-
Θέλω την γνώμη σας γιατί αν δεν πουλήσω το αυτοκίνητό μου θα αλλάξω αμορτισέρ. Είναι Ford Kuga 2.0 diesel 4x4 και είμαι ανάμεσα στα Motorcraft(255 το σετ) και στα Sachs super touring (380 to set) συν τις βάσεις ανεξαρτήτως σετ.
Τι θα επιλέγατε από τις δυο ή τι εναλλακτικές θα προτείνατε; -
Ο χρήστης islander έγραψε:
Θέλω την γνώμη σας γιατί αν δεν πουλήσω το αυτοκίνητό μου θα αλλάξω αμορτισέρ. Είναι Ford Kuga 2.0 diesel 4x4 και είμαι ανάμεσα στα Motorcraft(255 το σετ) και στα Sachs super touring (380 to set) συν τις βάσεις ανεξαρτήτως σετ.
Τι θα επιλέγατε από τις δυο ή τι εναλλακτικές θα προτείνατε;Εσύ τι θα διάλεγες; Τα εργοστασιακά ή τα super touring για το corsa c που έχω;
-
Εγώ όταν είχα αλλάξει στο focus μου στην αντιπροσωπεία αμορτισέρ, έβαλα τα Sachs , καθότι αυτά έδινε ο κωδικός του προγράμματος ανταλακτικών. Νομίζω το έχουμε ξαναπεί, αλλά το λέμε και συχνά στο club ford. Η σειρά Motrocraft είναι καλή και αποδεκτή, απλά προτείνεται σαν δεύτερη φτηνότερη επιλογή κι έχει μια κάποια διαφορά από την πρώτη, η οποία όμως διαφορά δεν δικαιολογείται από την τιμή για πολύ κόσμο.
-
Sarantish επειδή ξέρω αυτη την διαφορά που αναφέρει ο famas για αυτό ρώτησα πια θα προτιμούσατε, απο τα μαμίσια είναι πολύ ευχαριστημένος αλλά η Ford δεν τα δίνει πια.
famas πως ήταν τα Sacks σε σχέση με τα εργοστασιακά; Θα τα πρότεινες σαν aftermarket και με την διαφορά τιμής απο τα Motorcraft;
-
Ο χρήστης islander έγραψε:
famas πως ήταν τα Sacks σε σχέση με τα εργοστασιακά; Θα τα πρότεινες σαν aftermarket και με την διαφορά τιμής απο τα Motorcraft;
Εγώ είχα την έκδοση Sport, που ήταν χαμηλωμένη 1 χιλιοστό μπροστά και 0,8 πίσω, οπότε δεν είχα πολλές επιλογές.
Εφόσον τα δίνει η αντιπροσωπεία/εξουσιοδοτημένο/εξειδικευμένο συνεργείο δεν θα είχα ενδιασμούς να τα εμπιστευτώ, ειδικά με τέτοια διαοφρά τιμής. -
Ο χρήστης islander έγραψε:
Sarantish επειδή ξέρω αυτη την διαφορά που αναφέρει ο famas για αυτό ρώτησα πια θα προτιμούσατε, απο τα μαμίσια είναι πολύ ευχαριστημένος αλλά η Ford δεν τα δίνει πια.famas πως ήταν τα Sacks σε σχέση με τα εργοστασιακά; Θα τα πρότεινες σαν aftermarket και με την διαφορά τιμής απο τα Motorcraft;
Οk τότε. Παίζει για εμένα μεγάλο ρόλο όταν κάποιος που γνωρίζει από ελαστικά και ανάρτηση να έχει εμπειρία προσωπική.
-
Να φανταστείς οταν ήταν καινούργια ηταν τραγικά σκληρά για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, στις στροφές δεν έγερνς καθόλου και στην εποχή του είχε τα καλύτερα κρατήματα στην κατηγορία του. Τώρα μετά απο 83000 χλμ. έχουν μαλακώσει λόγω εκτός δρόμου οδήγησης και στις στροφές γέρνει χωρίς πρόβλημα αλλά στις ταλαντώσεις αρχίζει και πλέει λίγο και δείχνουν ότι έρχεται η ώρα της αλλαγής.
Ο μηχανικός μου είπε οτι 'άλλος' θα τα κράταγε μέχρι τα 100000 χλμ αλλά αν πας ταξίδι καλοκαίρι καλύτερα είναι να τα αλλάξεις. -
Καλησπέρα,
Έχω ένα c4 picasso. Θέλω σε κανά 2μηνο να αλλάξω τα αμορτισέρ. Απλά κοιτάζω από τώρα με την ησυχία μου. Προσανατολίζομαι σε kyb excel. Επιλογές μετά υπάρχουν στα b4, μονροε και sachs. Τα β4 τα έχω βάλει σε αυτοκίνητό μου και δεν έμεινα ευχαριστημένος. Νομίζω ότι κοπανούσαν από την αρχή. Οπότε φοβάμαι τώρα να τα δοκιμάσω πάλι. Τα μονροε πάλι σε αυτοκίνητο της οικογένειας μου φάνηκαν πολύ μαλακά. για τα sachs δεν έχω άποψη.
Τι λέτε; -
Είσαι ικανοποιημένος από τα μαμά;;;
Αν ναι δες ποια φοράει και βάλε τα ίδια.
Αν πάλι όχι, τα θες πιο άνετα ή πιο σκληρά;
Αν πχ φοράει kayaba excel-g και θες πιο μαλακά, πας σε MonroeSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Νομίζω φοράει τα μονρόε. Θα ήθελα κάτι πιο σκληρό με τα ίδια ελατήρια. Τα sachs πως είναι συγριτικά με τα άλλα; Αν και νομίζω ότι η ασφαλής λύση αφού θέλω πιο σκληρά είναι τα kyb. Από χλμ έχουν όλα την ίδια διάρκεια;
Ευχαριστώ. -
Είσαι σίγουρος ότι τα KYB είναι πιο σκληρά από τα Sachs γιατί έχω την εντύπωση ότι ισχύει το ανάποδο. Ο δικός μας μάστορας τουλάχιστον μας είπε ότι 'τα θέλουμε να είναι λίγο πιο σκληρά' γι' αυτό και παράγγειλε Sachs και όχι ΚΥΒ. Είχε δυνατότητα να παραγγείλει και ΚΥΒ. Μπροστά ήμασταν. Anyway όπως και να χει εγώ απλά σου αναφέρω ότι εμείς αλλάξαμε αμορτισέρ στο δικό μας γαλλικό (207) πριν ~5000χλμ. Ήμασταν μεταξύ KYB και Sachs. Τελικά μπήκαν Sachs όπως μας είπε ο μάστορας. Είναι άψογα. Του έχουν ταιριάξει πολύ καλά. Άνετα σαν να πηγαίνεις με μαγικό χαλί πιο καλά και από καινούρια ίσως, ενώ ταυτόχρονα σου εμπνέει μεγάλη σιγουριά το αυτοκίνητο. Το τιμόνι επίσης έχει ελαφρύνει απίστευτα μέσα στην πόλη σε σχέση με πριν (πολύ ευχάριστο), ενώ η ευθυγράμμιση μου φαίνεται πρώτη φορά ότι είναι ίσως καλύτερη και από του εργοστασίου... Στα 10 χρόνια που κάναμε ευθυγραμμίσεις δεν έχω ξανά νιώσει τέτοιο τιμόνι. Είναι τα αμορτισέρ; Η ευθυγράμμιση; Και τα 2; Ότι και 'ναι ναι πάντως +1 στα Sachs και στον μάστορά μας.
-
Τα kyb είναι πιο σκληρά από τα Sachs, αυτό είναι σίγουρο. Απλώς τα kyb είναι πιο φτηνά σε αρκετά ανταλκακτικατζιδικα και ο μάστορας έχει χασούρα από την προμήθεια των ανταλλακτικών.
-
Παρελαβα τα νεα μου ελατήρια eibach pro kit για w202.Δεν πηρα αυτά που είναι για w202 c180-c200-c220 ( f.axle load 970kg-back axle load 1030 kg) αλλα αυτά που είναι για ντιζελ και για το c280 ισως και για τα c32amg-c36amg( f axle load1010kg-back axle load 1070kg).Το πρόβλημα μου είναι ότι τα εργοστασιακα ελατήρια παντα πισω από το βαρος μου καθοταν με τον καιρο.(εχω αλλαξει μια φορα και τρ είμαι με προσθηκες).Το εν λογω κιτ αλλα και το απλο που ηταν για μενα,διαβασα σε φορουμ του εξωτερικου ότι αμφοτερα στα αντιστοιχα μοντελα το πισω μερος καθοταν 0,5 εκ. πιο κατω από το μπροστα.Οι τυποι ολοι δεν τους αρεσε και εβαζαν προσθηκες πισω.Θα εχω θεμα αν παιζοντας με προσθηκες μπροστα πισω(θελω μαξ 2 ποντους να πεσει η μουρη) το πισω μερος είναι πιο ψηλο από το μπροστα?
Φοβάμαι ότι τα πισω ελατήρια δν είναι το ιδιο τερατα όπως τα μπροστινα και μην ψαρευει ο κωλος και αργει να ακολουθησει την μουρη.Η eibach χρησιμοποιει πιο σκληρο κραμα από τα μαμα?Ας πουμε τα πισινα με τα μαμα είναι ιδιο μηκος ,ιδιο αριθμο σπειρων και παχους με μια μικρη διαφορα στις πρωτες σπειρες.
Τα ελατήρια ειναιγνησια κουτι,κωδικοι τυπωμένοι πανω τους τα παντα. -
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Τα kyb είναι πιο σκληρά από τα Sachs, αυτό είναι σίγουρο. Απλώς τα kyb είναι πιο φτηνά σε αρκετά ανταλκακτικατζιδικα και ο μάστορας έχει χασούρα από την προμήθεια των ανταλλακτικών.Και εγώ αυτής της άποψης είμαι. Είχα sachs σε Golf και ήθελα κάτι σκληρότερο και πήγα σε KYB, τα αντίστοιχα σκληρά. Δεν θυμάμαι πως λεγόταν Excel κλπ. Κατά τη γνώμη μου ήταν και σκληρότερα και για εμένα κοπανούσαν. Τα Sachs μπορεί να ήταν λίγο ποιο μαλακά, είχαν όμως πολύ καλό κράτημα και περισσότερη διάρκεια ζωής.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Παρελαβα τα νεα μου ελατήρια eibach pro kit για w202.Δεν πηρα αυτά που είναι για w202 c180-c200-c220 ( f.axle load 970kg-back axle load 1030 kg) αλλα αυτά που είναι για ντιζελ και για το c280 ισως και για τα c32amg-c36amg( f axle load1010kg-back axle load 1070kg).Το πρόβλημα μου είναι ότι τα εργοστασιακα ελατήρια παντα πισω από το βαρος μου καθοταν με τον καιρο.(εχω αλλαξει μια φορα και τρ είμαι με προσθηκες).Το εν λογω κιτ αλλα και το απλο που ηταν για μενα,διαβασα σε φορουμ του εξωτερικου ότι αμφοτερα στα αντιστοιχα μοντελα το πισω μερος καθοταν 0,5 εκ. πιο κατω από το μπροστα.Οι τυποι ολοι δεν τους αρεσε και εβαζαν προσθηκες πισω.Θα εχω θεμα αν παιζοντας με προσθηκες μπροστα πισω(θελω μαξ 2 ποντους να πεσει η μουρη) το πισω μερος είναι πιο ψηλο από το μπροστα?
Φοβάμαι ότι τα πισω ελατήρια δν είναι το ιδιο τερατα όπως τα μπροστινα και μην ψαρευει ο κωλος και αργει να ακολουθησει την μουρη.Η eibach χρησιμοποιει πιο σκληρο κραμα από τα μαμα?Ας πουμε τα πισινα με τα μαμα είναι ιδιο μηκος ,ιδιο αριθμο σπειρων και παχους με μια μικρη διαφορα στις πρωτες σπειρες.
Τα ελατήρια ειναιγνησια κουτι,κωδικοι τυπωμένοι πανω τους τα παντα.Δεν πρέπει να λάβεις υπ' όψιν σου και την σκληρότητα των αμορτισέρ σου;
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Παρελαβα τα νεα μου ελατήρια eibach pro kit για w202.Δεν πηρα αυτά που είναι για w202 c180-c200-c220 ( f.axle load 970kg-back axle load 1030 kg) αλλα αυτά που είναι για ντιζελ και για το c280 ισως και για τα c32amg-c36amg( f axle load1010kg-back axle load 1070kg).Το πρόβλημα μου είναι ότι τα εργοστασιακα ελατήρια παντα πισω από το βαρος μου καθοταν με τον καιρο.(εχω αλλαξει μια φορα και τρ είμαι με προσθηκες).Το εν λογω κιτ αλλα και το απλο που ηταν για μενα,διαβασα σε φορουμ του εξωτερικου ότι αμφοτερα στα αντιστοιχα μοντελα το πισω μερος καθοταν 0,5 εκ. πιο κατω από το μπροστα.Οι τυποι ολοι δεν τους αρεσε και εβαζαν προσθηκες πισω.Θα εχω θεμα αν παιζοντας με προσθηκες μπροστα πισω(θελω μαξ 2 ποντους να πεσει η μουρη) το πισω μερος είναι πιο ψηλο από το μπροστα?
Φοβάμαι ότι τα πισω ελατήρια δν είναι το ιδιο τερατα όπως τα μπροστινα και μην ψαρευει ο κωλος και αργει να ακολουθησει την μουρη.Η eibach χρησιμοποιει πιο σκληρο κραμα από τα μαμα?Ας πουμε τα πισινα με τα μαμα είναι ιδιο μηκος ,ιδιο αριθμο σπειρων και παχους με μια μικρη διαφορα στις πρωτες σπειρες.
Τα ελατήρια ειναιγνησια κουτι,κωδικοι τυπωμένοι πανω τους τα παντα.Δεν πρέπει να λάβεις υπ' όψιν σου και την σκληρότητα των αμορτισέρ σου;
Αμορτισέρ ηδη εχω τα bilstein b6 και εχω και μια τετραδα ΑΛΚΟ κιτρινα,εξισου καλα,αφου βαλω τα ελατήρια θα δοκιμασω μονος μου και τις δυο τετράδες ποια ταιριαζει καλυτερα.Το πρόβλημα μου παντα ήταν οι κλισεις στις στροφες και ότι η ουρα σε αποτομη εισοδο στις στροφες αργει να ακολουθησει την μουρη.
Πιθανον θα δοκιμασω με τις υπάρχουσες προσθηκες και αν η ουρα είναι ψηλα και ψαρευει θα τις βγαλω αργοτερα. -
Όποιος/οι έχουν συνεργείο ή ασχολούνται με εμπόριο που περιλαμβάνει κι αμορτισέρ, να μου στείλουν ένα πμ αν μπορούν, θέλω να ρωτήσω κάτι.
-
Σαραντή αφού ήσουν ικανοποιημένος με τα Sachs και απ' ότι λες όχι από τα ΚYB γιατί το ψάχνεις; Το Peugeot μας έχει γίνει πιο καλό απ' ότι με τα εργοστασιακά του καινούρια σε κάθε τομέα. Εκτός αυτού επειδή ξέρω ότι κατά 99,9% τα γνήσια του Opel μου είναι Sachs (αφήνω ποσοστό λάθους 0.1% στην αντιπροσωπεία που μου το είπε) πλέον παρατηρώ παρόμοια συμπεριφορά στο δρόμο με το Opel μου όσον αφορά την απόσβεση ανωμαλιών. Η μόνη διαφορά είναι ότι τα καινούρια που μπήκαν τώρα είναι σαφώς πιο άνετα από τα δικά μου που έχουν μαζέψει χιλιόμετρα.
Επίσης γενικά λόγια του τύπου τα ΚΥΒ είναι σκληρά, Sachs κρατάνε περισσότερο ξεχάστε τα... Το ότι δεν έκατσε καλά η μία μάρκα σε ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι έτσι θα είναι και για τα υπόλοιπα... Πόσες αναφορές υπάρχουν και εδώ και σε άλλα φόρουμ ή από συγγενικά μας πρόσωπα που η ίδια σειρά αμορτισέρ στο ένα αυτοκίνητο της οικογένειας ήταν άψογη και στο άλλο 'κοπάναγε'...
Φιλικά
-
Έχει ιδέα κάποιος αν υπάρχει στοκ σε αμορτισέρ sachs με κωδικούς 312607 και 312608; Ακόμα και σε ξένες ιστοσελίδες είδα out of stock, ενώ και στην ιστοσελίδα της εταιρείας γράφει not supplied by manufacturer. Μήπως οι πιο πάνω κωδικοί έχουν αντικατασταθεί από τους 312611 και 312612; Οι γνωρίζοντες καλά το θέμα ή όσοι έχουν σχέση επαγγελματική με αυτά, ας με φωτίσουν λίγο περισσότερο, γιατί υπάρχει πρόβλημα.
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Σαραντή αφού ήσουν ικανοποιημένος με τα Sachs και απ' ότι λες όχι από τα ΚYB γιατί το ψάχνεις; Το Peugeot μας έχει γίνει πιο καλό απ' ότι με τα εργοστασιακά του καινούρια σε κάθε τομέα. Εκτός αυτού επειδή ξέρω ότι κατά 99,9% τα γνήσια του Opel μου είναι Sachs (αφήνω ποσοστό λάθους 0.1% στην αντιπροσωπεία που μου το είπε) πλέον παρατηρώ παρόμοια συμπεριφορά στο δρόμο με το Opel μου όσον αφορά την απόσβεση ανωμαλιών. Η μόνη διαφορά είναι ότι τα καινούρια που μπήκαν τώρα είναι σαφώς πιο άνετα από τα δικά μου που έχουν μαζέψει χιλιόμετρα.Επίσης γενικά λόγια του τύπου τα ΚΥΒ είναι σκληρά, Sachs κρατάνε περισσότερο ξεχάστε τα... Το ότι δεν έκατσε καλά η μία μάρκα σε ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι έτσι θα είναι και για τα υπόλοιπα... Πόσες αναφορές υπάρχουν και εδώ και σε άλλα φόρουμ ή από συγγενικά μας πρόσωπα που η ίδια σειρά αμορτισέρ στο ένα αυτοκίνητο της οικογένειας ήταν άψογη και στο άλλο 'κοπάναγε'...
Φιλικά
Να γράψω κάποιες λεπτομέρειες γιατί δεν έγινα κατανοητός. Πριν χρόνια είχα ένα Golf Gti II 16v. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 86.000χλμ και φορούσε χαμηλωμένα ελατήρια (δεν θυμάμαι μάρκα...) και Sachs σκληρά. Ήμουν ικανοποιημένος αλλά ήθελα κάτι σκληρότερο. Έτσι έβαλα τα τότε χρυσά αν θυμάμαι έτσι λεγόταν Kyb. Δεν έμεινα ευχαριστημένος όπως με τα Sachs.
Σήμερα έχω ένα Corsa c που από όσο ξέρω από το εργοστάσιο είναι Sachs και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Επειδή έχω και ένα Astra H 1.6 της δουλειάς με εργοστασιακή ανάρτηση (το παλικάρι που μου το πούλησε είπε ότι έχει εργοστασιακή σπορ), εικάζω και αυτή με Sachs είμαι και πάλι ευχαριστημένος, τη στιγμή που το τεστ που έκανε περιοδικό της εποχής την έβρισκε σκληρή.
Παλιότερα φίλος μου σε Rover 2.14 είχε βάλει KYB (δεν πρόσεξε ποιο μοντέλο, έδωσε 300 ευρώ), το μετάνιωσε γιατί ήταν σκληρότερα από τα εργοστασιακά.
Το θέμα για εμένα της ανάρτησης είναι και λίγο υποκειμενικό. Συμφωνώ ότι μία μάρκα αμορτισέρ μπορεί να κάτσει σε μία μάρκα και όχι σε μία άλλη.
Στο Peugeot έβαλες KYB και στο Οπελ κράτησες τα Sachs;
Περί Αναρτήσεων