Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 317
    • Best 2
    • Groups 0

    scrooge

    @scrooge

    1
    Reputation
    3
    Profile views
    317
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    scrooge Unfollow Follow

    Best posts made by scrooge

    • RE: Πληρωμή προστίμου λόγω παράβασης σε χώρα του εξωτερικού

      @ Phlom:
      Απ' ότι θυμάμαι, βγαίνοντας από το καράβι στην Ανκόνα, δεν υπήρχε κανένας έλεγχος από τις ιταλικές αρχές, το ίδιο και στην επιστροφή.
      Νομίζω ότι η μόνη περίπτωση να σε τσακώσουν είναι αν ξανακάνεις παράβαση, οπότε ίσως τότε διαπιστώσουν ότι για το συγκεκριμένο όχημα υπάρχει οφειλή.

      @ kapami:
      Ενδιαφέρον το link!
      Πάντως, σε αυτό αναφέρονται συγκεκριμένες παραβάσεις που είναι επικίνδυνες για την οδική ασφάλεια. Η δική μου (κίνηση χωρίς άδεια σε δρόμο περιορισμένης κυκλοφορίας) δεν περιλαμβάνεται σε αυτές. Επίσης, δεν αναφέρεται τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος δεν πληρώσει.

      Σκοπεύω να ρωτήσω και στη ΔΟΥ, μήπως γνωρίζουν κάτι σχετικό.
      Πάντως, αρχίζω να τείνω προς την πληρωμή του προστίμου.
      Όσο κι αν μου φαίνεται άδικο, προτιμώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από το να γλιτώσω 120€.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      scrooge
    • RE: Πληρωμή προστίμου λόγω παράβασης σε χώρα του εξωτερικού

      Τον περασμένο Απρίλιο ταξιδέψαμε οικογενειακώς στην Ιταλία με το αυτοκίνητο.
      Σήμερα έλαβα ταχυδρομικά μία κλήση από τη Δημοτική Αστυνομία της Σιένα για παράβαση.
      Υποθέτω ότι η καθυστέρηση 9 μηνών για την αποστολή της κλήσης οφείλεται στη διαδικασία εξακρίβωσης στοιχείων του κατόχου του αυτοκινήτου, σε συνεργασία με τις ελληνικές αρχές.
      Η παράβαση ήταν: 'Circulated in limited traffic area without authorization'.
      Η αλήθεια είναι ότι δεν έπεσε στην αντίληψή μου να έχω κάνει οποιαδήποτε παράβαση, αλλά δεν αποκλείεται να έχω κάνει χωρίς να το πάρω είδηση. Άλλωστε, όταν οδηγείς σε μια πόλη του εξωτερικού είσαι πιο επιρρεπής σε λάθη.
      Δεν γνωρίζω με ποιον τρόπο βεβαιώθηκε η παράβαση, αν δηλαδή με κατέγραψε κάποια κάμερα ή κάποιος δημοτικός υπάλληλος.
      Όπως και να 'χει, η ουσία είναι ότι το κόστος είναι 120€. Και ερωτώ:
      Αν δεν πληρώσω, τι επιπτώσεις μπορεί να έχω;
      Υπάρχει περίπτωση να γίνει παρακράτηση του ποσού μέσω εφορίας; Δεν το θεωρώ πιθανό, αλλά πρόκειται για χώρες της ΕΕ και ίσως υπάρχει συνεργασία σε τέτοια θέματα.
      Ή μήπως μπορεί να έχω πρόβλημα σε περίπτωση που ταξιδέψω ξανά στην Ιταλία με το ίδιο αυτοκίνητο;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      scrooge

    Latest posts made by scrooge

    • RE: Πληρωμή προστίμου λόγω παράβασης σε χώρα του εξωτερικού

      Να κάνω εδώ μία -αρκετά καθυστερημένα- ενημέρωση.

      Το πρόστιμο τελικά το πλήρωσα λίγους μήνες μετά την παραλαβή της κλήσης.

      Το κόστος ήταν τέτοιο που τελικά σκέφτηκα ότι δεν άξιζε τον κόπο να ασχολούμαι με το τι θα γίνει αν δεν πληρώσω.

      Για να είμαι ειλικρινής, αν το πρόστιμο ήταν πχ 500€ μάλλον δεν θα το πλήρωνα.

      Να διευκρινίσω ότι είχα πάει Ιταλία με δικό μου όχημα.

      Δεν ξέρω τι γίνεται σε περίπτωση που πάρεις κλήση με νοικιασμένο όχημα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      scrooge
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Καλημέρα.
      Θέλω να αλλάξω λάστιχα στο Peugeot 107.
      Η χρήση του αυτοκινήτου είναι κυρίως αστική με κάποιες -ελάχιστες- διαδρομές σε επαρχιακό δίκτυο.
      Είμαι μεταξύ των παρακάτω:

      • Dunlop StreetResponse 2
      • Goodyear EfficientGrip Compact
      • Pirelli Cinturato P1 Verde
      • Hankook Kinergy Eco 2 K435
        Όλα έχουν τους ίδιους δείκτες κατανάλωσης (C), πρόσφυσης (Β) & θορύβου (68dB), εκτός του Hankook που έχει 70dB.
        Οι τιμές τους είναι παρεμφερείς, στα 210-230€ η τετράδα.
        Ποιο θα προτείνατε?
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      scrooge
    • RE: Χαρίζονται τεύχη 4Τ

      Καλημέρα.
      Σας ενημερώνω ότι το αρχείο μου με τα παλιά τεύχη έχει δοθεί στον πρώτο από αυτούς που εκδήλωσαν ενδιαφέρον.
      Σας ευχαριστώ.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      scrooge
    • εξωτερικός καθρέπτης για 107

      Καλησπέρα.
      Θα χρειαστεί να αλλάξω τον δεξιό εξωτερικό καθρέπτη του 107 (μηχανικός).
      Στο διαδίκτυο βρίσκω τους εξής imitation καθρέπτες:
      TYC (16€), ALKAR (16€), VAN WEZEL (17€), JOHNS (19€), PRASCO (20€), BLIC (20€), DIEDERICHS (24€).
      Οι διαφορές τιμών είναι μικρές για να παίξουν ρόλο στην επιλογή.
      Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ποια μάρκα από αυτές είναι αξιόπιστη.
      Έχετε καμιά ιδέα?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      scrooge
    • RE: εξωτερικός καθρέπτης για 107

      Καλησπέρα.
      Θα χρειαστεί να αλλάξω τον δεξιό εξωτερικό καθρέπτη του 107 (μηχανικός).
      Στο διαδίκτυο βρίσκω τους εξής imitation καθρέπτες:
      TYC (16€), ALKAR (16€), VAN WEZEL (17€), JOHNS (19€), PRASCO (20€), BLIC (20€), DIEDERICHS (24€).
      Οι διαφορές τιμών είναι μικρές για να παίξουν ρόλο στην επιλογή.
      Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ποια μάρκα από αυτές είναι αξιόπιστη.
      Έχετε καμιά ιδέα?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      scrooge
    • RE: Χαρίζονται τεύχη 4Τ

      Συμπληρωματικά να πω ότι λείπουν κάποια τεύχη:
      82-84: 10 τεύχη
      85-87: 3
      94: 2
      95: 2
      96: 1
      98: 3
      00: 1
      01: 1
      Μετά το 2002, υπάρχουν επιπλέον κάποια σποραδικά τεύχη πιο πρόσφατων ετών.
      Συνολικά είναι περίπου 240 τεύχη.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      scrooge
    • Χαρίζονται τεύχη 4Τ

      Χαρίζονται παλιά τεύχη των 4Τ, από το έτος 1982 μέχρι και το 2002.
      Τα περιοδικά βρίσκονται στην Άρτα.
      Αυτός που θα τα πάρει θα πρέπει να πληρώσει τη μεταφορά.
      Όποιος ενδιαφέρεται, ας μου στείλει πμ.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      scrooge
    • RE: Χαρίζονται τεύχη 4Τ

      Χαρίζονται παλιά τεύχη των 4Τ, από το έτος 1982 μέχρι και το 2002.
      Τα περιοδικά βρίσκονται στην Άρτα.
      Αυτός που θα τα πάρει θα πρέπει να πληρώσει τη μεταφορά.
      Όποιος ενδιαφέρεται, ας μου στείλει πμ.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      scrooge
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Η A-class χρησιμοποιεί την αναδιαμορφωμένη πλατφόρμα MFA 2 (Modular Front Architecture).
      Απ' όσο ξέρω, δεν είναι κοινή με αυτή του Megane.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scrooge
    • RE: Mercedes A Class 2018

      Κάποιες πρώτες σκέψεις βλέποντας φωτογραφίες και χαρακτηριστικά της νέας A-class.

      Εμφάνιση
      Νομίζω ότι είναι πιο όμορφη εξωτερικά από την απερχόμενη, κυρίως εμπρός. Δεν θα έλεγα το ίδιο για το πίσω μέρος.
      Ο αεροδυναμικός συντελεστής (0,25) είναι από τους καλύτερους της κατηγορίας.
      Το ταμπλό μ' αρέσει περισσότερο από πριν, αλλά χρειάζεται χρόνος για να συνηθίσω το τάμπλετ στη θέση του πίνακα οργάνων.
      Το μήκος (4,42 m) είναι στο πάνω άκρο της κατηγορίας και 12 cm μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.
      Αν και hatchback της κατηγορίας C, το μήκος της είναι όσο ενός sedan 20-ετίας της μεγαλύτερης κατηγορίας.
      Ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο κάθε νέο μοντέλο πρέπει να είναι από λίγο έως πολύ μακρύτερο του απερχόμενου.
      Και αναγνωρίζω στο Golf, παρότι δεν αποτελεί συμπάθειά μου, το γεγονός ότι παραμένει compact (4,25 m) χωρίς να υστερεί σε χώρους.
      Ανάρτηση
      Η αντικατάσταση των πολλαπλών συνδέσμων με ημιάκαμπτο πίσω στις πιο αδύναμες εκδόσεις αποτελεί φάουλ για μένα.
      Κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει πρόβλημα επί της ουσίας. Μπορεί η ανάρτηση να δουλεύει μια χαρά, άλλωστε υπάρχουν αρκετά παραδείγματα ακόμα και σπορ μοντέλων με ημιάκαμπτο άξονα και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
      Όμως εδώ έχουμε ένα premium μοντέλο που θα κοστίζει πολύ παραπάνω από τα υπόλοιπα της κατηγορίας.
      Αν έχει εμπρός κίνηση και ημιάκαπτο πίσω, όπως οι περισσότεροι, τότε ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα που θα κάνει κάποιον να παραβλέψει την υψηλή τιμή;
      Κινητήρες
      Ο μικρός diesel παραμένει ο 1.5 της Renault, δηλ. ένα παλιό μοτέρ που όμως εξελίσσεται συνεχώς.
      Αυτό έχει το θετικό ότι τυχόν προβλήματα αξιοπιστίας λογικά θα έχουν λυθεί.
      Το θέμα είναι αν μπορεί να ανταγωνιστεί τα καινούρια μοτέρ, που παρουσιάζει συνεχώς ο ανταγωνισμός, σε ισχύ, ροπή, κατανάλωση, ομαλότητα λειτουργίας.
      Στους βενζινοκινητήρες, ο 1.6Τ της Mercedes αντικαθίσταται πλέον από έναν 1.3T που προέρχεται από τον 1.2T της Renault.
      Κατ' αρχήν δεν καταλαβαίνω γιατί η M-B δεν βελτίωσε τον 1.6 που ήταν δικός της κινητήρας και -αν δεν κάνω λάθος- αρκετά νεότερος σχεδιαστικά από τον 1.2 της Renault. Αν ήθελε μικρότερο κυβισμό, δεν θα μπορούσε να μικρύνει τον 1.6;
      Πάντως η ισχύς του 1.3 (163 PS) είναι αρκετά ανταγωνιστική και η ειδική ισχύς του (122 PS/lit) ακόμα περισσότερο.
      Βέβαια, για να πω την αλήθεια, προσωπικά είμαι λίγο επιφυλακτικός όταν βλέπω τόσο πουσαρισμένα μικρά μοτέρ, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για Renault, για την αξιοπιστία της οποίας έχω κακή γνώμη λόγω εμπειρίας.
      Ποιος ξέρει, ίσως μελλοντικά να υπάρξει και κάποια λιγότερο ισχυρή έκδοση (πχ A160), για να ικανοποιηθούν και παράξενοι σαν εμένα.

      Σας συμπέρασμα και μέχρι να διαβάσουμε τις πρώτες δοκιμές, βάσει προδιαγραφών δεν βλέπω για ποιο λόγο να προτιμήσει κανείς τη νέα A-class.
      Έχει ένα συμπαθές παρουσιαστικό, αλλά υπερβολικά μεγάλες διαστάσεις, ένα αμφιλεγόμενης σχεδίασης ταμπλό, ανάρτηση που σε προδιαγραφές τουλάχιστον υστερεί του ανταγωνισμού, κινητήρες που προέρχονται από έναν μαζικό κατασκευαστή ο οποίος δεν φημίζεται στον τομέα αυτό. Και όλα αυτά με μια -αναμενόμενα- πολύ υψηλή τιμή.
      Προς το παρόν το μόνο που την κάνει να ξεχωρίζει είναι το αστέρι στη μάσκα. Αλλά φτάνει αυτό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      scrooge
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr