούραστο για μέσα στη πόλη .Ειναι μεταξύ των δυο εμφανισιακά μου αρέσουν και τα δυο .Αν πάω στο a3 θα είναι καθαρά λόγω των χρημάτων ναι μεν είναι premium αλλά μου φαίνεται σαν να παίρνω ίδιο αμάξι απλά με 2 ποτρες παραπάνω .Χωρος αποσκευών έχουν τον ίδιο .Ειμαι σε δίλλημα μέσα στο ΣΚ Ελπιζω να καταλήξω

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vagkirk last edited by

                  Κάτι σχετικό-άσχετο,
                  το CHR Hybrid έχει τεκμήριο χρήσης όπως κάθε 1800 κ.εκ. ή έχει κάποια φοροελαφρυνση επειδή είναι υβριδικό;

                  Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    p__nat last edited by

                    Τα τεκμήρια καθορίζονται βάσει κυβικών. Μήπως θυμάσαι την ελάφρυνση που υπήρχε παλαιότερα στα τέλη κυκλοφορίας, που αρχικά ήταν €2 και στη συνέχεια οι κάτοχοι πλήρωναν το 50% των τελών των οχημάτων αντίστοιχου κυβισμού...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ils last edited by

                      Σήμερα που έλεγα τις εντυπώσεις μου σε ένα φικο για το Chr μου τόνισε το θέμα μεταπωλήσεις .Το ότι είναι 1800cc δεν είναι και τόσο καλο έχει τεκμήριο για 1800.Επισης στο θέμα μεταπώλησης και από προσωπική εμπειρία που ψαχνω να πουλήσω το a3 12 ετών έχουν θέματα νε τα τεκμήρια .Η μαγκιά που έκανε η Audi-vw με τους 1.0 tfsi χτυπάει τα diesel ακόμα και τα υβριδικά δίνει καλές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση τέλη και τεκμήρια

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Τα τεκμήρια μειώνονται στην 5ετία κατά 30% και στην 10ετία κατά 50%.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ils last edited by

                          Tο τεκμήριο για αυτό που έχω είναι κάπου στα 4000 και παλυ βλέπω ότι πολλοί έχουν θέμα .Ενα άνθρωπος που ψάχνει πάνω από 10 ετών αυτοκίνητο δεν είναι και στηνκαλητερη οικονομική κατάσταση

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Kαι πόσο τεκμήριο θα είχε το 1.000 το τούρμπο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ils last edited by

                              Κάπου 4000 αυτό βλέπω ο κόσμος τι ψάχνει αν είχα 1800 και λόγω παλιαοτητας θα είχα πιο μεγάλο τεκμήριο

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ils last edited by

                                Έχει πάρει καποιος a3 1.0 tfsi s-tronic;

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  elplat last edited by

                                  ξέρω ότι πιθανά θα στεναχωρήσω κάποιους φίλους, αλλά θα πω και εγώ την μικρή μου βλακεία ως μη ειδικός. Όλα αυτά τα πουσαρισμένα τουρμπισμένα τρικύλινδρα που βγάζουν από 1000 κ.ε. έως και 140 ίππους εσείς θα τα εμπιστευόσασταν για τα 10 χρόνια + που θέλει να κρατήσει το αυτοκίνητό του ο φίλος μας;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ils last edited by

                                    Αυτό είναι το θέμα αξίζουν τα 22000 για 999cc σε βάθος χρόνου ;

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t last edited by

                                      Ο χρήστης elplat έγραψε:
                                      ξέρω ότι πιθανά θα στεναχωρήσω κάποιους φίλους, αλλά θα πω και εγώ την μικρή μου βλακεία ως μη ειδικός. Όλα αυτά τα πουσαρισμένα τουρμπισμένα τρικύλινδρα που βγάζουν από 1000 κ.ε. έως και 140 ίππους εσείς θα τα εμπιστευόσασταν για τα 10 χρόνια + που θέλει να κρατήσει το αυτοκίνητό του ο φίλος μας;;;

                                      Τα πουσαρισμένα τουρμπισμένα που βγάζουν από 2000 cc, 250-300 ίππους τα εμπιστεύεσαι εσύ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dasimo last edited by

                                        Ο χρήστης elplat έγραψε:
                                        ξέρω ότι πιθανά θα στεναχωρήσω κάποιους φίλους, αλλά θα πω και εγώ την μικρή μου βλακεία ως μη ειδικός. Όλα αυτά τα πουσαρισμένα τουρμπισμένα τρικύλινδρα που βγάζουν από 1000 κ.ε. έως και 140 ίππους εσείς θα τα εμπιστευόσασταν για τα 10 χρόνια + που θέλει να κρατήσει το αυτοκίνητό του ο φίλος μας;;;

                                        Ναι αν η συντήρηση είναι αυτή που πρέπει δεν έχουν κανένα πρόβλημα γιατί αυτά τα αμάξια κινούνται με την ροπή τους.

                                        Sent from my iPad using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ils last edited by

                                          Ο χρήστης Dasimo έγραψε:

                                          ξέρω ότι πιθανά θα στεναχωρήσω κάποιους φίλους, αλλά θα πω και εγώ την μικρή μου βλακεία ως μη ειδικός. Όλα αυτά τα πουσαρισμένα τουρμπισμένα τρικύλινδρα που βγάζουν από 1000 κ.ε. έως και 140 ίππους εσείς θα τα εμπιστευόσασταν για τα 10 χρόνια + που θέλει να κρατήσει το αυτοκίνητό του ο φίλος μας;;;

                                          Ναι αν η συντήρηση είναι αυτή που πρέπει δεν έχουν κανένα πρόβλημα γιατί αυτά τα αμάξια κινούνται με την ροπή τους.

                                          Sent from my iPad using Tapatalk

                                          τελικα το πήρες το a3;

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            elplat last edited by

                                            @superT Όχι φίλε μου ούτε και αυτά θα τα εμπιστευόμουν για τόσο μεγάλο βάθος χρόνου. Όμως εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα καθημερινά που είναι το βασικό όχημα μιας οικογένειας ή ενός εργαζόμενου και όχι ειδικές κατασκευές απόλαυσης του ΣΚ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 6 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr