Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes A Class 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mercedes A Class 2018
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 2 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    244
    7012
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      ursus last edited by

      Εμενα στο τιμονι με χαλα η διχρωμια

      Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • V
        vagkirk last edited by

        Youtube Video

        Παιδιά πολύ ωραίο!!!

        Sent from my SM-T715 using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          scrooge last edited by

          Κάποιες πρώτες σκέψεις βλέποντας φωτογραφίες και χαρακτηριστικά της νέας A-class.

          Εμφάνιση
          Νομίζω ότι είναι πιο όμορφη εξωτερικά από την απερχόμενη, κυρίως εμπρός. Δεν θα έλεγα το ίδιο για το πίσω μέρος.
          Ο αεροδυναμικός συντελεστής (0,25) είναι από τους καλύτερους της κατηγορίας.
          Το ταμπλό μ' αρέσει περισσότερο από πριν, αλλά χρειάζεται χρόνος για να συνηθίσω το τάμπλετ στη θέση του πίνακα οργάνων.
          Το μήκος (4,42 m) είναι στο πάνω άκρο της κατηγορίας και 12 cm μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.
          Αν και hatchback της κατηγορίας C, το μήκος της είναι όσο ενός sedan 20-ετίας της μεγαλύτερης κατηγορίας.
          Ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο κάθε νέο μοντέλο πρέπει να είναι από λίγο έως πολύ μακρύτερο του απερχόμενου.
          Και αναγνωρίζω στο Golf, παρότι δεν αποτελεί συμπάθειά μου, το γεγονός ότι παραμένει compact (4,25 m) χωρίς να υστερεί σε χώρους.
          Ανάρτηση
          Η αντικατάσταση των πολλαπλών συνδέσμων με ημιάκαμπτο πίσω στις πιο αδύναμες εκδόσεις αποτελεί φάουλ για μένα.
          Κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει πρόβλημα επί της ουσίας. Μπορεί η ανάρτηση να δουλεύει μια χαρά, άλλωστε υπάρχουν αρκετά παραδείγματα ακόμα και σπορ μοντέλων με ημιάκαμπτο άξονα και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
          Όμως εδώ έχουμε ένα premium μοντέλο που θα κοστίζει πολύ παραπάνω από τα υπόλοιπα της κατηγορίας.
          Αν έχει εμπρός κίνηση και ημιάκαπτο πίσω, όπως οι περισσότεροι, τότε ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα που θα κάνει κάποιον να παραβλέψει την υψηλή τιμή;
          Κινητήρες
          Ο μικρός diesel παραμένει ο 1.5 της Renault, δηλ. ένα παλιό μοτέρ που όμως εξελίσσεται συνεχώς.
          Αυτό έχει το θετικό ότι τυχόν προβλήματα αξιοπιστίας λογικά θα έχουν λυθεί.
          Το θέμα είναι αν μπορεί να ανταγωνιστεί τα καινούρια μοτέρ, που παρουσιάζει συνεχώς ο ανταγωνισμός, σε ισχύ, ροπή, κατανάλωση, ομαλότητα λειτουργίας.
          Στους βενζινοκινητήρες, ο 1.6Τ της Mercedes αντικαθίσταται πλέον από έναν 1.3T που προέρχεται από τον 1.2T της Renault.
          Κατ' αρχήν δεν καταλαβαίνω γιατί η M-B δεν βελτίωσε τον 1.6 που ήταν δικός της κινητήρας και -αν δεν κάνω λάθος- αρκετά νεότερος σχεδιαστικά από τον 1.2 της Renault. Αν ήθελε μικρότερο κυβισμό, δεν θα μπορούσε να μικρύνει τον 1.6;
          Πάντως η ισχύς του 1.3 (163 PS) είναι αρκετά ανταγωνιστική και η ειδική ισχύς του (122 PS/lit) ακόμα περισσότερο.
          Βέβαια, για να πω την αλήθεια, προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός όταν βλέπω τόσο πουσαρισμένα μικρά μοτέρ, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για Renault, για την αξιοπιστία της οποίας έχω κακή γνώμη λόγω εμπειρίας.
          Ποιος ξέρει, ίσως μελλοντικά να υπάρξει και κάποια λιγότερο ισχυρή έκδοση (πχ A160), για να ικανοποιηθούν και παράξενοι σαν εμένα.

          Σας συμπέρασμα και μέχρι να διαβάσουμε τις πρώτες δοκιμές, βάσει προδιαγραφών δεν βλέπω για ποιο λόγο να προτιμήσει κανείς τη νέα A-class.
          Έχει ένα συμπαθές παρουσιαστικό, αλλά υπερβολικά μεγάλες διαστάσεις, ένα αμφιλεγόμενης σχεδίασης ταμπλό, ανάρτηση που σε προδιαγραφές τουλάχιστον υστερεί του ανταγωνισμού, κινητήρες που προέρχονται από έναν μαζικό κατασκευαστή ο οποίος δεν φημίζεται στον τομέα αυτό. Και όλα αυτά με μια -αναμενόμενα- πολύ υψηλή τιμή.
          Προς το παρόν το μόνο που την κάνει να ξεχωρίζει είναι το αστέρι στη μάσκα. Αλλά φτάνει αυτό;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Για εμένα η κατρακύλα τις Mercedes που έχει δυστυχώς ξεκινήσει εδώ και λίγα χρόνια συνεχίζεται με αυξανόμενη ένταση. Ένα μέτριο αυτοκίνητο, που θα πουλήσει απλά λόγω ονόματος. Κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα πλέον. Κρίμα...

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • W
              wantone last edited by

              To πατωμα ειναι απο Μεγκαν? Κινητηρες Ρενω, ημιακαμπτος μαλλον ενα Μεγκαν ειναι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Ο χρήστης wantone έγραψε:
                To πατωμα ειναι απο Μεγκαν? Κινητηρες Ρενω, ημιακαμπτος μαλλον ενα Μεγκαν ειναι...

                Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα Άγη!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • U
                  ursus last edited by

                  Μπραβο στον φιλο που εγραψε για το μηκος. Ουτε εγω καταλαβαινω γιατι πρεπει να το αυξανουν!!!

                  Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    scrooge last edited by

                    Η A-class χρησιμοποιεί την αναδιαμορφωμένη πλατφόρμα MFA 2 (Modular Front Architecture).
                    Απ' όσο ξέρω, δεν είναι κοινή με αυτή του Megane.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lleonidas moderator last edited by

                      New Mercedes A-Class


                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panormus772 last edited by

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagkirk last edited by

                          Εντυπωσιακό πραγματικά το εσωτερικό σε σχεδίαση, hi tech οι οθόνες, και πολύ ποιοτικά υλικά όπως φαίνεται.
                          Μόνο τα Peugeot 3008 και το απίθανο εσωτερικό του 508 μπορώ να σκεφτώ εξίσου εντυπωσιακα.

                          Και εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και σπορ , καλή συνέχεια του προηγούμενου.

                          Ε αυτό είναι πραγματικά premium αυτοκίνητο.

                          Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            H μάσκα του δε μου άρεσε. H aftemarket look οθόνη επίσης. Συνεχίζει να μου αρέσει περισσότερο η τωρινή γενιά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • U
                              ursus last edited by

                              Οι οθονες στην e-class ειναι εντυπωσιακες απο κοντα και φαινονται να ταιριαζουν γενικοτερα στο ταμπλο. Εδω φαινονται ξεμπαρκες στα πλαισια μινιμαλ σχεδιασης... θα περιμενω να τι δω απο κοντα.

                              Εξωτερικα κι εγω ψηφιζω το τωρινο

                              Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Εξωτερικά 'κορεατίζει' αρκετά (πάει η σχεδιαστική ταυτότητα της ΜΒ) και το εσωτερικό είναι ψιλο-άθλιο.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fsword last edited by

                                  Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                  Εξωτερικά 'κορεατίζει' αρκετά (πάει η σχεδιαστική ταυτότητα της ΜΒ) και το εσωτερικό είναι ψιλο-άθλιο.

                                  +1

                                  Αυτές οι οθόνες είναι λες και τις πέταξαν έτσι στο ταμπλώ. Με τα χίλια το τωρινό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vagkirk last edited by

                                    Πως είναι δυνατόν να σας αρέσει περισσότερο το τωρινό;

                                    Youtube Video

                                    Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fsword last edited by

                                      Εχμ... Γιατί είναι πιο ωραίο;

                                      Σοβαρά τώρα, ως γνωστόν περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Δεν έχει νόημα να προσπαθεί κάποιος να σε πείσει περί του αντιθέτου σε θέματα γούστου. Και δεν υπάρχει λόγος βασικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        the_ace last edited by

                                        Βάλτε και μένα σε αυτούς που τους αρέσουν περισσότερο οι προηγούμενες Α και GLA. Ειδικά αυτές οι μάσκες, τις έκαναν επίτηδες έτσι, ή στοχεύουν περισσότερο στην κινέζικη αγορά ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Kι εμένα μου φαίνεται καλύτερη εξωτερικά η προηγούμενη (αν κι όπως πάντα λέω,πρέπει κάτι να το δεις κι από κοντά για να εκφέρεις πλήρη άποψη).
                                          Αλλά για το εσωτερικό,αφού τελικά αποφάσισαν ψηφιακές οθόνες ίσως είναι καλύτερα το ενιαίο ταμπλώ,συγκριτικά μ'ένα ξεκάρφωτο tablet στη μέση της κονσόλας,όπως στο τρέχων μοντέλο.

                                          Και μερικές πληροφορίες για τη λειτουργία του infotainment (MBUX):

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fsword last edited by

                                            Πάντως αυτό το πράγμα με τις οθόνες/infotainment που ο μόνος τρόπος αλληλεπίδρασης είναι με touch, μπορεί να είναι η τάση από εδώ και πέρα, αλλά για μένα είναι μεγάλο αρνητικό. Όσο responsive και να είναι η οθόνη όταν είσαι συγκεντρωμένος στο δρόμο και θες απλά ν' αυξήσεις την ένταση π.χ. δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε βολέψει καλύτερα ένα κλασικό κουμπάκι που μπορείς να το βρεις με την αφή. Με touch χρειάζεται να κοιτάς την οθόνη κι αυτό εκτός από άβολο είναι κι επικίνδυνο.

                                            Θα μου πεις μα έχεις τα χειριστήρια στο τιμόνι. Ναι μεν αλλά δεν έχουν όλες τις ρυθμίσεις. Άσε που μερικές λειτουργίες τις βρίσκεις στο υπομενού του υπομενού. Βάλε το touch, δε λέω, αλλά βάλε και μερικά κουμπιά με τα βασικά. Δε θα χαλάσει το clean look feeling...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 2 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr