Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 721
    • 722
    • 723
    • 724
    • 725
    • 749
    • 750
    • 723 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14986
    97448
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koralli last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Η 156 ηταν ενα αυτοκινητο αναλογικα αρκετα φτηνοτερο και σε πολυ καλυτερες εποχες οικονομικα για το μεσο Ελληνα.

      Αυτο ακριβως λέω. Οτι είχαν δωςει τη δυνατότητα στον κόσμο που πραγματικά αγαπούσε τη φίρμα κ οχι μονο να την αγοράσει.
      Τωρα πια δεν υπαρχει αυτο. Μοιραία λοιπον ο 'μέσος' αλφιστας θα φύγει.
      Θα μπορούσαν να εχουν μια προςιτη φτηνότερη εκδοση οπως κανουν κ οι λοιποί πριμιουμ. Ουτε αυτο κανουν ομως. Αρα σκ@τ@ στα μούτρα τους. Θα χάσουν κ αυτους τους λίγους πιστούς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • nickthetrib
        nickthetrib last edited by

        Ο χρήστης koralli έγραψε:

        Η 156 ηταν ενα αυτοκινητο αναλογικα αρκετα φτηνοτερο και σε πολυ καλυτερες εποχες οικονομικα για το μεσο Ελληνα.

        Αυτο ακριβως λέω. Οτι είχαν δωςει τη δυνατότητα στον κόσμο που πραγματικά αγαπούσε τη φίρμα κ οχι μονο να την αγοράσει.
        Τωρα πια δεν υπαρχει αυτο. Μοιραία λοιπον ο 'μέσος' αλφιστας θα φύγει.
        Θα μπορούσαν να εχουν μια προςιτη φτηνότερη εκδοση οπως κανουν κ οι λοιποί πριμιουμ. Ουτε αυτο κανουν ομως. Αρα σκ@τ@ στα μούτρα τους. Θα χάσουν κ αυτους τους λίγους πιστούς.

        Εγώ που δεν είμαι αλφιστι, και την εποχή της 156 ο πατέρας δεν μπορούσε να πάρει ούτε Γιουγκο, θα ήθελα μια Ιουλία με τον 1.4 multiair και τα 170 άλογα κάτω από 30000€ για να μπορέσω να την πάρω κοντά στο 10χίλιαρο σε καμία 8-10 χρονάκια. Τώρα θα πάρουν τα @@ μου.

        Sent from my Mi A1 using Tapatalk

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Παίδες μη μπερδεύετε την αγοραστική σας δύναμη με τις τιμές της μάρκας. Οι τιμές και της Giulia και της Stelvio είναι παραπάνω από ανταγωνιστικές γι' αυτά που προσφέρουν. Απ' την άλλη η Giulietta βενζίνης είναι απαράδεκτα ακριβή αλλά είναι και παρατημένη στη μοίρα της οπότε δεν τους νοιάζει να την κάνουν πιο ελκυστική.

          Γενικά γνωστό και χιλιοειπωμένο ότι το μαγαζί πάσχει σημαντικά σε business plan αλλά αυτό είναι τώρα και όποιος θέλει ψωνίζει. Δόξα το θεό μαγαζιά υπάρχουν πολλά για όλα τα γούστα και όλα τα βαλάντια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Κι αυτό σωστό!

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alejandro last edited by

              Ο χρήστης dstou έγραψε:
              Καλά όλα αυτά, μόνο που η Άλφα για να σωθεί κοιτάει κυρίως προς Κίνα και Ούσα,

              Το θέμα με Ασία/Κίνα για την Αλφα ειναι οτι πρέπει να εκπαιδεύσει την αγορά. Πράγμα που θέλει χρόνο και χρήμα. Νομίζω δεν εχει ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
              Στην Ασία τα πράγματα ειναι απλά κατηγοριοποιημένα. Οτι έχει να κάνει με μηχανολογία (από παχύμετρο μέχρι εξειδικευμένα συστηματα) = Γερμανικό, ότι με γλυκό = Γαλλικό, μόδα-ομορφιά = Γαλλικό, μακαρόνια/πιτσα = Ιταλικό. Μονο πίτσες μπορούν να πουλάνε εκεί με ευκολία.
              Επιτυχία για ενα Ασιάτη ειναι να έχει τα 2 Β, Benz (δε προφερουν καν το Μερσεντες) για τον άντρα BMW για τη γυναίκα.
              Απλά τα πράγματα.
              Ασια τα μόνα ιταλικά που έβλεπα ήταν Φερράρι/Μαζεράτι/Λαμποργκίνι. Αλφα,Φιατ,Λαντσια, ανύπαρκτα απλά. Εκει παίζει μόνο Γερμανία - Λέξους και μετά σχεδόν ΜΟΝΟ Ιαπωνία

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • nickthetrib
                nickthetrib last edited by

                Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                Παίδες μη μπερδεύετε την αγοραστική σας δύναμη με τις τιμές της μάρκας. Οι τιμές και της Giulia και της Stelvio είναι παραπάνω από ανταγωνιστικές γι' αυτά που προσφέρουν. Απ' την άλλη η Giulietta βενζίνης είναι απαράδεκτα ακριβή αλλά είναι και παρατημένη στη μοίρα της οπότε δεν τους νοιάζει να την κάνουν πιο ελκυστική.

                Γενικά γνωστό και χιλιοειπωμένο ότι το μαγαζί πάσχει σημαντικά σε business plan αλλά αυτό είναι τώρα και όποιος θέλει ψωνίζει. Δόξα το θεό μαγαζιά υπάρχουν πολλά για όλα τα γούστα και όλα τα βαλάντια.

                True.
                Αλλά αν θέλει να ξελασπώσει, πρέπει να αυξήσει πωλήσεις. Για να το κάνει αυτό με το περιορισμένο κοινό που απευθύνεται τώρα, πολύ χλωμό.
                Αν κατέβει και πιο κάτω στους κοινούς θνητούς, έχει σαφώς περισσότερες πιθανότητες να το πετύχει.

                Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the_ace last edited by

                  Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                  ...Αλλά αν θέλει να ξελασπώσει, πρέπει να αυξήσει πωλήσεις...

                  Όχι απαραίτητα, αν και συνήθως έτσι είναι. Η Apple έχει μεγαλύτερα κέρδη από τη Samsung -και καλύτερους όλους τους σχετικούς δείκτες- παρόλο που υπολείπεται δραματικά σε πωλήσεις. To ίδιο συμβαίνει με την Vertu, σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό. Γιατί ? Γιατί έχουν πολύ μεγαλύτερο profit margin, και αυτό γιατί μεταξύ άλλων τιμολογούν πρακτικά ως μονοπώλια ή/και premium/luxury items, ενώ δεν παρεμβάλλονται άλλοι μεσάζοντες/μεταπωλητές. Άρα αντιστοίχως η AR θα μπορούσε να ξελασπώσει ακόμα και με τις παρούσες, ή ελαφρά αυξημένες, πωλήσεις, αν μπορούσε να τιμολογήσει αναλόγως. Κάτι τέτοιο προσπαθεί, επανατοποθετώντας εαυτόν ως 'premium' και απευθείας ανταγωνιστή του γερμανικού τρίο και των british classics, αλλά δεν φαίνεται να τα καταφέρνει και τόσο καλά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • nickthetrib
                    nickthetrib last edited by

                    Ο χρήστης the_ace έγραψε:

                    ...Αλλά αν θέλει να ξελασπώσει, πρέπει να αυξήσει πωλήσεις...

                    Όχι απαραίτητα, αν και συνήθως έτσι είναι. Η Apple έχει μεγαλύτερα κέρδη από τη Samsung -και καλύτερους όλους τους σχετικούς δείκτες- παρόλο που υπολείπεται δραματικά σε πωλήσεις. To ίδιο συμβαίνει με την Vertu, σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό. Γιατί ? Γιατί έχουν πολύ μεγαλύτερο profit margin, και αυτό γιατί μεταξύ άλλων τιμολογούν πρακτικά ως μονοπώλια ή/και premium/luxury items, ενώ δεν παρεμβάλλονται άλλοι μεσάζοντες/μεταπωλητές. Άρα αντιστοίχως η AR θα μπορούσε να ξελασπώσει ακόμα και με τις παρούσες, ή ελαφρά αυξημένες, πωλήσεις, αν μπορούσε να τιμολογήσει αναλόγως. Κάτι τέτοιο προσπαθεί, επανατοποθετώντας εαυτόν ως 'premium' και απευθείας ανταγωνιστή του γερμανικού τρίο και των british classics, αλλά δεν φαίνεται να τα καταφέρνει και τόσο καλά.

                    Ναι, αλλά οι πωλήσεις της Apple είναι κάτι μύρια, της alfa κάτι χιλιάδες. Επίσης η Apple ήταν πάντα premium κατασκευαστής.
                    Η alfa αλλά και η Peugeot, θυμήθηκαν-αποφάσισαν να γίνουν premium. Κάτι τέτοιο δεν γίνεται από την μια μέρα στη άλλη, πρέπει να χτίσεις το premium όνομα πρώτα (ειδικά αν έχεις μείνει πίσω τα τελευταία χρόνια όπως η Alfa, εδω η peugeot δεν είχε μείνει και τραβάει ζόρια με το premium).

                    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                      Η alfa αλλά και η Peugeot, θυμήθηκαν-αποφάσισαν να γίνουν premium. Κάτι τέτοιο δεν γίνεται από την μια μέρα στη άλλη, πρέπει να χτίσεις το premium όνομα πρώτα (ειδικά αν έχεις μείνει πίσω τα τελευταία χρόνια όπως η Alfa, εδω η peugeot δεν είχε μείνει και τραβάει ζόρια με το premium).

                      Συμφωνώ, με μόνη διαφορά ότι η Alfa Romeo ήταν κάποτε premium (δεκαετία '60-'70 και ίσως και λίγο το '80), πρίν ξεπέσει. Και ήταν premium ειδικά σε κινητήρες, ανάρτηση, φρένα και γενικότερο στήσιμο. Για παράδειγμα, εάν συγκρίνει κανείς την Αλφέτα με την αντίστοιχή 3αρα (e21) ή το Αudi, η Alfa ήταν πολύ ανώτερη στους περισσότερους τομείς.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Από κάπου πρέπει να ξεκινήσει κανείς όμως. Προϊοντικά το relaunch της Alfa είναι παραπάνω από πετυχημένο. Έχει βγάλει 2 αυτοκίνητα σε 2 χρόνια που είναι στην κορυφή σε ότι αφορά δυναμικά χαρακτηριστικά και υπολείπεται ελαφρώς σε τομείς σημαντικούς μεν, εύκολους να βελτιώσει δε (πχ infotainment, έλλειψη τελευταίων τεχνολογιών όπως τα matrix led, 2-3 υλικά στο εσωτερικό).

                        Αντίθετα υστερεί ξεκάθαρα στην προώθηση του προϊόντος και είναι ασαφής/αναποφάσιστη ως προς το market placement. Αυτό σε συνδυασμό με τη μακροχρόνια ασυνέπειά της προφανώς και δημιουργούν ανασφάλεια στον υποψήφιο αγοραστή με αποτέλεσμα το γνωστό '50 χιλιάρικα για Alfa?'. Τη βλέπουν, την οδηγάνε, τους τρέχουν τα σάλια αλλά όταν έρθει η ώρα το χέρι δυσκολεύεται πολύ να μπει στην τσέπη. Λογικό. Πάντως αν μείνει η μάρκα σε επίπεδα Giulia/Stelvio για μια 10ετια, δε βλέπω το λόγο γιατί να μη δει κερδοφορία. Το θέμα είναι να εμπλουτίζει και να αναβαθμίζει παράλληλα τη γκάμα ώστε να μένει στην επικαιρότητα και να δημιουργεί ασφάλεια στον αγοραστή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_ace last edited by

                          Μιας και ανέφερα τις εταιρείες κινητών, να σας δώσω μερικά νούμερα για food for thought, να δείτε δηλαδή τι και πως στοχεύει η κάθε εταιρεία:

                          Η Samsung πουλάει φθηνό κινητό των 100€ (μεταξύ άλλων, γιατί έχει και κινητό 1000€) με 3% profit
                          Η Apple πουλάει κινητό των 1.000€ με 30% profit
                          Η Vertu πουλάει κινητό των 10.000€ με 300% profit

                          (τα νούμερα είναι περίπου σωστά, για όποιον νομίζει ότι υπερβάλλω)

                          Άρα η Samsung στο φθηνό κινητό έχει καθαρό κέρδος 3€, η Apple έχει κέρδος 300€, και η Vertu έχει κέρδος 7.500€ (γιατί 300% profit σημαίνει ότι το κέρδος είναι τριπλάσιο του κόστους, άρα το κινητό κοστίζει συνολικά 2.500€ και έχει κέρδος 7.500€). Με μια απλή πράξη, βλέπουμε ότι η Samsung πρέπει να κάνει 2.500 πωλήσεις του πιο φτηνού της κινητού και η Apple 25 πωλήσεις του πιο ακριβού της κινητού, απλά και μόνο για να πιάσουν τα κέρδη της Vertu για μία και μόνο πώληση.

                          Προφανώς αλλού στοχεύει η Samsung με το φθηνό κινητό, αλλού στοχεύει η Apple -αλλά και η Samsung- με το ακριβό κινητό, και αλλού στοχεύει η Vertu. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα, όπου έχουμε αυτοκίνητα των 10.000€, των 100.000€ και του 1.000.000€ (ή και πολύ παραπάνω).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Δεν διαφωνώ και με τους τρεις σας!!!
                            Απλά εκφράζω και την επιθυμία ενός φτωχομπινέ, που λατρεύει τα αυτοκίνητα, και θέλει να πιάσει κάποια στιγμή στα χέρια του ένα σοβαρό εργαλείο οδηγικής απόλαυσης, που αν η Alfa συνεχίσει έτσι, πρέπει να την ξεχάσει ως μάρκα

                            Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να λέμε πως από κάπου πρέπει να ξεκινήσει κανείς όταν μιλάμε για την Α. Η Τζούλια ήρθε και προσγειώθηκε στην κορυφή της κατηγορίας της με την μία... Κοστίζοντας όσο ένα περίπτερο πρίμιουμ με 140 ή και 200 ίππους και ουσιαστικά ξεβρακώνει τον ανταγωνισμό γιατί δείχνει τι πραγματικά μπορεί να έχει κάποιος στα χρήματα που ζητά. Μπορεί ένας να βρει τις ποτηροθήκες της μικρές, ο άλλος την τσόχα στα καθίσματα λίγο σαγρέ, το μίντια δύσχρηστο και τον χώρο αποσκευών οριακά επαρκή αλλά στην ουσία πρόκειται για άλλο ένα έργο τέχνης φιλοτεχνημένο από τους Ιταλούς και ναι...! δεν προσφέρεται με συμφέρον leasing όπως των MERC & BMW. Εκεί είναι γνωστό ποιοι έχουν τα κόζια. Η Τζουλιέτα αν και χρόνια στην αγορά βάλτε την δίπλα στον άρχοντα της κατηγορίας και πείτε μετά με το χέρι στην καρδιά ποιο έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα σας έστελναν για .... αυτοδιαχείριση που λέει και μια ψυχή. Τις προάλλες μπήκα σε μια ΜιΤο πόλης των 140 ίππων. Αλήθεια υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει ότι υστερεί από το φιέστα την Κλιώ ή όποιο άλλο σε οδική συμπεριφορά? Ας γελάσω... Προσωπικά ούτε για 20 πραπάνω άλογα δεν θα προτιμούσα κανένα κουβαδάκι από την ΜιΤο. Όμως εγώ ξέρω πραγματικά τι πρόβλημα εκτός από χαρά σου δημιουργεί μια Α. Ποτέ τα άλογα της δεν είναι αρκετά. Αν κάποια πρίμιουμ κάποιοι τα κοιτάζουν στα φανάρια και ζηλεύουν τα φωτοσοπιασμένα ξύγκια όλοι την Α θέλουν να την δουν πως κινείται και δεν είναι λίγοι αυτοί που αυτοικανοποιούνται γιατί προσπέρασαν μια . Άσχετα εάν ο Ιταλάκιας κάτοχος έψαχνε να βρει μέρος να ουρήσει.
                              ΥΓ Χέστηκα για την Στέλβιο. Την εντάσσω στην ίδια κατηγορία με την Χ6. Η τελευταία είναι από τις λίγες ΒΜW που δεν θα ήθελα ούτε σαν συνοδηγός να βρίσκομαι. Τα έχω καλά με το π.... μου.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • nickthetrib
                                nickthetrib last edited by

                                Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                Δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να λέμε πως από κάπου πρέπει να ξεκινήσει κανείς όταν μιλάμε για την Α. Η Τζούλια ήρθε και προσγειώθηκε στην κορυφή της κατηγορίας της με την μία... Κοστίζοντας όσο ένα περίπτερο πρίμιουμ με 140 ή και 200 ίππους και ουσιαστικά ξεβρακώνει τον ανταγωνισμό γιατί δείχνει τι πραγματικά μπορεί να έχει κάποιος στα χρήματα που ζητά. Μπορεί ένας να βρει τις ποτηροθήκες της μικρές, ο άλλος την τσόχα στα καθίσματα λίγο σαγρέ, το μίντια δύσχρηστο και τον χώρο αποσκευών οριακά επαρκή αλλά στην ουσία πρόκειται για άλλο ένα έργο τέχνης φιλοτεχνημένο από τους Ιταλούς και ναι...! δεν προσφέρεται με συμφέρον leasing όπως των MERC & BMW. Εκεί είναι γνωστό ποιοι έχουν τα κόζια. Η Τζουλιέτα αν και χρόνια στην αγορά βάλτε την δίπλα στον άρχοντα της κατηγορίας και πείτε μετά με το χέρι στην καρδιά ποιο έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα σας έστελναν για .... αυτοδιαχείριση που λέει και μια ψυχή. Τις προάλλες μπήκα σε μια ΜιΤο πόλης των 140 ίππων. Αλήθεια υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει ότι υστερεί από το φιέστα την Κλιώ ή όποιο άλλο σε οδική συμπεριφορά? Ας γελάσω... Προσωπικά ούτε για 20 πραπάνω άλογα δεν θα προτιμούσα κανένα κουβαδάκι από την ΜιΤο. Όμως εγώ ξέρω πραγματικά τι πρόβλημα εκτός από χαρά σου δημιουργεί μια Α. Ποτέ τα άλογα της δεν είναι αρκετά. Αν κάποια πρίμιουμ κάποιοι τα κοιτάζουν στα φανάρια και ζηλεύουν τα φωτοσοπιασμένα ξύγκια όλοι την Α θέλουν να την δουν πως κινείται και δεν είναι λίγοι αυτοί που αυτοικανοποιούνται γιατί προσπέρασαν μια . Άσχετα εάν ο Ιταλάκιας κάτοχος έψαχνε να βρει μέρος να ουρήσει.
                                ΥΓ Χέστηκα για την Στέλβιο. Την εντάσσω στην ίδια κατηγορία με την Χ6. Η τελευταία είναι από τις λίγες ΒΜW που δεν θα ήθελα ούτε σαν συνοδηγός να βρίσκομαι. Τα έχω καλά με το π.... μου.

                                Yeah, Ο Σπύρος σε gatoz mode.
                                Άψογος.
                                Εξακολουθώ να θέλω μια έκδοση της Ιουλίας με κάτω από 30000€ ή μια καινούργια Ιουλιέτα με κάτω από 25000€ και καλύτερους χώρους (γιατί 2 ενήλικες και 2 μωρά με μπαγκάζια 3ημερου στην Ιουλιέτα δεν χωράνε.
                                Ξέρω ζητάω πολλά

                                Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                  Πάμε τώρα σε κάτι άλλο.
                                  Έξοδα r+d/ αμάξι.
                                  Μερσεντέ 6,9 δις / 2,2 εκ. τεμάχια = 2.800 δολλάρια ανά τεμάχιο
                                  Τουότα (γκρουπ) 9,3 δις / 10,3 εκ. τεμ. = 900
                                  Φίατ (γκρουπ) 3,3 δις / 4,3 εκ. τεμ. = 750

                                  Και θέλετε να ανταγωνιστεί η Άλφα Ρομέο τους γερμανούς μετά.

                                  Τι μας δειχνει αυτη η διαίρεση?
                                  Αν πουλαγε 500 αυτοκινητα η Φιατ και ανεβαινε το rd/αμαξι , θα γινοταν καλυτερα αμαξια τα φιατ ???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Άτοπη η σύγκριση. Με αυτό το r&d η Μερσεντέ πρέπει να βγάλει και S-Class και AMG GT και ένα κάρο άλλα μοντέλα πολλαπλάσιας αξίας από το ακριβότερο Fiat.

                                    Στην παρούσα φάση το τελευταίο πρόβλημα της FCA είναι το χρήμα και η ρευστότητα. Μια χαρά έχουν. Απλά επιλέγουν να τα δίνουν αλλού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vagkirk last edited by

                                      Guilia και Stelvio μια χαρά τοποθετήθηκαν αμφότερα στις κατηγορίες τους και μια χαρά τιμολόγηση έχουν.
                                      Μόνο και μόνο που σε όλες τις συγκρίσεις η Guilia βγαίνει από ισάξια έως καλύτερη από την 3αρα αποτελεί τεράστια επιτυχία.
                                      Το ίδιο ισχύει και για το Stelvio που είναι μονόδρομος για πραγματικά sport SUV.

                                      Εκεί που όμως έχει πραγματικά αργήσει και έχει κάνει λάθος στην στρατηγική της ίσως λόγω ελλείψεως πόρων είναι να εκμεταλλευτεί το hype που δημιουργήθηκε με την κυκλοφορία της Giulia , και να δώσει ένα νέο πενταπορτο Mito που θα διαλύσει κυριολεκτικά φιεστακια , πολακια και ιμπιζακια σε εμφάνιση και οδηγική συμπεριφορά , και αντίστοιχα μια νέα Gullieta που θα είναι τόσο καλύτερη από την 1 series , την Α class και το Α3 και τιμολογιακά τοποθετημένη ακριβώς όπως η Giulia σε σχέση με τον ανταγωνισμό της.

                                      Μόνο έτσι θα δημιουργήσουν πωλήσεις και ρευστότητα που θα τους επιτρέψει να αναπτυχθούν και να δώσουν και νέες φθηνότερες εκδόσεις της Guilia και νέα μοντέλα SUV σε περισσότερες κατηγορίες που είναι απαραίτητα και να ανατροφοδοτησουν τον ίδιο κύκλο ξανά ώστε να εδραιωθούν.

                                      Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Ότι είπες για Mito και Giulietta!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Τι μας δειχνει αυτη η διαίρεση?

                                          Ότι το ρ+δ στα πριμιάρικα είναι σε στρατοσφαιρικό λέβελ.
                                          Πάρε π.χ. και το ρ+δ της Πεμβέ. 6 δις δολ για 2,1 εκ. τεμ. = 2.850 δολ/τεμ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panormus772 last edited by

                                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                            Δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να λέμε πως από κάπου πρέπει να ξεκινήσει κανείς όταν μιλάμε για την Α. Η Τζούλια ήρθε και προσγειώθηκε στην κορυφή της κατηγορίας της με την μία... Κοστίζοντας όσο ένα περίπτερο πρίμιουμ με 140 ή και 200 ίππους και ουσιαστικά ξεβρακώνει τον ανταγωνισμό γιατί δείχνει τι πραγματικά μπορεί να έχει κάποιος στα χρήματα που ζητά. Μπορεί ένας να βρει τις ποτηροθήκες της μικρές, ο άλλος την τσόχα στα καθίσματα λίγο σαγρέ, το μίντια δύσχρηστο και τον χώρο αποσκευών οριακά επαρκή αλλά στην ουσία πρόκειται για άλλο ένα έργο τέχνης φιλοτεχνημένο από τους Ιταλούς και ναι...! δεν προσφέρεται με συμφέρον leasing όπως των MERC & BMW. Εκεί είναι γνωστό ποιοι έχουν τα κόζια. Η Τζουλιέτα αν και χρόνια στην αγορά βάλτε την δίπλα στον άρχοντα της κατηγορίας και πείτε μετά με το χέρι στην καρδιά ποιο έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα σας έστελναν για .... αυτοδιαχείριση που λέει και μια ψυχή. Τις προάλλες μπήκα σε μια ΜιΤο πόλης των 140 ίππων. Αλήθεια υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει ότι υστερεί από το φιέστα την Κλιώ ή όποιο άλλο σε οδική συμπεριφορά? Ας γελάσω... Προσωπικά ούτε για 20 πραπάνω άλογα δεν θα προτιμούσα κανένα κουβαδάκι από την ΜιΤο. Όμως εγώ ξέρω πραγματικά τι πρόβλημα εκτός από χαρά σου δημιουργεί μια Α. Ποτέ τα άλογα της δεν είναι αρκετά. Αν κάποια πρίμιουμ κάποιοι τα κοιτάζουν στα φανάρια και ζηλεύουν τα φωτοσοπιασμένα ξύγκια όλοι την Α θέλουν να την δουν πως κινείται και δεν είναι λίγοι αυτοί που αυτοικανοποιούνται γιατί προσπέρασαν μια . Άσχετα εάν ο Ιταλάκιας κάτοχος έψαχνε να βρει μέρος να ουρήσει.

                                            +1
                                            Προσυπογράφω και συμπάσχω..

                                            Guilia και Stelvio μια χαρά τοποθετήθηκαν αμφότερα στις κατηγορίες τους και μια χαρά τιμολόγηση έχουν.
                                            Μόνο και μόνο που σε όλες τις συγκρίσεις η Guilia βγαίνει από ισάξια έως καλύτερη από την 3αρα αποτελεί τεράστια επιτυχία.
                                            Το ίδιο ισχύει και για το Stelvio που είναι μονόδρομος για πραγματικά sport SUV.

                                            **Εκεί που όμως έχει πραγματικά αργήσει και έχει κάνει λάθος στην στρατηγική της ίσως λόγω ελλείψεως πόρων είναι να εκμεταλλευτεί το hype που δημιουργήθηκε με την κυκλοφορία της Giulia , και να δώσει ένα νέο πενταπορτο Mito που θα διαλύσει κυριολεκτικά φιεστακια , πολακια και ιμπιζακια σε εμφάνιση και οδηγική συμπεριφορά , και αντίστοιχα μια νέα Gullieta που θα είναι τόσο καλύτερη από την 1 series , την Α class και το Α3 και τιμολογιακά τοποθετημένη ακριβώς όπως η Giulia σε σχέση με τον ανταγωνισμό της.

                                            Μόνο έτσι θα δημιουργήσουν πωλήσεις και ρευστότητα που θα τους επιτρέψει να αναπτυχθούν** και να δώσουν και νέες φθηνότερες εκδόσεις της Guilia και νέα μοντέλα SUV σε περισσότερες κατηγορίες που είναι απαραίτητα και να ανατροφοδοτησουν τον ίδιο κύκλο ξανά ώστε να εδραιωθούν.

                                            Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            +1
                                            κι επιπλέον επαυξάνω πως όλο το 'ζουμί' βρίσκεται στα μαυρισμένα γραφόμενα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 721
                                            • 722
                                            • 723
                                            • 724
                                            • 725
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 723 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr