-
Εμενα στο τιμονι με χαλα η διχρωμια
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
Κάποιες πρώτες σκέψεις βλέποντας φωτογραφίες και χαρακτηριστικά της νέας A-class.
Εμφάνιση
Νομίζω ότι είναι πιο όμορφη εξωτερικά από την απερχόμενη, κυρίως εμπρός. Δεν θα έλεγα το ίδιο για το πίσω μέρος.
Ο αεροδυναμικός συντελεστής (0,25) είναι από τους καλύτερους της κατηγορίας.
Το ταμπλό μ' αρέσει περισσότερο από πριν, αλλά χρειάζεται χρόνος για να συνηθίσω το τάμπλετ στη θέση του πίνακα οργάνων.
Το μήκος (4,42 m) είναι στο πάνω άκρο της κατηγορίας και 12 cm μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.
Αν και hatchback της κατηγορίας C, το μήκος της είναι όσο ενός sedan 20-ετίας της μεγαλύτερης κατηγορίας.
Ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο κάθε νέο μοντέλο πρέπει να είναι από λίγο έως πολύ μακρύτερο του απερχόμενου.
Και αναγνωρίζω στο Golf, παρότι δεν αποτελεί συμπάθειά μου, το γεγονός ότι παραμένει compact (4,25 m) χωρίς να υστερεί σε χώρους.
Ανάρτηση
Η αντικατάσταση των πολλαπλών συνδέσμων με ημιάκαμπτο πίσω στις πιο αδύναμες εκδόσεις αποτελεί φάουλ για μένα.
Κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει πρόβλημα επί της ουσίας. Μπορεί η ανάρτηση να δουλεύει μια χαρά, άλλωστε υπάρχουν αρκετά παραδείγματα ακόμα και σπορ μοντέλων με ημιάκαμπτο άξονα και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Όμως εδώ έχουμε ένα premium μοντέλο που θα κοστίζει πολύ παραπάνω από τα υπόλοιπα της κατηγορίας.
Αν έχει εμπρός κίνηση και ημιάκαπτο πίσω, όπως οι περισσότεροι, τότε ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα που θα κάνει κάποιον να παραβλέψει την υψηλή τιμή;
Κινητήρες
Ο μικρός diesel παραμένει ο 1.5 της Renault, δηλ. ένα παλιό μοτέρ που όμως εξελίσσεται συνεχώς.
Αυτό έχει το θετικό ότι τυχόν προβλήματα αξιοπιστίας λογικά θα έχουν λυθεί.
Το θέμα είναι αν μπορεί να ανταγωνιστεί τα καινούρια μοτέρ, που παρουσιάζει συνεχώς ο ανταγωνισμός, σε ισχύ, ροπή, κατανάλωση, ομαλότητα λειτουργίας.
Στους βενζινοκινητήρες, ο 1.6Τ της Mercedes αντικαθίσταται πλέον από έναν 1.3T που προέρχεται από τον 1.2T της Renault.
Κατ' αρχήν δεν καταλαβαίνω γιατί η M-B δεν βελτίωσε τον 1.6 που ήταν δικός της κινητήρας και -αν δεν κάνω λάθος- αρκετά νεότερος σχεδιαστικά από τον 1.2 της Renault. Αν ήθελε μικρότερο κυβισμό, δεν θα μπορούσε να μικρύνει τον 1.6;
Πάντως η ισχύς του 1.3 (163 PS) είναι αρκετά ανταγωνιστική και η ειδική ισχύς του (122 PS/lit) ακόμα περισσότερο.
Βέβαια, για να πω την αλήθεια, προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός όταν βλέπω τόσο πουσαρισμένα μικρά μοτέρ, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για Renault, για την αξιοπιστία της οποίας έχω κακή γνώμη λόγω εμπειρίας.
Ποιος ξέρει, ίσως μελλοντικά να υπάρξει και κάποια λιγότερο ισχυρή έκδοση (πχ A160), για να ικανοποιηθούν και παράξενοι σαν εμένα.Σας συμπέρασμα και μέχρι να διαβάσουμε τις πρώτες δοκιμές, βάσει προδιαγραφών δεν βλέπω για ποιο λόγο να προτιμήσει κανείς τη νέα A-class.
Έχει ένα συμπαθές παρουσιαστικό, αλλά υπερβολικά μεγάλες διαστάσεις, ένα αμφιλεγόμενης σχεδίασης ταμπλό, ανάρτηση που σε προδιαγραφές τουλάχιστον υστερεί του ανταγωνισμού, κινητήρες που προέρχονται από έναν μαζικό κατασκευαστή ο οποίος δεν φημίζεται στον τομέα αυτό. Και όλα αυτά με μια -αναμενόμενα- πολύ υψηλή τιμή.
Προς το παρόν το μόνο που την κάνει να ξεχωρίζει είναι το αστέρι στη μάσκα. Αλλά φτάνει αυτό; -
Για εμένα η κατρακύλα τις Mercedes που έχει δυστυχώς ξεκινήσει εδώ και λίγα χρόνια συνεχίζεται με αυξανόμενη ένταση. Ένα μέτριο αυτοκίνητο, που θα πουλήσει απλά λόγω ονόματος. Κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα πλέον. Κρίμα...
-
To πατωμα ειναι απο Μεγκαν? Κινητηρες Ρενω, ημιακαμπτος μαλλον ενα Μεγκαν ειναι...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
To πατωμα ειναι απο Μεγκαν? Κινητηρες Ρενω, ημιακαμπτος μαλλον ενα Μεγκαν ειναι...Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα Άγη!
-
Μπραβο στον φιλο που εγραψε για το μηκος. Ουτε εγω καταλαβαινω γιατι πρεπει να το αυξανουν!!!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η A-class χρησιμοποιεί την αναδιαμορφωμένη πλατφόρμα MFA 2 (Modular Front Architecture).
Απ' όσο ξέρω, δεν είναι κοινή με αυτή του Megane. -
-
-
Εντυπωσιακό πραγματικά το εσωτερικό σε σχεδίαση, hi tech οι οθόνες, και πολύ ποιοτικά υλικά όπως φαίνεται.
Μόνο τα Peugeot 3008 και το απίθανο εσωτερικό του 508 μπορώ να σκεφτώ εξίσου εντυπωσιακα.Και εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και σπορ , καλή συνέχεια του προηγούμενου.
Ε αυτό είναι πραγματικά premium αυτοκίνητο.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
H μάσκα του δε μου άρεσε. H aftemarket look οθόνη επίσης. Συνεχίζει να μου αρέσει περισσότερο η τωρινή γενιά.
-
Οι οθονες στην e-class ειναι εντυπωσιακες απο κοντα και φαινονται να ταιριαζουν γενικοτερα στο ταμπλο. Εδω φαινονται ξεμπαρκες στα πλαισια μινιμαλ σχεδιασης... θα περιμενω να τι δω απο κοντα.
Εξωτερικα κι εγω ψηφιζω το τωρινο
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εξωτερικά 'κορεατίζει' αρκετά (πάει η σχεδιαστική ταυτότητα της ΜΒ) και το εσωτερικό είναι ψιλο-άθλιο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εξωτερικά 'κορεατίζει' αρκετά (πάει η σχεδιαστική ταυτότητα της ΜΒ) και το εσωτερικό είναι ψιλο-άθλιο.+1
Αυτές οι οθόνες είναι λες και τις πέταξαν έτσι στο ταμπλώ. Με τα χίλια το τωρινό.
-
Πως είναι δυνατόν να σας αρέσει περισσότερο το τωρινό;
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Εχμ... Γιατί είναι πιο ωραίο;
Σοβαρά τώρα, ως γνωστόν περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Δεν έχει νόημα να προσπαθεί κάποιος να σε πείσει περί του αντιθέτου σε θέματα γούστου. Και δεν υπάρχει λόγος βασικά.
-
Βάλτε και μένα σε αυτούς που τους αρέσουν περισσότερο οι προηγούμενες Α και GLA. Ειδικά αυτές οι μάσκες, τις έκαναν επίτηδες έτσι, ή στοχεύουν περισσότερο στην κινέζικη αγορά ?
-
Kι εμένα μου φαίνεται καλύτερη εξωτερικά η προηγούμενη (αν κι όπως πάντα λέω,πρέπει κάτι να το δεις κι από κοντά για να εκφέρεις πλήρη άποψη).
Αλλά για το εσωτερικό,αφού τελικά αποφάσισαν ψηφιακές οθόνες ίσως είναι καλύτερα το ενιαίο ταμπλώ,συγκριτικά μ'ένα ξεκάρφωτο tablet στη μέση της κονσόλας,όπως στο τρέχων μοντέλο.Και μερικές πληροφορίες για τη λειτουργία του infotainment (MBUX):
-
Πάντως αυτό το πράγμα με τις οθόνες/infotainment που ο μόνος τρόπος αλληλεπίδρασης είναι με touch, μπορεί να είναι η τάση από εδώ και πέρα, αλλά για μένα είναι μεγάλο αρνητικό. Όσο responsive και να είναι η οθόνη όταν είσαι συγκεντρωμένος στο δρόμο και θες απλά ν' αυξήσεις την ένταση π.χ. δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε βολέψει καλύτερα ένα κλασικό κουμπάκι που μπορείς να το βρεις με την αφή. Με touch χρειάζεται να κοιτάς την οθόνη κι αυτό εκτός από άβολο είναι κι επικίνδυνο.
Θα μου πεις μα έχεις τα χειριστήρια στο τιμόνι. Ναι μεν αλλά δεν έχουν όλες τις ρυθμίσεις. Άσε που μερικές λειτουργίες τις βρίσκεις στο υπομενού του υπομενού. Βάλε το touch, δε λέω, αλλά βάλε και μερικά κουμπιά με τα βασικά. Δε θα χαλάσει το clean look feeling...
Mercedes A Class 2018