-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Σίγουρα οι συνθήκες κυκλοφορίας και του δρόμου μπορεί να ενισχύουν είτε την μια είτε την άλλη επιλογή .Προσωπικά θεωρώ πως για λόγους ασφάλειας πρέπει πάντα να υπάρχει μια σχέση επιλεγμένη και δεν προκρίνω την 'νεκρά' με την καμία... Επιπλέον σε βάθος χρόνου και χλμ αυτός ο τρόπος αποδεικνύεται και πιο οικονομικός.
+1
Πάντα ταχύτητα. Έχω γνωστό που όταν δε πατάει γκάζι πατάει συμπλεκτη. Ακόμα και αν πηγαίνει με 120. Μυαλό δε βαζει
Kάθε πότε αλλάζει συμπλέκτη; [emoji38]
Το περίεργο είναι ότι έχει 80000 και δεν έχει αλλάξει. Τα νεύρα μου με πιάνουν. Να είσαι με 80 και να πατάς συμπλεκτη επειδή δε πατάς γκαζι
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Ενώ άμα έχεις αυτόματο; ξεγνοιασιά ...Αφού δε παίζει να βάλεις νεκράΣε όλα τα αυτόματα ακόμα και τα ηλεκτρικά μπορείς να βάλεις νεκρά «Ν» στο λέω διότι και στο δικό μου (Honda Jazz) τη βάνω συχνά σε κατηφόρες στις οποίες η κλίση είναι μικρή έτσι ώστε στο τέλος της ευθείας το αυτοκίνητο να μην έχει επιβραδύνει.
Μπάχαλο τελικά...
Ένας που έχει αγροτικό πετρέλαιο δλδ, απο ότι ειπώθηκε πριν, αν κατάλαβα καλά δεν έχει κέρδος με ταχύτητα, έτσι?Πίστευα ότι με τα παραπάνω θα είχες βγάλει συμπέρασμα. Δε μου λες ρε γείτονα αν το όχημα που αναφέρεσαι είναι φορτωμένο, αν στο τέλος της κατηφόρας αναγκάζεσαι να φρενάρεις ή καλύτερα σε ποιο δρόμο αναφέρεσαι μια που πρέπει να έχω περάσει ο ίδιος μπας και σε βοηθήσει κανείς μας;
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Έχω γνωστό που όταν δε πατάει γκάζι πατάει συμπλεκτη. Ακόμα και αν πηγαίνει με 120. Μυαλό δε βαζει
Δεν μου κάνει εντύπωση Νίκο...η πλειοψηφία των Ελλήνων οδηγών ΔΕΝ ξέρουν να οδηγούν...τόσο απλό είναι!
Αυτό είναι αφοριστική αντίληψη.
Υπάρχουν συνθήκες όπου μπορείς με ασφάλεια να πηγαίνεις με νεκρά όπως σε αυτοκινητοδρομους με μακριές κατηφόρες κρατώντας πάντοτε επαρκή απόσταση ασφαλείας. Σε άλλες περιπτώσεις χρειάζεται πράγματι η ταχύτητα όπως σε επαρχιακό η αστικό δίκτυο.
Επίσης για δεκαετίες η νεκρά ήταν η μόνη επιλογή όλων των οδηγών. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήξεραν να οδηγούν. Τουναντίον ήταν πιο βαρβάτοι οδηγοί καθώς δεν διέθεταν 1000 ηλεκτρονικά βοηθήματα και τους δρόμους που έχουμε σημέρα. Σαφώς και το οδικό δίκτυο δεν είναι το καλύτερο αλλά δεν είναι και το οδικό δίκτυο της δεκαετίας του 50 και του 60.
Τέλος η γνωστή καραμέλα περί των αχρήστων Ελλήνων οδηγών. Το συγκεκριμένο θέμα αναλύεται εκτενώς και σε φόρα του εξωτερικού περί νεκράς η ταχύτητας κουμπωμένης με τα αντίστοιχα πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα, άρα δεν είναι φαινόμενο μόνο των Ελλήνων κακών και άσχετων οδηγών.Επειδή υπάρχουν άσχετοι οδηγοί και εκτός συνόρων,δεν κάνει τους Έλληνες λιγότερο άσχετους/καφρους.
Μόνο οι Ιταλοί μπορούν να μας κοντραρουν........ -
Δεν βαρεθήκατε ακόμα με αυτή την κουταμάρα ?
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Σαφώς και το οδικό δίκτυο δεν είναι το καλύτερο αλλά δεν είναι και το οδικό δίκτυο της δεκαετίας του 50 και του 60.Για τη Δ. Σούτσου στην Πλ. Μαβίλη πάντως, θα έπαιρνα όρκο οτι δεν έχει ασφαλτοστρωθεί ξανά απο τότε...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Επειδή υπάρχουν άσχετοι οδηγοί και εκτός συνόρων,δεν κάνει τους Έλληνες λιγότερο άσχετους/καφρους.
Μόνο οι Ιταλοί μπορούν να μας κοντραρουν........Αν και ξεφύγαμε από το θέμα δε θα το έλεγα. Προ μία βδομάδα πήγα και έκανα μέσα σε 4 μέρες γύρω στα 1500 χλμ. Καφρίλες, προσπεράσεις, ζίκ ζάκ και σφήνες δεν είδα. Το μόνο «λάθος» είναι ο παρακάτω πύργος που γέρνει.
-
Τους είδα και τους ξένους οδηγούς στους δρόμους που κινούμαι. Από μαλακία σε μαλακία. Απλώς στην χώρα τους ξέρουν ότι υπάρχει κράτος και την μαλάκια θα την πληρώσουν χρυσή και δεν εννοώ μόνο με χρήματα, καθώς και καλύτερο οδικό δίκτυο. Αντίστοιχα οι Έλληνες οδηγοί πως συμπεριφέρονται εξω;
Επομένως ούτε καλύτεροι οδηγοί είναι οι έξω ουτε πιο συνειδητοποιημένοι. Απλώς δεν τους παίρνει. Όταν έρχονται εδώ και τους παίρνει την βλέπω την μαεστρία τους. -
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Επίσης για δεκαετίες η νεκρά ήταν η μόνη επιλογή όλων των οδηγών. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήξεραν να οδηγούν.Σαφώς και δεν ήξεραν! Η νεκρά (οποιαδήποτε εποχή και εάν γινόταν αυτό) σε αυτοκίνητο που κινείται είναι λάθος...ό,τι άλλο συζητάμε είναι εκ του περισσού.
-
Στην Ιταλία στην Autostrada όλοι πηγαίνανε καροτσάκι με 140-150 χλμ, δεν έβλεπα δηλαδή αποστάσεις ασφαλείας.
Επίσης και εκεί καβατζωνουν την αριστερή δίχως λόγο.
Στην Ολλανδία από την άλλη είναι εξαιρετικοί σε όλα. Ακόμα και όταν μπαίνεις στην Ε. Ο σε έχουν ήδη δει και είτε σου ανοίγουν τη λωρίδα αλλάζοντας ρεύμα είτε αφήνουν το γκάζι και σε αφήνουν να μπεις. Γενικά προβλέπουν σε πολύ μεγάλο βαθμό. Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα στις πόλεις όχι με τα αυτοκίνητα αλλά με τα ποδήλατα να πετάγονται από παντού.
Πολύ θετική εντύπωση επίσης μου έκαναν και οι Κύπριοι.
Οι Έλληνες δυστυχώς από άποψη συμπεριφοράς είναι από τους χειρότερους.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Στην Ιταλία στην Autostrada όλοι πηγαίνανε καροτσάκι με 140-150 χλμ, δεν έβλεπα δηλαδή αποστάσεις ασφαλείας.
Επίσης και εκεί καβατζωνουν την αριστερή δίχως λόγο.
Στην Ολλανδία από την άλλη είναι εξαιρετικοί σε όλα. Ακόμα και όταν μπαίνεις στην Ε. Ο σε έχουν ήδη δει και είτε σου ανοίγουν τη λωρίδα αλλάζοντας ρεύμα είτε αφήνουν το γκάζι και σε αφήνουν να μπεις. Γενικά προβλέπουν σε πολύ μεγάλο βαθμό. Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα στις πόλεις όχι με τα αυτοκίνητα αλλά με τα ποδήλατα να πετάγονται από παντού.
Πολύ θετική εντύπωση επίσης μου έκαναν και οι Κύπριοι.
Οι Έλληνες δυστυχώς από άποψη συμπεριφοράς είναι από τους χειρότερους.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επειδή ζω στην Κυπρο και το βιωνω κάθε μέρα.Οι κυπριοι είναι χειρότεροι από εμας και εχει να κανει με το μορφωτικο τους επιπεδο.Είναι είτε πολύ μορφωμένοι είτε τέρμα αδιάφοροι.Οι πρωτοι είναι χρόνια μπροστά σε σχέση με εμάς.Οι δεύτεροι είναι λες και δν εχουν αίσθημα φόβου,οδηγουν σαν ταλιμπαν.Πιτσιρικαδες με μηχανες χωρις διπλωματα,motocross μεσα στην πολη μεχρι και γυμνασιόπαιδα,αμφοτεροι θεωρουν μαγκια να παιρνουν με κοκκινο και το χειροτερο(υπαρχει? ναι υπαρχει) να παιρνουν με κοκκινο διχως να κοιταξουν με τρελες ταχύτητες με την εικασία ότι είναι 5 το πρωι και η τροχαία δεν γραφει.Η δε τροχαια εχει υψηλοτερα προστιμα για παραβασεις όπως κινητο,καφε,τσιγαρο παρα για την παραβιαση σηματοδότη.Επίσης όταν βρεχει δεν είναι να ταξιδεψεις μεγαλη αποσταση στον αυτοκινητοδρομο αφου δεν καταλαβαινουν ότι πρεπει να μειωσουν ταχύτητα σε σχεση με το στεγνο και κανουν χοντρα ατυχήματα-καραμπόλες στην απολυτη ευθεια, και ο δρομος κλεινει για ωρες.Δυστυχώς σε πολλά ζητήματα η Κύπρος θυμίζει ότι βρίσκεται ακόμα στην εποχη της δεκαετιας 80-90 της Ελλαδας,ειτε στα κοινωνικά ειτε στα πολιτικά ζητήματα.
-
1 βδομάδα που ήμουν εκεί δεν είδα κάτι τέτοιο σε Λάρνακα και Λευκωσία τόσο εντός όσο και εκτός πόλεων.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
1 βδομάδα που ήμουν εκεί δεν είδα κάτι τέτοιο σε Λάρνακα και Λευκωσία τόσο εντός όσο και εκτός πόλεων.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ενα δειγμα του τι συμβαινει ειναι η σελιδα CY Police Checkpoints στο facebook ,ενα θεμα το οποιο εχει φθασει στα δικαστηρια.Εντος της σελιδας γινεται αυτο που λεει ο τιτλος,αλλα και ανεβαινουν φωτο με τα ραβασακια,πολλα απο αυτα ειναι εντος πολης.Οσο πιο αργα το βραδυ,τοσο πιο παραλογες παραβιασεις
-
Ίσως έπεσα σε μέρη με αστυνόμευση ή στους πολιτισμένους.
-
Εκεί που τα πράγματα είναι παλούκι, είναι στην Ελβετία. Το όριο παντού είναι 120 χλμ με λίγα κομμάτια που δεν έχει ραντάρ. Πέφτει πολύ φλασάρισμα εντός και εκτός πόλεων.
Ήμουν εχθές με έναν γνωστό και πως το έφερε η κουβέντα, υποστήριζε πως τα σημερινά αυτοκίνητα (έχει οδηγήσει πολλά μου είπε), έχουν κόφτη 300 με 500 στροφές πριν το ανώτατο όριό τους. Δηλαδή αν ένα αυτοκίνητο, ο κινητήρας του, έχει ανώτατο όριο στο κοντέρ 8.000 στροφές ο κόφτης θα είναι στις 7.700 άντε το πολύ 7500 στροφές. Του λέω, αν είναι 500 με 300 στροφές πριν το ανώτατο όριο, τότε γιατί να βάλει ο κατασκευαστής κόφτη; Δεν έχω εμπειρία από αυτά τα καινούργια αυτοκίνητα γιατί δεν τα πηγαίνω στον κόφτη. Είναι όντως όπως τα λέει ότι στα σημερινά αυτοκίνητα ο κόφτης μπαίνει 300 με 500 στροφές πριν πιάσεις το όριο; Θα σαλτάρω αν ισχύει αυτό!!! Μιλάμε για μανήσιες καταστάσεις. -
Does not compute.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Εκεί που τα πράγματα είναι παλούκι, είναι στην Ελβετία. Το όριο παντού είναι 120 χλμ με λίγα κομμάτια που δεν έχει ραντάρ. Πέφτει πολύ φλασάρισμα εντός και εκτός πόλεων.
Ήμουν εχθές με έναν γνωστό και πως το έφερε η κουβέντα, υποστήριζε πως τα σημερινά αυτοκίνητα (έχει οδηγήσει πολλά μου είπε), έχουν κόφτη 300 με 500 στροφές πριν το ανώτατο όριό τους. Δηλαδή αν ένα αυτοκίνητο, ο κινητήρας του, έχει ανώτατο όριο στο κοντέρ 8.000 στροφές ο κόφτης θα είναι στις 7.700 άντε το πολύ 7500 στροφές. Του λέω, αν είναι 500 με 300 στροφές πριν το ανώτατο όριο, τότε γιατί να βάλει ο κατασκευαστής κόφτη; Δεν έχω εμπειρία από αυτά τα καινούργια αυτοκίνητα γιατί δεν τα πηγαίνω στον κόφτη. Είναι όντως όπως τα λέει ότι στα σημερινά αυτοκίνητα ο κόφτης μπαίνει 300 με 500 στροφές πριν πιάσεις το όριο; Θα σαλτάρω αν ισχύει αυτό!!! Μιλάμε για μανήσιες καταστάσεις.Καμία σχέση πες του και πολύ καλά του τα είπες. Κόφτη βάνει ο κατασκευαστής στο κινητήρα αποκλειστικά για τη προστασία του. Μόνο αν υπάρχει οδηγία για περιορισμό τελικής, τότε βάνει και στα χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
...ο κινητήρας του, έχει ανώτατο όριο στο κοντέρ 8.000 στροφές...Αυτό που σου είπε έχει δύο αναγνώσεις: την απλή (και μισο-σωστή, μισο-λανθασμένη) και την δύσκολη (και εντελώς λανθασμένη). Αν απλά εννοεί ότι ο πραγματικός κόφτης είναι λίγο πιο πριν από εκεί που ξεκινάει η κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου, εντάξει δεν είναι ακριβώς σωστή, αλλά κάπως έτσι είναι, κανένα σύγχρονο -normal- αυτοκίνητο δεν 'επιτρέπει' ο κινητήρας του να μπει στην κόκκινη περιοχή. Αν από την άλλη εννοεί ως 'ανώτατο όριο' το μέγιστο ρυθμό περιστροφής πριν αυτός καταστραφεί (?), τότε προφανώς δεν έχει καμία σχέση με τα κόκκινα, το μηχανικό όριο περιστροφής πριν την αστοχία/κατάρρευση είναι αρκετά ψηλότερα.
-
Παλαιότερα υπήρχαν μοτέρ χωρίς κόφτη, πχ Mazda 323 1980-1985 1.1 / 1.3 / 1.5, υπήρχε και σαν Ford Laser, στα μοτέρ αυτά δεν επέτρεπε η αναπνοή του κινητήρα να περάσουν τις 6500 rpm, ένιωθες ότι το μοτέρ έπλεε και δεν ανέβαζε άλλες στροφές, προφανώς είχε αντοχή σε περισσότερες στροφές που δεν μπορούσε όμως να ανέβει τόσο ψηλά λόγω μεγέθους βαλβίδων,βυθίσματος βαλβίδων, εκκεντροφόρων, αυλών, καρμπυρατέρ, αν και το 1.5 φορούσε διπλό της Aisin.
-
To τέρμα του στροφόμετρου δεν είναι και ο κόφτης.Επειδή σε κατέβασμα μπορείς να ξεπεράσεις τον κόφτη ,πχ απο λάθος να βάλεις 2α αντί για 4η ,και να ξεπεράσεις τα κόκκινα.
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
...ο κινητήρας του, έχει ανώτατο όριο στο κοντέρ 8.000 στροφές...
Αυτό που σου είπε έχει δύο αναγνώσεις: την απλή (και μισο-σωστή, μισο-λανθασμένη) και την δύσκολη (και εντελώς λανθασμένη). Αν απλά εννοεί ότι ο πραγματικός κόφτης είναι λίγο πιο πριν από εκεί που ξεκινάει η κόκκινη περιοχή του στροφομέτρου, εντάξει δεν είναι ακριβώς σωστή, αλλά κάπως έτσι είναι, κανένα σύγχρονο -normal- αυτοκίνητο δεν 'επιτρέπει' ο κινητήρας του να μπει στην κόκκινη περιοχή. Αν από την άλλη εννοεί ως 'ανώτατο όριο' το μέγιστο ρυθμό περιστροφής πριν αυτός καταστραφεί (?), τότε προφανώς δεν έχει καμία σχέση με τα κόκκινα, το μηχανικό όριο περιστροφής πριν την αστοχία/κατάρρευση είναι αρκετά ψηλότερα.
Εκείνος εννοούσε πως ο κόφτης είναι 300 με 500 στροφές λιγότερες από αυτές που έχει το στροφόμετρο. Αν έχει 8000 στροφές ο κόφτης είναι στις 7500. Αν έχει 6000, στις 5500. Και του είπα, αν ο κατασκευαστής βάζει κόφτη μόνον για 500 στροφές πριν τις 8000 ή τις 6000, τότε ας μην τον βάλει καθόλου. Και αυτός επέμενε ότι έχει οδηγήσει αυτοκίνητα που ο κόφτης έπιανε 500 στροφές πριν από όσες έγραφε το στροφόμετρο ότι μπορεί να πιάσει ο κινητήρας (δλδ όσες έγραφε το στροφόμετρο στο καντράν) π.χ. 6000, 7000, 8000 κλπ.
Εγώ έχουν περάσει και 23 χρόνια, όταν ήμουν ανήσυχος οδηγός και είχα το Golf II GTI αν θυμάμαι είχε το στροφόμετρο 7000 στροφές με κόφτη στις 5800 ή 8000 με κόφτη στις 6800. Όταν πήγαινα στον κόφτη, το αμάξι στιγμιαία γονάτιζε λίγο, γιατί έκλεινε μάλλον ο εγκέφαλος τον ψεκασμό βενζίνης, έπεφταν οι στροφές και αμέσως μετά όταν έπεφταν οι στροφές, ξαναείχα γκάζι κανονικά. Αυτά γινόταν σε δευτερόλεπτα. Αλλά θυμάμαι ότι ο κόφτης έμπαινε 1200 στροφές πριν τις 7000 ή 8000 στροφές. Στα επόμενα αυτοκίνητα που πήρα δεν τα πήγα στον κόφτη.
Ο Quadra 21 θα ξέρει καλύτερα τι γίνεται όταν μπαίνει ο κόφτης. Αν δηλαδή δίνει ο εγκέφαλος εντολή στα μπεκ να κόψουν την παροχή καυσίμου ή κάτι παρόμοιο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........