Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 103
    • Best 0
    • Groups 0

    katsim

    @katsim

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    103
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    katsim Unfollow Follow

    Latest posts made by katsim

    • RE: Toyota C-HR 2016

      Έχει γραφτεί ότι κάτι τριγμοί έρχονται από τις σιτες των ηχείων της πόρτας και των Τουίτερ.

      Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      katsim
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης ils έγραψε:

      Καλά, η μόνη περίπτωση για να καταλάβω ακριβώς περί τίνος πρόκειται και πόσο με χαλάει ή όχι, είναι να το κάνω test drive. Λογικά αύριο μεθαύριο θα το κάνω, οπότε θα έχω και προσωπική άποψη. Ελπίζω να μην με χαλάσει πολύ, γιατί μ'αρέσει πολύ το αμαξι γαμώτο.

      Δεν θα σε χαλάσει! Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.

      Μακάρι

      Το αυτοκίνητο σε σχέση με αυτό που έχεις είναι αργό .Το αυτοματο του δεν έχει καμία σχέση με τα αυτόματα διπλού συμπλέκτη .Εχεις την αίσθηση ότι πατινάρει και σε ανηφόρας η απότομες επιταχύνσεις ακούγεται ασκημα.Ποιοτητα πλαστικών μέσα κάτω του μετρίου .Οθονη multimedia χαμηλη ανάλυση ,απλά απαράδεκτη .Ορατοτητα περιορισμένη .Χωρος πίσω επιβατών απλά φυλακή .Το αυτοκίνητο είναι καθαρά για εργένη η ένα ζευγάρι και θέλει συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης .

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Είσαι λιγάκι υπερβολικός!

      Ειδικά στα πλαστικά που αναφέρεσαι, αν τα συγκρίνω και άλλα της κατηγορίας είναι κατά πολύ ανώτερα.
      Όσο αφορά τον τρόπο οδήγησης ότι χάνεις σε υποτιθέμενη απόλαυση το κερδίζεις σε κατανάλωση.
      Π.χ έχεις κάνει γύρω στα 20χμ μέσα σε κίνηση και έχεις κάψει κάτω από 3λ/100χμ. Να μην σχολιάσω δε τι θα είχαν πάθει τα διπλού συμπλέκτη μέσα σε τέτοια κίνηση.

      Τώρα αν κίνησρ αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο δεν θα σε καλύψει αυτό το αυτοκίνητο.

      Για την οθόνη θα συμφωνήσω ότι θα έπρεπε να είναι καλύτερη.

      Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      katsim
    • RE: MAZDA FORUM

      Στο δικό μου chr το πιο άχρηστο πράγμα είναι η οθόνη, επικίνδυνο θα έλεγα.
      Ακόμα και για την ένταση του ήχου δεν δουλεύει σωστά.
      Ευτυχώς και έχει χειριστήρια στο τιμόνι.

      Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      katsim
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Εγώ θέλω να σας θυμίσω και εμάς τους νησιώτες που θα μπορούσαμε να κινούμαστε μόνο με ηλεκτρικά, καθώς οι αποστάσεις είναι γελοίες.

      Σε συνδυασμό με ανεμογεννήτριες θα ήταν χρυσή λύση!

      Τώρα βολευομαστε με υβριδικά!

      Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      katsim
    • RE: TOYOTA FORUM

      Αυτός ο κινητήρας δεν ειναι που καίει λάδια;;

      Sent from my iPad using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      katsim
    • RE: Βενζίνη ή diesel

      Ρόδο η βενζίνη 1.74...

      Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      katsim
    • RE: Honda HR-V 2014

      Ότι και το 3008!! [emoji23]

      Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      katsim
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Είμαι κάτοχος του Chr εδώ και 2.5 μήνες.
      Ξεκινώντας θα πω ότι η επιλογή του συγκεκριμένου έγινε σκεπτόμενος την οικονομία και την ευχρηστία(αυτόματο)!

      Θα αναφέρω κάποια πράγματα με την μέχρι τώρα συμβίωση .
      Η έκδοση που έχω ειναι το υβριδικό cult με το tech pack!

      Ξεκινώντας απο αυτά που είχα κάποιες αμφιβολίες όπως ότι Στην αρχή με φόβιζε λιγο η ζάντα των 18 ιντσών και το χαμηλό προφίλ ειδικά για κίνηση μέσα στην πόλη αλλα στην καμπίνα δεν φτάνει κανένα κοπανημα,αν το συγκρίνω δε,με το δεύτερο αυτοκίνητο που έχουμε το Yaris 2012 με 16'αρες τότε ειναι μαγικό χαλί. Βέβαια στο τεστ ντραιβ που είχα για ενα 2ημερο με τις 17 άρες ηταν πραγματικά μαγικό χαλι!

      Ένας λόγος επιλογής ηταν και η πίσω ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων παρόλο που περιορίζει το πορτ μπαγκάζια σε 377 λίτρα,στα οποία όμως χώρεσαν ενα καρότσι stokke,ενα καρότσι βόλτας ,ενα παρκοκρεβατο,2 σακ βουαγιάζ μια μεγάλη τσάντα θαλασσης και κάποια μικροπράγματα ακόμη. Χρειάστηκε λιγο Tetris αλλα μπορώ να πω ότι χώρεσαν με μια σχετική άνεση.Οποτε το ενα σημαντικό μειονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό εμένα με κάλυψε.

      Στο εσωτερικό τώρα η αίσθηση που αποκομίζεις δεν ειναι σίγουρα ενός οικογενειακού αυτοκινήτου με καλή ορατότητα και αρκετό φως αλλα ενός κουπέ που καταφέρνει περιέργως να μας χωράει με άνεση . Στα πίσω καθίσματα που αποκαλούνται και κλειστοφοβικα με τα μικρά φιμέ τζάμια το ενα παιδί 3 ετών δεν έχει διαμαρτυρηθεί ακόμα αλλα οταν μπαίνει στο Yaris αναφέρει ότι το προτιμάει.Βεβαια το καλοκαίρι με τόσο ήλιο μας βόλεψε!

      Μεγάλο μείον ειναι η οθόνη, καμία σύγχρονη συνδεσιμότητα παρά μόνο με Bluetooth με καθόλου καλά γραφικά και πολυ κακή ανάλυση ,τουλάχιστον η κάμερα οπισθοπορείας έχει καλή γωνία θέασης ,μπορεί να καλύπτει και 180μοιρες αν και δεν είμαι σίγουρος. Βέβαια σε χώρες της Ανατολής μετα απο παράπονα η μαμά Τουοτα τοποθετεί άλλες οθόνες.

      Υπάρχει κάτι ακόμα που έχω παρατηρήσει και ειναι ενοχλητικό ,ο αεροδυναμικός ήχος που παράγει το αυτοκίνητο μετα τα 90-100χλμ και απο τα λάστιχα αλλα και απο τον αέρα.
      Να πω εδώ ότι έχω τοποθετήσει ανεμοθραυστες όπου νομίζω το κάνουν χειρότερο,αν κάποιος έχει εμπειρία μπορεί να το επιβεβαιώσει;
      Αυτό βέβαια γίνεται αντιληπτό γιατι πολλές φορές σε αυτές τις ταχύτητες πηγαίνει μόνο με μπαταρία και ειναι το μόνο που ακούγεται!

      Κατα τα αλλα το αμάξι χαίρομαι να το βλέπω ,άσπρο με διχρωμία και μαύρες ζάντες. Χαίρομαι να το οδηγώ χωρίς να σκέφτομαι την κατανάλωση, η οποία ειναι γύρω στο 4.8, χωρις να με απαςχολει η κίνηση και το 1η 2α. Το cvt μπορεί να γίνεται αντιληπτό αλλα δεν ενοχλεί καθόλου, ειδικά οταν σκέφτομαι ότι δεν θα χρειαστώ και αλλαγή συμπλέκτη κάποια στιγμή!

      Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά εκτός απο τις σχεδόν μηδαμινές κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα δεν έχω προλάβει να κλέψω λιγο χρόνο για κανένα ορεινό στροφιλικι και να έχω κάποια άποψη.

      Αυτά τα ολιγα είχα για αρχή!

      Sent from my iPad using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      katsim
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Εγώ μέσο όρο 4.8 εδώ και 2500 χλμ χωρίς να έχω σκεφτεί ούτε μια φορά να πάω λίγο οικονομικά! Αυτό είναι που με χαροποιει ιδιαίτερα σε αυτό το αυτοκίνητο!

      Όσο για την ανηφόρα,απλά περιμένεις να έρθει η κατηφόρα...:-P

      Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      katsim
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]

      Το μόνο iphone που είχα ήταν το 3gs το οποίο τότε το έπαιρνες με συμβόλαιο σχεδόν τζάμπα!
      Ηταν όμως πρωτοποριακό,με touch screen και εφαρμογές οταν όλα τα άλλα ήταν σχεδόν με κουμπιά ακόμα.

      Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Αντίλογος
      K
      katsim
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr