-
Διάβασα σήμερα το πρωί το test της Jaguar Ε-Pace στους 4Τροχούς που κυκλοφορούν και μπορώ να πώ ότι απογοητεύτηκα πλήρως! Φυσικά επιφυλάσσομαι, εάν την οδηγήσω κάποτε, γιατί μπορεί το τεστ να είναι ανακριβές. Έχουν προσπαθεί να το γράψουν διπλωματικά, αλλά ουασιτικά λένες:
- Μέτριες επιδόσεις (καμία σχέση π.χ με BMW X1)
- Μέτρια άνεση
- Χώροι στον Μ.Ο. (αναφέρουν μεταξύ GLA & X1) με μόνο τον χώρο αποσκευών να είναι τεράστιος (577 λίτρα!!!)
- Καλό κράτημα
- Ποιότητα καμπίνας κάτω του Γερμανικού ανταγωνισμού
- Μεγάλο βάρος
- Αργό και όχι πολύ ομαλό αυτόματο κιβώτιο
- Ακριβή εάν θές εξοπλισμό αντίστοιχο του ονόματος και του τι περιμένεις από ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Προσωπικά, εάν ισχύουν αυτά που γράφει στο τεστ, θα επέλεγα την Χ1 (την αντίστοιχη 2λιτρη diesel) με κλειστά μάτια, αφού υπερέχει σε όλους τους τομείς ξεκάθαρα.
-
Μάλλον E-Pace θες να πεις...
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Μάλλον E-Pace θες να πεις...Δίκιο έχεις....γράψε λάθος...μπέρδεψα τα γράμματα!
ΥΓ: Το διόρθωσα.
-
Σπύρο γράφω για το Γκράντλαντ , επειδή φίλος το είχε επί μέρες και είχα και εγώ την δυνατότητα να αποκτήσω άποψη .
Από την άλλη ο φίλος είναι newauto victim και έχει αλλάξει καμιά 30αριά αμάξια και δεν είναι γαλλόφιλος . Το αντίθετο αν και είχε στο παρελθόν 2 τέτοια αλλά ψιλοειδικά . Ραλλύ και ΖΧ 1.8 . Εκανε σχεδόν 1000 χλμ με το αμάξι και του άρεσε πολύ . Το θεωρώ για τα λεφτά του μία τίμια επιλογή και για αυτό το προτείνω να το κοιτάξουν μια και δεν παίζει συχνά στην συζήτηση μας .
Είδα χτες στο Μώλλ ένα στόνικ . Το είχα δει στην αντιπροσωπία προ διμήνου , αλλά τώρα ήταν πιο άνετο να το δείς .
Θεωρώ ότι η κατηγορία Β έχει πλέον 3 υποκατηγορίες . Τα μικρά , τα κροσόβερ και τα σουβ .
Ουσιαστικά στα κροσόβερ είναι αρόνα , στόνικ και μέχρι τώρα ο κάκτος και θα έρθει και το κόνα , ενώ στα σουβ είναι τα 3 της psa , το καπτούρ , το βιτάρα και ίσως και το ντάστερ .
Γιατί η διαφορά χώρων μεταξύ των κροσ και των σουβ , είναι όση των κρος από τα μικρά .
-
O Σ.Χ. πάντως στο τελευταίο τεύχος των 4Τ, θάβει το C3 Aircross, μιλάει πολύ κολακευτικά για το Arona (και τους χώρους του!) και εκθειάζει το Stonic, λέγοντας ότι θα ήταν και η επιλογή του.
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
1000χλμΑ ευτυχώς δεν είμαι ο μόνος που δεν το χρησιμοποιώ πολύ!
Ε, ναι, για !!! (που λέτε και στη Σαλονίκη)
Απορώ γιατί απορεί ο φίλος μου ο Φάνης!Γιατί δεν κατάλαβα τι έγραψες Στέφανε!!
Το να έχει κλειδί το αμάξι δεν το θεωρώ πια μειονέκτημα για λόγους ασφαλείας
Δεν κατάλαβα αυτό που έγραψες και ακόμα δεν το καταλαβαίνω!!!
Λές ότι δεν θεωρείς μειονέκτημα το κλειδί (άρα σου αρέσει το κλειδί, ενώ μετά λές ότι προτιμάς το keyless) και μετά αναφέρεις τους λόγοςυ ασφαλείας. Πραγματικά δεν έχω καταλάβει τι θές να πείς. Μετά σε άλλο ποστ λές ότι είναι ευκολία το keyless, το οποίο το καταλαβαίνω και συμφωνούμε!Ευκολία είναι και το απλό keyless start και ακόμα περισσότερο το keyless entry, ωστόσο δεδομένης της ευκολίας υποκλοπής των κωδικών και της πιθανότητας κλοπής του οχήματος, θα προτιμούσα να έχω απλό κλειδάκι!
-
Χάλασες Cruiser αλλά το δικαιολογείς ωραία το σπρώξιμο του οπελ
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
O Σ.Χ. πάντως στο τελευταίο τεύχος των 4Τ, θάβει το C3 Aircross, μιλάει πολύ κολακευτικά για το Arona (και τους χώρους του!) και εκθειάζει το Stonic, λέγοντας ότι θα ήταν και η επιλογή του.Επειδή γράφουμε εδώ , θα πω απλά ότι έχει γράψει διάφορα θετικά και αρνητικά στα άρθρα του τους τελευταίους 4 μήνες και για τα αμάξια και για το coty και για τις αντιπροσωπείες .
Οι χώροι του Αρόνα και του Στόνικ , συγκρίνονται με του αιρκρός μόνο όταν έχουν εκπτώσεις στην Γαλλία 30 % τουλάχιστον ...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Χάλασες Cruiser αλλά το δικαιολογείς ωραία το σπρώξιμο του οπελΟχι βρε συ . Απλά προμοτάρω διακριτικά το νέο κλάδο της εταιρείας .
Αλλωστε σε εμάς τους μετόχους έρχονται τα λεφτά και από την όπελ.....
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οι χώροι του Αρόνα και του Στόνικ , συγκρίνονται με του αιρκρός μόνο όταν έχουν εκπτώσεις στην Γαλλία 30 % τουλάχιστον ...Δεν τα έχω δει από κοντά (εσωτερικό εννοώ) και δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω. Απλά, σε όσα τεστ διαβάζω, όλοι γράφουν για τους εξαιρετικούς χώρους του Arona! Θα διαβάσω σύντομα και το συγκριτικό των 4Τ να δω τι λένε.
-
Είπαμε σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα 1,94 ύψος 100++ κιλά .
Στο Αρόνα ο δεξιός μου ώμος ακουμπάει στο δεξιό κάθισμα ...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Οι χώροι του Αρόνα και του Στόνικ , συγκρίνονται με του αιρκρός μόνο όταν έχουν εκπτώσεις στην Γαλλία 30 % τουλάχιστον ...
Δεν τα έχω δει από κοντά (εσωτερικό εννοώ) και δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω. Απλά, σε όσα τεστ διαβάζω, όλοι γράφουν για τους εξαιρετικούς χώρους του Arona! Θα διαβάσω σύντομα και το συγκριτικό των 4Τ να δω τι λένε.
Το αρονα το έχω ξεψαχνισει. Οδηγικά ο χιλιαρης είναι εντυπωσιακός λόγω σασί, στησίματος και χαμηλού βάρους. Ποιοτικά είναι ικανοποιητικό με σκληρά αλλά καλά συναρμολογημένα υλικά. Οι χωροι είναι πολύ καλοί για τη κατηγορια του, δεν μπορώ να τους συγκρίνω με το aircross γιατί δεν το έχω δει αλλά από του stonic είναι καλύτεροι.
Το stonic το είδα πρόσφατα. Πολύ ομορφο κατά τη γνώμη αλλά δεν θυμίζει crossover, πιο πολύ σα ψηλό hatch. Η ποιότητα του είναι αντίστοιχη του αρονα αλλα υστερεί στη multimedia οθόνη. Απογοητεύτικα όμως από τους χώρους πίσω όπου όταν έφτιαξα τη θέση του οδηγού όπως τη θέλω δεν μπορούσα καλά καλά να μπω πίσω. Επίσης υστερεί και σε χώρους αποσκευών. Όμως έχει πολύ καλή τιμή και κυρίως 7 χρόνια εγγύηση το οποίο και θεωρώ ως το μεγαλύτερο ατού.
Για 4 μέλη οικογένεια όμως και τα δυο απαιτούν πολλές υποχωρήσεις γι αυτό τα αντίστοιχα ατεκα και sportage είναι τα κατάλληλαSent from my iPhone using Tapatalk
-
To stonic έχει καλύτερους χώρους μπροστά σε σχέση με το αρόνα , σχεδόν ανάλογους με του αιρκρος , αλλά πίσω τίποτα . Και εγώ δεν μπόρεσα να μπω καν μέσα .
Για αυτό είπα ότι τελικά έχουμε 3 κατηγορίες στην Β . Τα μικρά χάτς , τα κρος και τα σουβ .
Δεν οδήγησα κανένα πέραν του αιρκρός αφού οι χώροι ήταν απαράδεκτοι για μένα .
-
Το arona όμορφο και με χώρους, δε μπορώ να πω, αλλά 4 χιλιάρικα επιπλέον για ένα υπερυψωμένο ibiza???
-
Το arona εχει ιδιους χωρους και διαστασεις πανω κατω με το λεον. Το ιμπιζα ειναι μια κατηγορια κατω. Οι παραπανω χωροι δικαιολογούν τη διαφορα τιμης.
-
B
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Το arona εχει ιδιους χωρους και διαστασεις πανω κατω με το λεον. Το ιμπιζα ειναι μια κατηγορια κατω. Οι παραπανω χωροι δικαιολογούν τη διαφορα τιμης.Βασικά το arona είναι φτιαγμένο πάνω στο ibiza, στην ίδια πλατφόρμα (MQB) η οποία είναι ελαφρώς επιμηκυμένη, εξού και τα επιπλέον λίτρα στο χώρο αποσκευών.
Βγαίνουν 1000 ευρώ επιπλέον για κάθε 12,5 περισσότερα λίτρα πορτ-μπαγκάζ. Ντάξει, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι καλύτερο.
Εδώ ο πωλητής όταν μου είπε τις τιμές και είδε την έκφρασή μου, είπε: 'απορείς? το ίδιο έκανα κι εγώ όταν μας παρουσίασαν τις τιμές..'
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η Ακτιβ βγαίνει και στα 100 και στα 120 άλογα . Επιμένω για χειροκίνητο πετρέλαιο στα 120 το Γκράντλαντ στα 25000 στην μεσαία έκδοση Εξπλόρ .Ενημερωτικά grandland x μεσαία έκδοση αυτόματο βενζίνη τελική τιμή με μεταλλικό ράγες οροφής και έξοδα προετοιμασίας 25.400 δηλ περίπου 3000 euros κάτω από τιμή καταλόγοου.
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Το arona εχει ιδιους χωρους και διαστασεις πανω κατω με το λεον. Το ιμπιζα ειναι μια κατηγορια κατω. Οι παραπανω χωροι δικαιολογούν τη διαφορα τιμης.
Βασικά το arona είναι φτιαγμένο πάνω στο ibiza, στην ίδια πλατφόρμα (MQB) η οποία είναι ελαφρώς επιμηκυμένη, εξού και τα επιπλέον λίτρα στο χώρο αποσκευών.
Βγαίνουν 1000 ευρώ επιπλέον για κάθε 12,5 περισσότερα λίτρα πορτ-μπαγκάζ. Ντάξει, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι καλύτερο.
Εδώ ο πωλητής όταν μου είπε τις τιμές και είδε την έκφρασή μου, είπε: 'απορείς? το ίδιο έκανα κι εγώ όταν μας παρουσίασαν τις τιμές..'
Σε ολες τις εταιρείες αναλογη ειναι η διαφορα τιμης των μικρομεσαιων με τα b suv. Και γενικα τα b suv εχογν ιδια τιμη με τα hatchback της ιδιας εταιρειας.
-
Η διαφορά τιμής μεταξύ Ibiza και Arona δεν είναι τόσο μεγάλη όσο νομίζετε και σε κάθε περίπτωση είναι απόλυτα δικαιολογημένη. Απ' ό,τι βλέπω στους καταλόγους στο site της Seat οι εκδόσεις style 1.0tsi 115ps έχουν διαφορά 2950€ αλλά το Arona έχει επιπλέον ζάντες αλουμινίου, οθόνη multimedia 8', full link, προβολείς ομίχλης και λειτουργία cornering. Τίποτα από αυτά δεν έχει το Ibiza ως βασικό εξοπλισμό στην έκδοση αυτή. Αν τα βάλει κανείς έξτρα στο Ibiza style η διαφορά πέφτει στα 1500€...
Παρεμπιπτόντως φίλος πήρε το Arona και με πήγε βόλτα (δεν το οδήγησα). Πάρα πολύ καλό μπορώ να πω. Ευρύχωρο, γρήγορο, άνετο αλλά όχι πλαδαρό, σταθερό στις στροφές και απ' ό,τι μου λέει και οικονομικό. Στο Ibiza δεν έχω μπει εν κινήσει για να κάνω συγκρίσεις.
SUV/Crossovers Forum