-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Αρκετά ακριβό πιστεύω. Τα ίδια στην Βελμάρ αλλά χωρίς την αλλαγή των υγρών φρένων, είχα πληρώσει €140 (εάν θυμάμαι σωστά, μπορεί να ήταν και €145).
Βελμαρ Γέρακα κι εγώ στο πρώτο σέρβις, σύνολο 160 με ΚΕΚ. Τα 240 φαινονται υπερβολικά.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πρώτο service τόσο είχα πληρώσει και εγώ ~130. Στον Σφακιανάκη που ρώτησα μου είπαν ότι το 1ο πάει γύρω στα 160. Το 2ο είναι ακριβό λόγω της αλλαγής υγρών φρένων που παίρνει ώρα. Στο 3ο κάνουν αλλαγή φίλτρο πετρελαίου αλλά όχι υγρών φρένων και είναι γύρο στα 220 μου είπε
Σύγκρινα τιμές με το 1ο service από car center.Ίδιες τιμές στα ανταλλακτικά, λίγο πιο φθηνό το φίλτρο και λίγο πιο ακριβά τα λάδια. Άρα η διαφορά είναι στα εργατικά λόγω αλλαγής υγρών φρένων. Παρεμπιπτόντως τα φρένα μου είναι 60% μπροστά και 70% πίσω, αλλά το 80% είναι εθνική οδό.
-
Ερωτήσεις ψιλο-άσχετου
Ποια ανταλλακτικά /αναλώσιμα γενικά μπορεί να είναι ακριβότερα σε ένα diesel αυτοκίνητο σε σχέση με ένα ίδιο βενζίνης ;
Επίσης αληθεύει οτι τα diesel 'τρώνε' πιο γρήγορα τα μπροστινά τακάκια λόγω βάρους κινητήρα (σε ανάλογα μοντέλα) και μειωμένης δυνατότητας φρεναρίσματος με τον κινητήρα (πχ αφήνοντας το γκάζι) ; -
Τώρα που είδα την απόδειξη, μια μεγάλη διαφορά είναι ότι στην Βελμάρ κάνουν (σε όλους τους πελάτες εφόσον έχουν αγοράσει από εκεί το αυτοκίνητο) μια έκπτωση περί το 15% στα ανταλλακτικά.
-
Αυτό τον μήνα έπεσαν όλα μαζί. Ασφάλεια 750, τέλη 120, service 240 σύνολο 1110. Αύριο φεύγω Βόλο 2ημερο να βγάλω τα σπασμένα
-
καλησπέρα σας!
να σας ρωτήσω κάτι?πόσα είναι τα τέλη κυκλοφορίας για καινούριο kuga st-line?500-550 ευρώ?
και το ίδιο περσινό μοντέλο πόσα τέλη έχει? -
για τη βενζινα 1,5 150Hp τελη 264,55
-
Καλημέρα.
Επειδή επισκέφτηκα πρόσφατα αντιπροσωπεία της Ford για να δω από κοντά το Kuga, ο πωλητής μου επισήμανε το υψηλό κόστος από τα τέλη κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα για το 1.5 Business 150hp, βενζίνη, αυτή τη στιγμή είναι περίπου €430...
Αρκετά αλμυρά. -
Ο χρήστης lefteris-g έγραψε:
για τη βενζινα 1,5 150Hp τελη 264,55Που το είδες αυτό το νούμερο, ψηλότερα είναι όπως λέει ο φίλος παραπάνω.
Πάντως εγώ με 1.4 150ps golf, πλήρωσα 109
Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
για τη βενζινα 1,5 150Hp τελη 264,55
Που το είδες αυτό το νούμερο, ψηλότερα είναι όπως λέει ο φίλος παραπάνω.
Πάντως εγώ με 1.4 150ps golf, πλήρωσα 109
Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτά είναι τα τέλη πριν από τον Σεπτέμβρη
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και εγώ 264,55 πλήρωσα...αλλά για ταξινομήσεις μέτα τον Σεπτέμβριο, με τα NEDC2 πρότυπα, τα τέλη είναι αρκετά αυξημένα.
-
ήμουν στο τσακ να το παραγγείλω το Νοέμβριο και μου είπε ο πωλητής ότι τα τέλη είναι στα 500-550 ευρώ είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο.... ο μόνος λόγος που το απέρριψα τελικά...
-
Ο χρήστης tolis233 έγραψε:
ήμουν στο τσακ να το παραγγείλω το Νοέμβριο και μου είπε ο πωλητής ότι τα τέλη είναι στα 500-550 ευρώ είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο.... ο μόνος λόγος που το απέρριψα τελικά...Ειδικα στο βενζινη θα ειναι βλακας οποιος παρει και να πληρωνει τετοια τελη.
Ειδικα αν προσθεσεις την πολυ αυξημενη καταναλωση, το παλιο πλαισιο περασμενης γενιας, το δυσαναλογα μικρο πορτμπαγκαζ αναλογικα με το μεγεθος και παει λεγοντας. Οι πωλησεις του φανερωνουν κιολας σαν κερασακι στη τουρτα ποσο ξεπερασμενο ειναι και χρειαζεται αλλαγη -
είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο; καλά τόσο πολύ πούλησε που βαρέθηκαν;
To 1,5 diesel από 112,7 πήγε στα 164,4 μετά την αλλαγή. όχι και 500
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο; καλά τόσο πολύ πούλησε που βαρέθηκαν;To 1,5 diesel από 112,7 πήγε στα 164,4 μετά την αλλαγή. όχι και 500
κι εμένα με παρεξένεψε 500 με 550 δεν θυμάμαι το ακριβές ποσό...για το st line
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
ήμουν στο τσακ να το παραγγείλω το Νοέμβριο και μου είπε ο πωλητής ότι τα τέλη είναι στα 500-550 ευρώ είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο.... ο μόνος λόγος που το απέρριψα τελικά...
Ειδικα στο βενζινη θα ειναι βλακας οποιος παρει και να πληρωνει τετοια τελη.
Ειδικα αν προσθεσεις την πολυ αυξημενη καταναλωση, το παλιο πλαισιο περασμενης γενιας, το δυσαναλογα μικρο πορτμπαγκαζ αναλογικα με το μεγεθος και παει λεγοντας. Οι πωλησεις του φανερωνουν κιολας σαν κερασακι στη τουρτα ποσο ξεπερασμενο ειναι και χρειαζεται αλλαγη264 το βενζινοκινητο και 114 το 1,5 D εγω πληρωνω 148 επειδη ειναι το αυτοματο,τα 500 μαλλον θα ειναι η τιμη για τις διλιτρες εκδοσεις η κλασικη παραπληροφοριση!!!που ο κλασικος ελληναρας που εχει παρει ενα διαφορετικο προιον αντιπαλης εταιριας βρισκει αφορμη να γραψει τα συμπερασματα του για να νιωσει οτι εχει παρει την κορυφη της κατηγοριας
τι να γραψεις τωρα... παλιο πλαισιο αλλα με αναρτηση πολλαπλων συδεσμων πισω και οχι τον φτηνο ημιακαπτο αξονα!! που προσφερει το κατι παραπανω στον δρομο ,το πορπαγκαζ δεν ειναι το μικροτερο στην κατηγορια ... ανικει στην κατηγορια των μεσαιων suv κασκαι px οχι κοντιακ ...!!την αυξημενη καταναλωση με μεσαιο ορο 6 λιτρα σε αυτοματο suv 1700 κιλων πραγματικα δεν την καταλαβαινω!και αν κρινουμε προς με το ιδιο εξοπλισμο το αντιστοιχο γερμανικο κουβακεν εχει 10000 παραπανω το ενα λιτρο λιγοτερο που καιει δεν θα το ελεγα επιτυχια ειδικα με την 2ετη εγγυηση!!
ναι οι πωλησεις ειναι λογικο να εχουν πεσει...το αμαξι ειναι απο το 2012 στην αγορα αλλα το 16 εκανε ενα πολυ πετυχημενο facelift απο οτι φανηκε αλλα και το 18 δεν πηγε ασχημα http://www.autogreeknews.gr/afierwmata/ ... kis-agoras μια ερευνα αγορας του 18 το εχει στην 11 θεση και το 17 ηταν στην 5αδα μαλλον θα μιλαμε για τις τελευταιες μερες το καλο παντως με την φορντ ειναι πως το επομενο θα το κανει καλυτερο και οχι το ιδιο οπως κανει η vw που εχει ενα σχεδιο απο το 1993 του κανει facelift 30 χρονια περιπου τωρα -
Δυστυχώς το Kuga είναι ένα ακόμα θύμα του wltp.
Πλέον οι ρύποι του 1.5 βενζίνη (μηχανικό), είναι 177 και τα τέλη 433€, ενώ αν πας σε αυτόματο 207 και τέλη 637€.
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/g ... L-Cars.pdfΓια τα υπόλοιπα, μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που έχει μείνει λίγο πίσω και θέλει μια γενναία ανανέωση που σύμφωνα με τις φήμες θα γίνει το 2020. https://www.autoexpress.co.uk/ford/kuga ... ed-testing
Προσωπικά με τα παραπάνω δεδομένα δε θα πρότεινα σε κάποιον να το αγοράσει (σε βενζίνη).
-
To Kuga (το έχουμε πέι πολλές φορές) έχει απίστευτο vfm, αφού το Business βενζίνη με €22.000 έχει εξοπλισμό που ο ανταγωνισμός θέλει πάνω από €30.000 (ή τα ίδια αλλά με λιγότερα άλογα) - εκτός της Suzuki. Για παράδειγμα, όταν εγώ το αγόρασα κοίταζα και το Tiguan (ανάμεσα σε άλλα) και για να το φτάσω στο εξοπλισμό του Kuga ήθελα περί τα €32.000. Ναι θα γλύτωνα από βενζίνη και τέλη, αλλά για να καλύψω την διαφορά θα ήθελα 15 χρόνια!! Στα 4-5 χρόνια που κρατάω τα αυτοκίνητά μου, δεν θα έκανα ποτέ απόσβεση της διαφοράς στην τιμή.
Επιπλέον έχει εξαιρετικούς χώρους (επιβατών, αποσκευών είναι στον Μ.Ο), απίστευτη ποιότητα κύλισης και άνεση, φτηνή συντήρηση, καλή οδική συμπεριφορά και 8ετή εγγύηση.
-
μια ερωτηση...
μολις εκανα update to sync στην εκδοση 3
βαζοντας το usb στον η/υ μου βγαζει δεν ειναι διαμορφωμενο αλλα με τη διαμορφωση θα μου σβησει ολα τα αρχεια.
πως θα παρω τον κωδικο για να τον περασω στη ford? -
Δεν θα έπρεπε να στο κάνει αυτό. η αναβάθμιση δεν αλλάζει το format στο usb stick. δοκίμασε σε άλλο pc. στην χειρότερη περίπτωση κάνε ένα έλεγχο για updates μέσα από το αυτοκίνητο με κάποιο wifi hotspot, κάνει την ίδια δουλειά με το να ανεβάσεις το αρχείο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
To Kuga (το έχουμε πέι πολλές φορές) έχει απίστευτο vfm, αφού το Business βενζίνη με €22.000 έχει εξοπλισμό που ο ανταγωνισμός θέλει πάνω από €30.000 (ή τα ίδια αλλά με λιγότερα άλογα) - εκτός της Suzuki. Για παράδειγμα, όταν εγώ το αγόρασα κοίταζα και το Tiguan (ανάμεσα σε άλλα) και για να το φτάσω στο εξοπλισμό του Kuga ήθελα περί τα €32.000. Ναι θα γλύτωνα από βενζίνη και τέλη, αλλά για να καλύψω την διαφορά θα ήθελα 15 χρόνια!! Στα 4-5 χρόνια που κρατάω τα αυτοκίνητά μου, δεν θα έκανα ποτέ απόσβεση της διαφοράς στην τιμή.Επιπλέον έχει εξαιρετικούς χώρους (επιβατών, αποσκευών είναι στον Μ.Ο), απίστευτη ποιότητα κύλισης και άνεση, φτηνή συντήρηση, καλή οδική συμπεριφορά και 8ετή εγγύηση.
Ας μην γενικεύουμε. VFM είναι μόνο η έκδοση βενζίνης και για κάποιον ο οποίος κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα, ή σκοπεύει να το κρατήσει λίγο οπότε έτσι και αλλιώς θα χάσει αρκετά.
Η σύγκριση με άλλα SUV που κοστίζουν το ίδιο άλλα έχουν λιγότερα άλογα, δεν λέει τίποτα γιατί το Kuga είναι πολύ βαρύ, οπότε από θέμα επιδόσεων (που είναι και το ζητούμενο στην τελική), πιθανότατα είναι στα ίδια. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει πιο βαρύ SUV σε αυτή την κατηγορία (σχεδόν 1600 κιλά, όταν τα περισσότερα είναι γύρω στα 1400).
Επίσης, πόσο εξαιρετικοί είναι οι χώροι για ένα αυτοκίνητο με μήκος σχεδόν 4.6 μέτρα και χώρο αποσκευών λίγο πάνω από 450; Όταν το Seat Ateca για παράδειγμα έχει 20 εκατοστά μικρότερο μήκος, ζυγίζει 350 κιλά λιγότερο και έχει χώρο αποσκευών 510 λίτρα!
Ford Kuga