Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 209
    • Best 0
    • Groups 0

    giorgostap

    @giorgostap

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    209
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    giorgostap Unfollow Follow

    Latest posts made by giorgostap

    • RE: Ford Kuga

      εχει κανεις ασχοληθει με την λαθος ενδειξη που βγαζει στην οθονη του καντραν??οταν ενεργοποιουμε το gps ...! π.χ μας λεει η κεντρικη οθονη(sync) οτι σε 100μ στριβουμε αριστερα και η οθονη μεσα στο καντραν λεει 9999μ​

      στο σερβις ενημερωσα τον Τεχνικο διευθυντη για το προβλημα και ειπε οκ θα το ελενξουμε !!

      οταν παρελαβα το αυτοκινητο ρωτησα  αν διορθωθηκε το προβλημα,μου ειπε με ενα υφος αβεβαιοτητας ( μαλλον θα το ειχε ξεχασει τελειως) οτι κανανε ενα update! και να το παρακολουθω...(τι να παρακολουθησω δεν καταλαβα βεβαια αλλα ...οκ)

      τελικα οταν το εκανα βολτα παλι το ιδιο θεμα !! αν εχει κανει καποιος κατι με το ιδιο θεμα ας με ενημερωσει γιατι ειναι εκνευριστικο ,και απο οτι καταλαβα αν δεν το ψαξουμε εμεις οι ιδιοι δεν προκειται να βρεθει λυση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
      Εξαιρετική εμπειρία Clouzo!!

      Σε διαφορετική νότα, εχθές είχα για αντικατάσταση (πήγε για αλλαγή αδείας το Kuga) ένα Ecosport Diesel. Δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα (καμια 20αρια) και συνοπτικές εντυπώσεις στο 'οδήγησα' εντός της ημέρας. Αυτό που μου έκανε θετική εντύπωση, ειδικά σε σχέση με το Kuga είναι ότι έχει τα εξής:

      1. Δείχνει πίεση στα ελαστικά και όχι απλά εάν έχασαν αέρα
      2. Μπορείς να ορίσεις από το μενού εάν θες οι καθρέπτες να κλείνουν με το κλείδωμα ή όχι
      3. Γενικά μου φάνηκε ότι είχε πιο σύγχρονο / παραμετροποιήσιμο Sync 3 και άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτου (π.χ. δείνχει θερμοκρασία και ταχύτητα ανεμιστήρα στην οθόνη, στο Kuga θές διαγνωστικό για να τα ενεργοποιήσεις).

      επειδη με εκνευριζει που δεν δειχνει το πανελ του κλιματιστικου στην οθονη εκανα παραγγελια αυτο το μηχανιματακι
      https://www.ebay.co.uk/itm/ELM327-USB-m ... ctupt=true
      που σε συνδιασμο με το FORScan θα το βαλω στην sync3.Απο οτι εχω δει στο ιντερνετ ειναι πολυ ευκολο
      Κατι αλλο που εχω δει και μου εκανε εντυπωση ειναι πως με το FORScan μπορεις να βαλεις την πιεση του αερα σε καθε τροχο
      https://www.youtube.com/watch?v=-LbY2l3tgpc
      αλλα δεν ξερω αν ισχυει για το kuga (2017) μηπως θελει κατι παραπανω σε hardware...!
      πιστευω πως το FORScan ειναι μια καλη εφαρμογη για να κανουμε καποιες παραμετροποιήσεις που θελουμε(πχ...αυτοματο κλειδωμα πορτων μετα απο την εκκινηση) γιατι πιστευω σε κανενα επισημο συνεργειο δεν προκειται να ασχοληθουν..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

      ήμουν στο τσακ να το παραγγείλω το Νοέμβριο και μου είπε ο πωλητής ότι τα τέλη είναι στα 500-550 ευρώ είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο.... ο μόνος λόγος που το απέρριψα τελικά...

      Ειδικα στο βενζινη θα ειναι βλακας οποιος παρει και να πληρωνει τετοια τελη.
      Ειδικα αν προσθεσεις την πολυ αυξημενη καταναλωση, το παλιο πλαισιο περασμενης γενιας, το δυσαναλογα μικρο πορτμπαγκαζ αναλογικα με το μεγεθος και παει λεγοντας. Οι πωλησεις του φανερωνουν κιολας σαν κερασακι στη τουρτα ποσο ξεπερασμενο ειναι και χρειαζεται αλλαγη

      264 το βενζινοκινητο και 114 το 1,5 D εγω πληρωνω 148 επειδη ειναι το αυτοματο,τα 500 μαλλον θα ειναι η τιμη για τις διλιτρες εκδοσεις η κλασικη παραπληροφοριση!!!που ο κλασικος ελληναρας που εχει παρει ενα διαφορετικο προιον αντιπαλης εταιριας βρισκει αφορμη να γραψει τα συμπερασματα του για να νιωσει οτι εχει παρει την κορυφη της κατηγοριας
      τι να γραψεις τωρα... παλιο πλαισιο αλλα με αναρτηση πολλαπλων συδεσμων πισω και οχι τον φτηνο ημιακαπτο αξονα!! που προσφερει το κατι παραπανω στον δρομο ,το πορπαγκαζ δεν ειναι το μικροτερο στην κατηγορια ... ανικει στην κατηγορια των μεσαιων suv κασκαι px οχι κοντιακ ...!!την αυξημενη καταναλωση με μεσαιο ορο 6 λιτρα σε αυτοματο suv 1700 κιλων πραγματικα δεν την καταλαβαινω!και αν κρινουμε προς με το ιδιο εξοπλισμο το αντιστοιχο γερμανικο κουβακεν εχει 10000 παραπανω το ενα λιτρο λιγοτερο που καιει δεν θα το ελεγα επιτυχια ειδικα με την 2ετη εγγυηση!!
      ναι οι πωλησεις ειναι λογικο να εχουν πεσει...το αμαξι ειναι απο το 2012 στην αγορα αλλα το 16 εκανε ενα πολυ πετυχημενο facelift απο οτι φανηκε αλλα και το 18 δεν πηγε ασχημα http://www.autogreeknews.gr/afierwmata/ ... kis-agoras μια ερευνα αγορας του 18 το εχει στην 11 θεση και το 17 ηταν στην 5αδα μαλλον θα μιλαμε για τις τελευταιες μερες το καλο παντως με την φορντ ειναι πως το επομενο θα το κανει καλυτερο και οχι το ιδιο οπως κανει η vw που εχει ενα σχεδιο απο το 1993 του κανει facelift 30 χρονια περιπου τωρα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
      Γιώργο μάλλον θέλει 'αρχικοποίηση' η ηλιοροφή. Δεν ξέρω εάν γίνεται από εσένα (ίσως στο Youtube βρείς κάποιο βιντεάκι που να δείχνει την διαδικασία), αλλιώς σίγουρα ένα εξουσιοδοτημένο θα μπορεί να κάνει reset και λογικά δωρεάν.

      Καλησπερα και χρονια πολλα !αν δεν το εβρισκα εκεινη την μερα θα εσκαγα
      Με τα απο ψαξιμο σε φορουμ και διαβασμα 2 ωρων εκει!ευτυχως ενας χριστιανιος ειχε γραψει την λυση στο προβλημα που ηταν.... ανοιγεις την πορτα του οδηγου πατας το κουμπι χωρις να το βαλεις εμπρος μετα πατας φρενο και με πατημενο το φρενο και το ενα κουμπι της ηλιοροφης αφου της κανει 2να πληρη κυκλο ανοιξε κλεισε ξεμπλοκαρει...
      Μεγαλη χαρα ενεινη την μερα λες και ανακαλυψα τον κοσμο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • RE: Ford Kuga

      Kαλησπερα σημερα ενω ταξιδευα ειπα να ανοιξω την οροφη παταω το κουμπι της ηλιοπροστασιας και ενω πηγαινε προς τα πισω το υφασμα ακουσα ενα μικρο θορυβο οταν σταματησα και πηγα να την κλεισω με το κουμπι δεν εκλεινε το υφασμα.κοιταω και μεσα στο σιρμο ειχε ενα μικρο φυλο το αφαιρω αλλα τιποτα
      Μετα παταω το διπλα κουμπι για ανακλιση ουτε αυτο εκανε κατι
      Κλεινω το αμαξι το ξαναανοιγω δεν δουλευε ουτε η ανακλιση ουτε η ηλεκτρικη ηλιοπροστασια
      Σκεφτηκα μαλλον καηκε η ασφαλεια το αφηνω καμια ωρα μπαινω να φυγω παταω το κουμπι της ηλιοπροστασιας και αρχισε να δουλευει και να την κλεινει αλλα οχι αυτοματα... με το που το αφηνα σταματαγε τελικα το κλεινει το υφασμα αλλα παλι δεν το ανοιγει....
      Μαλλλον εχει αποσυντονιστει ξερει κανεις τιποτα του εχει ξανατυχει κατι παρομοιο... ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης belis_stefanou έγραψε:
      Η δυναμη δε με ενδιαφερει και τοσο πολυ(δεν ειπαμε να σερνεται)πιο πολυ με ενδιαφερει η πρακτικότητα και α ανεση τωρα για την εθνικη ετσι κι αλλιως δεν παω πανω απο 130(λόγω οικογενειας). Βενζηνη ηθελα αλλα ειναι αποτρεπτική λογω σηματος και καταναλωσης δεδομενου οτι θα το κρατησω μαι 10ετια plus>>Καλησπερα ειμαι ενα βημα πριν αγορασω το 1.5 120 ps st line diesel θελω να μου πείτε απόψεις-εμπειρίες σε θεμετα ανεσης οδηγηκης συμπεριφορας γενικα οτι μπορει ο καθένας. Αν είναι κ κατοχις του συγκεκριμένου μοντελου ακομα καλύτερα

      Απο δυναμη μην περιμενεις πολλα πραγματα ειδικα πανω απο τα 70χλμ
      Η οδηγικη του συμπεριφορα ειναι μια χαρα αν αναλογιστεις τον ογκο του,το μονο θεμα ειναι η υποστροφη στις χαμηλες στροφες οταν τουρμπιζει
      Καταναλωση εγω ειμαι στο 7.6 αλλα γενικα τα πιεζω τα αυτοκινητα.
      Το δυνατο του σημειο ειναι εθνικη οδος αλλα οχι πανω απο 120 γιατι απο κει και πανω καιει

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      μετα απο σχεδον 1,5 χρονο και 19000 1,5 D powershift
      θετικα : πολυ ωραιο πατημα (καλη ρυθμιση αναρτησης δεν κοπαναει παρολο τα 235/50R18) και δεν γερνει περιμενα να ειναι βαρκα μετα απο Cupra...αλλα οσες φορες το εχω πιεσει ειναι τρενο!
      ο συνδυασμος κιβωτιο και μοτερ ειναι υπεροχος!ομαλοτατο,και σε πορεια η καταναλωση ειναι 5,8
      το μοτερακι ειναι πολιτισμενο (τραβαει απο χαμηλα λογο πετρελαιου και 8βαλβιδης αρχιτεκτονικης) η δυναμη του ειναι στο μεσο ορο της κατηγοριας...(απλα δεν φαινεται οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα λογο του βαρους του αμαξωματος)
      οι χωροι για τους επιβατες ειναι πολλοι καλοι (μου ειχε κανει εντυπωση μια φορα ειχα ταξιδευψει με αλλα 3 ατομα 4συνολικα,και ο κοντυτεροτερος ημουν εγω 1,85 οι αλλοι τρεις κυμαινοντουσαν απο 1,90 μεχρι 2,03 ! και ειμασταν πολυ ανετα)
      ο εξοπλισμος του ειναι πραγματικα φουλ! εχεις τα παντα!!
      εχεις μια καλη εγγυηση 8 ετων η 100000(πολυ σημαντικο στις μερες μας)
      και κατι τελευταιο και πολυ ανεβαστικο... η εμφανιση !! ο συνδιασμος st line με το χρωμα μαγνετικ το κανει τουμπανο !!σε αυτο βοηθανε πολυ και οι 18αρες που ταιριαζουν γαντι στην συγκεκριμενη εκδοση(στην δουλεια που το εχω παρκαρισμενο καθημερινα ακουω πολλα θετικα σχολια για την εμφανιση του απο πελατες )
      αρνητικα : πρωτο και σημαντικοτερο ισως... : το βαρος!! αν ηταν 150 κιλα βαρυτερο πιστευω θα ηταν σιγουρα σε ολα 1 με 2 κλικ καλυτερο (δυναμη μοτερ καταναλωση οδικη συμπεριφορα φρενα)
      δευτερον :το πορπαγκαζ....οκ δεν ειναι μικρο (μεγαλυτερο αν δεν κανω λαθος πχ απο ενα κασκαι ) αλλα για το μεγεθος του αυτοκινητου ειναι μικρο!(βεβαια λενε οτι κλεβει χωρο η ανεξαρτητη αναρτηση.. που την προτιμω απο ενα ημιακαμπτο)
      τριτον :θα ηθελα τα πλαστικα στις πισω πορτες να ειναι οπως στις μπροστα (μπροστα ειναι απο πχ τιτανιουμ και πισω απο την βασικη ...)
      τεταρτο: το vfm πιστευω δεν υσχυει για τις εκδοσεις πετρελαιου ειδικα τις καλα εξοπλισμενες( με powershift και ηλιοροφη φευγεις απο τα 30....31 για την ακριβεια)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης skous έγραψε:

      τέλη κυκλοφορίας που από 260€ που ήταν για τον βενζινοκινητήρα πάνε στα 460€ για τα αυτοκίνητα από τον Ιούλιο και πέρα .

      Και κάπου εδω δυστυχώς σιγά σιγα τελειώνει η καλη εμπορικη πορεία του κούγκα στο Ελλάντα.....
      Εκτός εαν αλλάξει κάτι στα τέλη... ή βγαλει η φορντ κάποιον πιο συγχρονο κινητήρα

      Τουλάχιστον, για πρώτη φορά λένε απο πριν πόσο θα πάνε τα τέλη.::

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      για τον 1,5 βενζινη πιστευω ναι... βεβαια υπαρχει και ο μικρος Diesel 1,5 για καποιον που θελει βεβαια πετρελαιο
      αυτο με τ τελη πραγματικα ειναι θηλια στο λαιμο... το λεω γιατι σκεφτομουν και εγω στην αρχη για βενζινη και για κουγκα και για κοντιακ και μολις ειχα δει τα τελη εκανα πισω(ειδικα τα 4Χ4 πριν εναμιση χρονο δεν πλησιαζοντουσαν στα 1,4 και 1,5 για σκοντα και το φορντ αντιστοιχα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • RE: peugeot 3008 VS VW Tiguan VS .... ?

      αν δεν σε ενδιαφερει η τετρακινηση το 3008 ειναι ξεκαθαρα νικητης σε αυτη την συγκριση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

      Απαγορεύεται από τον Νόμο να υπάρχει κοτσαδόρος όταν δεν ρυμουλκείς. Και είναι επικίνδυνο!!! Ίσως για αυτό.

      Εγώ πάντως γνωρίζω τύπο ο οποίος έχει κοτσαδόρο μόνιμο μη αποσπώμενο από το 2003 στο αμάξι του. Σπανίως έως ποτέ ρυμουλκεί και ποτέ 15 χρόνια δεν τον έχει σταματήσει τροχαία. Μάλιστα δεν έχει και άδεια κι ακόμα και στο ΚΤΕΟ έχει βρει γνωστό του που το περνά....

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Εδώ ρε φίλε χτίζουν και μαντρωνουν παραλίες για 40 χρόνια και δεν τους κουνάει κανείς στον κοτσαδορο θα κολλήσει ο Έλληνας?! Γουστάρει να τον έχει ώστε να μην τον πλησιάζει κανείς! Είναι ένα είδος οπλοφορίας και επιδείξης μαγκιάς.
      Πώς ο άλλος γεμίζει το πορτμπαγκάζ με ηχεία και γουφερ και γυρνά σαν κλαρίνο γαμπρός και επιβάλει στην διαπασών την κακογουστια και γουστάρει ; Έτσι και αυτος.

      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      ακριβως ετσι ειναι!!και που να δεις και πολλους αλλους με αγροτικα 4χ4 η τζιπακια που κοπανανε και κατι μπαρες μπροστα (bull bar) πισω κοτσαδορο και το παιζουν σουπερμαν (σε μια ερωτηση μου γιατι δεν το βγαζει αυτο σιδερο μπροστα ...η απαντηση ηταν... αν πεσει κανεις πανω μου να τον ξεαντεριασω.....
      μετα απο αυτο κανεις τον σταυρο σου και παρακαλας να μου σου τυχει τετοος μα...κας μπροστα σου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

      πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι σταματησε αυτος ο συνδιασμος powershift με 1,5D ...! μαλλον θεμα ρυπων δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο...κριμα παντως γιατι τον βοηθαει πολυ τον μικρο πετρελαιοκινητηρα(μεχρι και 3 κιλα ροπης λενε κερδιζει με αυτο τον συνδιασμο...)

      Να κερδίζει ο κινητήρας ροπή από το κιβώτιο είναι απλώς αδύνατον!
      Αυτό που μπορεί να γίνεται είναι να αντέχει το powershift περισσότερη ροπή από το χειροκίνητο και να του έχουν δώσει με διαφορετική χαρτογράφηση του κινητήρα αυτά τα 3 κιλά παραπάνω.

      καλα ναι, αυτο εννοειται,γιαυτο λεω...ο συνδιασμος ...αλλιως αν ηθελε καποιος να βελτιωσει το μοτερ του πχ δεν θα εκανε ενα κλασικο πρωτο σταδιο (φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση) αλλα θα αλλαζε σασμαν

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorgostap
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr