jlk wrote:
Καλημέρα σε όλους.
Θα ήθελα τη γνώμη σας στο εξής θέμα που προέκυψε. Κλείνοντας αισίως τον πρώτο χρόνο με το C3 Aircross, χρειάστηκε να επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία από όπου το αγόρασα για να κλείσω το service. Μετά από πολλές προσπάθειες να τους καλέσω, πήγα στο κατάστημα όπου διαπίστωσα ότι πλέον έχει κλείσει!!! (δίχως καμία ενημέρωση φυσικά)
Υποτίθεται ότι η εν λόγω αντιπροσωπεία, μας παρείχε δωρεάν τα 3 πρώτα service (δλδ για 3 χρόνια) του αυτοκινήτου.....Το είχαν γράψει και στο βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου.
Το ερώτημα τώρα είναι τί κάνουμε !?!!?
Δεν ανοίγουμε νέο Θέμα, το οποίο δεν αφορά καν κάποιο μοντέλο, όταν υπάρχουν άλλα Θέματα στα οποία θα μπορούσε να γίνει η ερώτηση. Έγινε συγχώνευση. [Admin]
μηπως εννοεις στην Θεσσαλονικη;αν ναι η αντιπροσωπεια της avc στην μουδανιων οντως εκλεισε και ανοιξε ακριβως απεναντι ο γιαννιρης(οχι εκει που ειναι η Pegeuot,λιγο πιο περα προς Χαλκιδικη στον ιδιο παραδρομο).επειδη σημερα μιλησα τελειως τυχαια με καποιον κυριο που εχει το c3 aircross απο τον φλεβαρη και ειχε ακριβως το ιδιο ζητημα μου ειπε οτι το καινουριο καταστημα του γιαννιρη ανελαβε τα σερβις της avc.πηγαινε και ρωτα λογικα θα σε καλυψουν σε οτι συμφωνια ειχες κανει
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ναι, πρόκειται για τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία. Όντως, έμαθα ότι πλέον την έχει πάρει ο Γιαννίρης. Μάλιστα έκλεισα και service μέσα στις επόμενες ημέρες. Από μία πρώτη ερώτηση που έκανα όμως σχετικά με την κάλυψη των εξόδων του service, η απάντηση τους ήταν αρνητική, καθώς μου είπαν ότι η συμφωνία είχε γίνει με την άλλη αντιπροσωπεία.... Θα το συζητήσω ξανά από κοντά....
Ίσως το νέο κατάστημα έχει αναλάβει τα service, με την έννοια ότι όσοι είχαν αγοράσει από avc, μπορούν να εξυπηρετηθούν εκεί, με το αντίστοιχο κόστος, βεβαίως βεβαίως.....