-
Ναι, 1 έτος ή 20.000 χλμ. όποιο έρθει πρώτο. Εγώ θα πάω σε 2-3 εβδομάδες.
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Τι σημαίνει 15-20; Πρώτη φορά ακούω ότι εταιρία δίνει εύρος και όχι ακριβή αριθμό χιλιομέτρων.Ο Αντώνης εννοεί (το έγραψε) ότι το διάστημα μεταβάλλεται ανάλογα με το μοντέλο και τον κινητήρα που φοράει.
ΥΓ: Η BMW χρόνια τώρα ΔΕΝ δίνει ακριβή αριθμό χιλιομέτρων αλλά όποτε γράψει το CBC, πρακτικά μεταξύ των 21-30.000χλμ!
-
ίδια και για τον 1,5 ecoboost
-
Μπαίνω το πρωι, βγαζω το αμαξι εξω απο το γκαραζ και αρχιζω να φορτωνω για το ΣΚ. Ξεκινάμε και αμέσως παρατηρώ οτι στο navigation έχει ένα απαγορευτικό σηματακι κάτω αριστερά με τη λεξη gps. Σκέφτομαι δεν θα έχει πιάσει ακόμα σήμα. Βγαίνω παραλιακή και το απαγορευτικό ακόμα εκεί. Το βελάκι όμως περιστρέφεται και προχωρά στο χάρτη κανονικά. Κάπου στα διόδια Αφιδνών αρχισε να φεύγει στα χωράφια και μετα περασε Ευβοια μέσω θαλάσσης. Κάποια στιγμή έκανα δεξιά, έσβησα και έβαλα μπροστά και το gps έπιασε σήμα. Τουλαχιστον μάθαμε οτι το navigation τραβά δεδομένα και απο την πυξίδα και την ταχύτητα του αυτοκινήτου για μεγαλύτερη ακρίβεια. Μέχρι να αρχίσει να χάνει θεωρούσα οτι απλα είχε κολλήσει το σηματακι στην οθόνη, τόση ακρίβεια είχε.
-
Παίδες, για όσους λέμε τόσο καιρό να βρεθούμε -και δεν...- την Κυριακή έχουμε τη πίτα του CFH, οπότε όποιος θέλει και μπορεί, προσέρχεται
-
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Σημερα και μετα απο διαδρομή 40χλμ σε ανοικτό δρόμο με ταχύτητες 90-120 και ανοικτό clima φθάνοντας στον προορισμό μου και βγάζοντας νεκρά απο 2α και με ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο,χωρίς να πατήσω το γκάζι ανεβάζει ξαφνικά στροφές στις 4.5000 μέχρι τον κόφτη και πέφτει μετα στο ρελαντί.Αμεσως βγάζει μήνυμα service engine now και το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε πανω απο 1300-1400 στροφές όντας εξαιρετικά επικίνδυνο να οδηγηθεί!!!Κανω με το ζόρι 400-500 μέτρα για να παρκάρω με ασφάλεια και σβήνω την μηχανή.Βαζω μπροστά μετα απο 1 λεπτό και εχει εξαφανιστεί το μήνυμα ενώ το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά σε όλο το φάσμα στροφών.
Θα το παω αμέσως στο service να το δουν (6.120χλμ)!!!!
Καμία γνώμη/άποψη;Εχει συμβεί σε κάποιον άλλο;Ενα update για ενημέρωση - Δεν μου έχει εμφανιστεί ξανά εδώ και σχεδόν 9-10.000 χλμ. Ψάχνοντας όμως στο internet για το τι μπορεί να συμβαίνει μάλλον μιλάμε για φαινόμενο runaway diesel που εξηγείται στο παρακάτω link και είναι ακριβώς τα συμπτώματα των video που υπάρχουν στο άρθρο με την διαφορά ότι σε εμένα όταν εμφανίστηκε διαρκούσε μόνο 4-5 δευτερόλεπτα και δεν υπήρχε καπνός/ντουμάνι από την εξάτμιση....ίσως επειδή έμπαινε σε safe mode αποσωβούσε τα χειρότερα...το έχει ξανακούσει/ξαναδεί κανείς το φαινόμενο αυτό??
https://www.carthrottle.com/post/9liEWT/Καλησπέρα. Βρίσκομαι ένα βήμα πριν την αγορά του 1.5 diesel αλλά το παραπάνω συμβάν με προβλημάτισε. Έχει τύχει σε άλλον; είναι συχνό φαινόμενο σε diesel; και κατά πόσο είναι επικίνδυνο;
-
εδω μεσα δεν εχω διαβασει να εχει συμβει σε αλλον
εγω με 10000 το 1,5 D μεχρι στιγμης ειναι αψογο -
Έχω 13000 χλμ και το λατρεύω.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σήμερα ήταν η ημέρα της αναβάθμισης. Το πήγα 9 η ώρα το πρωί, το έβαλαν κατευθείαν στο διαγνωστικό και έφυγα.
Με πήραν τώρα τηλ. (17:00) και μου είπαν ότι η αναβάθμιση είναι σε καλό δρόμο αλλά θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι αύριο.Τουλάχιστον η εργασία καλύπτεται από την εγγύηση, άμα χρέωναν εργατοώρα θα έπεφτε πολύ γέλιο.
-
Λοιπόν για δείτε
Πριν
Μετά
-
Το χάλασες. Ήταν σαν LaFerrari και το έκανες σαν ένα απλό αυτοκινητάκι...
-
Ωραίος Αντουάν !!!
-
Μεγιστη τσιπια, σ οποιο αμαξι το βλεπω.. Το xsara απ το 2001 τα χε τ αμορτισερακια και αλλα τοσα υποθετω. Πολυ ευπροσδεκτη ευκολια. Σωστη αλλαγη!
-
Σούπερ Αντώνη!!
Για πές, εύκολη η τοποθέτηση (δλδ. plug n' play ή θέλει τίποτα τρύπες να ανοιχτούν)? Μόνο σου την έκανες?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το χάλασες. Ήταν σαν LaFerrari και το έκανες σαν ένα απλό αυτοκινητάκι... -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σούπερ Αντώνη!!Για πές, εύκολη η τοποθέτηση (δλδ. plug n' play ή θέλει τίποτα τρύπες να ανοιχτούν)? Μόνο σου την έκανες?
Εντελώς plug-n-play, οι βάσεις μπαίνουν σε υποδοχές και με βίδες που ήδη υπάρχουν. Θέλει λίγη προσοχή στο ξεβίδωμα/βίδωμα του καπώ, γιατί μπορεί να μας έρθει στο κεφάλι, καθώς και στο βίδωμα της αριστερής βάσης στο καπώ, καθώς πρέπει να περάσουμε σωστά τα δύο σωληνάκια που περνάνε ακριβώς από το σημείο που πιάνει το αμορτισεράκι. Επίσης πρέπει να κλείσουμε εντελώς 2-3 φορές τα αμορτισεράκια πριν τα βάλουμε, ώστε να κινηθεί το καλάμι σε όλο το μήκος του.
Χρόνος εγκατάστασης: περίπου 15'-20'
Βαθμός Δυσκολίας (1-5): 2, καθώς θέλει προσοχή στα σημεία που ανέφερα
Εργαλεία: γερμανικό και καρυδάκι 10mm και 11mm -
Δεν το εκανες περισσοτερο μπροστοβαρο το αμαξι τωρα? Καλα τα αμορτισερ αλλα επιρεαζουν την καταναλωση αρνητικα...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δεν το εκανες περισσοτερο μπροστοβαρο το αμαξι τωρα? Καλα τα αμορτισερ αλλα επιρεαζουν την καταναλωση αρνητικα...Λες ε ? Για το βάρος θα κοιτάξω να αφαιρέσω το νερό για τα πιτσιλιστήρια, θα κάνω και το snorkel delete και θα ισοφαρίσω την αύξηση. Θα κοιτάξω επίσης να αλλάξω αντιστρεπτικές και να βάλω coilover για να αντισταθμίσω την αλλαγή των αμορτισέρ
Πρέπει να βρω και κάτι αντίστοιχο για το 'VTEC just kicked in Yo!!' για τα Ford, και είμαι κομπλέ
-
Σου βρηκα την λυση: εκτος απο τα coilovers βαλε και carbon hood!
-
Τώρα που το είπες θυμήθηκα πόσο βαρύ ήταν το καπώ στο CX7, και μετά θυμάμαι πόσο ΘΕΟΒΑΡΟ ήταν το καπώ στο RX7 και ηρεμώ λίγο, του Kuga συγκριτικά με δαύτα είναι σαν την τάπα της βενζίνης...
Πέρα από την πλάκα, νομίζω ότι του χρόνου που θα βγει το Kuga ST, θα έχουμε ωραία πραγματάκια για να παίζουμε
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μεγιστη τσιπια, σ οποιο αμαξι το βλεπω...Ξέρετε ποιο είναι το περίεργο ? Ότι οι τρύπες και οι βίδες για τις κάτω βάσεις υπάρχουν ήδη, και εκεί που είναι δεν επιτελούν κανένα σκοπό....εκτός από το να βιδώσουν οι βάσεις των αμορτισέρ του καπώ !!!! Δηλαδή η Ford έχει προβλέψει αμορτισεράκια και έχει βάλει τις βίδες, απλά δεν έβαλε τα αμορτισέρ !!! Τσιπιά ? Το δίνουν ως extra (δεν το έχω δει εγώ πουθενά πάντως) ? Υπάρχει μόνο στο Vignalle ? Αλλά και πάλι, δεν θα υπήρχαν ως κωδικοί ανταλλακτικών ? Τι να πω...
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Δηλαδή η Ford έχει προβλέψει αμορτισεράκια και έχει βάλει τις βίδες, απλά δεν έβαλε τα αμορτισέρ !!! Τσιπιά ? Το δίνουν ως extra (δεν το έχω δει εγώ πουθενά πάντως) ? Υπάρχει μόνο στο Vignalle ? Αλλά και πάλι, δεν θα υπήρχαν ως κωδικοί ανταλλακτικών ? Τι να πω...Μήπως υπάρχουν μόνο για Αμερική? Πάντως είναι μέγιστη τσιπιά να μην έχει αμορτισέρ.
Ford Kuga