-
Από την στιγμή που δεν επέλεξαν σπορτιβ οδηγικα χαρακτηριστικά μια χαρά το αξιόπιστο cvt. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι πιο πολύπλοκο.
-
Το CVT γενικα για αυτοκινητα με αρκετα αλογα δεν ειναι οτι καλυτερο. Πραγματικα δεν ξερω γιατι το επιλεγουν.Ο μεταλλικος του ιμαντας δεν μπορει σε βαθος χρονου να διαχειριστει τις δυναμεις του κινητηρα σε αποτομες επιταχυνσεις . Ποσο μαλλον οταν λενε αλλαγη καθε 100.000 χλμ στις βαλβολινες του.
Αλλο πραγμα το e CVT με καλυτερα αποτελεσματα -
Μετα απο 2 τεστ των grandland και q2 επικρατεί στο μυαλό μου το chr.
Το grandland μπορούσε κάλλιστα να ονομαστεί grandad δεν εχω οδηγησει πιο βαρετο αμαξι, κινητηρας πετρελαίου ψοφιος, κιβώτιο αβολο και σε θεση και σε αλλαγές. Με αρκετούς χωρους βέβαια.
Το q2 το πηρα για σαββατοκύριακο και εχω να σας πω οτι οι πισω θέσεις είναι στενοτερες στα ποδια απο το chr συγκρινοντας το με το καρεκλακι του παιδιού.
Ο χωρος αποσκευών ειναι μεν στα χαρτια μεγαλύτερος αλλα οχι τοσο ωφελιμος τλκ.
Το εσωτερικό ομως είναι στα ματια μου πιο όμορφο ειδικά με τα κομμάτια αλουμινίου.
Επισης θετικό ειναι ο κινητήρας, 1.6 πετρέλαιου και πρέπει να πω οτι ειναι πολυ δυνατος.Το επόμενο και τελευταίο πριν παρω την απόφαση ειναι το hrv της honda. Οποιαδήποτε σχολια δεκτά!
Αν ειμαι λιγο off topic ας διορθωθεί.
-
Χώροι και κινητήρας στο hrv είναι απλά κορυφαίοι.
-
Ο κινητήρας μεσα στην πόλη πως αποδίδει? Διαβαζω οτι ειναι ψηλα η δύναμη του, ισχύει?
-
Ο χρήστης katsim έγραψε:
Ο κινητήρας μεσα στην πόλη πως αποδίδει? Διαβαζω οτι ειναι ψηλα η δύναμη του, ισχύει?Έαν μιλάς για τον βενζινοκινητήρα ναι. Αρέσκεται να λειτουργεί ψηλά.
o diesel είναι δυνατός απο χαμηλά.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Χώροι και κινητήρας στο hrv είναι απλά κορυφαίοι.Κ το κιβώτιο θα προσέθετα.
-
Το honda αξίζει έαν θες χειροκίνητο κιβώτιο.
Έαν θες αυτόματο πήγαινε στο chr.
-
Σε Αμερική και Ιαπωνία το Hrv βγήκε σε facelift. Σε κανα χρόνο λογικά θα ακολουθήσει και η Ευρώπη.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Χώροι και κινητήρας στο hrv είναι απλά κορυφαίοι.+100
-
Αρχίζω να καλοβλέπω το υβριδικό. Ο συνδυασμός εξαετους εγγύησης μαζί με τα 11 χρόνια για τη μπαταρία, λαμβάνοντας υπόψη και ότι το μέλλον της αυτοκίνησης πάει προς αυτή τη κατηγορια θεωρώ ότι είναι καλή περίπτωση. Υπάρχει και προωθητικό το οποίο με τη δόση balloon αποτελεί δέλεαρ. Πιστεύω δε ότι η μεταπωλητική του αξία θα είναι πολύ καλή
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Aυτόματο και υβρίδιο μετά από μερικά χρόνια εγγυούνται εύκολη μεταπώληση, πολύ καλή τιμή χλωμό.
-
Το είδα προχθές στο δρόμο και -όπως θυμόμουν και στην αντιπροσωπεία- είναι πολύ ωραίο και φρέσκο. Αν είχε λίγο καλύτερους χώρους και πολύ καλύτερη φωτεινότητα στο χώρο των επιβατών θα ήταν η πρώτη μου επιλογή ως οικογενειακό. Δεν μπορούσε να βγει και μια έκδοση +20 πόντοι;
-
Πάντως το πως απορροφά τις κακοτεχνιες του δρόμου ειναι αξιο θαυμασμού, με έγκυο γυναίκα μέσα για επιβεβαίωση!!
Ξερεις κανεις τι σέρβις χρειάζεται το cvt?
Αλλη απορία ειναι τι στρώσιμο να κανεις οταν το αμαξι ανεβαζει 5.500 στροφές με το αυτόματο? -
Ο χρήστης katsim έγραψε:
Αλλη απορία ειναι τι στρώσιμο να κανεις οταν το αμαξι ανεβαζει 5.500 στροφές με το αυτόματο?
Οπως σε ολα τα αυτοματα, απλα δεν πατας πολυ γκαζι ωστε να κρατας τις στροφες μεχρι τις 3-3.5000 σαλ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Αλλη απορία ειναι τι στρώσιμο να κανεις οταν το αμαξι ανεβαζει 5.500 στροφές με το αυτόματο?
Οπως σε ολα τα αυτοματα, απλα δεν πατας πολυ γκαζι ωστε να κρατας τις στροφες μεχρι τις 3-3.5000 σαλ.
Σωστός. Απλά πράγματα.
-
Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:
Ξέρουμε από πωλήσεις στην Ελλάδα, πόσο πουλάει το 1.2 Τ και πόσο το 1.8 Hybrid;Ποιό πουλάει περισσότερο στην Ελλάδα;
Για Ελλάδα δεν γνωρίζω αλλά γενικά η Toyota στο chr έχει πουλήσει 80% το υβριδικό και 20% τo turbo.
Πηγή : http://mobile.in.gr/category/world/article/1500204409 -
Το hrv πραγματικά εχει χώρους, κατανάλωση πολης με τον βενζινοκινητηρα ξέρουμε?
-
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... ear_s=2017
-
Ο χρήστης greemlin έγραψε:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/18-Honda/747-HR-V.html?fueltype=2&constyear_s=2017Άλλο το H-RV και άλλο το C-ΗR....
Toyota C-HR 2016