-
Ο χρήστης Crektis01 έγραψε:
Από autoblog μετά την δοκιμή του αυτοκινήτου: 'Αν ο εξωτερικός σχεδιασμός του 3008 κρίνεται υποκειμενικά, ο αντίστοιχος της καμπίνας δεν επιδέχεται καμία αμφιβολία ότι είναι ότι καλύτερο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια από οποιαδήποτε εταιρία, πόσο μάλλον για την συγκεκριμένη κατηγορία που απευθύνεται το γαλλικό αυτοκίνητο.''Σε θέμα ποιότητας, οι Γάλλοι έδωσαν μεγάλη βαρύτητα και στην παραμικρή λεπτομέρεια κατά την επιλογή των υλικών, τις επενδύσεις, τις λεπτομέρειες με χρώμιο και τις επενδύσεις με μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά ώστε να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας και εμφάνισης. Παντού υπάρχουν μαλακά πλαστικά, με την συναρμογή των μερών να είναι πολύ δυνατή. Ιδιαίτερη στιλιστική λεπτομέρεια η επένδυση “τύπου υφάσματος” που διατρέχει όλη την κονσόλα, συμπληρώνοντας την πολύ όμορφη συνολική εικόνα.'
ΣΥΝΟΨΗ:'Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πω ότι ποιοτικά ξεφεύγει από τα όρια της κατηγορίας που θεωρητικά τοποθετείται (VW Tiguan, Ford Kuga, Nissan Qashqai, Seat Ateca, Kia Sportage, Hyundai Tucson, Renautl Kadjar) και μπαίνει στα μεγαλύτερα και ακριβότερα χωράφια (Audi Q3, BMW X1).'
Τώρα τι λέει ο καθένας μας ίσως είναι σχετικό..
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όσον αφορά το autoblog... θεωρώ τους ανθρώπους ιδιαίτερα σοβαρούς και σχετικούς με το χώρο του αυτοκινήτου και ουσιαστικά η δικές τους κριτικές και αναλύσεις βοήθησαν να προχωρήσω στην αγορά του δικού μου οχήματος πριν 3,5 χρόνια.
-
Ο χρήστης pod έγραψε:
Το πρόβλημα της τιμολόγησης του 3008 είναι καθαρά ελληνικό.1ον) Έχει τελωνείο 16% (αντί για 24% που είναι από 20.000 ευρώ και πάνω)
2ον) ΌΤΙ και να προσθέσεις στο βασικό μοντέλο, σου πάει την τιμή στο θεό γιατί το τελωνείο είναι 24% από το πρώτο ευρώ.Το 3008 έχει ΛΤΠΦ 22.300 περίπου οπότε έχει και τελωνείο 24% (και ΦΠΑ 24%) και βγαίνει όσο βγαίνει. Όλα αυτά βέβαια λίγο αφορούν τον αγοραστή γενικά, απλά φαντάζομαι ότι όσο και να το τραβούσαν το 3008, κάτω από 20 χιλ. δεν έβγαινε οπότε το άφησαν εκεί.
*Εάν έβγαζαν το ηχοσύστημα από την εξίσωση μια χαρά θα έπεφτε στα 20000.
-
Ο χρήστης Crektis01 έγραψε:
Από autoblog μετά την δοκιμή του αυτοκινήτου: 'Αν ο εξωτερικός σχεδιασμός του 3008 κρίνεται υποκειμενικά, ο αντίστοιχος της καμπίνας δεν επιδέχεται καμία αμφιβολία ότι είναι ότι καλύτερο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια από οποιαδήποτε εταιρία, πόσο μάλλον για την συγκεκριμένη κατηγορία που απευθύνεται το γαλλικό αυτοκίνητο.''Σε θέμα ποιότητας, οι Γάλλοι έδωσαν μεγάλη βαρύτητα και στην παραμικρή λεπτομέρεια κατά την επιλογή των υλικών, τις επενδύσεις, τις λεπτομέρειες με χρώμιο και τις επενδύσεις με μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά ώστε να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας και εμφάνισης. Παντού υπάρχουν μαλακά πλαστικά, με την συναρμογή των μερών να είναι πολύ δυνατή. Ιδιαίτερη στιλιστική λεπτομέρεια η επένδυση “τύπου υφάσματος” που διατρέχει όλη την κονσόλα, συμπληρώνοντας την πολύ όμορφη συνολική εικόνα.'
ΣΥΝΟΨΗ:'Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πω ότι ποιοτικά ξεφεύγει από τα όρια της κατηγορίας που θεωρητικά τοποθετείται (VW Tiguan, Ford Kuga, Nissan Qashqai, Seat Ateca, Kia Sportage, Hyundai Tucson, Renautl Kadjar) και μπαίνει στα μεγαλύτερα και ακριβότερα χωράφια (Audi Q3, BMW X1).'
Σεβαστή η άποψη του Autoblog. Προσωπικά, μετά από το test drive και στατικά στην έκθεση που το περιεργάστηκα κάνα 20λεπτο, δεν διαπίστωσα τίποτα από τα παραπάνω! Ποιοτικά είναι ΟΚ, αλλά δεν πλησιάζει με τίποτα BMW (σε λεπτομέρειες φαίνονται οι διαφορές) και το εσωτερικό όντως είναι όμορφο σχεδιαστικά, αλλά με αρκετά εργονομικά ατοπήματα για χάρη της σχεδίασης.
Κατά τα άλλα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, με αρκετά θετικά στοιχεία.
-
Μια παράμετρος, που σε εμένα τουλάχιστον έπαιξε ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου είναι και η νοοτροπία του VAG.
Όπως έχω αναφέρει, θεωρώ τα VW τρομερά συντηρητκά και απρόσωπα και με ενοχλεί που πέρασαν την ίδια νοοτροπία και στην seat, που παλιότερα είχε πολύ πιο τολμηρή σχεδίαση. Επομένως, απλώς και μόνο λόγο αυτού το τιγκ το είχα βγάλει από τις υποψηφιότητες.Όμως η παράμετρος που αναφέρομαι είναι το ντίζελγκέιτ. Η στάση των Γερμανών στο θέμα, ειδικά στην Ευρώπη, είναι απαράδεκτη. Συμπεριφέρονται αλλαζονικά, σαν να είναι άτρωτοι, και κοροϊδεύουν στα μούτρα τους πελάτες. Αν προσθέσεις και το σκάνδαλο με το καρτέλ του χάλυβα, τότε πραγματικά βλέπεις ότι έχεις να κάνεις με κανονικούς απατεώνες. Ούτως ή άλλως η πολιτική των γερμανικών κυβερνήσεων ήταν να ενισχύουν την βιομηχανιά τους, το κάνουν όμως σε βάρος των ανταγωνιστικών ευρωπαϊκών χωρών και βέβαια όχι με όρους υγιούς ανταγωνισμού.
Προσωπικά, ακόμα κι αν μ άρεσαν κάποια μοντέλα (όπως το Τ-ροκ) θα είχα πολλούς ενδοιασμούς να τους δώσω τα χρήματά μου. Και τα λέω αυτά εγώ που ήμουν φανατικός της VW μέχρι το γκολφ 5, αλλά μετά άρχισε να με εκνευρίζει.
Πεζώ δεν είχα ποτέ ούτε είχα καμία ιδιαίτερη συμπάθεια (εκτός βέβαια από τους θρύλους της). Αυτό που έχω όμως είναι μια γενικότερη συμπάθεια στην γαλλική αυτοκινητιστική νοοτροπία που τολμά. Συμπαθώ τα Ρενώ αλλά το kadjar, ενώ μ αρέσει πολύ το εξωτερικό του (όχι πιο πολύ από το 3008 όμως), θεωρώ το εσωτερικό ότι είναι άχρωμο τελείως, ενώ και η τιμή του ήταν πολύ ακριβή.
Το 3008 μ άρεσε από την πρώτη στιγμή, και πραγματικά αυτό που απαλαμβάνω περισσότερο είναι το εσωτερικό του. Το έχω 6 μήνες και χαίρομαι κάθε στιγμή που βρίσκομαι μέσα και το οδηγώ.
-
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Το 3008 μ άρεσε από την πρώτη στιγμή, και πραγματικά αυτό που απαλαμβάνω περισσότερο είναι το εσωτερικό του. Το έχω 6 μήνες και χαίρομαι κάθε στιγμή που βρίσκομαι μέσα και το οδηγώ.Αυτό είναι και το πιο σημαντικό!! Τα είπες ΟΛΑ σε 1 πρόταση.
ΥΓ: Το group ούτε εγώ το έχω σε εκτίμηση πλέον και με πολύ μεγάλη δυσκολία θα αγόραζα αυτοκίνητό του.
-
Το dieselgate είναι όντως σκάνδαλο. Θεωρώ όμως ότι αυτοί που επηρεάζονται το λιγότερο από αυτό είναι οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων οχημάτων. Και εξηγώ
Η VW έφτιαξε ένα μοτέρ με χ επιδόσεις. Αυτό που έκανε ήταν να τροποποιήσει το λογισμικό έτσι ώστε ο κινητήρας, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, να υπολειτουργεί και να βγάζει λιγότερα καυσαέρια, έτσι ώστε να περνάει ΚΤΕΟ. (το γράφω απλά για να καταλαβαίνουμε)
Αυτή την υπολειτουργία ο ιδιοκτήτης δεν την εισπράττει στην καθημερινότητα, δλδ δεν έχει πτώση απόδοσης. Αυτό που εισπράττει είναι χαμηλότερους ρύπους στα χαρτιά, άρα και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.Πόσοι στην Ελλάδα, αν τους έλεγε η αντιπροσωπεία (έχω το ίδιο μοντέλο σε 2 εκδόσεις, η μία πληρώνει λιγότερα τέλη, κατά τα άλλα είναι ολόιδιες) δεν θα διάλεγε την φτηνότερη; Πόσοι αγοράζουν αυτοκίνητο καθαρά με βάση τις εκπομπές καυσαερίων (και όχι τα τέλη που τις συνοδεύουν);
Προσωπικά θεωρώ ότι η VW κορόιδεψε όλους τους άλλους καταναλωτές περισσότερο. Και φυσικά είναι αθέμιτος ανταγωνισμός ως προς τις άλλες εταιρίες.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Από autoblog μετά την δοκιμή του αυτοκινήτου: 'Αν ο εξωτερικός σχεδιασμός του 3008 κρίνεται υποκειμενικά, ο αντίστοιχος της καμπίνας δεν επιδέχεται καμία αμφιβολία ότι είναι ότι καλύτερο έχουμε δει τα τελευταία χρόνια από οποιαδήποτε εταιρία, πόσο μάλλον για την συγκεκριμένη κατηγορία που απευθύνεται το γαλλικό αυτοκίνητο.'
'Σε θέμα ποιότητας, οι Γάλλοι έδωσαν μεγάλη βαρύτητα και στην παραμικρή λεπτομέρεια κατά την επιλογή των υλικών, τις επενδύσεις, τις λεπτομέρειες με χρώμιο και τις επενδύσεις με μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά ώστε να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας και εμφάνισης. Παντού υπάρχουν μαλακά πλαστικά, με την συναρμογή των μερών να είναι πολύ δυνατή. Ιδιαίτερη στιλιστική λεπτομέρεια η επένδυση “τύπου υφάσματος” που διατρέχει όλη την κονσόλα, συμπληρώνοντας την πολύ όμορφη συνολική εικόνα.'
ΣΥΝΟΨΗ:'Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πω ότι ποιοτικά ξεφεύγει από τα όρια της κατηγορίας που θεωρητικά τοποθετείται (VW Tiguan, Ford Kuga, Nissan Qashqai, Seat Ateca, Kia Sportage, Hyundai Tucson, Renautl Kadjar) και μπαίνει στα μεγαλύτερα και ακριβότερα χωράφια (Audi Q3, BMW X1).'
Σεβαστή η άποψη του Autoblog. Προσωπικά, μετά από το test drive και στατικά στην έκθεση που το περιεργάστηκα κάνα 20λεπτο, δεν διαπίστωσα τίποτα από τα παραπάνω! Ποιοτικά είναι ΟΚ, αλλά δεν πλησιάζει με τίποτα BMW (σε λεπτομέρειες φαίνονται οι διαφορές) και το εσωτερικό όντως είναι όμορφο σχεδιαστικά, αλλά με αρκετά εργονομικά ατοπήματα για χάρη της σχεδίασης.
Κατά τα άλλα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, με αρκετά θετικά στοιχεία.
Σεβαστή και η δική σου άποψη, όμως άλλη βαρύτητα έχει ενός δημοσιογράφου που ξέρει να διακρίνει τις λεπτομέρειες σε μεγάλο βαθμό και ενώ έχει οδηγήσει για μεγάλη διάρκεια το όχημα. Και κακά τα ψέματα παιδιά, από ένα τεστ ντραιβ θα πάρεις απλά μια γεύση. Δύσκολα μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα.
Κι επειδή είδα ότι αναφέρατε και το Kuga στο παιχνίδι, προσωπικά θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ πίσω στην απτή ποιότητα σε σχέση με το 3008. Πιο σκληρά δέρματα, πιο σκληρά χαμηλά πλαστικά, έλλειψη δερμάτινης επένδυσης στο ταμπλό κλπ.. Το 3008 έχει διακόπτες αλουμινίου αεροπορικού τύπου και γενικά παίζει πολύ κανονικό brushed αλουμίνιο μέσα και όχι χρώμα αλουμινίου.. κάτι που πχ κάνει κατά κόρον μόνο η Audi. Αυτές είναι οι διαφορές όσον αφορά την ποιότητα του εσωτερικού, και δεν είναι όλοι ίδιοι σε αυτό ρε παιδιά. >Το dieselgate είναι όντως σκάνδαλο. Θεωρώ όμως ότι αυτοί που επηρεάζονται το λιγότερο από αυτό είναι οι ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων οχημάτων. Και εξηγώ
Η VW έφτιαξε ένα μοτέρ με χ επιδόσεις. Αυτό που έκανε ήταν να τροποποιήσει το λογισμικό έτσι ώστε ο κινητήρας, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, να υπολειτουργεί και να βγάζει λιγότερα καυσαέρια, έτσι ώστε να περνάει ΚΤΕΟ. (το γράφω απλά για να καταλαβαίνουμε)
Αυτή την υπολειτουργία ο ιδιοκτήτης δεν την εισπράττει στην καθημερινότητα, δλδ δεν έχει πτώση απόδοσης. Αυτό που εισπράττει είναι χαμηλότερους ρύπους στα χαρτιά, άρα και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.Πόσοι στην Ελλάδα, αν τους έλεγε η αντιπροσωπεία (έχω το ίδιο μοντέλο σε 2 εκδόσεις, η μία πληρώνει λιγότερα τέλη, κατά τα άλλα είναι ολόιδιες) δεν θα διάλεγε την φτηνότερη; Πόσοι αγοράζουν αυτοκίνητο καθαρά με βάση τις εκπομπές καυσαερίων (και όχι τα τέλη που τις συνοδεύουν);
Προσωπικά θεωρώ ότι η VW κορόιδεψε όλους τους άλλους καταναλωτές περισσότερο. Και φυσικά είναι αθέμιτος ανταγωνισμός ως προς τις άλλες εταιρίες.
Η μία άποψη είναι αυτή που λες. Η άλλη μου λέει ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές εσκαγαν χρήμα σε R&D προκειμένου να έχουν πραγματικά αποτελέσματα (βλ PSA) και η VAG με τις μαϊμουδιές (έτσι το λέω εγώ) αυτού του τύπου έδινε στους καταναλωτές τους ίδιους παρωχημένους τεχνολογικά κινητήρες επί χρόνια, οι οποίοι ΚΑΙ ήταν χαμηλότερων επιδόσεων ΚΑΙ υψηλότερης κατανάλωσης ΚΑΙ υψηλότερης στάθμης θορύβου και και και... Επίσης, θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τους Γάλλους (και όσους έβαζαν τους κινητήρες τους: Ford, Mercedes-Benz, Volvo, Suzuki -μεχρι κάποια στιγμη- ) στα ίσια αν εμφάνιζε τις πραγματικές τιμές; Όχι είναι η απάντηση, όπως έγινε με τους Κορεάτες, που όταν ο καταναλωτής έβλεπε το 2011 ότι θα έχει 1/100 παραπάνω κατανάλωση για λιγότερη ισχύ απλά πήγαινε άλλου.
Στο τέλος λοιπόν ο χαμένος είναι πάντα ο καταναλωτής. Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες, και για αυτό και έφαγε 15 δις $ στις ΗΠΑ.. Και άλλοι λόγοι βέβαια, αλλά και για αυτό. Γιατί εκεί οι νόμοι είναι διαφορετικοί και όταν κάποιος εμπαιζει τους καταναλωτές τιμωρείται.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Crektis01 έγραψε:
Σεβαστή και η δική σου άποψη, όμως άλλη βαρύτητα έχει ενός δημοσιογράφου που ξέρει να διακρίνει τις λεπτομέρειες σε μεγάλο βαθμό και ενώ έχει οδηγήσει για μεγάλη διάρκεια το όχημα. Και κακά τα ψέματα παιδιά, από ένα τεστ ντραιβ θα πάρεις απλά μια γεύση. Δύσκολα μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα.....και που είναι το επάγγελμά του, πρέπει να κρατήσει ισορροπίες, βγάζει χρήματα από αυτό και παίζουν και άλλα 'κάτω από το τραπέζι', απλά να συμπληρώσω εγώ, στο πολύ σωστό σκεπτικό σου. Εάν θέλουν λεπτομέρειες πάντως, ας πάρουν τον 'Storm' στις δοκιμές, αποκλείεται να ψάχνουν τα αυτοκίνητα όπως ο Νίκο!!
Για το test drive συμφωνώ απόλυτα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σεβαστή και η δική σου άποψη, όμως άλλη βαρύτητα έχει ενός δημοσιογράφου που ξέρει να διακρίνει τις λεπτομέρειες σε μεγάλο βαθμό και ενώ έχει οδηγήσει για μεγάλη διάρκεια το όχημα. Και κακά τα ψέματα παιδιά, από ένα τεστ ντραιβ θα πάρεις απλά μια γεύση. Δύσκολα μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα.
....και που είναι το επάγγελμά του, πρέπει να κρατήσει ισορροπίες, βγάζει χρήματα από αυτό και παίζουν και άλλα 'κάτω από το τραπέζι', απλά να συμπληρώσω εγώ, στο πολύ σωστό σκεπτικό σου. Εάν θέλουν λεπτομέρειες πάντως, ας πάρουν τον 'Storm' στις δοκιμές, αποκλείεται να ψάχνουν τα αυτοκίνητα όπως ο Νίκο!!
Για το test drive συμφωνώ απόλυτα.
Εμένα θα μου επιτραπεί να προσθέσω ότι ο Φάνης δεν είναι ένας 'τυπικός' φίλος του αυτοκινήτου, αλλά κάποιος με σημαντική εμπειρία και γνώσεις πάνω στο αντικείμενο - παρά το γεγονός ότι δεν είναι μηχανικός- , του οποίου η γνώμη είναι βαρύνουσα και είμαστε τυχεροί που τόσο αυτός αλλά και μερικοί ακόμη γνώστες και ειδικοί γράφουν στο φόρουμ, μοιράζονται τις γνώσεις τους και διαβάζουμε τις απόψεις τους. Και εγώ διαφωνώ με κάποιες από τις θέσεις του - πολύ λίγες ομολογώ - αλλά στη συντριπτική πλειονότητα των παρατηρήσεών του διακρίνεται από σαφήνεια, ακριβολογία, λεπτομέρεια και ευστοχία.
Για το 3008 η δική μου εικόνα είναι λιγότερο 'αυστηρή' από τη δική του, εντούτοις διαπιστώνω ότι συμφωνώ μαζί του στα περισσότερα όπως και για άλλα αυτοκίνητα που τυχαίνει να έχουμε εμπειρία και οι δύο. Το γεγονός αυτό με κάνει να νιώθω και μεγαλύτερη ασφάλεια για τις εντυπώσεις που αποκομίζω από ένα αυτοκίνητο, γιατί βλέπω ότι και άλλοι - πιο ειδικοί από εμένα - καταλήγουν στα ίδια συμπεράσματα! -
Ο χρήστης Crektis01 έγραψε:
Η μία άποψη είναι αυτή που λες. Η άλλη μου λέει ότι οι υπόλοιποι κατασκευαστές εσκαγαν χρήμα σε R&D προκειμένου να έχουν πραγματικά αποτελέσματα (βλ PSA) και η VAG με τις μαϊμουδιές (έτσι το λέω εγώ) αυτού του τύπου έδινε στους καταναλωτές τους ίδιους παρωχημένους τεχνολογικά κινητήρες επί χρόνια, οι οποίοι ΚΑΙ ήταν χαμηλότερων επιδόσεων ΚΑΙ υψηλότερης κατανάλωσης ΚΑΙ υψηλότερης στάθμης θορύβου και και και... Επίσης, θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τους Γάλλους (και όσους έβαζαν τους κινητήρες τους: Ford, Mercedes-Benz, Volvo, Suzuki -μεχρι κάποια στιγμη- ) στα ίσια αν εμφάνιζε τις πραγματικές τιμές; Όχι είναι η απάντηση, όπως έγινε με τους Κορεάτες, που όταν ο καταναλωτής έβλεπε το 2011 ότι θα έχει 1/100 παραπάνω κατανάλωση για λιγότερη ισχύ απλά πήγαινε άλλου.
Στο τέλος λοιπόν ο χαμένος είναι πάντα ο καταναλωτής. Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες, και για αυτό και έφαγε 15 δις $ στις ΗΠΑ.. Και άλλοι λόγοι βέβαια, αλλά και για αυτό. Γιατί εκεί οι νόμοι είναι διαφορετικοί και όταν κάποιος εμπαιζει τους καταναλωτές τιμωρείται.
+1000
Ακριβώς . Οι ντίζελ τους είναι αρχαίοι και προκειμένου να μην βγάλουν καινούργιους κλέβουν στους ρύπους . Αλλά τι σημαίνει αυτό ? Σημαίνει ότι εν γνώσει τους ρυπαίνουν σαν παλιά αμάξια που είναι .
Στην Ευρώπη βέβαια ακόμη δεν έχουν τιμωρηθεί , γιατί κάνουν κουμάντο , αλλά στην Αμερική τους τα γύρισαν πίσω διαλυμένα τα αμάξια τους .
https://www.reuters.com/article/legal-u ... SKCN1C4271
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
+1000
Ακριβώς . Οι ντίζελ τους είναι αρχαίοι και προκειμένου να μην βγάλουν καινούργιους κλέβουν στους ρύπους . Αλλά τι σημαίνει αυτό ? Σημαίνει ότι εν γνώσει τους ρυπαίνουν σαν παλιά αμάξια που είναι .
Στην Ευρώπη βέβαια ακόμη δεν έχουν τιμωρηθεί , γιατί κάνουν κουμάντο , αλλά στην Αμερική τους τα γύρισαν πίσω διαλυμένα τα αμάξια τους .
https://www.reuters.com/article/legal-u ... SKCN1C4271
Αυτό είναι το πιο εξοργιστικό. Οι Γερμανοί έχουν φτιάξει έτσι τα πράγματα ώστε να ευνοούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες τους έναντι των άλλων, προφανώς όχι με όρους υγιούς ανταγωνισμού.
Σίγουρα έχουν εξαιρετικά προϊόντα, αλλά πολλές φορές μετράνε και άλλα πράγματα στην επιλογή.Ομολογώ ότι αν το τιγκ μου άρεσε εμφανισιακά θα είχα ηθικούς ενδοιασμούς να τους δώσω τα λεφτά μου.
-
Εγώ πήρα ότι πιο ισορροπημένο από άποψη τιμής ποιότητας και ας το έφτιαχνε οποίος ήθελε. Σιγά μη κοίταζα αν ήταν vw ή ζιουζιτσου. Πήγα και στις άλλες αντιπροσωπειες και τις είδα τι προσφερανε
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Συνεχίζω να μην μπορώ να κάνω παράθεση αν και έχω πάνω από 30 πόστ.....
Ούτε εμένα με απασχόλησε ποιος κατασκευάζει το αυτοκίνητο αλλά το τί καλύτερο μπορώ να πάρω στα χρήματα που διαθέτω.Και έκρινα ότι το Tiguan μου έδινε τα περισσότερα ενώ ξεκίνησα αρχικά για το 3008
-
Καθε έκδοση είναι διαφορετική κ με άλλη τιμή. Γι αυτό εχω κατ επανάληψη γράψει ότι πρέπει να συγκρινουμε εκδοσεις κ όχι γενικά αμάξια. Μια εκδοση μπορεί να είναι συμφέρουσα ενω κάποια άλλη όχι!
-
Επειδή λέγαμε για την απόδοση του active grip
Δείτε τι λέει ο Στριτισίνο http://www.4troxoi.gr/blog/2018/01/theloyn-titlo-sti-citroen-apodeixi
-
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Επειδή λέγαμε για την απόδοση του active gripΔείτε τι λέει ο Στριτισίνο http://www.4troxoi.gr/blog/2018/01/theloyn-titlo-sti-citroen-apodeixi
Υπερβολές λέει
απολαμβάνοντας οδήγηση στον πάγο, με τη συνεργασία ελαστικών για χειμώνα με ηλεκτρονικά συστήματα διευκόλυνσης και προστασίας. Ξεπερνάει, σκοτώνει την τετρακίνηση όλο αυτό το σύστημα και η επιφύλαξη-δυσπιστία εξελίχτηκε σε σεβασμό σε ανθρώπους που ξέρουν τι φτιάχνουν και γιατί.
-
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Επειδή λέγαμε για την απόδοση του active gripΔείτε τι λέει ο Στριτισίνο http://www.4troxoi.gr/blog/2018/01/theloyn-titlo-sti-citroen-apodeixi
ο σχ, οταν παρει οτι τον κραταει μακρυα απο τον οαεδ δειχνει περισσοτερα απο οτι η ιννα-ιννακι
οποιος επιθυμει, οποτε επιθυμει να παμε παρνηθα/γερανεια να δουμε αν ισχυουν οι παπαρολογιες vs latitude cross+τετρακινηση...
Το 3008 ειναι πολυ κυρια (και κουκλα) για βρωμιες...
Το c3 που δοκιμαζει ουτε κυρια ειναι και κορης καντηλαναφτη εμφανισις εχει -
Για να μην ανησυχείτε διαβάστε τι έγραφε ένα μήνα πριν για άλλα αγαπημένα κάποιων αμάξια
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... -ekplixeonΕννοείται ότι για μένα το Αιρκρός και μέχρι να δω το Κόνα από κοντά , ξεχωρίζει από όλα της κατηγορίας του . Σε χώρους , σε ποικιλία κινητήρων , σε εξοπλισμό , σε σχεδιαστική άποψη . Προφανώς δεν αρέσει σε όλους , αλλά αυτό είναι λογικό και θεμιτό ...
Βέβαια άμα η κόρη του καντηλανάφτη είχε τέτοια εμφάνιση , ούτε ο Χριστόδουλος ο μακαρίτης δεν θα την πήγαινε που πήγαινε και την νεολαία ... Πολύ προχώ ...
-
Σε πάγο με τα Latitude θα πας ακλαφτος απέναντι σε ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ελαστικά, όχι από grip control, μα από οποιοδήποτε 2κινητο fwd. Το τόνισε ο άνθρωπος: ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ. Και προφανώς το γεγονός ότι υπάρχει ειδικό λογισμικό το οποίο είναι αρκετά εξελιγμένο σε σχέση με ένα απλό esp, βοηθάει την κατάσταση. Η 4κινηση δεν είναι πανάκεια, γιατί ακόμη και στην περίπτωση που 'κλειδώνει' στο 50-50 το κεντρικό (ή ότι υπάρχει εκεί τέλος πάντων), αν δεν υπάρχει έστω Lsd μπλοκε πίσω κλαίμε. Δε συζητάμε να μη κλειδώνει καν το κεντρικό, έτσι..; https://youtu.be/2RqamuC9-EQ
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Crektis01 έγραψε:
Σε πάγο με τα Latitude θα πας ακλαφτος απέναντι σε ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ελαστικά, όχι από grip control, μα από οποιοδήποτε 2κινητο fwd. Το τόνισε ο άνθρωπος: ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ. Και προφανώς το γεγονός ότι υπάρχει ειδικό λογισμικό το οποίο είναι αρκετά εξελιγμένο σε σχέση με ένα απλό esp, βοηθάει την κατάσταση. Η 4κινηση δεν είναι πανάκεια, γιατί ακόμη και στην περίπτωση που 'κλειδώνει' στο 50-50 το κεντρικό (ή ότι υπάρχει εκεί τέλος πάντων), αν δεν υπάρχει έστω Lsd μπλοκε πίσω κλαίμε. Δε συζητάμε να μη κλειδώνει καν το κεντρικό, έτσι..; https://youtu.be/2RqamuC9-EQΣτάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστός! +1
Peugeot 3008 2016