-
Ο χρήστης YannisT έγραψε:
Δεν πιστεύω ότι έχει τόσο σημασία η μάρκα του αυτοκινήτου. Αυτά συμβαίνουν. Το θέμα είναι τα λάθη να αναγνωρίζονται και να διορθώνονται.Καλό βράδυΜου θυμιζεις Βαγκιτη σε παρεα που ενω ξερουμε οτι τον γονατισε...ακομα πρασπαθει ν αποδειξει οτι ολα καλα
-
Γιατί το να είσαι του κασίδη το κεφάλι , είναι αξία ανεκτίμητη....
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
xaxaxaxaxa! Ωραίος φίλε Άλεξ. Τα αλλάζω πιο συχνά καθότι ιδιαίτερα μαλακή η γόμα τους και φθείρονται εύκολα και γρήγορα. Όμως μου κάνουν και αυτό είναι. Αυτό θέλω να δείξω. Στην 13άρα ζάντα του Σέι ταιριάζουν γάντι για εμένα.
Αν το φιατάκι είχε περισσότερα αλόγατα (20 - 25 παραπάνω) τα πιρέλλι θα ήταν ότι πρέπει μα στα 53 αλόγατα μόνο για τον χαβαλέ και το θεαθήναι έκαναν.Όταν είχα sei Σπύρο και εμένα ο λαστιχάς pirelli μου έβαζε. Δεν ξέρω αν έβγαζε η pirelli κατάλληλη διάσταση. Μου φαίνεται 155/55/13 ήταν. Ήταν οι εποχές που τα μονά προφίλ δύσκολα τα έβρισκες και ήταν τσουχτερά στην τιμή.
-
Ο χρήστης astrolabos έγραψε:
Το καλοκαίρι σκέφτομαι να κάνω το γύρο των Βαλκανίων με το SX4 μου. Τι προετοιμασίες θα μου προτείνατε να κάνω έτσι ώστε να μην βρεθώ προ (μηχανολογικά) δυσάρεστων εκπλήξεων;Ευτυχώς φίλος μου από Γερμανία για Ελλάδα, έμεινε από αντλία νερού στην Βουλγαρία κοντά σε συνεργείο και την έβγαλε στον αφρό. Πέρα του κάθε τεχνικού ελέγχου, μίλησε με την ασφαλιστική, ή την εταιρία οδικής βοήθειας για το ταξίδι σου να πληρώσεις για κάλυψη, αν μείνεις στο δρόμο. Είναι μεγάλη η ταλαιπωρία αν έχεις οδική βοήθεια σε ταξίδι.
-
Πολύ ωραίο σε ασημί χρώμα , νομίζω πως του ταιριάζει περισσότερο από όλα , κάνει ωραία αντίθεση με τα μαύρα πλαστικά, αναδεικνύει ωραία τις γραμμές του καπό ειδικά και σβήνει ωραία στο μάτι την κάπως περίεργη αισθητικά γρίλια.
Επίσης πολύ ωραία και τα ασημένια διακοσμητικά φιλέτα (αν τα περιγράφω σωστά) στον εμπρός και τον πίσω προφυλακτήρα , δίνουν το κάτι παραπάνω αισθητικά. Αλήθεια υπάρχουν κάπου aftermarket ;
Edit: Βλέπω παρακάτω τον τύπο να τα τοποθετεί , καθώς και διάφορα άλλα , έχει λινκ για το eShop του.
Αφορμή για να γράψω εδώ στάθηκε άλλη μια θεωρητική έρευνα αγοράς στο μυαλό μου έως τα 23.000 και το all Grip 1.4 δεν έχει ούτε ένα αντίπαλο!
Είδα και το Vitara 1.6 diesel 4WD στον τιμοκατάλογο της Suzuki στα 22.090 και ομολογώ πως μου κάνει εντύπωση που δεν προτείνεται αρκετά για όσους κάνουν αρκετά χλμ και θέλουν SUV.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Προσωπικά το ασημένιο το βρισκω τελειως αδιάφορο και ουδέτερο. Μου αρέσει πολύ σε μπλέ μεταλλικό και κόκκινο (σκουρο προς το μπορντω).
Οσο για το οτι δεν εχει αντίπαλο εως τα €23.000, είναι μεγάλη αλήθεια!
-
Χθες είχα πάει το ντούστερ για service. Είχα την ευκαιρία να δω εκ νέου στην έκθεση εκτός του νέου ντουστ και τα βιτάρα, scross δίπλα δίπλα. Πραγματικά αν εξαιρέσω την προδιάθεση που έχει το βιτ για εκτός δρόμου διαδρομές το ασχημόπαπο είναι απόλυτα καλύτερο στα σημεία. Το ταμπλό του οι χώροι του τα πάντα όλα ενισχύουν τον οικογενειακό του χαρακτήρα. Η ποιότητα του εμένα μου κάνει ενώ δεν είναι χειρότερη του kadjar που ήταν επίσης στην έκθεση. Χαμηλών τόνων αλλά με μπόλικη ουσία. Λόγω συζητήσεων που έχουν γίνει εδώ μέσα να γράψω μια παρατήρηση. Τα πλαστικά-ελαστικά που βρίσκονται εξωτερικά και στην βάση του μπροστινού παρμπρίζ είναι απαράδεκτης ποιότητας και σίγουρα θέλουν σε τακτά χρονικά διαστήματα επεμβάσεις με σιλικονούχα σπρέι καθώς θεωρώ δεδομένο πως δυνητικά αποτελούν πηγή τριγμών - ήχων συντονισμού. Το πλαστικό στην βάση του ταμπλό αριστερά δίπλα στο τιμόνι και οι αεραγωγοί επίσης. Σπρέι σιλικόνης κι εκεί σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ανώτερο όλων ως τελική εικόνα το kadjar λόγω χώρων και εμφάνισης. Το νέο duster πως το είδαν κάποιοι να είναι ανώτερο ποιοτικά σε σχέση με το δικό μου ακόμη δεν το καταλαβαίνω. Το ίδιο παχύ σκληρό πλαστικό αναδιαμορφωμένο και με όψη και υφή ακατέργαστου εβονίτη. Από εκεί και μετά αριστη συναρμογή που και λόγω ακαμψίας εγγυάται ελάχιστους τριγμούς. Μου άρεσε επίσης που τόσο το scross όσο και το βιτ έχουν διπλά λάστιχα στις πόρτες που εγγυώνται άριστη στεγανότητα σε υγρασία και σκόνη.
-
Σπύρο δεν κατάλαβα ακριβως τα σημεία πού λες οτι θέλουν σπρέι σιλικόνης
-
Μια μικρή σημείωση: το σπρέι σιλικόνης καταστρέφει τα λάστιχα και δεν πρέπει να το βάζουμε ποτέ στο αυτοκίνητο. Για τα λάστιχα υπάρχουν ειδικά υλικά (gummipflege στα γερμανικά) που τα προστατεύουν και τα συντηρούν.
-
Προσωπικά πριν λίγους μήνες είχα ένα τριγμό που νόμιζα πως έρχονταν από το ταμπλό. Μια μέρα και ενώ έπλενα το αυτοκίνητο πίεσα το λάστιχο που βρίσκεται εξωτερικά και στην βάση του μπροστινού παρμπριζ. Άκουσα τότε τον ίδιο τριγμό. Ένα απλό πέρασμα με ένα σπρεί σιλικονούχο wd 40 https://www.wd40specialist.com/products ... lubricant/
ήταν αρκετό. Επί ένα μήνα μου είχαν σπάσει τα νεύρα να το ακούω και το βρήκα έτσι τυχαία. Το συγκεκριμένο κάνει και για πλαστικά βινίλια κλπ. Το scross έχει κι εκείνο εκατέρωθεν του παρμπριζ όπως είδα κάτι χοντροκομμένα και τόσο κακής ποιότητα πλαστικά στην βάση του παρμπρίζ που το θεωρώ εκ των ουκ ανευ να δέχεται εκεί σχετική περιποίηση.Φάνη στο συγκεκριμένο δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα με το καουτσούκ.
-
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Προσωπικά πριν λίγους μήνες είχα ένα τριγμό που νόμιζα πως έρχονταν από το ταμπλό. Μια μέρα και ενώ έπλενα το αυτοκίνητο πίεσα το λάστιχο που βρίσκεται εξωτερικά και στην βάση του μπροστινού παρμπριζ. Άκουσα τότε τον ίδιο τριγμό. Ένα απλό πέρασμα με ένα σπρεί σιλικονούχο wd 40 https://www.wd40specialist.com/products ... lubricant/
ήταν αρκετό. Επί ένα μήνα μου είχαν σπάσει τα νεύρα να το ακούω και το βρήκα έτσι τυχαία. Το συγκεκριμένο κάνει και για πλαστικά βινίλια κλπ. Το scross έχει κι εκείνο εκατέρωθεν του παρμπριζ όπως είδα κάτι χοντροκομμένα και τόσο κακής ποιότητα πλαστικά στην βάση του παρμπρίζ που το θεωρώ εκ των ουκ ανευ να δέχεται εκεί σχετική περιποίηση.Φάνη στο συγκεκριμένο δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα με το καουτσούκ.
Φιλε Σπυρο στο δικο μου οτι τριγμο εχω ειναι απο το σημειο στο κεντρο πανω στο ταμπλο.Θα δοκιμασω το προιον που λες μπας και δω διαφορα....
-
Λεμ, φυσικά και θα έπρεπε να το δοκιμάσεις. Να το κάνεις όμως σε ανοικτό χώρο (κήπο, ανοιχτό παρκινγκ)γιατί για λίγη ώρα αναδύεται απο αυτό μια δυσάρεστη οσμή που στην συνέχεια φεύγει. Προσωπικά όταν του κάνω χρήση και πάντα με το ακροσωλήνιο φροντίζω το υγρό να μπαίνει στις εσοχές ανάμεσα στα πλαστικά, λάστιχα και λοιπά ώστε να είναι πιο αποτελεσματικό σε μικρότερη ποσότητα. Με ένα πανακι σκουπίζω όπου αλλού έχει πέσει (πχ τζάμι) ώστε να μην μου κάνει λεκέδες.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Λεμ, φυσικά και θα έπρεπε να το δοκιμάσεις. Να το κάνεις όμως σε ανοικτό χώρο (κήπο, ανοιχτό παρκινγκ)γιατί για λίγη ώρα αναδύεται απο αυτό μια δυσάρεστη οσμή που στην συνέχεια φεύγει. Προσωπικά όταν του κάνω χρήση και πάντα με το ακροσωλήνιο φροντίζω το υγρό να μπαίνει στις εσοχές ανάμεσα στα πλαστικά, λάστιχα και λοιπά ώστε να είναι πιο αποτελεσματικό σε μικρότερη ποσότητα. Με ένα πανακι σκουπίζω όπου αλλού έχει πέσει (πχ τζάμι) ώστε να μην μου κάνει λεκέδες.Το πηρα σημερα θα το δοκιμασω και θα ενημερώσω. Παντως ευχαριστώ για το προιον δεν το ηξερα το συγκεκριμένο ειχα ενα αλλο που δεν εκανε τιποτα...
Νικος....
-
Και τα μερεμέτια συνεχίζονται.
- Το γυαλιστικό των σκληρών εξωτερικών πλαστικών κάτι έδωσε, αλλά ΜΗΝ το βάλετε στα γυαλισμένα εξωτερικά πλαστικά στις κολώνες. Πατσαβούρια τα έκανε.
- Μετά από καμπόσους μήνες είπα να ακούσω και τη συμβουλή του Έκτωρα για wd40 στις ράγες μπας και καθαρίσουν. Δεν το έκανα ακόμα αλλά το χρησιμοποίησα σε γρατζουνιές του χρώματος, μετά και από αρκετά βιντάκια που είδα σχετικά. Σε ρηχές γρατζουνιές αφαιρεί το χρώμα που μπορεί να έχουν προσλάβει από το αντικείμενο που τις δημιούργησε και τις κάνει να φαίνονται πιο αχνές. Κάτι είναι και αυτό.
- Επίσης άκουσα και τη συμβουλή του daciaκια της παρέας ('Χτύπημα γυαλιών οράσεως στην θήκη της οροφής. Έχει κανείς καμία πατέντα να προτείνει; Εάν επιδέχεται προσάρμοσε στη θήκη ένα κομμάτι ύφασμα. Οι τριγμοι θα εξαλειφθούν άπαξ,') και έκοψα και προσάρμοσα τσοχάκια αντίστοιχα με αυτά που τοποθετούνται σε έπιπλα (π.χ στο κάτω μέρος των ποδιών από καρέκλες). Case closed.
- Thule 9104 τελικά βάση για ποδήλατα. Από εβδομάδα θα έχω εντυπώσεις (η συναρμολόγηση πάντως με αγανάκτησε) για όποιον ενδιαφέρεται.
-
Τη μηχανή του αυτοκινήτου την έχει πλύνει κανείς; Αν ναι, πού (στη Θεσσαλονίκη);
-
Φίλε luckies επειδή κι εγώ έχω παρόμοια βάση ποδηλάτων να σου πω αν μου επιτρέπεις τα εξής.
Για να την τοποθετήσουμε εύκολα και γρήγορα, πάντα ξεκινούμε από το ζεύγος των δυο πάνω ιμάντων. Αυτοί στην ουσία συγκρατούν το κύριο βάρος των ποδηλάτων. Ακολούθως με τους δύο πλαϊνούς φέρνουμε στα 'κέντρα' την βάση ώστε και αισθητικά να ταιριάζει και τελευταίους προσαρμόζουμε τους κάτω ιμάντες. Στο εσωτερικό ποδήλατο να προσέξεις πως θα βάλεις το πενταλ που είναι πιο κοντά στο παρπρίζ και αν θέλεις κατά την μετακίνηση σκέπασέ το καλά με ένα κομμάτι ύφασμα το οποίο θα απορροφά τους όποιους κραδασμούς ενώ δεν θα υπάρχει κίνδυνος είτε να πληγώσεις την λαμαρίνα ή το τζάμι. Για να βγει η βάση πρέπει να ξεκινήσεις από την κάτω πλευρά προς τα επάνω. Πρώτα δηλαδή να χαλαρώνεις το ζεύγος των 2 κάτω ιμάντων έπειτα τους πλαινούς και τέλος τους επάνω. Την μηχανή αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος καλό είναι να αποφεύγουμε τα πλυσίματα. Υγρασία μπορεί να περάσει σε διάφορα ευαίσθητα μέρη (ασφαλειοθήκη, μετρητή μάζας αέρος, δυναμό κλπ) και να προκαλέσει ανεπιθύμητες δυσλειτουργίες. Μέ στουπί νωπό είναι αρκετό να σκουπίζονται σωληνάκια, κουτί φίλτρου αέρα και μαρκούτσια ώστε να μπορείς απλά να ελέγχεις οπτικά τον κινητήρα. Προσωπικά 110000 χλμ μετά και στο duster δεν έχω κάνει ποτέ πλύσιμο. Μόνο στο εξουσιοδοτημένο στα service μου κάνουν τέτοιου είδους ενέργειες όπως προανέφερα. Μια καλή λύση είναι και φύσημα με πεπιεσμένο αέρα του χώρου του κινητήρα ώστε να απομακρύνονται μεγάλες ποσότητες σκόνης.
Ευχαριστώ για την υπομονή σου. -
Thanx for the tips Σπύρο αλλά στην περίπτωση της βάσης ίσως να μην πιάσουν (όλα τουλάχιστον) τόπο αφού έχουμε διαφορετικές βάσεις. Η δική μου π.χ. δεν έχει πλαϊνούς ιμάντες.
Στη μηχανή δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο θέμα εκτός του αισθητικού. Είναι απλά..καφέ χάλια..
-
Δεν υπάρχει θέμα φίλε. Μόνο εσύ κατά τους σποραδικούς ελέγχους σταθμης λαδόξιδων και στο συνεργείο για το service θα τον βλέπουν οπότε μην αγχώνεσαι. Θα βγάλω μια φώτο του δικού μου κινητήρα μια από αυτές τις μέρες και θα την ποστάρω. Μόνο εγώ λείπω από εκεί μέσα!
-
Πριν χρονια κυκλοφορουσε ενα σπρει σαν αφρος ξυρισματος το οποιο το εριχνες στην μηχανη και μετα απο λιγα λεπτα με τον αερα το φυσουσες και καθαριζε τα παντα.Δεν ξερω αν υπαρχει ακομα θυμαμαι οτι το ειχε η αντιπροσωπεια της Peugeot....
SUZUKI SX4 SCROSS