-
Καλά φχαριστώ πολύ. Οι αποκλίσεις είναι τεράστιες όμως. Γι΄αυτό και λέω ότι κάποιος που γράφει χλμ και άρα τα κόστη καυσίμου είναι σημαντικά, θα πάρει μόνο μία ιδέα από τα διάφορα sprint monitor. Η πραγματικότητα μπορεί να είναι πολύ διαφορετική. Και νομίζω επιβεβαιώνεται και συγκεκριμένα για το Kuga αυτό εάν συγκρινουμε με αυτά που γράφουν κατά καιρούς οι κάτοχοί του.
-
τη γκομενα απεναντι εγω τη βλεπω ωραια, αλλα μου αρεσουν οι χοντρουλες. ο αλλος οχι. ας κρατησωμε αποψεις.
αντουάν ομως και σε αυτο το σπριντ κατι βλεπω οτι το σου-ξου 2/4κουνα 1.4 δινει κεντρο καπου στο 7.2 ενω το κουγκ 150 στο 8.9. το λες και 25% πανω... παρομοια το vit s που ειναι παντα 4κουνα δινει ελαχιστα πανω απο το σουξου 2ή4 που ειναι λογικο. και μαλλον σε επιβεβαιωνει οτι ειναι καποιου ειδους μετρο... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καλά φχαριστώ πολύ. Οι αποκλίσεις είναι τεράστιες όμως. Γι΄αυτό και λέω ότι κάποιος που γράφει χλμ και άρα τα κόστη καυσίμου είναι σημαντικά, θα πάρει μόνο μία ιδέα από τα διάφορα sprint monitor. Η πραγματικότητα μπορεί να είναι πολύ διαφορετική. Και νομίζω επιβεβαιώνεται και συγκεκριμένα για το Kuga αυτό εάν συγκρινουμε με αυτά που γράφουν κατά καιρούς οι κάτοχοί του.Αυτό που σου λέμε είναι πως όσο διαφορετική θα είναι για το ένα μοντέλο, τόσο 'διαφορετική' θα είναι και για το άλλο.
Αν εσύ με το Kuga καις αντί για 9lt που λέει πχ. το sprint monitor, 10% επιπλέον, τότε και με το Karoq περίπου 10% παραπάνω σε σχέση με αυτό που αναφέρει το sprint monitor θα καις. -
Αντώνη, συμφωνώ μαζί σου...δεν είπα κάτι διαφορετικό. Μόνο με μεγάλο στατιστικό δείγμα μπορεί να βγεί ένα αξιόπιστο συμπέρασμα.
Προσωπικά, επειδή απλά τσέκαρα την κατανάλωση σε όσα αυτοκίνητα οδήγησα και με ενδιέφεραν, να δω πόσο βγαίνει με τον δικό μου τρόπο οδήγησης.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Καλά φχαριστώ πολύ. Οι αποκλίσεις είναι τεράστιες όμως. Γι΄αυτό και λέω ότι κάποιος που γράφει χλμ και άρα τα κόστη καυσίμου είναι σημαντικά, θα πάρει μόνο μία ιδέα από τα διάφορα sprint monitor. Η πραγματικότητα μπορεί να είναι πολύ διαφορετική. Και νομίζω επιβεβαιώνεται και συγκεκριμένα για το Kuga αυτό εάν συγκρινουμε με αυτά που γράφουν κατά καιρούς οι κάτοχοί του.
Αυτό που σου λέμε είναι πως όσο διαφορετική θα είναι για το ένα μοντέλο, τόσο 'διαφορετική' θα είναι και για το άλλο.
Αν εσύ με το Kuga καις αντί για 9lt που λέει πχ. το sprint monitor, 10% επιπλέον, τότε και με το Karoq περίπου 10% παραπάνω σε σχέση με αυτό που αναφέρει το sprint monitor θα καις.Προφανώς και δεν πάει έτσι.
Αν πας πχ με σταθερά 120χαω μπορεί το Kuga να καίει 9λτ και το Karoq 8.5lt.
Αν αντίστοιχα πας σταθερά 140χαω μπορεί το Kuga να καίει 11λτ και το Karoq 9.5lt.Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να αναλυθούν τα περί βάρους, αεροδυναμικής, ελαστικών, κλιμάκωσης κιβωτίου κτλ κτλ.
-
To 3008 το κοίταξες;
-
Το φθηνότερο αξιοπρεπές 3008 έχει αρχική 31500€ (1.6d Active Grip).
Βγάζει και μία έκδοση για στόλους που τη λέει Business και είναι στα 21900€ αλλά δε νομίζω ότι είναι εμπορικά διαθέσιμη.
-
Όχι δεν το έχω δει το 3008. Νομίζω ότι δε θα το δω. χααχαχ
Εξωτερικά είναι ένα κουκλί, αλλά δυστυχώς ξεκινάει από τα 25000€. Οπότε γιοκ.Αντίστοιχα δεν έχω δει και το QQ που αναφέρθηκε. Για κάποιο δεν το θέλω.
-
Για τις καταναλώσεις από τη στιγμή που βγάλανε όλους αυτούς τους εξελιγμένους υπολογιστές ταξιδιού μας έχουν τη ζωή δύσκολη, μετράμε σα να μην υπάρχει αύριο. Για να είμαστε και λίγο ρεαλιστές SUV με χώρους και αλόγατα για να έχουμε εύκολη την προσπέραση στο ταξίδι και οδική συμπεριφορά και τα πάντα όλα και χωρίς να καίει ΔΕΝ υπάρχει.
Σε κάθε περίπτωση για την κατηγορία αυτοκινήτων που συζητάμε το δεκάρι στα 100km είναι ευκολάκι. Από εκεί και πέρα όσο ποιο βαρύ πόδι έχει ο άλλος τόσο πολύ θα ανεβαίνει η κατανάλωση. -
Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
Για να είμαστε και λίγο ρεαλιστές SUV με χώρους και αλόγατα για να έχουμε εύκολη την προσπέραση στο ταξίδι και οδική συμπεριφορά και τα πάντα όλα και χωρίς να καίει ΔΕΝ υπάρχει.Για αυτά που καίνε βενζίνη λες και συμφωνώ.
Τα ντίζελ με 120-130 άλογα και 300άρες ροπές προσπερνάνε μια χαρά, έχουν τους ίδιους χώρους και καίνε πάρα πολύ λιγότερο. Απλά δεν έχουν και την τέλεια οδική συμπεριφορά ως ψηλά που είναι βεβαίως βεβαίως. -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
τη γκομενα απεναντι εγω τη βλεπω ωραια, αλλα μου αρεσουν οι χοντρουλες. ο αλλος οχι. ας κρατησωμε αποψεις.
αντουάν ομως και σε αυτο το σπριντ κατι βλεπω οτι το σου-ξου 2/4κουνα 1.4 δινει κεντρο καπου στο 7.2 ενω το κουγκ 150 στο 8.9. το λες και 25% πανω... παρομοια το vit s που ειναι παντα 4κουνα δινει ελαχιστα πανω απο το σουξου 2ή4 που ειναι λογικο. και μαλλον σε επιβεβαιωνει οτι ειναι καποιου ειδους μετρο...Ρε γάτε, θα τρελαθώ εδώ μέσα, 'ποια επιστήμη ? άκου εμένα που τα ξέρω όλα', ο άλλος καταργεί νόμους της Φυσικής, 'σιγά μην πιστέψω τα στοιχεία, καλύτερα αυτά που μου λέει ο γαμπρός/μπατζανάκης/κουμπάρος/βενζινάς/γείτονας', 'και τι να την κάνουμε τη μόρφωση/πτυχία', δηλαδή ή-μ-α-ρ-τ-ο-ν, κάτι τέτοια βλέπει και έχει φρικάρει ο DeGrasse, και δεν ισχύουν μόνο για τις ΗΠΑ αυτά που λέει
Τα νούμερα για το SX -και το Ateca, παραδόξως- τα έγραψα πρώτος εγώ, δεν είπα ποτέ ότι είναι οικονομικό το Kuga, εγώ πρώτος έλεγα για 11+ εντός πόλης και ένα εύκολο 9 εκτός, η απάντησή μου ήταν σε σχόλια του στυλ 'καίει το πάτο του', 'ρουφάει τη βενζίνη', 'το σκέφτεσαι να πας μια βόλτα', τη στιγμή που δεν είναι ΚΑΝ το πιο βενζινοβόρο της κατηγορίας του...
-
- Ότι λέει και όπως το λέει ο Ace. Αμάν ρε παιδιά! Δε θα καταργήσουμε και τις θετικές επιστήμες τώρα στο 2018 .
- Stefan147 πρώτη φορά σε βλέπω να είσαι τόσο λάθος σε κάτι και μάλιστα να επιμένεις (το αναφέρω γιατί συνήθως έχω ταύτιση απόψεων μαζί σου και μου φάνηκε περίεργο).
Φίλε ts, όπως μας τα λες και όπως τα βλέπω, 3 είναι οι επιλογές σου: Karoq, Kuga, SX4.
Κάνε τεστ ντραιβ, κάνε μπακ του μπακ τεστ ντραιβ (νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό αυτό), κάνε μεγαλύτερα τεστ ντραιβ (ζήτα να τα πάρεις μόνος σου για πολύ ώρα ή και μέρα αν γίνεται) και στο τέλος νομίζω ότι η επιλογή θα ξεκαθαρίσει μόνη της. Εξοπλισμοί και τιμές είναι πράγματα που μπορείς να τα σκεφτείς με την ησυχία σου και βάζοντας τα κάτω σε χαρτί αντικειμενικά. Το δύσκολο είναι το υποκειμενικό του γούστου σου στην ομορφιά και στην οδήγηση. -
Αν δεν θες να υπερβεις τα 23000,και να μην καις πολυ,κοιτα το Xtrail.
Εχει διαθεσιμο για test drive ο Γεωργουλιας στο Γαλατσι... -
Επειδή θα τρελλαθείς με όσα θα σου πούμε πρέπει να ξεκαθαρίσεις κάποια πράγματα και να βάλεις προτεραιότητες .
Τι θέλεις , άλογα , χώρους , εξοπλισμό , στήσιμο , άνεση ,εγγύηση , εμφάνιση και με ποια σειρά .
Και όταν λέμε άλογα και εξοπλισμό , σε τι ποσότητες ?
Τα χρήματα που βάζεις καλύπτουν όλες τις εκδόσεις και κινητήρες των Β suv και μόνο τις βασικές των άλλων , των μεγαλύτερων , εκτός από τον 1000άρη στο Κάροκ που μπορείς να έχεις αυτά που θέλεις από εξοπλισμό .
Ακόμα ρόλο παίζει και η χρηματοδότηση και το επιτόκιο όπως είπες και ο ίδιος .
Από μοντέλα ξέχασες το Κατζάρ , το Σπόρτατζ , το Χιουντάι και μερικά ακόμη .
-
Πάρε το καινούριο i30 Fastback! Θα σου μείνουν και ρέστα!
...
...
...
Καλά! Ένα αστείο είπα! Μην βαράτε!... -
Από εμένα κοίτα το VW T-ROC, παρόλο που είναι 15 πόντους κοντύτερο, έχει καλούς χώρους και καλό εξοπλισμό. Είναι ελάχιστα παραπάνω σε χρήματα, αλλά φαντάζομαι όλο και κάποια έκπτωση θα πετύχεις. Κάνε το ένα τεστ, να δεις στιβαρότητα και ηχομόνωση.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πάρε το καινούριο i30 Fastback! Θα σου μείνουν και ρέστα!
...
...
...
Καλά! Ένα αστείο είπα! Μην βαράτε!...Εγώ πάντως όχι μόνο δεν βαράω αλλά το είχα προτείνει και πιο μπροστά
-
Μια χαρά τα λέει ο Stefan. Μερικοί εδώ πρέπει να δικαιολογήσουν οπωσδηποτε την επιλογή τους. Fanboys λέγονται. Δεν υπάρχει κάτοχος εδώ μέσα να είναι κάτω από 10 με χαλαρή οδήγηση μαλιστα
-
Για μαουνα με νορμαλ οδηγηση δεν ειναι και ασχημα. (1.4 βενζίνη)
Ο σφακιανα εχει καμια 10αρια στην παλια τιμη (22Κ) -
Tiguan είναι αυτό;
Επιλογή SUV έως 23.000€