Όπως έχω ξαναγράψει ψάχνομαι για αλλαγή της Χ3 που έχω με κάποιο νέο κατά βάση στη κατηγορια των crossover (μιας κι έχω συνηθίσει το ύψος των suv), με μάξιμουμ budget τα 20 χιλιάρικα και βασική παράμετρο το θέμα της ανταλλαγής του Χ3 ( όσοι το παίρνουν και σε ποια τιμή).
Εξ αρχής ξεκαθαρίζω ότι ακόμα κι αν είχα τα χρήματα που ζητά η BMW (πχ για το χ1) δεν θα τα δινα διότι παρά τα θετικά της εταιρίας όπως στήσιμο, τιμόνι, στιβαρότητα και ποιοτική κύλιση, τα θέματα αξιοπιστίας με έχουν ξενερώσει απίστευτα.
Συνεπώς πάμε γι άλλα. Αν κι έχω τρία παιδιά δεν καίγομαι πλέον για χώρους διοτι έχουν μεγαλώσει και για 3-4 ταξίδια το χρόνο θα βολευτούμε και σε μικρότερο. Βασικές μου προϋποθέσεις εινσι αξιοπιστια, εγγύηση, οικονομία στην μετακίνηση και φυσικά να μου αρέσει (ποτε δεν θα επερνα αμάξι το οποίο δεν μου κάνει το κλικ).
Έχω δει διάφορα αν και η πρώτη μου επιλογή το 3008 απορίφθηκε λόγω τιμής.
Πάμε για μια σύντομη αναφορά:
SEAT ATECA και ΑRONA:
το πρώτο μου αρέσει, οδήγησα και το χιλιαρι αλλά έτσι όπως το θέλω ανεβαίνει σε τιμή. Θεωρώ ότι αδικείται από τις πωλήσεις του στην Ελλάδα. Ο χιλιαρης μια χαρά είναι σε αστικές μετακινήσεις, όπως στο td που έκανα αλλά δε ξέρω φορτωμένο και σε μια προσπέραση που θα χρειαστεί πως θα πάει. Προσωπικά όμως το προτιμώ από το αντίστοιχο καρόκ. Το Αρονα είναι πιο ελαφρύ, το οδήγησα και είναι σπιρτόζικο. Είναι μια κατηγορια κάτω σε χώρους, αν και δεν είναι κακοί, στη κατηγορια. Και ο χώρος αποσκευών ικανοποιητικος (καλυτερος πχ από τον τραγικό του ecosport ). Με 18,5 χιλ παίρνεις την πλήρη έκδοση excellence. Είχα και καλή ανταλλαγή αλλά στο τέλος κάπου κωλυσα, ίσως στο θέμα χωρών.
Hyundai:
Είδα το i30 αρχικα. Ωραίο hatchback αλλά δεν. Το Tucson μου φάνηκε κάπως παλιό σα να είναι μια γενιά πίσω και όπως θα το θελα, ακριβό. Σήμερα είδα και το i30 fastback. Γενικά είμαι φαν των sport sedan (πριν το Χ3 είχα Megane sedan 2) και μου άρεσε αρκετα. Υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα χιλιάρια στην έκδοση style Navi με τελική 19,5 χιλ, σε μια έκδοση με τα πάντα. Νομίζω ότι είναι καλή περίπτωση και θα το δω σοβαρά αν δε βρω κάτι σε crossover. Δέλεαρ και η πενταετής εγγύηση σε συνδυασμό με την αξιοπιστία της εταιρίας( παρεπιπτόντως έχω οδηγήσει το I 30 με τον ατμοσφαιρικό 1,4 το οποιο μου είχε αρέσει για το πως στρίβει και είναι στημένο- έχει και πολλαπλούς)
FORD
Το Kuga είναι καλή περίπτωση, θα έλεγα vfm αλλά μάλλον καίει αρκετα και δεν θα έδινα 22,5 χιλ κάνοντας υπέρβαση για ένα αμάξι που ναι μεν είναι καλό αλλά προσωπικά δεν μου κάνει το κλικ. Σήμερα είδα και το νέο ecosport. Εννοείται ότι είναι μια κλάση κάτω από το kuga σε όλα. Αν και δεν είναι άσχημο, μάλιστα είναι πιο ποιοτικό από το Αρονα, έχει τραγικό χώρο αποσκευών. Ξεκινά από 17,5 περίπου αλλά στη Βελμαρ που πήγα μου πρότειναν την έκδοση των 140 ίππων st line που είναι όντως όμορφη με έκπτωση στα 20500 τελική. Δεν είναι κακή τιμή αλλά λίγο πιο πάνω είναι το kuga συν το μειονέκτημα του χώρου αποσκευών.
ΚΙΑ
Είδα και το stonic και το sportage. Το stonic είναι ομορφο και σε καλή τιμή αλλά οι χωροι των πίσω χάλια. Το απέκλεισα. Το sportage αν και έχει αρκετα θετικά δεν με τράβηξε τόσο για να ανέβω γύρω στα 21 χιλ που ζητούσαν
NISSAN QQ
Το οδήγησα, μου άρεσε αλλά έχω επηρεαστεί από όλα αυτά που γράφονται για τριγμούς κλπ. Η τιμή του Σφακ. για ανταλλαγή ήταν πολύ χαμηλή όποτε το απέκλεισα
TRoc
το έχω δει, ομορφο είναι αλλά είναι πιο ακριβό από τα αντίστοιχα της κατηγοριας b suv συν το ότι είμαι πολύ επιφυλακτικός για το VW group αναφορικά με την αξιοπιστία. Δύσκολα θα πάω σε αυτό
SKODA
Το Kodiak έχει χώρους που δεν χρειάζομαι ενώ το καρόκ αν και καλό και με αρχική τιμή στα 20 χιλ,θα θελα δυο τρία έξτρα που το ανεβάζουν σε τιμή πιο πάνω από το kuga και το ατεκα ( τα οποια μάλλον θα προτιμούσα). Επίσης στην interauto που ρώτησα δεν παίρνουν το Χ3
Opel
Το grandland ξεφεύγει , ενώ το crossland αν και δεν είναι άσχημο με καλό εξοπλισμο, για τον Τούρμπο κινητήρα (γιατί έχει και έναν ατμοσφαιρικό τάφο με 82 κουτσαλογα), πάλι η τιμή πάει στα 22 περίπου . Όποτε όχι
ΤΟΥΟΤΑ
αφήσα για το τέλος το αμάξι που για πολλούς λόγους έκανε στα μάτια μου τη διαφορα και θα το έπαιρνα αν δεν ήταν σε τιμή που δεν φτάνω.
Το CHR το ερωτεύτηκα για την εμφάνιση του, το εσωτερικό του (μόνη ένσταση το κάπως κλειστοφοβικό πίσω μέρος) , οι χωροι αν και δεν το περίμενα είναι καλοί και μιλώντας πάντα για το υβριδικό, η οικονομία, η άνεση, η αξιοπιστία της εταιρίας με την εξαετή εγγύηση και την 11ετή για τη μπαταρία, μου διαμόρφωσαν ένα πακέτο όπως το φανταζόμουνα και σε ομορφο (στα μάτια μου) περιτύλιγμα. Το οδήγησα μονος για δυο ωρες που μου το δώσανε και το εκτίμησα γι αυτά που δίνει.Όμως φτάνει τα 25,5 και δεν γίνεται. Ειδικά η πανέμορφη έκδοση με τις 18αρες ζάντες και τη διχρωμία είναι απίστευτη.
Συνεπώς είμαι στο μηδέν και δεν βλέπω να αποφασίζω κάτι εύκολα. Αυτά που θέλω (3008και CHR ) δεν τα φτάνω, ενώ από τα υπόλοιπα ολα έχουν συν και πλην.
Sorry για το σεντόνι....
Είμαι διαθέσιμος για γνώμες, σκέψεις, παρατηρήσεις ![emoji106]
Sent from my iPhone using Tapatalk