-
Η FR όμως στο αρονα δεν έχει κεντρικό υποβραχιόνιο !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Να πω την αληθεια αυτο με χαλασε και σε εμενα στο συγκεκριμενο , ενταξει λεπτομερεια ; , ισως επειδη και καλα ειναι FR και σπορτ σου λεει δεν χρειαζεσαι τον τεμπελη δεν ταιριαζει με τον χαρακτηρα , τι να πω, 250 εχει εξτρα αν το επαιρνα θα το εβαζα παντως. Σπυρο μια ερωτηση επειδη ειπες οτι οδηγησες το Arona μπορεις να μας πει σε ποια εκδοση κινητηρα οδηγησες και τι ειναι αυτο που σε χαλαει με το Arona περα απο τους ετσι και ετσι χωρους ;
-
Αν δεν κάνω λάθος το Arona excellence και FR έχουν στάνταρ μόνο το αυτόματο φρενάρισμα και την προειδοποίηση κόπωσης , και με μεταλλικό χρώμα πάνε στα 19.050 χωρίς λοιπά έξοδα και μεταβίβαση.
Στα υπόλοιπα δεν υπάρχει σύγκριση στον εξοπλισμό του Stonic premium καθώς έχει τα πάντα επάνω μαζί με το μεταλλικό , αντίστοιχα το Arona 1.0 θέλει τουλάχιστον 20.500 για να έρθει κοντά χωρίς το κλειδί στο χέρι.Αν όπως λέει ο φίλος 17.900 έχει το Stonic premium με το κλειδί στο χέρι ακόμη και το ADAS με 1000€ παραπανω να βάλεις που έχει κάποια πράγματα που δεν τα έχει ούτε σαν επιλογές το Arona ή τα έχει συνδυαστικά σε πακέτα που κάνουν πιο πολύπλοκο το αποτέλεσμα τιμολογιακά , το Stonic έρχεται στα 19.000 που και πάλι ειναι πολύ ανταγωνιστικό.
Εκεί μετά υπάρχει το ερώτημα της έκπτωσης που προσφέρει η Seat και πόσο κοντά το ρίχνει στα 19.000.
Μετά μπαίνει ο παράγοντας χώροι που το Stonic υστερεί ,ενώ το Arona έχει και την επιλογή για το 1.5 TSI FR στα 19.000 αρχική που είναι πυραυλάκι , πραγματικό GTI και νομίζω αξίζει τις θυσίες σε κάποια εξοπλιστικά θεματάκια.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το Arona 1.5 FR που εχει τελικη τιμη με χρωμα + μεταφορικα 20.000 και αν του βαλεις καποια εξτρα που οπως λες και εσυ ειναι συνδυαστικα σε πακετα που τα εχω δει για να το συγκρινεις με το εξοπλισμο του Στονικ φτανει τα 21.000 ισως και παραπανω , δεν πιστευω οτι στην Σεατ δινουν τοσο μεγαλη εκπτωση . Απο εκει και περα ισως οδηγικα τουλαχιστον στα ξενα reviews θεωρουν το Αρονα καλυτερο ...το 1.5 ομως το ζαχαρωνω και εγω απλα οταν εχω διαβασει οτι μετα τα 110 το συγκεκριμενο (Αρονα) εμφανιζει αρκετο αεροδυναμικο θορυβο δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να χρησιμοποιησεις το 100% της δυναμης ενος τετοιου κινητηρα για να μην τετοια θεματα...
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος το Arona excellence και FR έχουν στάνταρ μόνο το αυτόματο φρενάρισμα και την προειδοποίηση κόπωσης , και με μεταλλικό χρώμα πάνε στα 19.050 χωρίς λοιπά έξοδα και μεταβίβαση.
Στα υπόλοιπα δεν υπάρχει σύγκριση στον εξοπλισμό του Stonic premium καθώς έχει τα πάντα επάνω μαζί με το μεταλλικό , αντίστοιχα το Arona 1.0 θέλει τουλάχιστον 20.500 για να έρθει κοντά χωρίς το κλειδί στο χέρι.Αν όπως λέει ο φίλος 17.900 έχει το Stonic premium με το κλειδί στο χέρι ακόμη και το ADAS με 1000€ παραπανω να βάλεις που έχει κάποια πράγματα που δεν τα έχει ούτε σαν επιλογές το Arona ή τα έχει συνδυαστικά σε πακέτα που κάνουν πιο πολύπλοκο το αποτέλεσμα τιμολογιακά , το Stonic έρχεται στα 19.000 που και πάλι ειναι πολύ ανταγωνιστικό.
Εκεί μετά υπάρχει το ερώτημα της έκπτωσης που προσφέρει η Seat και πόσο κοντά το ρίχνει στα 19.000.
Μετά μπαίνει ο παράγοντας χώροι που το Stonic υστερεί ,ενώ το Arona έχει και την επιλογή για το 1.5 TSI FR στα 19.000 αρχική που είναι πυραυλάκι , πραγματικό GTI και νομίζω αξίζει τις θυσίες σε κάποια εξοπλιστικά θεματάκια.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έτσι είναι οπως τα λες..το stonic premium βγαίνει αρκετά πιο φτηνό απο το arona excellence..σε χώρους δεν θα έλεγα οτι ύστερη σημαντικά το stonic, πίσω είναι φαρδύτερο από το αρονα.. εκτός από το χώρο αποσκευών που ειναι 48 λίτρα μικρότερος ..επισης το stonic 1.0 T-GDI ειναι γρηγορότερο(μετρήσεις απο συγκριτικό του περιοδικού Drive) σε όλες τις ρεπριζ πλην του 0-100 που είναι κατά 0,3 πιο αργό..πλεονέκτημα ο 1.5 tsi του arona αλλα εκει φεύγεις σε κυβικά και σε τιμή..πάνω απο τα 20.000 με μεταλλικό, τελική τιμή με το κλειδί.
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Η FR όμως στο αρονα δεν έχει κεντρικό υποβραχιόνιο !Seriously now ?
-
Ο χρήστης Trogg έγραψε:
Να πω την αληθεια αυτο με χαλασε και σε εμενα στο συγκεκριμενο , ενταξει λεπτομερεια ; , ισως επειδη και καλα ειναι FR και σπορτ σου λεει δεν χρειαζεσαι τον τεμπελη δεν ταιριαζει με τον χαρακτηρα , τι να πω, 250 εχει εξτρα αν το επαιρνα θα το εβαζα παντως. Σπυρο μια ερωτηση επειδη ειπες οτι οδηγησες το Arona μπορεις να μας πει σε ποια εκδοση κινητηρα οδηγησες και τι ειναι αυτο που σε χαλαει με το Arona περα απο τους ετσι και ετσι χωρους ;Λοιπόν φίλε Trogg, οδήγησα το χιλιαρι στην έκδοση excellence. Το αυτοκίνητο είναι ελαφρύ και ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι μια χαρά. Τραβάει καλά, είναι ποιοτικό παρά τα σχετικά σκληρά πλαστικά, έχει καλούς χώρους για τη κατηγορια του και ιδιως για αποσκευές είναι παρά πολύ καλό. Επίσης το infotainment είναι από τα καλύτερα που έχω δει σε όλα τα αυτοκίνητα που έχω ψάξει.
Ουσιαστικό αρνητικό δεν βρίσκω. Απλά αν ψάχνει κάποιος αμάξι σε στυλ crossover , δεν θα τον ικανοποιήσει. Πιο πολύ σε ψηλό hatch φαιρνει, σα ψηλο Ibiza. Βέβαια στη κατηγορια αυτή υπάρχουν αρκετές επιλογές για όλα τα γούστα. Προσωπικά προερχόμενος από τη BMW X3 δυσκολεύτηκα να αποδεχτώ τόσο downsizing, αλλά αν σε κάποιον επαρκούν οι χωροι είναι καλη επιλογή. Και τέλος αναφορικά με τη προσφορά η τιμή που πήρα πριν δυο μήνες για τηνexcellence ήταν περίπου 18,5 χιλ. Τώρα δεν ξέρω τιβ παίζει αλλά κάπου εκεί θα είναιSent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης geo76 έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος το Arona excellence και FR έχουν στάνταρ μόνο το αυτόματο φρενάρισμα και την προειδοποίηση κόπωσης , και με μεταλλικό χρώμα πάνε στα 19.050 χωρίς λοιπά έξοδα και μεταβίβαση.
Στα υπόλοιπα δεν υπάρχει σύγκριση στον εξοπλισμό του Stonic premium καθώς έχει τα πάντα επάνω μαζί με το μεταλλικό , αντίστοιχα το Arona 1.0 θέλει τουλάχιστον 20.500 για να έρθει κοντά χωρίς το κλειδί στο χέρι.Αν όπως λέει ο φίλος 17.900 έχει το Stonic premium με το κλειδί στο χέρι ακόμη και το ADAS με 1000€ παραπανω να βάλεις που έχει κάποια πράγματα που δεν τα έχει ούτε σαν επιλογές το Arona ή τα έχει συνδυαστικά σε πακέτα που κάνουν πιο πολύπλοκο το αποτέλεσμα τιμολογιακά , το Stonic έρχεται στα 19.000 που και πάλι ειναι πολύ ανταγωνιστικό.
Εκεί μετά υπάρχει το ερώτημα της έκπτωσης που προσφέρει η Seat και πόσο κοντά το ρίχνει στα 19.000.
Μετά μπαίνει ο παράγοντας χώροι που το Stonic υστερεί ,ενώ το Arona έχει και την επιλογή για το 1.5 TSI FR στα 19.000 αρχική που είναι πυραυλάκι , πραγματικό GTI και νομίζω αξίζει τις θυσίες σε κάποια εξοπλιστικά θεματάκια.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έτσι είναι οπως τα λες..το stonic premium βγαίνει αρκετά πιο φτηνό απο το arona excellence..σε χώρους δεν θα έλεγα οτι ύστερη σημαντικά το stonic, πίσω είναι φαρδύτερο από το αρονα.. εκτός από το χώρο αποσκευών που ειναι 48 λίτρα μικρότερος ..επισης το stonic 1.0 T-GDI ειναι γρηγορότερο(μετρήσεις απο συγκριτικό του περιοδικού Drive) σε όλες τις ρεπριζ πλην του 0-100 που είναι κατά 0,3 πιο αργό..πλεονέκτημα ο 1.5 tsi του arona αλλα εκει φεύγεις σε κυβικά και σε τιμή..πάνω απο τα 20.000 με μεταλλικό, τελική τιμή με το κλειδί.
Το Stonic είναι ομορφο σε καλή τιμή και με την εγγύηση και την αξιοπιστία της Κια. Όμως πάσχει από χώρους. Έφτιαξα το κάθισμα του οδηγού όπως το θέλω (1,83 είμαι) και δε χωρούσα να μπω πίσω....
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος το Arona excellence και FR έχουν στάνταρ μόνο το αυτόματο φρενάρισμα και την προειδοποίηση κόπωσης , και με μεταλλικό χρώμα πάνε στα 19.050 χωρίς λοιπά έξοδα και μεταβίβαση.
Στα υπόλοιπα δεν υπάρχει σύγκριση στον εξοπλισμό του Stonic premium καθώς έχει τα πάντα επάνω μαζί με το μεταλλικό , αντίστοιχα το Arona 1.0 θέλει τουλάχιστον 20.500 για να έρθει κοντά χωρίς το κλειδί στο χέρι.Αν όπως λέει ο φίλος 17.900 έχει το Stonic premium με το κλειδί στο χέρι ακόμη και το ADAS με 1000€ παραπανω να βάλεις που έχει κάποια πράγματα που δεν τα έχει ούτε σαν επιλογές το Arona ή τα έχει συνδυαστικά σε πακέτα που κάνουν πιο πολύπλοκο το αποτέλεσμα τιμολογιακά , το Stonic έρχεται στα 19.000 που και πάλι ειναι πολύ ανταγωνιστικό.
Εκεί μετά υπάρχει το ερώτημα της έκπτωσης που προσφέρει η Seat και πόσο κοντά το ρίχνει στα 19.000.
Μετά μπαίνει ο παράγοντας χώροι που το Stonic υστερεί ,ενώ το Arona έχει και την επιλογή για το 1.5 TSI FR στα 19.000 αρχική που είναι πυραυλάκι , πραγματικό GTI και νομίζω αξίζει τις θυσίες σε κάποια εξοπλιστικά θεματάκια.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έτσι είναι οπως τα λες..το stonic premium βγαίνει αρκετά πιο φτηνό απο το arona excellence..σε χώρους δεν θα έλεγα οτι ύστερη σημαντικά το stonic, πίσω είναι φαρδύτερο από το αρονα.. εκτός από το χώρο αποσκευών που ειναι 48 λίτρα μικρότερος ..επισης το stonic 1.0 T-GDI ειναι γρηγορότερο(μετρήσεις απο συγκριτικό του περιοδικού Drive) σε όλες τις ρεπριζ πλην του 0-100 που είναι κατά 0,3 πιο αργό..πλεονέκτημα ο 1.5 tsi του arona αλλα εκει φεύγεις σε κυβικά και σε τιμή..πάνω απο τα 20.000 με μεταλλικό, τελική τιμή με το κλειδί.
Το Stonic είναι ομορφο σε καλή τιμή και με την εγγύηση και την αξιοπιστία της Κια. Όμως πάσχει από χώρους. Έφτιαξα το κάθισμα του οδηγού όπως το θέλω (1,83 είμαι) και δε χωρούσα να μπω πίσω....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγω ειμαι 1.84 και χώρεσα άνετα πισω..μάλλον το καθισμα του οδηγου το κανεις αρκετά πίσω.. για το αρονα η έκδοση style βγαίνει 17.800 με το κλειδί στο χερι και και διχρωμία. σχεδον ιδια τιμη με την εκδοση premium του stonic.
-
Ναι ίσως να κάθομαι πιο πίσω αλλά και στο αρονα την ίδια ρύθμιση έκανα. Και για να μη παρεξηγηθώ δεν θεωρώ το αρονα καλύτερο από το stonic.αντιθετα ο κορεατης είναι πιο φθηνός και εμφανισιακά πιο όμορφος για τα γούστα μου.το εσωτερικό όμως του αρονα είναι καλύτερο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης geo76 έγραψε:
Εγω ειμαι 1.84 και** χώρεσα άνετα πισω**..μάλλον το καθισμα του οδηγου το κανεις αρκετά πίσω.. για το αρονα η έκδοση style βγαίνει 17.800 με το κλειδί στο χερι και και διχρωμία. σχεδον ιδια τιμη με την εκδοση premium του stonic.Προφανώς υπερβάλλεις ή οδηγάς πολύ κοντά στο τιμόνι. Εγώ που είμαι 1.87 και 87 κιλά και με την θέση του οδηγού όπως πρέπει να είναι (ούτε πολύ μπροστά ούτε τέρμα πίσω) απλά δεν χωρούσα από πίσω. Και έκανε εντύπωση και σε εμένα και στον φίλο με τον οποίο ήμουν μαζί. Είναι σίγουρα το πιο στριμόκωλο της κατηγορίας πίσω το stonic. Το arona είναι σαφώς πιο άνετο, όχι ότι έκατσα βέβαια άνετα και σε αυτό.
-
Σπυρο σε οτι γραφεις παραπανω συμφωνω μιας και το συγκεκριμενο αυτοκινητο το εχω ψαξει αρκετα και το εχω ξεψειρισει μεσα-εξω απλα δεν εχω κανει καποιο td μιας και δεν εχω ξεκαθαρισει στις επιλογες μου και ακομη ψαχνομαι που θα καταληξω, αλλα οταν θετεις ενα budget οπως λες 20k€αντε 22k τοτε δεν μπορεις να κανεις και αλλιως παρα να αποδεκτεις το downsizing απο την Χ3 που ειχες και οι επιλογες σου ειναι αυτες που ανεφερες εσυ ή ο cruizer με τα Γαλλικα , Ιταλικα...αλλα οταν λες εσυ crossover ποια εννοεις γιατι εγω νομιζα οτι τα crossover στην ουσια ειναι τα πιο ψηλα hatch και οτι το Αρονα ναι μεν βασιζεται πολυ στο ibiza αλλα δε το θεωρουν crossover αλλα ενα μικρο Β Suv ως κατηγορια , ας πουμε το T Roc που μ αρεσει τουλαχιστον εξωτερικα αρκετα εγω αυτο θεωρω ως crossover
-
Εγώ σας τα έχω γράψει . Το Στόνικ είναι πολύ πιο άνετο μπροστά από το Αρόνα , ενώ πίσω και τα δύο είναι στενάχωρα .
Οι τιμές του ανταγωνισμού γενικά είναι πάνω κάτω οι ίδιες , αλλά το Στόνικ έχει κάποια στοιχεία που υπερέχει .
Εννοείται ότι για μένα και την δική μου λογική που πας σε ψηλότερο αμάξι και είναι οι χώροι και η άνεση στα ταξίδια , το αιρκρός είναι η καλύτερη επιλογή , ενώ δίνει και το γκρίπ .
19400 και 20400 οι πλούσιες εκδόσεις των 110 και 130 αλόγων βενζίνας , ενώ 20450 και 21150 αυτές των 100 και 120 ντίζελ .
Τα στόνικ και αρόνα είναι ουσιαστικά κροσόβερ ψηλωμένα μίνι , χωρίς τόσο καλύτερους χώρους , που η επιλογή είτε των ίμπιζα ή λεόν , είτε των αντίστοιχων της κία , θα ήταν λογικότερη επιλογή .
Αν δεν έχεις χώρους , ύψος και επιλογές για εκτός δρόμου , γιατί να μην πας σε χάτς .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αν δεν έχεις χώρους , ύψος και επιλογές για εκτός δρόμου , γιατί να μην πας σε χάτς .
+1
-
Πάντως το Aircorss έχει την μικρότερη απόσταση από το έδαφος από όλα της κατηγορίας του, οπότε δεν είναι και ιδιαίτερα ψηλός για εκτός δρόμου.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Πάντως το Aircorss έχει την μικρότερη απόσταση από το έδαφος από όλα της κατηγορίας του, οπότε δεν είναι και ιδιαίτερα ψηλός για εκτός δρόμου.Αυτό δεν ισχύει καθόλου. Με ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα η απόσταση από το έδαφος που δίνουν για το C3 aircross είναι 17,8cm και 17,5cm κάποια άλλα sites. Τέλος πάντων για 0,3cm δεν αλλάζει κάτι. Η έκδοση με το grip μάλλον είναι κατά 0,3cm μεγαλύτερη.. Το 500χ έχει 16,2 και 17,9 στις εκδόσεις 4Χ4. To t roc 16,1cm και ελάχιστα πιο κατω 15,8cm στις 4χ4 εκδοσεις. Το Q2 14,5cm. Το Stonic 16,5 στην έκδοση με 15αρες ζάντες και 18,3 με 17άρες.. Το Peugeot 2008 16,2 και 16,5. Το juke 18, το Vitara 18,5 .. Και τη μεγαλύτερη απόσταση έχει το ecosport και το Arona με 19cm και τα δύο.. Επομένως, η απόσταση του aircross βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.. Πάντως η χειρότερη δεν είναι.. Καλό θα ήταν να μην γράφονται ανακρίβειες και όταν κάποιος κάνει τέτοιες γενικεύσεις να έχει ψάξει πριν γράψει κάτι..
-
Σύμφωνα με το συγκριτικό που έκαναν οι 4Τ το Aircross έχει τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Εάν τα γράφουν λάθος οι 4Τ δεν το έψαξα, τα παράπονα σε αυτούς.
ΥΓ: Μην θυμώνεις, δεν σου θίξαμε την Σιτροέν.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Κοίταξα και το Χ και αυτό δεν είναι σε κάποια τρελή προσφορά ούτε το mirror . Γύρω στα 21-22 όλα .€21.000 έχει το Mirror με πολύ εξοπλισμό (ακόμα και φώτα Xenon) και 1.4 μοτέρ με 140 ίππους (ή diesel 120αρι) και ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Πάρα πολύ καλή τιμή για αυτά που προσφέρει και είναι τιμή καταλόγου, σε αυτή την τιμή παίζουν και εκπτώσεις.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σύμφωνα με το συγκριτικό που έκαναν οι 4Τ το Aircross έχει τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Εάν τα γράφουν λάθος οι 4Τ δεν το έψαξα, τα παράπονα σε αυτούς.ΥΓ: Μην θυμώνεις, δεν σου θίξαμε την Σιτροέν.
Έγραψες ότι το C3 aircross έχει την μικρότερη απόσταση απο το έδαφος ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.. Δηλαδή το συγκριτικό των 4Τ περιέλαμβανε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας η 3-4 μοντέλα??
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Κοίταξα και το Χ και αυτό δεν είναι σε κάποια τρελή προσφορά ούτε το mirror . Γύρω στα 21-22 όλα .
€21.000 έχει το Mirror με πολύ εξοπλισμό (ακόμα και φώτα Xenon) και 1.4 μοτέρ με 140 ίππους (ή diesel 120αρι) και ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση. Πάρα πολύ καλή τιμή για αυτά που προσφέρει και είναι τιμή καταλόγου, σε αυτή την τιμή παίζουν και εκπτώσεις.
Καλή τιμη
SUV/Crossovers Forum